Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:28:23

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:28:23

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 24
    Gesamt: 24
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Ενας οδηγος περι του τηλεκατευθηνομενου Ελικοπτερου για Αρχαριους  (Gelesen 29504 mal)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #15 am: Mittwoch, 14 Okt 2009, 23:02:46 »

    MaSt0RaS πιστεύω να δέχεσαι εκτός απο τα πολύ καλά σχόλια και απο μεριάς μου, και για τον χρόνο που αφιέρωσες, αλλά και σαν πρωτογενή σκέψη για αυτό το θέμα, [σου δίνω λοιπόν και έγω +++ ] και κάποιες παρατηρήσεις. Ε ?
    και βεβαια μπορεις να κανεις παρατηρησεις.. εγω ειπα γραφω σαν αρχαριος για αρχαριο..!
    Οχι, δεν λέω κάτι εναντίων σου.
    Απλά ήθελα να σου πω, πως ξέχασες να αναφέρεις τα θερμικά ελικόπτερα....και μάλιστα ποιός....εσύ ?   Ποοολύ άνεση

    οχι δεν αναφερθηκα καθολου σε επιλογη ηλεκτρικου νιτρο αλλα ειδος ελικοπτερου...
    Και μετα αναφερω οτι πας σε ενα μεγαλο.. απο εκει και περα οτι θελει ο καθενας.. ειτε ηλεκτρικο μεγαλο ειτε βενζινης..
    Δεν ηθελα να μπω σε τετοιο λουκι γιατι θα επρεπε να γραψω 20 σελιδες...ΧαμόγελοΧαμόγελο και οπως ξερεις δεν θα ημουν και αντικειμενικος...ΧαμόγελοΧαμόγελο
    Gespeichert
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #16 am: Mittwoch, 14 Okt 2009, 23:22:13 »

    Σωστός....Και πολύ χρόνο έχεις ήδη αφιερώση.

    Αλλά να μου πείς, έτσι είμαστε όλοι εμείς οι ελικοπτεράδες που αγαπάμε το ελικόπτερο. Φανατικοί, παθιασμένοι, και κυρίως υπομονετικοί.
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #17 am: Mittwoch, 14 Okt 2009, 23:23:56 »

    Σωστός....Και πολύ χρόνο έχεις ήδη αφιερώση.

    Αλλά να μου πείς, έτσι είμαστε όλοι εμείς οι ελικοπτεράδες που αγαπάμε το ελικόπτερο. Φανατικοί, παθιασμένοι, και κυρίως υπομονετικοί.
    κοιτα δεν το κανω για κανεναν απλα ειμαι ανθρωπος που εχω ενα πιστευω οσο πιο πολλοι τοσο καλυτερα... και προσπαθω να βοηθησω για να αποφευχθει η απογοητευση στα πρωτα βηματα τνως νεου ελικοπτερα...
    Gespeichert
    LostKing
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 32


    « Antwort #18 am: Montag, 19 Okt 2009, 14:48:19 »

    Mastora, σε ευχαριστούμε πολύ για την βοήθεια σου, κ για τον χρόνο σου.
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #19 am: Montag, 19 Okt 2009, 15:04:36 »

    Σε ευχαριστω φιλε μου....

    Τωρα σκεφτομαι να κανω εναν οδηγο για το πως σεταρετε ενα ελικοπτερο μεταβλητου στροφειου... θα δω..!
    Gespeichert
    Draviskos 3D
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 7



    « Antwort #20 am: Mittwoch, 18 Nov 2009, 17:35:56 »

    Σε ευχαριστω φιλε μου....

    Τωρα σκεφτομαι να κανω εναν οδηγο για το πως σεταρετε ενα ελικοπτερο μεταβλητου στροφειου... θα δω..!

    Ναί, αυτό θα είταν τέλειο!!!

    Ευχαριστώ και απο μένα για τον οδηγό αρχάριου, πολύ καλά tips, τα οποία θα με βοηθήσουν αρκετά.

    Απλά να επιβεβαιώσω, απο προσωπική εμπειρία, ότι η χρήση εξομειωτή με βοηθάει πολύ, ώς νέος και εγώ στον χώρο.
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #21 am: Mittwoch, 18 Nov 2009, 17:37:29 »

    Σε ευχαριστω φιλε μου....

    Τωρα σκεφτομαι να κανω εναν οδηγο για το πως σεταρετε ενα ελικοπτερο μεταβλητου στροφειου... θα δω..!

    Ναί, αυτό θα είταν τέλειο!!!

    Ευχαριστώ και απο μένα για τον οδηγό αρχάριου, πολύ καλά tips, τα οποία θα με βοηθήσουν αρκετά.

    Απλά να επιβεβαιώσω, απο προσωπική εμπειρία, ότι η χρήση εξομειωτή με βοηθάει πολύ, ώς νέος και εγώ στον χώρο.

    το εχω κανει ειδη και με videow και με κειμενο

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=12023.0
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=11799.0
    Gespeichert
    Sandhill
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 67



    « Antwort #22 am: Mittwoch, 18 Nov 2009, 17:55:40 »

    ... ειμαι ανθρωπος που εχω ενα πιστευω οσο πιο πολλοι τοσο καλυτερα... και προσπαθω να βοηθησω για να αποφευχθει η απογοητευση στα πρωτα βηματα τνως νεου ελικοπτερα...

    Ευχαριστούμε για τη βοήθεια αλλά... και για τον τρόπο που αντιμετωπίζεις αυτό το χόμπι (ή σπορ,ή άθλημα...) !

    Απλά να επιβεβαιώσω, απο προσωπική εμπειρία, ότι η χρήση εξομειωτή με βοηθάει πολύ, ώς νέος και εγώ στον χώρο.

    Πράγματι  Thumbs up
    Gespeichert

    Μανώλης
    cbugster
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 25


    lets try to fly baby.


    « Antwort #23 am: Montag, 28 Dez 2009, 12:26:42 »

    10+ από μένα.  Σφραγισμένα χείλη  , υπερβολικά χρήσιμο !!
    Gespeichert

    -----------------------
    cbugster
    fanis_rc
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 5


    « Antwort #24 am: Freitag, 23 Apr 2010, 19:58:21 »

    10++++++++++  και απο εμενα ..μπραβο σου .....να εισαι καλα ..ειναι παντα καλο να βοηθαμε και να περνουμε βοηθεια
    σε αυτο το χομπι... Thumbs up
    Gespeichert
    cvoli
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 18


    « Antwort #25 am: Samstag, 24 Apr 2010, 00:20:34 »

       Δεν είναι πλήρης οδηγός αλλά η δική μου συμβουλή για αρχάριους ειναι προσοχή στις
    βοηθητικές ρόδες Χαμόγελο
       Αφενός πρέπει να είστε σίγουροι ότι τις δέσατε σωστά και αφετέρου να έχετε στο μυαλό σας
    ότι επηρρεάζουν την ιδιοσυχνότητα του ελικοπτέρου. Αν αρχίσουν να συντονίζουν στο τέλος
    θα φτάσουν να χτυπίσουν το στροφείο και ....
       Παραλίγο να μου συμβεί με τον ραπτορά μου στην τρίτη μου πτήση. Ευτυχώς ήμουν σχετικά ψηλά
    στα 6μ και όταν άρχισε να εκδηλώνεται πρόλαβα να κόψω γκάζι, οπότε άλλαξαν οι στροφές του κινητήρα και σταμάτησε ο συντονισμός, και να ξαναδώσω μετά από 1 sec οπότε μπόρεσα να το προσγείωσω ομαλά.
       Στην περίπτωση μου μάλλον έφταιγε το πρόχειρο δέσιμό τους πάνω στο ελικόπτερο. Απο την άλλη όμως στην αρχή με βοήθησαν πάρα πολύ και μάλιστα μου σώσαν το στροφείο απο κανα δυο στενές επαφές με το έδαφος.
       
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #26 am: Samstag, 24 Apr 2010, 02:33:07 »

       Δεν είναι πλήρης οδηγός αλλά η δική μου συμβουλή για αρχάριους ειναι προσοχή στις
    βοηθητικές ρόδες Χαμόγελο
       Αφενός πρέπει να είστε σίγουροι ότι τις δέσατε σωστά και αφετέρου να έχετε στο μυαλό σας
    ότι επηρρεάζουν την ιδιοσυχνότητα του ελικοπτέρου. Αν αρχίσουν να συντονίζουν στο τέλος
    θα φτάσουν να χτυπίσουν το στροφείο και ....
       Παραλίγο να μου συμβεί με τον ραπτορά μου στην τρίτη μου πτήση. Ευτυχώς ήμουν σχετικά ψηλά
    στα 6μ και όταν άρχισε να εκδηλώνεται πρόλαβα να κόψω γκάζι, οπότε άλλαξαν οι στροφές του κινητήρα και σταμάτησε ο συντονισμός, και να ξαναδώσω μετά από 1 sec οπότε μπόρεσα να το προσγείωσω ομαλά.
       Στην περίπτωση μου μάλλον έφταιγε το πρόχειρο δέσιμό τους πάνω στο ελικόπτερο. Απο την άλλη όμως στην αρχή με βοήθησαν πάρα πολύ και μάλιστα μου σώσαν το στροφείο απο κανα δυο στενές επαφές με το έδαφος.
       

    Πληρης δεν γινεται... οσο και να το προσπαθησω... εκανα οτι μπορουσα ...
    Gespeichert
    cvoli
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 18


    « Antwort #27 am: Samstag, 24 Apr 2010, 10:37:15 »

       Δεν είναι πλήρης οδηγός αλλά η δική μου συμβουλή για αρχάριους ειναι προσοχή στις
    βοηθητικές ρόδες Χαμόγελο
       Αφενός πρέπει να είστε σίγουροι ότι τις δέσατε σωστά και αφετέρου να έχετε στο μυαλό σας
    ότι επηρρεάζουν την ιδιοσυχνότητα του ελικοπτέρου. Αν αρχίσουν να συντονίζουν στο τέλος
    θα φτάσουν να χτυπίσουν το στροφείο και ....
       Παραλίγο να μου συμβεί με τον ραπτορά μου στην τρίτη μου πτήση. Ευτυχώς ήμουν σχετικά ψηλά
    στα 6μ και όταν άρχισε να εκδηλώνεται πρόλαβα να κόψω γκάζι, οπότε άλλαξαν οι στροφές του κινητήρα και σταμάτησε ο συντονισμός, και να ξαναδώσω μετά από 1 sec οπότε μπόρεσα να το προσγείωσω ομαλά.
       Στην περίπτωση μου μάλλον έφταιγε το πρόχειρο δέσιμό τους πάνω στο ελικόπτερο. Απο την άλλη όμως στην αρχή με βοήθησαν πάρα πολύ και μάλιστα μου σώσαν το στροφείο απο κανα δυο στενές επαφές με το έδαφος.
       

    Πληρης δεν γινεται... οσο και να το προσπαθησω... εκανα οτι μπορουσα ...

    Με παρεξηγησες  Χαμόγελο

      Εννοούσα ότι πλήρης οδηγός δεν ήταν η 1 παράγραφος που έγραψα εγω. Ο δικός σου ήταν
    ήταν πάρα πολύ καλός !
      Απλά με την συζήτηση θυμήθικα ένα σημείο που με είχε ζορίσει εμένα προσοπικά εκεί που
    δεν το περιμένα και είπα να το μοιραστώ με τους υπόλοιπους "νέους"
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #28 am: Samstag, 24 Apr 2010, 14:29:30 »

    Οκκκ γραψε λαθος...
    Οτι εχετε να προσθεσετε εννοειται πως ειναι Δεκτο..!
    Gespeichert
    MrN31
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 3


    « Antwort #29 am: Sonntag, 26 Sep 2010, 17:51:25 »

    Καλησπέρα η δικιά μου ιστορία ξέρεις ποια είναι Grin? Πηρα χτες ενα ελικόπτερο με 2 έλικες ηλεκτρικο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Εχω κάνει 4 πτησεις (εννοείτε μου εχει πεσει 4-5 φορες αλλα ειναι πολυ ανθεκτικο και εχω εξοικειωθεί λίγο. Κατα την γνώμη μου τιποτα δεν αντικαθηστα την εμπειρία της πτήσης κανενας εξωμοιωτης και κανενας "ειδικός με συμβουλές".
    Gespeichert
    Seiten: 1 [2] 3  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Ενας οδηγος περι του τηλεκατευθηνομενου Ελικοπτερου για Αρχαριους
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.023 Sekunden mit 24 Zugriffen.