Περιεργη μερα η χθεσινη

Αν ειναι να παει κατι στραβα συνήθως ο μερφι σε προειδοποιεί
Ξεκινάμε απο οτι έσπασα στο μοντελοδρομιο κατα λάθος την καλη έλικα που ηθελα να δοκιμάσω στην δεύτερη μιζια .
Οπότε αναγκαστικά έβαλα παλι την παλια μεγαλη που δεν του άρεσε καθολου .Λόγο ζέστης φαντάζομαι και ισως για καποιο
αλλο λογο που θα ψαξω δεν μπορούσα να ρυθμισω με τιποτα κινητήρα. Τις μεγιστες στροφες 5.800 τις επαιρνα
με τερμα κλειστη την high! κατι δεν πηγαινε καλα.. θελει ψαξιμο σιγουρα εχουμε χρονο μεχρι τον αλλο χειμωνα..

Επειδη ειχα ενθουσιαστεί με το ζερο εκεινη την μερα στο πεδιο ειχα αφήσει για το τελος το fw oποτε ο καιρος ειχε ζεστάνει αρκετά.
Πανω που παω να βαλω μπορστα ακου ενα εκκωφαντικό μπαμ! μεσα σε μισο δευτερολεπτο επρεπε να σκεφτώ τι ηταν αυτο
και αν επρεπε να αρχίσω να τρέχω

0,6 sec μετα καταλαβαίνω οτι έσκασε το μπουκάλι κοκακολας μεσα στο σκαφος!
Εφυγε η ταπα, και το μπουκαλι βρεθηκε στο rudder σπάζοντας οτι ξυλα εβρισκε μποροστα του. ευτυχώς σχετικά μικρή ζημιά.
Κατα τις 3 το μεσημερι εχω καταφέρει να ρυθμίσω κάπως κινητήρα και παίρνω την αποφαση να το σηκώσω χωρις λειτουργία reracts
αλλα με αρκετο κάθετο αερα στον διάδρομο.. σκεπτόμενος οτι αν δεν το πετάξω τωρα πάμε για σεπτεμβρη επόμενη πτήση

σηκώνομαι με αρκετο down elevator (πουσε κυριακο να τριμαρεις

) τριμαρω κατευθείαν αλλα το αεροπλανο δεν ειχε δυναμη.
κανω την πτηση οπως οπως δοκιμάζω και παλι το smoke ολα καλα. Ερχομαι για προσγειωση με τον αερα καθετο και το αεροπλανο
να θελει να γυρισει στον καιρο, ακουμπαω κατω κανω ενα μπανιχοπ, μου σηκωνει το φτερρ ο αερας και με την λιγη ταχυτητα
που ειχα πλεων ειχα απωλεια στηριξης!
Παπαλα το σπάσαμε το φοκε !
θα ξανα πεταξει ομως!