Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:50:46

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:50:46

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 13
    Total: 13
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Tiger Shark F-20  (Lu 1220 fois)
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 38


    « le: Mardi, 17 Dιc. 2019, 09:59:44 »

    Καλημέρα
    Γνωρίζει κάποιος ποιας εταιρείας είναι το μοντέλο της φωτογραφίας ;



    Journalisée
    spiacro
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 19


    « Répondre #1 le: Mardi, 17 Dιc. 2019, 10:15:11 »

    Έχω την εντύπωση οτι είναι της Phoenix..
    Journalisée
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 38


    « Répondre #2 le: Mardi, 17 Dιc. 2019, 10:28:17 »

    Έχω την εντύπωση οτι είναι της Phoenix..

    Ευχαριστώ θα το ψάξω
    Journalisée
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 38


    « Répondre #3 le: Mardi, 17 Dιc. 2019, 12:49:38 »

    Τελικά αυτό ήταν. Thumbs up

    Βρήκα και το manual που έψαχνα
    https://www.manualslib.com/manual/837943/Phoenix-Model-Tiger-Shark-F20.html
    Journalisée
    spiacro
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 19


    « Répondre #4 le: Mardi, 17 Dιc. 2019, 13:30:33 »

    Τέλεια!!  Thumbs up

    Εντελώς πληροφοριακά, είναι ιδιαίτερο αεροσκάφος και ευαίσθητο στα ailerons  Wink

    Καλές πτήσεις εύχομαι και καλές γιορτές!!  Χαμόγελο

    Journalisée
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 38


    « Répondre #5 le: Mardi, 17 Dιc. 2019, 13:52:50 »

    Τέλεια!!  Thumbs up

    Εντελώς πληροφοριακά, είναι ιδιαίτερο αεροσκάφος και ευαίσθητο στα ailerons  Wink

    Καλές πτήσεις εύχομαι και καλές γιορτές!!  Χαμόγελο



     Thumbs up
    Journalisée
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 38


    « Répondre #6 le: Mardi, 17 Dιc. 2019, 13:53:09 »

    Τέλεια!!  Thumbs up

    Εντελώς πληροφοριακά, είναι ιδιαίτερο αεροσκάφος και ευαίσθητο στα ailerons  Wink

    Καλές πτήσεις εύχομαι και καλές γιορτές!!  Χαμόγελο



     Thumbs up

    Ευχαριστώ για τα σχόλια.

    Δύο πτήσεις του έχω κάνει. Πάει σφαίρα και χρειάζεται αρκετό διάδρομο για προσγείωση.

    Να πω την αλήθεια σκέφτομαι να το δώσω μιας που το έχω και κάθεται.

    Σύντομα στο παζάρι !!  Καλές γιορτές.
    Journalisée
    spiacro
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 19


    « Répondre #7 le: Mardi, 17 Dιc. 2019, 14:01:44 »

     Thumbs up

    Θα μπορούσες να κάνεις δοκιμή και να βάλεις λειτουργία flaperon (και τα 2 ailerons κατεβαίνουν σαν flaps αλλά δουλεύουν ταυτόχρονα και σαν ailerons) αρχικά σε πολύ μικρά ποσοστά μέσω μίξης και να δεις τι κάνει, για να μειώσεις τις ταχύτητες στην διαδικασία της προσέγγισης - προσγείωσης..

    Τέτοιου είδους δοκιμές ΠΑΝΤΑ σε ασφαλές ύψος!
    Journalisée
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 38


    « Répondre #8 le: Mercredi, 18 Dιc. 2019, 12:14:34 »

    Thumbs up

    Θα μπορούσες να κάνεις δοκιμή και να βάλεις λειτουργία flaperon (και τα 2 ailerons κατεβαίνουν σαν flaps αλλά δουλεύουν ταυτόχρονα και σαν ailerons) αρχικά σε πολύ μικρά ποσοστά μέσω μίξης και να δεις τι κάνει, για να μειώσεις τις ταχύτητες στην διαδικασία της προσέγγισης - προσγείωσης..

    Τέτοιου είδους δοκιμές ΠΑΝΤΑ σε ασφαλές ύψος!

    Αν τελικά το κρατήσω θα δοκιμάσω τα flaperon, έχεις δίκιο.
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #9 le: Mercredi, 18 Dιc. 2019, 16:53:40 »

    Δεν θέλω να υποστηρίξω ότι οι οδηγίες που δίνουν οι συνάδελφοι είναι λάθος.

    Απλά θα σας πω ότι εμείς που πετάμε ακροβατικά, όταν ερχόμαστε για προσγείωση, τα ailerons τα ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ προς τα ΕΠΑΝΩ, μερικές μοίρες, και εισάγουμε με μίξη down elevator.
    Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να σηκωθεί η μύτη, και να φρενάρει το αεροπλάνο. Ταυτόχρονα το φτερό αποκτά μικρότερη γωνία προσπτώσεως στα άκρα, washout, και τα ailerons είναι αποδοτικά με μπόλικο differential, ενώ αν τα κατεβάζαμε, τα θα είχαν αντίθετο differential και τα ακροπτερύγια θα στολάριζαν λόγω washin.

    Αν υπήρχαν κανονικά flaps, θα τα κατεβάζαμε κάτω.
    Ότι ανέφερα αφορούν συμβατικό σκάφος με φτερό και ουραίο, όχι δελταπτέρυγο
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 38


    « Répondre #10 le: Mercredi, 18 Dιc. 2019, 17:13:45 »

    Δεν θέλω να υποστηρίξω ότι οι οδηγίες που δίνουν οι συνάδελφοι είναι λάθος.

    Απλά θα σας πω ότι εμείς που πετάμε ακροβατικά, όταν ερχόμαστε για προσγείωση, τα ailerons τα ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ προς τα ΕΠΑΝΩ, μερικές μοίρες, και εισάγουμε με μίξη down elevator.
    Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να σηκωθεί η μύτη, και να φρενάρει το αεροπλάνο. Ταυτόχρονα το φτερό αποκτά μικρότερη γωνία προσπτώσεως στα άκρα, washout, και τα ailerons είναι αποδοτικά με μπόλικο differential, ενώ αν τα κατεβάζαμε, τα θα είχαν αντίθετο differential και τα ακροπτερύγια θα στολάριζαν λόγω washin.

    Αν υπήρχαν κανονικά flaps, θα τα κατεβάζαμε κάτω.
    Ότι ανέφερα αφορούν συμβατικό σκάφος με φτερό και ουραίο, όχι δελταπτέρυγο

     Χαμόγελο Ευχαριστώ για τις οδηγίες. Θα το ψάξω.
    Journalisée
    spiacro
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 19


    « Répondre #11 le: Jeudi, 19 Dιc. 2019, 00:54:03 »

    Δεν θέλω να υποστηρίξω ότι οι οδηγίες που δίνουν οι συνάδελφοι είναι λάθος.

    Απλά θα σας πω ότι εμείς που πετάμε ακροβατικά, όταν ερχόμαστε για προσγείωση, τα ailerons τα ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ προς τα ΕΠΑΝΩ, μερικές μοίρες, και εισάγουμε με μίξη down elevator.
    Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να σηκωθεί η μύτη, και να φρενάρει το αεροπλάνο. Ταυτόχρονα το φτερό αποκτά μικρότερη γωνία προσπτώσεως στα άκρα, washout, και τα ailerons είναι αποδοτικά με μπόλικο differential, ενώ αν τα κατεβάζαμε, τα θα είχαν αντίθετο differential και τα ακροπτερύγια θα στολάριζαν λόγω washin.

    Αν υπήρχαν κανονικά flaps, θα τα κατεβάζαμε κάτω.
    Ότι ανέφερα αφορούν συμβατικό σκάφος με φτερό και ουραίο, όχι δελταπτέρυγο

    Νομίζω πως δεν έχει σχέση με το αν το αεροσκάφος είναι ακροβατικό ή όχι. Όταν οι επιφάνειες (πηδάλια) σηκώνωνται προς τα επάνω, τότε η πτέρυγα κατεβαίνει προς τα κάτω. Το ίδιο συμβαίνει και στο stabillizer. Όταν το elevator σηκώνεται προς τα πάνω, τότε το stabilizer κατεβαίνει προς τα κάτω με αποτέλεσμα να σηκώνεται η μύτη του αεροσκάφους.
    Στην περίπτωση που τα ailerons σηκωθούν προς τα πάνω και τα 2, τότε λειτουργούν σαν spoilers. Οπότε όλη η πτέρυγα τείνει να παει προς τα κάτω διότι καταστρέφεται η άνωση και στις 2 μεριές (δεξιά και αριστερά). Σε μια τέτοια περίπτωση για να διατηρήσουμε την άνωση. ο μόνος τρόπος είναι να αυξήσουμε την γωνία προσβολής, οπότε και θα πρέπει να εισάγουμε UP elevator. Και λόγω της αυξημένης γωνίας προσβολής δημιουργείται και πολύ μεγάλη οπισθέλκουσα με αποτέλεσμα το αεροσκάφος να φρενάρει ακόμα και όταν κατεβαίνει με μεγάλο  βαθμό καθόδου.
    Αντίθετα στην περίπτωση των Flaps, τότε θέλουμε και λίγο DOWN Elevator, διότι με τα flaps αυξάνουμε την άνωση της πτέρυγας , αλλά επειδή δεν θέλουμε να ανέβουμε, μειώνουμε την γωνία προσβολής της με το elevator.
    Όλα τα παραπάνω φυσικά προυποθέτουν να έχουμε και τις ταχύτητες που απαιτούνται για να μπορεί να πετάει το αεροσκάφος και να έχουν και deflection τα πηδάλιά του.
    Επίσης το washout, δεν δημιουργείται από τα πηδάλια. Για να έχουμε washout πρέπει η πτέρυγα να είναι κατασκευασμένη με washout. Μόνο σε τέτοια περίπτωση τα ailerons αποδίδουν ακόμα και όταν το wing root είναι σε stall.
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #12 le: Jeudi, 19 Dιc. 2019, 07:14:14 »

    Αγαπητέ φίλε, spiacro,

    Αυτά που λέω τα λέω σωστά. Πίσω από τα γραπτά μου υπάρχει μία εμπειρία 60 ετών, με κύρια δραστηριότητα στα ακροβατικά (τηλεκατευθυνόμενα και δέσμια), μία βιβλιοθήκη με 1000 βιβλία και 10.000 τεύχη περιοδικών, και συμμετοχές σε Πανελλήνιους, Βαλκανικούς, Πανευρωπαϊκούς και Παγκόσμιους αγώνες. Δεν ξέρω αν πρόλαβες να διαβάσεις τα σχετικά άρθρα για το τριμάρισμα των ακροβατικών στο ηλεκτρονικό βιβλίο μου.

    Όταν τα ailerons σηκώνονται προς τα επάνω, εκτός από την αυξημένη οπισθέλκουσα, το φτερό περιστρέφεται λόγω αλλαγής της εσωτερικής του ροπής σε θετική γωνία (άρα και όλο το αεροπλάνο). Γι’ αυτό δίνουμε με μίξη down elevator.

    Οσο τα ailerons είναι σηκωμένα, δεν πρέπει ποτέ να αφήσεις να μειωθεί η γωνία του φτερού, στο σημείο που θα παράγει αρνητική άντωση. Γιατί με τα σηκωμένα ailerons η αντίδραση είναι πολύ μεγάλη και απότομη. Θέλει μεγάλη προσοχή πόσο down θα δώσεις (είτε με τη μίξη, είτε με το stick). Λίγο περισσότερο, και τότε το μοντέλο θα κατεβάσει την μύτη και θα χτυπήσει στο έδαφος.

    Η πτήση σε θετική γωνία μειώνει την ταχύτητα, (αυτό είναι το ζητούμενο), τα ailerons λειτουργούν ΣΑΝ washout, και μειώνουν την γωνία των αερονηματίων. Αρα το φτερό παρ’ όλο που πετάει οπτικά με μεγάλη γωνία προσβολής, και αργά, στην πράξη πετάει με μικρότερη γωνία γ’ αυτό και δεν στολλάρει.

    Ας έρθουμε στα flaps. Τα πηδάλια αυτά δεν τα κατεβάζουμε όσο το αεροπλάνο πετάει με ταχύτητα ταξειδίου. Πρώτα ελαττώνουμε την έλξη, και μετά κατεβάζουμε τα flaps.

    Αν και πολλοί περιμένουν ότι με τα χαμηλωμένα flaps, και την αυξημένη άντωση χρειάζεται υποχρεωτικά down elevator, στην πράξη, επειδή η ταχύτητα είναι μειωμένη, συνήθως προσθέτουμε up elevator. Μεγάλο ρόλο παίζει η επιφάνεια των flaps και η γωνία που κατεβαίνουν.

    Θα διευκρινήσω εδώ ότι στα αγωνιστικά ανεμόπτερα που τα flaps είναι πολύ μεγάλα σε επιφάνεια (το 50% του ανοίγματος και το 25-40 % της χορδής), τα κατεβάζουμε σε 80-90 μοίρες, και δίνουμε down elevator. Ταυτόχρονα ανεβάζουμε και τα ailerons. Αυτή η θέση λέγεται butterfly.

    Και θα προσθέσω κάτι προς όλους. Αν δεν σας πείθουν αυτό που σας προτείνω, κάντε ότι σας αρέσει.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #13 le: Jeudi, 19 Dιc. 2019, 11:32:20 »

    Θα συμφωνήσω με τον Κυριο Γιάννη.
    Τα αιλερον οταν ανέβουν δεν κατεβαζουν την γωνία της αεροτομής , την αυξάνουν.Φαντασου ενα δελτα αεροπλανο πιο απλοποιημένα.Ομως δεν πρεπει να τα βλέπουμε μόνα τους στην συγκεκριμένη περίπτωση .Τα αιλερον σε ενα αεροπλάνο με ουρά και στην απόσταση που βρίσκονται απο το κεντρο βάρους ειναι πιο δύσκολο να σηκώσουν την μούρη ...λογο μοχλού.Ενω η ουρά το καταφέρνει άμεσα!
    Τωρα οσο αφορά τα αιλερον και το σηκωμα τους ειναι μια δίαταξη που δεν την κανουμε μόνη τους.Τον κανουμε αυτό τν συνδιασμό πάντα για να δημιουργήσουμε ενα τεχνητό προσθέτο washout προσωρινό σε συνδιασμό παντα με τα φλάπς για ταχύτητες προσεγγησης προσγειωσεις μόνο και οχι απογείωσης. να μην στολαρουν το ακροπτερηγιο πρωτα. Συνήθως τα ανεβαζουμε λίγα χιλιοστά 5-8 mm.
    Τα σποιλερ βρίσκοντα σε άλλο σημείο της πτερυγας πίο εσωτερικό προς την ρίζα, και οχι στο ακροπτερυγιο.Και βρίσκονται συνήθως σε ενα σημειο κοντά στο κέντρο πίεσης της αεροτομής .Οταν σηκωθεί καταστρεφει την αντωση γιατι αποκολά τεχνητά το ανω ωριακό στρώμα.Επειδή ειναι σε σημείο πάντα ( κεντρο αεροτομής) δεν εχει τασεις μοχλού αλλα μόνο οπισθελκουσας. Παταει την πτερυγα κατω οπότε σε συνδυασμό παντα με φλαπς και ουρά θα συμβάλει σαν φρένο .Τα τριμ ομως που θα χρειαστούν απο την χρήση τους θα ειναι ουδέτερα στις ταχύτητες προσεγγησης.
    Οι περισσότερες πτερυγες εχουν wash out! απο την κατασκευή τους.Το ποσες μοιρες θα έχουν εξαρτάται απο το μηκος της πτερυγας ....οχι απαραίτητα....χαχαχχα F-16 ....αλλα απο τον ρόλο τους!
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Εμείς και τα μοντέλα μας  |  Fil de discussion: Tiger Shark F-20
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 24 requêtes.