Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:23:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:23:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 15
    Total: 16
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Ηλεκτροκίνητη Πτέρυγα "Κοτσύφι"  (Lu 7159 fois)
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « le: Lundi, 18 Janv. 2016, 00:09:49 »

    Καλησπέρα!

    Μετά από αρκετούς μήνες στο ράφι, αποφάσισα να φτιάξω το κιτ της πτέρυγας "Κηφέας" του καλού φίλου Deltaman, που μου είχε δώσει στην ΣΤΑΜΠ 2015. Το κιτ έχει κοπεί από μπλε φελιζόλ και περιλαμβάνει τις δύο ημιπτέρυγες στις "θήκες" τους και τα φινάκια.
    Η πτέρυγα σχεδιάζω γίνει ηλεκτροκίνητη, με ένα παροπλισμένο μοτέρ Thunder Tiger OBL 29/09-07A (κινούσε το ανενόπτερο Ε-Hawk 1500 της Thunder Tiger), μια Li-Po 3S 1500 mAh και τα σέρβο Corona DS-919MG (12.5gr, 1.5kg.cm, μεταλλικά γρανάζια και ψηφιακά).
    Σκοπός είναι να έχω ένα ανθεκτικό και παιχνιδιάρικο σκάφος, όχι γρήγορο, για χαλαρές πτήσεις σε αλάνες, βουνοπλαγιές, κλπ...
    Εδώ να πω ότι η όποια γνώμη- παρατήρηση είναι αποδεκτή και επιθυμητή.

    Πάμε λοιπόν με την κόλληση των δύο ημιπτερύγων μεταξύ τους, χρησιμοποιώντας ως βάση τις δύο κάτω "θήκες" (αρνητικά από την κοπή του φόαμ...)


    * CAM01520.jpg (64.31 Ko, 500x375 - vu 579 fois.)
    « Dernière édition: Mardi, 19 Janv. 2016, 23:53:58 par Nikolas K » Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #1 le: Lundi, 18 Janv. 2016, 00:18:37 »

    Εν τω μεταξύ, μέχρι να στεγνώσει η εποξική, έπιασα και ταινίωσα τα φινάκια. Πρώτα χρησιμοποίησα ταινία ενισχυμένη με υαλόνημα και πέρασα κάθε φιν και από τις δύο μεριές με τις ίνες καθ'ύψος, καθώς και ένα κομμάτι κατά το μήκος για να είναι πιό άκαμπτα. Κατόπιν, τα ταινίωσα με αυτοκόλλητη χρωματιστή ταινία PVC. Στο τέλος, τα "σιδέρωσα" και λίγο με το μοντελιστικό σίδερο σε χαμηλή θερμοκρασία, έτσι ώστε να ενεργοποιηθεί καλύτερα η κόλλα των ταινιών...


    * CAM01522.jpg (105.7 Ko, 600x450 - vu 572 fois.)
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #2 le: Lundi, 18 Janv. 2016, 00:26:48 »

    Και εδώ αρχίζει η σκέψη αν θα βάλω δοκαράκι από ξύλο ή κάρμπον σαν ενίσχυση, πάνω- κάτω. Η πτέρυγα έχει μικρό εκπέτασμα (~950χιλ είναι Απόστολε; ) και το φελιζόλ είναι αρκετά σκληρό. Επίσης, θα την ενισχύσει η υαλοταινία.
    Ο Απόστολος έχει ήδη κάνει μια τρύπα κατά μήκος των ημιπτερύγων, με ένα λούκι που βγαίνει στην κάτω επιφάνεια όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία. Η τρύπα μικραίνει από την ρίζα ως το ακροπτερύγιο...δεν ξέρω γιατί προορίζεται. Για σωλήνα-ενίσχυση; Αν είναι έτσι τότε είναι τεράστια η σωλήνα που πρέπει να μπει! Καμιά γνώμη; Undecided Undecided Undecided



    * CAM01521.jpg (81.68 Ko, 600x450 - vu 568 fois.)
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Répondre #3 le: Lundi, 18 Janv. 2016, 00:48:36 »

    Εγω στην δικια μου πτερυγα εχω βαλει ανθρακονημα 8μμ εξωτερικη και 6μμ εσωτερικη διαμετρο και ειναι ακαμπτη!!! Σε αυτο κατεληξα μετα απο κανα δυο φτερουγισματα στον αερα λογω μεγαλης ταχυτητας! Τωρα φαντασου πως την ντυνω και με υαλοπανο, γιατι με τις ταινιες που ειχα βαλει ηταν πολυ βαρια και δεν προσεφεραν τιποτα περα απο χρωμα.
    Journalisée

    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Répondre #4 le: Lundi, 18 Janv. 2016, 01:14:04 »

    Ο Απόστολος έχει ήδη κάνει μια τρύπα κατά μήκος των ημιπτερύγων, με ένα λούκι που βγαίνει στην κάτω επιφάνεια όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία. Η τρύπα μικραίνει από την ρίζα ως το ακροπτερύγιο...δεν ξέρω γιατί προορίζεται. Για σωλήνα-ενίσχυση; Αν είναι έτσι τότε είναι τεράστια η σωλήνα που πρέπει να μπει! Καμιά γνώμη; Undecided Undecided Undecided

      Δεν το λέω για αστείο!
      Θα μπορούσε να μπει τμήμα απο ...πτυσόμενο καλάμι ψαρέματος;
    Journalisée

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Répondre #5 le: Lundi, 18 Janv. 2016, 10:23:47 »

    Θα πρεπει να αγορασει καλαμι που θα ειναι και απο ανθρακονημα και εκτος αυτου, το καλαμι λιγυζει ευκολα χωρις να σπαει, εμεις δεν νομιζω πως θελουμε να λυγιζει αλλα να ειναι ακαμτο. Α! και το κοστος της carbon ντιζας 8μμ ειναι περιπου 8 ευρω το μετρο, οποτε παιρνει μια και κανει την δουλεια του!
    Journalisée

    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Répondre #6 le: Lundi, 18 Janv. 2016, 10:51:11 »

      Γιάννη δεν λέω για την άκρη που λυγίζει εύκολα.

      Και τα τμήματα που είναι προς τα κάτω θα αντέξουν τα "g" πιστεύω χωρίς να λυγίσουν

      Το δε κόστος είχα βρει με 3 ευρώ το ένα στο πράκτικερ. Πιο απόγευμα θα βάλω και φωτό γιατί τα'χω στο πατρικό μου
    Journalisée

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Répondre #7 le: Lundi, 18 Janv. 2016, 10:54:14 »

    Κυριακο μακαρι να ειναι ετσι οπως το λες και να συμφερει και στο βαρος του. Ειδωμεν...
    Journalisée

    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #8 le: Lundi, 18 Janv. 2016, 11:56:13 »

    Καλημέρα Κύριοι. Και τί ωραία μέρα είναι αυτή που βλέπω και πάλι μιά απ'τις δημιουργίες μου "στον αέρα"...  Χαμόγελο

    Αρχικά, θα παρακαλούσα τον ΝίκοΚ ή κάποιον διαχειριστή αν εκείνος δέν μπορεί, να αλλάξουμε το όνομα Κηφέας με το όνομα "Κοτσύφι".
    Συγνώμη για την ακαταστασία, συγνώμη βρε Νίκ, αλλά με την έλευση του νέου έτους βάζω κάποιες σχεδιάσεις σε σειρά στις σημειώσεις μου και επι πλέον θέλω να κρατήσω το όνομα Κηφέας για... άλλη πτέρυγα, πιό μεγάλη μιάς και αναφέρεται σε αστερισμό...  Wink
    Το Κοτσυφάκι το έβγαζα παλιά και μ'αρέσει το όνομα και ήταν μιά χαρά πτερυγούλα, αναθεώρησα λίγο το σχήμα του αλλά παρέμεινε κάτω απο 1 μέτρο...

    Και πάμε τώρα...
    > Η μεγάλη τρύπα είναι για καλωδιώσεις. Ήταν μιά σκέψη να παραλληλίσουμε δύο πράγματα... 1> έναν ωραίο δρόμο για τα καλώδια μιάς και πολλοί φίλοι βάζουν πιά δέκτες UHF LRS, Video στα άκρα του αεροπλάνου και Φωτισμού εκτός απο τα καλώδια των servos  και 2> να ελαφρύνει ο πυρήνας του φόαμ επειδή το Κοτσύφι θα βγαίνει ίσως και εποξικό! (δείτε φωτό)

    Μπορείς, αφού ενώσεις τα δύο μισά, να σκάψεις λίγο πιό κάτω απο την ένωση των δύο ήδη στρόγγυλων μεγάλων τρυπών και να βάλεις ένα άλλο δοκαράκι κάθετο στην ένωσή τους... Δέν θέλει μεγάλο Spar, δλδ αν βάλεις ένα κομμάτι 20 εκ. (10 εκ. σε κάθε μισό) tube διαμέτρου 5-6 χιλιοστών θα είναι αρκετό.
    Βέβαια, αν έχεις σκοπό να κάνεις βουτιές με 150 χλμ/ώρα, να τη ζορίσεις δλδ σε ταχύτητες κλπ, ε ναί, θέλει καλύτερο "δέσιμο"

    > Τα winglets βλέπω πως τα έχεις κάνει "τούμπανο" που λέμε...  laugh
    Δέν νομίζω πως χρειάζονται κάτι έξτρα. Το μόνο που θα έκανα διαφορετικά θα ήταν να "σβήσω" με γυαλόχαρτο τις ακμές τους στα χείλη προσβολής και εκφυγής των...

    Στη φωτό είναι η ίδια πτέρυγα με κεντρική γόνδολα (Pod), αλλαγμένα λίγο winglets και εποξική διάφανη πέτσα βέβαια πάνω απ'το φόαμ. Είχα φέρει δείγμα (το ένα μισό) αυτής της πτέρυγας στη ΣΤΑΜΠ την περσινή για όσους φίλους ήταν εκεί και το θυμούνται ίσως...  Χαμόγελο


    * Kotsifi_Jpeg_010.jpg (121.96 Ko, 544x277 - vu 497 fois.)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #9 le: Lundi, 18 Janv. 2016, 15:24:36 »

    Σε ευχαριστώ για την διευκρίνιση Απόστολε! Κατάλαβα τί θα βάλω για ενίσχυση.  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Τίτλο δεν ξέρω να αλλάζω στο τόπικ. Ας βοηθήσει ένας μοντερέιτορ παρακαλώ!
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #10 le: Lundi, 18 Janv. 2016, 19:05:43 »

    Ευχαριστώ βρε Νίκο.

    Άλλαξέ το και αν θές στο μνμ σου το 1ο. Σήμερα δέ θέλω να ασχοληθώ με τπτ που έμαθα ότι έφυγε ο Κωστόπουλος. Δέν το περίμενα.

     Sad
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #11 le: Mercredi, 20 Janv. 2016, 00:02:38 »

    Συνεχίζω την κατασκευή του κιτ με το κόψιμο των elevons και του πίσω μέρους του σκάφους που θα στηριχθεί η βάση του μοτέρ.
    Έπειτα, ακολούθησα αυτό που είπε ο Απόστολος και ενίσχυσα το κάτω μέρος του σκάφους με ένα τμήμα από σωληνάκι carbon διαμέτρου 5 χιλιοστά εξωτερικά και πάχους 3 χιλιοστά. Το μήκος της ενίσχυσης είναι 20 εκατοστά
    Κατόπιν ξεκινάει το ταινίωμα, με την ενισχυμένη με υαλόνημα (μονής διεύθυνσης) αυτοκόλλητη ταινία. Η ταινία πιάνει κατά το εκπέτασμα πάντα στα άκρα, στην μέση, στα χείλη προσβολής και εκφυγής. Το αποτέλεσμα μου φαίνεται καλό γιατί η πτέρυγα απόκτησε ακαμψία και θεωρώ αντοχή.
    Στην φωτογραφία, η πτέρυγα όπως φαίνεται μετά το ταινίωμα στο πάνω μέρος.


    * CAM01529.jpg (83.83 Ko, 600x450 - vu 294 fois.)
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #12 le: Mercredi, 20 Janv. 2016, 00:05:12 »

    Η επόμενη φωτογραφία δείχνει την πτέρυγα μετά το ταινίωμα στο κάτω μέρος. Διακρίνεται το σκούρο του σωλήνα carbon, ο οποίος κολλήθηκε με εποξική κόλλα σε ένα αυλάκι που σκάφτηκε στο φόαμ. από πάνω του πέρασε και ταινία.


    * CAM01530.jpg (97.59 Ko, 600x450 - vu 315 fois.)
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #13 le: Mercredi, 20 Janv. 2016, 00:08:54 »

    Τέλος για σήμερα, τοποθέτησα πρόχειρα το μοτέρ και τα elevons έτσι ώστε να χαλβαδιάσω λίγο τον Κότσυφα, χωρίς τα φινάκια βέβαια...   Thumbs up
    Η έλικα είναι λίγο μεγάλη και αναδιπλούμενη. Δεν θα ξεκινήσω με αυτήν, θα δοκιμάσω στο ίδιο μοτέρ μια 8Χ5 ή 8Χ6...


    * CAM01531.jpg (99.4 Ko, 600x450 - vu 312 fois.)
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #14 le: Mercredi, 20 Janv. 2016, 00:12:46 »

    Τώρα, το άλλο μου δίλημμα είναι αν θα χρησιμοποιήσω τα elevons από φόαμ που έκοψα από την πτέρυγα, ή θα φτιάξω άλλα από μπάλσα. Λέω να δοκιμάσω τα φοαμένια, αλλά πρώτα πρέπει να μπουν ταινίες έτσι ώστε να γίνουν άκαμπτα. Το επόμενο επεισόδιο αυτό το θέμα θα έχει!  Wink
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Pages: [1] 2 3  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Foamies (Modérateur: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: Ηλεκτροκίνητη Πτέρυγα "Κοτσύφι"
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.032 secondes avec 25 requêtes.