Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 09:11:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 09:11:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 03:26]

    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304517
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 17
    Συνολικά: 18
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 10     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: FW 190 1.8m 30cc  (Αναγνώστηκε 18909 φορές)
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #60 στις: Κυριακή, 8 Δεκ 2019, 23:23:23 »

    Καλοπέταχτο να είιναι με καλές προσγειώσεις !

    Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να δουλεψεις τον αριστερό αντίχειρα και στο δεξια-αριστέρα Wink
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #61 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2020, 16:19:52 »

    Τροφή για σκέψη..
    Με ποια έλικα θα πάει πιο γρήγορα το αεροπλάνο

    Τα  νούμερα είναι ώση και στροφές


    * IMG_20200301_155829-01.jpeg (111.85 KB, 1366x899 - εμφανίστηκε 289 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #62 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2020, 16:47:44 »

    Η απάντηση δεν είναι εφικτή στα χαρτιά, θα δοκιμάσεις τις έλικες στην πράξη.

    Ξέχνα τα νούμερα που έχεις για στατική έλξη. Δεν έχει καμμία σχέση με την έλξη κατά την πτήση.

    Για να έχεις τη μεγαλύτερη έλξη, ανάλογα με την έλικα και το βήμα της, πρέπει η ταχύτητα πτήσης να είναι περίπου 25% μικρότερη από την θεωρητική (βήμα Χ στροφές) για να λειτουργεί με την καλύτερη γωνία προσβολής, που θα αποφέρει την μεγαλύτερη έλξη. Με άλλα λόγια η έλικα να ολισθαίνει κατά 25% από την θεωρητική της ταχύτητα.

    Επίσης πρέπει να θυμάσαι ότι ανάλογα με το βήμα, οι στροφές στο έδαφος δεν είναι οι ίδιες με αυτές κατά την πτήση. Αν το βήμα είναι μεγάλο, στο έδαφος η έλικα σπηλαιώνει, και γυρίζει πιο γρήγορα. Μόλις απογειωθεί και βρεθεί να λειτουργεί με γωνία προσβολής, και να αγκαλιάζει σωστά τον αέρα, η αντίστασή της αυξάνει και ρίχνει τις στροφές.  Αν το βήμα είναι πολύ μικρό, οι στροφές στο έδαφος δεν θα έχουν μεγάλη διαφορά από αυτές τις πτήσης δεν αποκλείεται στην πτήση θα αυξηθούν.

    Και η ταχύτητα πτήσης είναι αυτή που ισορροπούν έλξη (ώση) και οπισθέλκουσα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #63 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2020, 17:00:30 »

    Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση κύριε Γιάννη
    Όντως και εγώ αυτό φαντάστηκα.
    Ήδη σχεδιάζουμε  δοκιμές με gps για να βγάλουμε συμπέρασμα.
     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #64 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2020, 17:45:16 »

    Οντως η προπέλα ειναι μαυρη μαγεία.Μια δοκιμή θα δειξει τα παντα γιατι όλα παιζουν ρόλο! Κατω με πανω θα δείς όντως διαφορα στις στροφές.Οχι τίποτε συνταρακτικό αλλα υπάρχει και είναι πολύτιμες.Στατική και δυναμική ωση .Βασικό ρόλο παιζει .....μαλλον το βασικότερο...χαχαχχα τι αεροπλάνο ειναι?ποσα κιλά? τι αεροτομές? Η δική μου προσωπική επιλόγή για warbird θα ήταν καταρχήν ποσα κιλά ειναι το αεροπλάνο που εχω.Μετα να δω τι κιλά μου βγαζει το μοτερ ετσι να ωστε να έχω  τα περισσότερα διαθεσιμα .
    Εαν δεν εχω κιλά και εχω τα μισα απο το βάρος του μοντελου τότε θα αρχίσουν τα προβλήματα σε ένα τετοιου είδους αεροπλάνο.Απογείωση πιο δύσκολη πιο μακρια με χαμηλότερη διαθεσημη δύναμη στις κρίσιμες φασεις.
    Εαν εχω βήμα 10 η 12 σε αυτά τα μισά κιλά του βαρους του μοντέλου τότε το βαρος συν την οπισθέλκουσα του αεροπλάνου δεν θα με αφήνει να παρω και να εκμεταλευτώ το μεγαλήτερο βίδωμα της προπέλας σε καθε περιστροφή της.
    Εαν εχω 8αρι  μπορεί να μην εχω ταχύτητα αλλα θα έχω κιλά 1 προς 1 και ταχύτητα ανάλογη της ευκολίας να τρεξω αυτα τα κιλα μεχρι εκει που αντέχει να μου δωσει το 8αρι βημα.
    Αμα ειχα 10αρι βημα και ειχα παλι τα ιδια κιλά σε ωση οσο και το βαρος του αεροπλάνου τότε θα πήγαινα παραπανω σε ταχύτητα απο ότι με το 8αρι.
    Η χρυσή τομή επισης ειναι και που βγαζει την ροπή του ο κινητηρας!
    Εαν εχεις ενα κινητηρα που εχει το μεγιστο της δυναμης του στις 6.500 και εσυ τον τυρανας στις 5000 με πολύ βημα τότε δεν θα εχεις σε αυτες τις στροφες την δυναμη που σου λεει ο κατασκευαστής του.
    Και επισης και οι προπέλες εχουν το μεγιστο της δυναμης τους σε καποιες στροφές.
    Πανω απο ένα σημειο θα αρχισουν να σπιλαιώνουν.Κατω απο ένα όριο δεν θα βγαζουν κιλά οι  αεροτομές της προπέλας.Η αυξηση των στροφών ειναι εκθετική στα κιλά και όταν αλλαζεις το βημα και οταν αλλαζεις την διαμετρο.Π.Χ στις 6000 θα βγαλει 7 κιλά και στις 6500 θα βγαλει 8 κιλά.Και εκει ομως υπαρχει ένα όριο στην εκθετική συμπεριφορά στα νούμερα.Μαυρη μαγεία ειναι ο συνδιασμός.Γιαυτό ανακαλυθηκαν οι προπέλες με μεταβλητό βήμα ετσι ώστε να υπαρχει η επιλογή να εκμεταλέυεται όλο το φασμα της δυναμης του κινητηρα σε σχεση με το αεροσκάφος!Εμείς δεν εχουμε τετοια και αναγκαστικά ψαχνουμε την χρυσή τομή σε συνδιασμό όλων.Υπαρχουν και μεταβλητού τυπου αλλα οχι εν πτηση.Κατεβαινεις το ρυθμίζεις και ξαναδοκιμαζεις.vario κλπ....
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 1 Μάρ 2020, 18:17:59 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #65 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2020, 17:54:22 »

    30cc=19X8 MENZ  Wink
    Καταγράφηκε
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #66 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2020, 18:57:18 »

    Ευχαριστώ πολύ παιδιά.  Thumbs up

    Υ. Γ ο κινητήρας είναι 35cc τετράχρονος και είναι ακόμα άστρωτος
    Στο Manual λέει ότι γυρίσει 20x10 στις 6.000rpm
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #67 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2020, 21:19:05 »

    Δεν θα αναφερθώ στα θεωρητικά της σχέσης στροφές/βήμα/διάμετρος/τύπος προπέλας, καθώς έχουν ήδη αναφερθεί άλλοι.
    Θα σου πω την εμπειρία μου από τέτοια αεροπλάνα με βενζινoκινητήρες.

    Τις περισσότερες στροφές πάντα τις έπαιρνα με προπέλα APC. Ανάλογα με τον κυβισμό και το βήμα/διάμετρο, το βέλτιστο για κινητήρες 30-60κ.εκ. ήταν περί τις 7.000rpm.

    Νομίζω ότι πρέπει να ξεκινήσεις τις δοκιμές σου με APC 18X10. Εφ'  όσον η επιδίωξή σου είναι η ταχύτητα, μάλλον το 10άρι βήμα είναι το βέλτιστο για τον προαναφερόμενο αριθμό στροφών.
    Αν μπορέσεις να πάρεις παραπλήσιες rpm με 19Χ10 (6.800-7.00), μάλλον αυτή θα σου δώσει την υψηλότερη ταχύτητα.

    Εγώ σε spitfire 1,85 και 7,5kg με moki 30cc, τις υψηλότερες ταχύτητες τις είχα με 18X10 APC στις 6.800rpm. Μιλάμε ότι αυτό το αεροπλάνο με αυτό το set up είχε πολλά γκάζια!!!!
    Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #68 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2020, 23:00:25 »

    Τροφή για σκέψη..
    Με ποια έλικα θα πάει πιο γρήγορα το αεροπλάνο

    Τα  νούμερα είναι ώση και στροφές

    Λιάκο καλησπέρα κι από εμένα, γιααα πες μας πόσα κιλά είναι το 'μωρό' να έχουμε ένα μπούσουλα μαζί με τις στροφές, οεοοοοο... Χαμόγελο

    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 1 Μάρ 2020, 23:22:46 από carapis » Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #69 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2020, 23:20:47 »

    8.3kg γεμάτο Χρηστάρα!
    Παντελή ευχαριστώ για τις πληροφορίες  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #70 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2020, 23:21:59 »

        Thumbs up  Στραβωμάρα μετά το πρόσεξα πάνω αριστερά, MENZ 20x8 είσαι στα 80-100 χιλιόμετρα στον αέρα άνετα, ελπίζω να σου φτάνουν χαχαχχααα...   Thumbs up
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #71 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2020, 23:29:22 »

    Στην πρώτη πτήση είχα πάνω την apc 20x8w
    Από το gps της ταρανισ είδα στα Logs ότι σε μια βύθιση έπιασε 140km.  Ήθελα να είναι λίγο πιο γρήγορο ακόμα   angel
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #72 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2020, 08:01:41 »

    Κάποτε, οι κινητήρες στα δέσμια ταχύτητας .15 c.i. (2,5,κ.ε.) γύριζαν έλικες με βήμα 6. Μιλάμε για 25.000-30.000 σ.α.λ. Οσο περνούσαν τα χρόνια, τους έβαζαν βήμα 4 και 4,5
    Γιατί άραγε;

    Οσο αφορά τις έλικες APC, ναι, γυρίζουν σε περισσότερες στροφές, αλλά είναι εμφανές ότι τα ακροπτερύγια που εμφανίζεται και η μεγαλύτερη οπισθέλκουσα, είναι πολύ πιο στενά από άλλες έλικες.

    Κάτι παρόμοιο (άσχετο με τα εδώ συζητούμενα) είναι που μερικές μάρκες καυσίμων έχουν μικρή περιεκτικότητα σε λιπαντικό, για να επιτρέπουν στους κινητήρες να γυρίζουν περισσότερες στροφές, και να αυγατίζουν τον χρόνο πτήσης.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 2 Μάρ 2020, 08:28:30 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #73 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2020, 08:24:06 »

    DLE 30 , κανιστρο,  APC 18/10 @ 8.000+ στο εδαφος , αριστες επιδόσεις επάνω και το μοτερ ''ψυγειο''.
    Προσεξε μην το παραφορτωσεις με μεγαλες προπελες και ανεβαζει θερμοκρασιες.
    Επίσης.
    Σημαντικότατο ρόλο στο στροφάρισμα παίζει και το σωστό & προσεκτικό ζύγισμα της προπέλας...κανει μεγάλη διαφορά!
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #74 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2020, 08:27:24 »

    Σημαντικότατο ρόλο στο στροφάρισμα παίζει και το σωστό & προσεκτικό ζύγισμα της προπέλας...κανει μεγάλη διαφορά!

    Πολύ σωστά, και είναι απαραίτητο σε έλικες με μεγάλες διαμέτρους και μεγάλες μάζες.
    Και όμως πάρα πολλοί
    α) δεν ξέρουν να ισορροπούν μία έλικα,
    ή
    β) αδιαφορούν για το αν είναι ισορροπημένη.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 10     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: FW 190 1.8m 30cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.027 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.