Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 23:05:56

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 23:05:56

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 43
    Total: 44
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 6 7 8 [9]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Αεροδυναμική των pattern  (Lu 37410 fois)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #120 le: Dimanche, 14 Avril 2013, 23:13:45 »

    Κατι αλλο....τι τιμη πρεπει να εχουν οι γωνια της πτερυγας και της ουρας σε σχεση με το 0 μετρωντας στο χειλος προσβολης ,και επισης η γωνια του κινητηρα σε γενικες γραμμες σαν αρχη .. για να εχουμε οσο γινετε ουδετερο μοντελο .Υποθετουμε οτι το Κ.Β ειναι σωστο.



    Ανδρέα μπορείς να έχεις και φτερό μηδέν και stab σε αρνητική γωνία 1/4 με 1/3 της μοίρας. Στα δικά μου μοντέλα έχω 0.5 μοίρα downthrust σε σχέση με το φτερό και right thrust όσο λέει ο κατασκευαστής δηλαδή αυτό που είναι built in. Ωστόσο πετάω με δεξί trim στο rudder σε όλα μου τα μοντέλα  τόσο σε F3A όσο και Freestyle, γιατί συνήθως το built in right thrust δεν έιναι αρκετό. Στις καθόδους χρησιμοποιώ left rudder to low throttle mix αφού δεν υπάρχει η επίδραση του κινητήρα και το spiral slipstream.

    Θα σου στείλω κάποια notes του Bryan Herbert σύντομα.
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #121 le: Dimanche, 14 Avril 2013, 23:15:31 »

    Επισης το μοντελο σε ρολ στην ανοδο κανει ενα περιεργο πραγμα με την ουρα του ..σαν σπειροειδες ρολλ,ενω στην ευθεια ειναι αξονικοτατο Undecided

    Το ότι έχεις barel roll στην άνοδο σημαίνει πως το μοντέλο τραβάσει είτε στο canopy είτε στην κοιλιά. Σε παρακαλώ πες μου τί κάνει κατά την άνοδο και το ξανασυζητάμε.

    Νίκος
    Journalisée
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #122 le: Dimanche, 14 Avril 2013, 23:38:56 »

    Οκ θα ξαναπεταξω μεσα στη βδομαδα και θα δω παλι τι κανει ακριβως.. Χαμόγελο
    Απο παλαιοτερη μετρηση παντος ειδα οτι απο γωνιες ειμαι καπου εκει ...
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #123 le: Mardi, 16 Avril 2013, 01:07:17 »

    Ανδρεα δες εδω:

    http://www.hebertcompetitiondesigns.com/Trimming.aspx?Type=5&ID=11

    Οταν ο κος Chip Hyde δεχεται ως σωστες τις ανω μεθοδολογιες, δεν εχουμε παρα να τις μελετησουμε και εμεις αν οχι να τις αποδεχθουμε. Χαμόγελο

    Γιατι να προσπαθησεις να βρεις λυση εδω οταν αυτη η πολυτιμη πληροφορια υπαρχει απλοχερα απο τους καλυτερους σε παγκοσμια κλιμακα??? Χαμόγελο

    Ωστοσο η συζητηση και η συνθεση μονο κακο δεν μπορουν να κανουν.

    Καλη συνεχεια,
    Νικος
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #124 le: Mardi, 16 Avril 2013, 01:23:24 »

    ...και αφου το θεμα σχετιζεται με αεροδυναμικη ας δουμε την τελευταια εκδοση του Fantasista, του μονοπλανου του Akiba, το οποιο εχει ελειπτικο φτερο με φιλοσοφια απο μοντελα F3P (μεγαλυτερη επιφανεια στα μεσο προς το tip απο οτι στο root), ολοκινουμενο stab και πολυ μεγαλα aileron για τα snap roll που εχουν τα F προγραμματα.

    Εκπληκτικο... Στριφογύρισμα ματιών


    * kansei 0111.jpg (60.91 Ko, 800x600 - vu 550 fois.)

    * kansei 0081.jpg (22.78 Ko, 480x360 - vu 553 fois.)
    Journalisée
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #125 le: Mercredi, 17 Avril 2013, 20:45:28 »

    Μολις ειδα το ποστ Νικο ..ευχαριστω θα το μελετησω  Thumbs up
    Παρολα αυτα εκανα καποιες αλλαγες στο μοντελο και πεταξα λιγο χθες το απογευμα.
    Βασικα διαπιστωσα αργα οτι στην μνημη του μοντελου που το πετουσα με αλλα σερβο ειχα μιξη thro-elev αλλα με τα καινουρια σερβο η μιξη ηταν αναποδη Θυμός
    Βλακεια.....
    Πριν διαπιστωσω το προβλημα ξηλωσα την ουρα και εκανα παλι ρυθμιση μοιρων πτερυγας - ουρας -κινητηρα.
    Ετσι παρα την απροσεξια πεταξα αρχικα με 0 πτερυγα -0,5 με 1 ουρα και ισως 0 κινητηρα μια που ειναι δυσκολο να μετρησω εκει
    επισης εκανα τσεκ τις κινησεις και ειδα οτι τα aileron ηταν πολυ "αλλου" ετσι ξανα μετρησα χιλ κινησης και εδωσα λιγο λιγοτερο στην κινηση κατω ..
    Πετωντας ανακαλυψα οτι με γκαζι ανεβαινα σαν αν ειχα trainer laugh ekei διαπιστωσα την αναποδη μιξη γκαζι με υp elevator και την ανεστρεψα
    οπως επισης εδωσα λιγο down thrust sto μοτερ
    Ακομη πεταξα ολα τα βαρυδια που ειχα στην ουρα
    Τελικα μετα απο 2 πτησεις τριμαρισματων εφερα σχετικα το μοντελο σε κατασταση να αρχιζει να μενει στις γραμμες του
    Τα ρολλ στην ανοδο ειναι σξονικα
    η ανοδος ειναι σχετικα σωστη .εχω λιγο τραβηγμα προς καλυπτρα
    η καθοδος σχεδον τελεια
    Κnife δεν προλαβα 2 πακ εχω για το συγκεκριμενο μοντελο
    Οπωτε πεταμε και βλεπουμε ...
    Παντος ειμαι αρκετα καλυτερα απο πριν
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #126 le: Samedi, 3 Aoϋt 2013, 11:41:46 »

    Αυτο θα πει καινοτομια, πρωτοπορια και innovation...το πρώτο 3πλανο F3A θα πετάξει φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F3A στη Νότια Αφρική.

    Bravo στον Gerhard Mayr ο οποίος είμαι σίγουρος πως θα πάει εξαιρετικά, ανυπομονώ να δω το σχετικό video.

    Συνολικό βάρος με μπαταρία 4.650γρ.



    * GM_1.jpg (81.22 Ko, 461x615 - vu 412 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #127 le: Samedi, 3 Aoϋt 2013, 11:42:13 »

    ...


    * GM_2.jpg (108.56 Ko, 657x493 - vu 398 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #128 le: Samedi, 10 Aoϋt 2013, 14:46:49 »

    Εξακολουθω να πιστευω ομως στα μονοπλανα...ειδικα σε αυτα του CPLR τα οποία είναι ημι-μονοπλάνα πλέον με τα μεγάλα T-canaliser. Εχοντας διαβασει σχολια των top πιλοτων στον κοσμο που εχουν πεταξει το Axiome+, καταλήγουν απο οτι λενε ειναι ότι καλύτερο έχουν πετάξει με διαφορά.

    Εδώ βλέπουμε τον διάδοχο του Axiome+, το Galactik.



    * 815165P1060133800x600.jpg (87.15 Ko, 640x480 - vu 298 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #129 le: Samedi, 10 Aoϋt 2013, 14:48:10 »

    ...


    * P1100336.JPG (50.51 Ko, 602x452 - vu 293 fois.)

    * P1100338.JPG (67.75 Ko, 602x452 - vu 309 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #130 le: Samedi, 10 Aoϋt 2013, 14:50:08 »

    Axiome+ vs Galactik


    * 979337GALACTIK20130728115557.jpg (95.05 Ko, 640x425 - vu 284 fois.)
    Journalisée
    Pages: 1 ... 6 7 8 [9]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Modérateurs: 3DJunk, stavros)  |  Fil de discussion: Αεροδυναμική των pattern
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 27 requêtes.