Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 10:07:01

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 10:07:01

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    [Oggi alle 01:44]

    [Ieri alle 11:35]

    [Lunedì, 13 Mag 2024, 08:35:43]

    [Domenica, 12 Mag 2024, 14:53:18]

    [Sabato, 11 Mag 2024, 20:08:18]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 23:15:04]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 17:13:22]

    [Giovedì, 9 Mag 2024, 15:30:01]

    [Lunedì, 6 Mag 2024, 01:30:30]

    [Domenica, 5 Mag 2024, 14:26:40]

    [Venerdì, 3 Mag 2024, 20:02:54]

    [Mercoledì, 1 Mag 2024, 09:15:28]

    [Venerdì, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mercoledì, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Lunedì, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304506
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 25
    Totale: 27
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 8 9 10 [11]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Αερομοντέλο Τηλέμαχος  (Letto 64347 volte)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #150 il: Martedì, 7 Ott 2014, 15:51:01 »

    Κινητήρας .15, και σχετικά φθηνός, υπάρχει στο ακολουθο link

    http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1679_1690_1692&products_id=17276
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #151 il: Martedì, 7 Ott 2014, 16:13:08 »

    Μερικές επιλογές για κινητήρα από Ελλάδα, είναι:

    http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=234_267_318&products_id=73

    http://www.diamond-models.gr/gr/eeiconaao/aaanioineeis/nitro-2-stroke/asp-15a.html

    http://www.extrememodels.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=3_21&products_id=342

    http://www.ruberkon.gr/gp-18.html
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    btcc
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 7


    « Risposta #152 il: Martedì, 14 Ott 2014, 21:00:18 »

    Καλησπερα σας παλι . Μιας και εχω παραλαβει τα σχεδια απο τον Κυριο Γιαννη για τον Τηλεμαχο και μην εχοντας ακομη υλικα για τηνκατασκευη του κατα την διαρκεια της μελετης του σχεδιου και συμφωνα με την παρουσιαση της κατασκευης του τηλεμαχου απο το μελος  evan  εχω να κανω καποιες παρατηρησεις αποριες σχετικα με μικρες διαφοροποιησεις απο το αρχικο σχεδιο  .
    Πρωτη παρατηρηση και απορια . Βλεπω οτι οι ενισχυσεις εσωτερικα τις ατρακτου στο αρχικο σχεδιο δεν συνεχιζουν μεχρι το μπροστινο μερος της ατρακτου . Δηλαδη το διπλο τοιχωμα στα πλαινα της ατρακτου στο αρχικο σχεδιο ειναι πιο κοντα ανω στην κατασκευη του evan τα πλαινα τμηματα ειναι μεχρι μπροστα διπλα . Απορια τωρα , Αυτο εγινε λογο ελιψης των δοκων που υπαρχουν στο αρχικο σχεδιο για την οριζοντια βαση του κινητηρα ? Δηλαδη αν Βαλω διπλο  υλικο στο firewall ωστε να τοποθετησω βαση κινητηρα πανω στο firewall αναγκαστικα δεν θα βαλω τους οριζοντιους δοκου . Για αυτο τον λογο λοιπον θα πρεπει το διπλο πλαινο τοιχωμα να ειναι μεχρι μπροστα ?

    Δευτερο . Συμφωνα λοιπον με την συγκεκριμενη τροποποιηση χανετε και το σκαλοπατι ας το πουμε που παταει  το χωρισμα  πατος του τεποζιτου  καυσιμου . Εκει πως εχει στιριχτει τωρα αφου δεν υπαρχει σκαλοπατι ?  Θα πρεπει να κοληθει καποιο φιλετακι απο κατω ωστε να πατησει πανω ο πατος του τεποζιτου ?

    Τριτο . Στο αρχικο σχεδιο φενεται το τεποζιτο καυσιμου μικροτερο αποτι εχει τοποθετησει ο evan και με προσβαση απο το μπροστινο μερος και ανω της ατρακτου . Ο evan ειπε οτι δεν βρηκε μικρο τεποζιτο και αναγκαστηκε να βαλει αυτο . Βεβαια το εχει τοποθετησει πιο χαμηλα ωστε να σκεπαστει με μπαλσα το μπροστινο τμημα της ατρακτου και εχει κανει ανοιγμα στο πισω μερος στον νομεα για να εχει προσβαση σε αυτο . Λογικα το εχει τοποθετησει και πιο χαμηλα . Επειδη φενεται πιο ομορφο με την ατρακτο μπροστα σκεπασμενη κθα υπαρχει προβλημα αν ακολουθησω την συγκεκριμενη τακτικη ? Θα αλλαξει το βαρος  και το ζυγισμα του ? Ειναι κακο που δεν ειναι πισω κληστος ο νομεας ? Θα υπαρχει προβλημα με τα καυσιμα ?

    Τεταρτον .  Οι πματαριες της τηλεκατευθηνσης που θα πρεπει να τοποθετηθουν ? Κατω απο τα servos θα υπαρχει ο δεκτης . Οι μπαταριες κατω απο το τεποζιτο σωστα ?

    Πεμπτο . Στο σχεδιο στον 3ο νομεα φενεται στο κατω μερος τρυπα . Γιατι υπαρχει η τρυπα αυτη ? Μηπως γα να μπειι εκει ο δεκτης ? Στην Κατασκευη του evan δεν υπαρχει η τρυπα αυτη .

    Σας κουρασα με τις ερωτησεις αλλα θελω να μελεταω απο πριν ξεκινησω καποια κατασκευη και μετα να αρχιζω την κατασκευη .
    Loggato
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #153 il: Mercoledì, 15 Ott 2014, 09:53:45 »

    Καλημέρα,
    1. Σχετικά με τις πλευρικές ενισχύσεις (doublers). Πράγματι, τις συνέχισα μέχρι εμπρός γιατί μου φάνηκε πολύ ευαίσθητο χωρίς τα ξύλινα δοκάρια της μηχανής.
    2. Η βάση του τεπόζιτου τοποθετήθηκε όσο χαμηλά απαιτείτο ώστε να χωρέσει το τεπόζιτο. Έχει κοπεί μάλιστα με την απαιτούμενη γωνία righthrust
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=7844.msg76175#msg76175
    3 & 4. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το ζύγισμα. Οι μπαταρίες (4ΑΑ Eneloop) τοποθετήθηκαν κάτω από το τεπόζιτο και δεν χρειάστηκε καθόλου πρόσθετο έρμα για ζύγισμα.
    Υπάρχει πρόσβαση στο τεπόζιτο από πίσω όπου έχει τοποθετηθεί επίσης ένα κομμάτι μπάλσα / νομεάς ώστε να διαχωριστεί ο χώρος του καυσίμου από τα ηλεκτρονικά.
    5. Στο νομέα 3 υπάρχει άνοιγμα για να περάσουν τα καλώδια από τον δέκτη και τον διακόπτη (που βρίσκεται μεταξύ Ν3 και Ν4) προς τα σέρβο.

    Επισυνάπτω φωτογραφία

    Καλή συνέχεια




    * DSC06664 (Medium).JPG (50.7 KB, 800x421 - visto 639 volte.)
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    btcc
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 7


    « Risposta #154 il: Mercoledì, 15 Ott 2014, 15:17:17 »

    Οπως  ρωτησα και εγω αλλα οπως επιβεβαιωσες και εσυ στην παρατηρηση μου σχετικα με το τεποζιτο θελω να συνεχισω την ερωτηση μου γιατι ενα ενα βγαινουν . Ειπες το χαμηλωσες οσο απαιτειτε για να χωρεσει το τεποζιτο . Με το υχος ομως σε σχεση με το καρμπυρατερ δεν συναντησες προβλημα ? Η τοποθετησες το κινητηρα συμφωνα με την θεση της παροχης του καυσιμου ? Το καμματι της μπαλσας αυτο ( την βαση ) πως την στιριξες αφου δεν εχεις ουτε τις δοκους αλλα ουτε και το σκαλοπατι που κανει η διπλη ενισχυση ?  Εχεις βαλει απο κατω κομματια για να πατησει πανω η βαση ?
    Loggato
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #155 il: Mercoledì, 15 Ott 2014, 17:02:20 »

    Η μηχανή τοποθετήθηκε σύμφωνα με το σχέδιο. Το tank είναι λίγο πιο χαμηλά αλλά δεν έχει πρόβλημα.
    Η βάση του tank είναι κόντρα πλακέ και κολλήθηκε με epoxy + cotton flock.
    Δεν θυμάμαι αν έβαλα πηχάκια για τη στήριξή του. Εσύ μπορείς να βάλεις.
    Είναι μερικά σημεία που μπορείς να αυτοσχεδιάσεις ανάλογα με τα υλικά και την εμπειρία που διαθέτεις
    Το βασικό είναι να μην προσθέσεις περιττό βάρος και να μη χαλάσεις τη γενική γεωμετρία του μοντέλου. (γωνίες, αποστάσεις, άξονες κλπ)

    Καλή αρχή
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Pagine: 1 ... 8 9 10 [11]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: Αερομοντέλο Τηλέμαχος
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.038 secondi con 24 queries.