ΜΑΥΡΟΣ79Β
Aeromodeller Full Member
Hors ligne
Messages: 203
ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ
« le: Mardi, 13 Juin 2017, 16:37:36 »
Ο Ελληνικός Τηλέμαχος είναι πλέον στο στάδιο της κατασκευής……
Ηλεκτρικός ο Τηλέμαχος από depron 3 και 6 χιλ ……………..
είναι τρικαναλος με άνοιγμα φτερών 1260χιλ και ατράκτου 905χιλ….
τα χρώματα του είναι της Σημαίας μας…………………………….
η συνεχεία επί του πιεστήριου………………………………..
κατασκευάζουμε για να παίζουμε τσάμπα…………
Journalisée
ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
Δημήτρης Άρτα
« Répondre #1 le: Mardi, 13 Juin 2017, 22:01:34 »
Ο Τηλέμαχος πάντα ...Ελληνικός ήταν!!!!! Καλή συνέχεια.
Journalisée
Πετάμε ?
ΜΑΥΡΟΣ79Β
Aeromodeller Full Member
Hors ligne
Messages: 203
ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ
« Répondre #2 le: Lundi, 19 Juin 2017, 18:09:21 »
.......σχεδον ετοιμος ο Τηλεμαχος...................................
η συνεχεια επι του πιεστηριου................................
(κατασκευαζουμε γιατι ειμαστε μοντελιστες)
Journalisée
ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
Γιάννης Κωνσταντακάτος
« Répondre #3 le: Mardi, 20 Juin 2017, 06:58:00 »
Τελικό βάρος ?
Journalisée
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιάννης Παξιμαδάκης
« Répondre #4 le: Mardi, 20 Juin 2017, 08:56:39 »
.......σχεδον ετοιμος ο Τηλεμαχος...................................
η συνεχεια επι του πιεστηριου................................
(κατασκευαζουμε γιατι ειμαστε μοντελιστες)
Ωραίος δείχνει . Περιμένουμε αναφορά για την πτήση .
Journalisée
ΜΑΥΡΟΣ79Β
Aeromodeller Full Member
Hors ligne
Messages: 203
ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ
« Répondre #5 le: Mardi, 20 Juin 2017, 11:39:18 »
................ Τελικο συνολικο βαρος (3S lipo 1800ma 40c) 640 γρμ.
Journalisée
ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
Γιάννης Παξιμαδάκης
« Répondre #6 le: Mercredi, 21 Juin 2017, 11:47:12 »
ερώτηση . στο μπροστινό μέρος της ατράκτου ,( από το πίσω μέρος του φτερού , μέχρι μπροστά ) έχεις βάλει διπλό depron ή ειναι μονό σε όλο το μήκος . κ. Κωνστανακάτε , λέτε να χρειάζεται doubler ?
Journalisée
ΜΑΥΡΟΣ79Β
Aeromodeller Full Member
Hors ligne
Messages: 203
ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ
« Répondre #7 le: Mercredi, 21 Juin 2017, 11:59:04 »
ερώτηση . στο μπροστινό μέρος της ατράκτου ,( από το πίσω μέρος του φτερού , μέχρι μπροστά ) έχεις βάλει διπλό depron ή ειναι μονό σε όλο το μήκος . κ. Κωνστανακάτε , λέτε να χρειάζεται doubler ?
οχι γιαννη..............ολοι η ατρακτος ειναι απο 6mm depron..............
και το φτερο απο 3mm depron.....................................
Journalisée
ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
Γιάννης Παξιμαδάκης
« Répondre #8 le: Mercredi, 21 Juin 2017, 12:01:00 »
Ευχαριστώ ! Γιωργο
Journalisée
Γιάννης Κωνσταντακάτος
« Répondre #9 le: Mercredi, 21 Juin 2017, 13:29:56 »
ερώτηση . στο μπροστινό μέρος της ατράκτου ,( από το πίσω μέρος του φτερού , μέχρι μπροστά ) έχεις βάλει διπλό depron ή ειναι μονό σε όλο το μήκος . κ. Κωνστανακάτε , λέτε να χρειάζεται doubler ?
Το αν χρειάζεται doubler, θα το δείξει η συνέχεια. Αν αντέχει σε όλες τις προσγειώσεις τότε έχει καλή αντοχή.
Για τον αντίλογο, το να προθσέσει κάποιος ακόμα ένα φύλλο 6 χιλ στο μπροστινό μέρος, δεν θα επιβαρύνει πολύ το σκάφος, ήδη βλέπουμε βάρος 200 γραμμάρια πιό ελαφρύ απο το απλό φελιζόλ.
Journalisée
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ΜΑΥΡΟΣ79Β
Aeromodeller Full Member
Hors ligne
Messages: 203
ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ
« Répondre #10 le: Mercredi, 21 Juin 2017, 16:13:56 »
ερώτηση . στο μπροστινό μέρος της ατράκτου ,( από το πίσω μέρος του φτερού , μέχρι μπροστά ) έχεις βάλει διπλό depron ή ειναι μονό σε όλο το μήκος . κ. Κωνστανακάτε , λέτε να χρειάζεται doubler ?
Το αν χρειάζεται doubler, θα το δείξει η συνέχεια. Αν αντέχει σε όλες τις προσγειώσεις τότε έχει καλή αντοχή.
Για τον αντίλογο, το να προθσέσει κάποιος ακόμα ένα φύλλο 6 χιλ στο μπροστινό μέρος, δεν θα επιβαρύνει πολύ το σκάφος, ήδη βλέπουμε βάρος 200 γραμμάρια πιό ελαφρύ απο το απλό φελιζόλ.
Θα κανουμε μια δοκιμη και σημερα στο ΣΕΦ κ. γιαννη .....και θα τα πουμε............
Journalisée
ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
ΜΑΥΡΟΣ79Β
Aeromodeller Full Member
Hors ligne
Messages: 203
ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ
« Répondre #11 le: Mardi, 18 Juil. 2017, 13:40:56 »
Μετά την επιτυχημένη κατασκευή και πτητική ικανότητα του Τηλέμαχου από depron ….με βάση το σχέδιο από μπαλσα……….
ηρθε η ώρα να κάνουμε τον Τηλέμαχο τετρακαναλο……………(το σχεδιο ειναι παντα απο τον μπαλσινο)
κατασκευασαμε ενα φτερο απο 3 depron με μικροτερη διεδρο 3 μοιρες και aileron (βαρος φτερου 225γρμ) .......................
η δοκιμη θα μας πει τα αποτελεσματα...
Journalisée
ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
Γιάννης Κωνσταντακάτος
« Répondre #12 le: Mardi, 18 Juil. 2017, 14:29:50 »
Μετά την επιτυχημένη κατασκευή και πτητική ικανότητα του Τηλέμαχου από depron ….με βάση το σχέδιο από μπαλσα……….
ηρθε η ώρα να κάνουμε τον Τηλέμαχο τετρακαναλο……………(το σχεδιο ειναι παντα απο τον μπαλσινο)
κατασκευασαμε ενα φτερο απο 3 depron με μικροτερη διεδρο 3 μοιρες και aileron (βαρος φτερου 225γρμ) .......................
η δοκιμη θα μας πει τα αποτελεσματα...
Παρατηρώ ότι η επιφάνεια των πηδάλιων κλίσης είναι μικρή.
Σου έχω στείλει το σχετικό άρθρο για τον τετρακάναλο Τηλέμαχο;
Journalisée
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
levitron
« Répondre #13 le: Mardi, 18 Juil. 2017, 16:01:27 »
Παρατηρώ ότι η επιφάνεια των πηδάλιων κλίσης είναι μικρή όχι μικρη παρα πολύ μικρη θελει διορθωση και επανακατασκευη
Journalisée
raptor 90 vario airwlf 90 raptor 50 t rex 700 hobby king 600 χαρικαιιν 550 hobby king 500 2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που δεν ξερω τι εχω
ΜΑΥΡΟΣ79Β
Aeromodeller Full Member
Hors ligne
Messages: 203
ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ
« Répondre #14 le: Mardi, 18 Juil. 2017, 16:33:05 »
..........Κυριοι θα γινει δοκιμη στον αερα..........................................
..................................και βλεποντας και κανοντας.................
Journalisée
ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
Γιάννης Κωνσταντακάτος
« Répondre #15 le: Mardi, 18 Juil. 2017, 17:12:10 »
Από το 1976 που κυκλοφόρησε το σχέδιο του «Τηλέμαχου», ρωτήθηκα πολλές φορές: Γιατί δεν σχεδίασες τον Τηλέμαχο με πηδάλια κλίσης; Να βάλω εγώ πηδάλια κλίσης; Με τη σειρά μου ρωτούσα: - Γιατί ο Τηλέμαχος παρέμεινε δημοφιλής τόσα χρόνια; Και η απάντηση είναι: - Γιατί δεν έχει πηδάλια κλίσης. Η απλή προσθήκη πηδάλιων κλίσης στο φτερό του Τηλέμαχου, από κατασκευαστικής πλευράς είναι απλή. Οποιοσδήποτε με μικρή εμπειρία μπορεί να το κάνει. Δεν χρειάζεται δικές μου οδηγίες, ούτε δική μου άδεια. Όμως σε αυτή την περίπτωση η περιστροφή στον διαμήκη άξονα, όχι μόνο δεν θα βελτιωθεί, αλλά θα χειροτερέψει. Και αυτό γιατί εμφανίζεται το πρόβλημα της «αντίθετης εκτροπής». (θεωρία και σχήματα υπάρχουν στο βιβλίο μου). Όταν έχουμε αεροτομή μέσης καμπυλότητας (όπως αυτή με επίπεδη κάτω επιφάνεια) η αντίθετη εκτροπή που οφείλεται στα πηδάλια κλίσης, δεν μπορεί να απαλειφθεί μόνο με τη διαφορική κίνησή τους. Η μόνη λύση είναι να προσθέσουμε μίξη του πηδάλιου διεύθυνσης (μαζί με τα πηδάλια κλίσης) προς την επιθυμητή πλευρά της στροφής. Αλλά, αφού για να στρίψει σωστά, αναγκαστικά κινούμε το πηδάλιο διεύθυνσης, γιατί να μην κρατήσουμε την αρχική σχεδίαση με την μεγάλη δίεδρο, χωρίς πηδάλια κλίσης; Πρέπει να το χωνέψουμε. Οι αεροτομές με επίπεδη κάτω πλευρά δεν συμφέρει να έχουν πηδάλια κλίσης. Για να έχουμε αποτελεσματικά πηδάλια κλίσης, χωρίς παρενέργεις, η αεροτομή πρέπει να γίνει ημισσυμετρική ή συμμετρική.
Journalisée
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ΜΑΥΡΟΣ79Β
Aeromodeller Full Member
Hors ligne
Messages: 203
ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ
« Répondre #16 le: Mardi, 18 Juil. 2017, 17:51:19 »
Κ . γιαννη καλησπερα............................................................
Ασπάζομαι τοις γνώσεις σας και την εμπειρία σας ………………………….
Απλά έκανα μια κατασκευή φτερού ……..σαν αερομοντελιστής……
Στην έσχατη των ποινών …….να τον ξανά φτιάξω από την αρχή τον Τηλέμαχο…
Εν αναμονή της δοκιμής….και ελπίζω να έχω και βίντεο
Journalisée
ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
ΜΑΥΡΟΣ79Β
Aeromodeller Full Member
Hors ligne
Messages: 203
ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ
« Répondre #17 le: Mercredi, 26 Juil. 2017, 22:05:03 »
.................η δοκιμη εγινε σημερα..............................
VIDEO
Journalisée
ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
Γιάννης Παξιμαδάκης
« Répondre #18 le: Mercredi, 26 Juil. 2017, 22:49:33 »
.................η δοκιμη εγινε σημερα..............................
Ωραία !!!
Journalisée
levitron
« Répondre #19 le: Jeudi, 27 Juil. 2017, 07:07:24 »
Journalisée
raptor 90 vario airwlf 90 raptor 50 t rex 700 hobby king 600 χαρικαιιν 550 hobby king 500 2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που δεν ξερω τι εχω
Γιάννης Κωνσταντακάτος
« Répondre #20 le: Jeudi, 27 Juil. 2017, 07:31:39 »
Ο επιμένων νικά. Συγχαρητήρια.
Journalisée
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ΜΑΥΡΟΣ79Β
Aeromodeller Full Member
Hors ligne
Messages: 203
ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ
« Répondre #21 le: Mercredi, 11 Oct. 2017, 16:06:13 »
ειναι γεγονος η νεα κατασκευη του baby τρικαναλου τηλεμαχου ανοιγμα φτερου 110
συνολικο βαρος με lipo 3s 1800ma 660γρμ...................
μοτερ 2212 930kv esc 18A προπελα 1060-1070 .....................
και το video της πρωτης δοκιμης..................
VIDEO
Journalisée
ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
888
Aeromodeller
Hors ligne
Messages: 4
« Répondre #22 le: Mardi, 14 Nov. 2017, 10:33:14 »
Καλημέρα σας,
νέος στην παρέα και μόλις ανακάλυψα τον Τηλέμαχο!
Χαζεύω τις κατασκευές σας...
Υπάρχει μια έλξη/διέγερση για πειραματική κατασκευή υπό κλίμακα με depron(=μακετοχαρτο το βρίσκω σε βιβλιοπωλείο, αυτό δεν είναι?)
αν και ομολογουμένως, άσχετος
Μήπως υπάρχουν τα σχέδια του Τηλέμαχου σε ηλεκτρονική μορφή σε κλίμακα 1:1
ή ανεξαρτήτου κλίμακας, αλλά
καθαρά (σε ανάλυση τέτοια που να φαίνονται καθαρά τα επιμέρους στοιχεία του)?
Επιπλέον, υπάρχει το ΚΙΤ κάπου έτοιμο που θα μπορούσα να το προμηθευτώ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Χαιρετώ την παρέα σας
Journalisée
cosmic
« Répondre #23 le: Mardi, 14 Nov. 2017, 10:54:13 »
Καλημέρα σας,
νέος στην παρέα και μόλις ανακάλυψα τον Τηλέμαχο!
Χαζεύω τις κατασκευές σας...
Υπάρχει μια έλξη/διέγερση για πειραματική κατασκευή υπό κλίμακα με depron(=μακετοχαρτο το βρίσκω σε βιβλιοπωλείο, αυτό δεν είναι?)
αν και ομολογουμένως, άσχετος
Μήπως υπάρχουν τα σχέδια του Τηλέμαχου σε ηλεκτρονική μορφή σε κλίμακα 1:1
ή ανεξαρτήτου κλίμακας, αλλά
καθαρά (σε ανάλυση τέτοια που να φαίνονται καθαρά τα επιμέρους στοιχεία του)?
Επιπλέον, υπάρχει το ΚΙΤ κάπου έτοιμο που θα μπορούσα να το προμηθευτώ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Χαιρετώ την παρέα σας
Καλημέρα και καλώς ήρθες!
το ντεπρον δεν ειναι το μακετοχαρτο, ειναι υλικό μόνωσης - αντιστοιχα ομως μπορεις να δουλεψεις και το μακετοχαρτο χωρις προβλημα!
Ο κ. Κωνσταντακάτος μπορεί να σου στείλει τα σχέδια ή αντιστοιχα να τα βρεις και να τα τυπωσεις μεσα απο το φορουμ.
Σαν κιτ υπάρχει και το βγάζει ο Γιάννης Παξιμαδάκης από φελιζόλ - το οποιο εχω δοκιμάσει και πετούσε μια χαρα! Στο κιτ του Γιάννη υπάρχει η δυνατοτητα αλλαγης του φτερου μετά για να γινει 4καναλος (ailerons)!
Υγ. Αντίστοιχα είχα φτιάξει κι εναν ξύλινο Τηλέμαχο και ηταν η πρώτη κατασκευή μου (οποτε μην σε τρομαζει και το ξυλινο)
VIDEO
Journalisée
Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
Γιάννης Κωνσταντακάτος
« Répondre #24 le: Mardi, 14 Nov. 2017, 11:18:47 »
Φίλε 888 Γιάννη Εχθές σου έστειλα P.M. με 3 συνημμένα Δεν το έλαβες?
Journalisée
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
888
Aeromodeller
Hors ligne
Messages: 4
« Répondre #25 le: Mardi, 14 Nov. 2017, 12:52:03 »
Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας,
cosmic: μάλλον δεν κατάφερα να ανακαλύψω ακόμη τα σχέδια στο φόρουμ, από λινκ που ακολούθησα αυτό που βρήκα ήταν μικρό σε ανάλυση που δεν μου επιτρέπει να δω λεπτομέρειες... (ωραιότατη η κατασκευή σου)
Γιάννης Κωνσταντακάτος: δυστυχώς όχι, από χτες το παρακολουθούσα αλλά δεν έχω λάβει κανένα pm!
Αν σας είναι εύκολο, μπορείτε να τα προωθήσετε στο
stamisgia@gmail.com ?
« Dernière édition: Mardi, 14 Nov. 2017, 13:24:24 par 888 »
Journalisée
Γιάννης Κωνσταντακάτος
« Répondre #26 le: Mardi, 14 Nov. 2017, 14:36:40 »
Με την ευκαιρία της συζήτησης, μπορώ να στείλω τα κατασκευαστικά σχέδια σε .jpg, ή .pdf απλά διευκρινήστε πιο θέλετε
Journalisée
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
888
Aeromodeller
Hors ligne
Messages: 4
« Répondre #27 le: Mardi, 14 Nov. 2017, 15:35:20 »
ότι σας είναι εύκολο, ευχαριστώ πολύ!
Journalisée
Γιάννης Κωνσταντακάτος
« Répondre #28 le: Mardi, 14 Nov. 2017, 16:26:10 »
ότι σας είναι εύκολο, ευχαριστώ πολύ!
παρακαλώ επιβεβαιώστε ότι έφθασαν τα δύο email που έστειλα σήμερα, σις 2:22 για να είμαστε σίγουροι ότι λειτουργεί το link από εμένα.
Journalisée
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
888
Aeromodeller
Hors ligne
Messages: 4
« Répondre #29 le: Mardi, 14 Nov. 2017, 16:39:04 »
ναι βέβαια, αυτά διαβάζω τώρα
Journalisée