Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:27:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:27:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 3
    Invités: 20
    Total: 23
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Απ: ys 90st  (Lu 6027 fois)
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Répondre #15 le: Mercredi, 19 Nov. 2008, 21:27:42 »

    φιλε Δημητρη αν και δεν ασχολιομουν τοτε με μοντελισμο θυμαμαι οτι η Κρητη εχει απιθανα μερη για πτησεις και οχι μονο φυσικα.
    Μονο καλες αναμνησεις αφηνει αυτο το νησι ακομα και σε εφεδρους φανταρους.
    Να 'σαι καλα.
    Journalisée

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    koseliok
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 248



    « Répondre #16 le: Mercredi, 19 Nov. 2008, 22:20:05 »

    Πεταω ενα ραπτορα 90 se
    Tη μονη βελονα που πειραζω ειναι την μεσαια αναλογα με τις καιρικες συνθηκες
    με το κρυο κλεινω 2-3 κλικ
    και μεπιο ζεστο καιρο ανοιγω 2-3 κλικ

    τις αλλες αφου εστρωσε ο κηνητηρας δεν τις πειραζω

    εχει πολλυ δυναμη αυτο το μοτερ!!
    Journalisée

    GOBLIN 500---trex 450 pro.... trex 450sport fl ----Trex 700 nitro  ..........
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Répondre #17 le: Jeudi, 20 Nov. 2008, 00:25:19 »

    Φιλε koseliok
    και 'γω μονο τις μεσαιες πειραζω αλλα εχω βαλει ενα servo και παρολο που εχω governor (futaba gv-1)το εχω συνδεσει σε aux στον δεκτη και το εχω περασει στο f mode οποτε το εχω να μου κανει 2-3 κλικ πιο πλουσιο το καυσιμο στο idle up 2 .
    κατανοητο ετσι (πολλες στροφες λιγο βημα).
    Journalisée

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Répondre #18 le: Jeudi, 20 Nov. 2008, 00:50:10 »

    μηπως ξερει να μου πει καποιος πως μπορω να ανεβασω μια φωτο σχεδον 2.5 mb?
    Journalisée

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Répondre #19 le: Jeudi, 20 Nov. 2008, 04:29:37 »

    Φιλε itf68 ειμαι ο Σωτηρης απο Πατρα,απ οτι βλεπω εχεις το synergy N9 με τον ys91sr.
    Κατ αρχην θελω να σου πω οτι εγω εχω τον st, δεν πειραζει ομως γιατι οι ρυθμισεις ειναι ιδιες,με την διαφορα οτι δεν ξερω το συστημα αεροψυξης του synergy, που καταλαβαινεις οτι παιζει σπουδαιο ρολο στην ρυθμιση.Στο caliber 90 το fun  αν θυμαμαι καλα γυριζει στις στροφες του κινητηρα χ 1.6.
    Για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη ας εχουμε δεδομενο οτι ειναι σωστα τα εξης:1)μπουζι os8 η enya 3 η ys2,2)σωληνακι καυσιμου απο το back plate του κινητηρα προς την check valve 10cm,3)σωστη τοποθετηση της check valve (φορα),4)θεση του throttle ρελαντι(προσοχη!!!),και τα ευκολονοητα καυσιμο,ρευμα στην μπουζοπιπα.Τωρα οσο για τις ρυθμισεις καλο ειναι να ξεκινησεις με τις ψηλες 0,40  , τις μεσαιες 1,30  και τις χαμηλες λιγο λιγοτερο απο 1 στροφη.
    Φυσικα με αυτες τις ρυθμισεις θα παρει μπροστα ο κινητηρας αλλα απο κει και περα θα πρεπει να τον παρακολουθησεις.
    Προσεξε και το pitch curve γιατι παιζει σπουδαιο ρολο,προτεινω να βαλεις λιγοτερες μοιρες απ οτι λεει το manual στο hover για στρωσιμο.

    Φιλικα παντα και καλοριζικο.


    να κανω μια διευκρινηση
    οι ρυθμισεις που αναφερω ειναι σε τιμες συμφωνα με τους δεικτες του ρολογιου δηλαδη
    0,40 ειναι μιση στροφη και δεκα λεπτα ακομα
    1,30 ειναι μια στροφη και μιση
    συγνωμη που παρελειψα να το διευκρινησω απο την αρχη.
    Journalisée

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    itf68
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 514



    « Répondre #20 le: Jeudi, 20 Nov. 2008, 15:10:06 »

    Για να μαθαίνω κιόλας... όντως η σχέση μου Σωτήρη είναι 8,266 αν υποθέσουμε οτι εχω μεγάλο γρανάζι 124 και μικρό 15 δοντιών έτσι;
    Τώρα αν κλείσω στις ρυθμίσεις που λέμε θα έχω πιο φτωχό μήγμα αρα θα έχω πιο πολλές στροφές;
    (Για τηλέφωνο δεν μπόρεσα Σωτήρη σήμερα!)
    Journalisée

    Τάσος  希腊
    T-Rex 250SE
    T-rex 450 pro
    Genius 500
    Vibe 500E FBL
    T-Rex 550E DFC V3
    T-Rex 600EFL PRO
    Vibe 50NEX FBL
    Logo 550SX
    2 Χ Logo 600SE
    Kasama Dune 600
    2 Χ Kasama Srimok 90
    Kasama Srimok 90E FAIFA
    Logo 800 xtreme
    και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #21 le: Jeudi, 20 Nov. 2008, 17:05:43 »

    και 'γω μονο τις μεσαιες πειραζω αλλα εχω βαλει ενα servo και παρολο που εχω governor (futaba gv-1)το εχω συνδεσει σε aux στον δεκτη και το εχω περασει στο f mode οποτε το εχω να μου κανει 2-3 κλικ πιο πλουσιο το καυσιμο στο idle up 2 .

    Φίλε daedalus, αυτο μπορείς να το αναλύσεις λίγο.. Ποοολύ άνεση
    Γίνεται αυτόματα η χειροκίνητα.
    Εχεις κάποιον αισθητήρα τύπου carb smart.
    Εχει κάποιον αισθητήρα το gv-1, και οδηγείς το σέρβο από εκεί;
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Répondre #22 le: Jeudi, 20 Nov. 2008, 22:20:38 »

    itf68
    για να μην μπερδευουμε τα πραγματα σου ξαναλεω οτι οι ρυθμισεις που εχεις ειναι προφανως λαθος.
    Απο την αλλη ειπα οτι συμφωνα με το μοντελο σου (fan,gear ratio)οι ρυθμισεις του koseliok ταιριαζουν καλυτερα απ οτι οι δικες μου.
    Αφου ρωτας ομως για το gear ratio και το τι γινεται,θα στο πω λιγο μπακαλιστικα.το δικο σου ελικοπτερο ειναι σαν να πηγαινει ενα αυτοκινητο με 1η σε μια ανηφορα και το δικο μου ειναι σαν να πηγαινει με 2α
    Δεν μας εχεις πει τι pitch curve,τι blades εχεις ,εξατμιση κτλ.
    Ειναι οπως καταλαβαινεις δυσκολο μεσω forum να συννενοηθουμε.(το κυριοτερο γιατι μια εισαι εσυ συνδεδεμενος μια εγω).
    Αν δεν βιαζεσαι θα βγει ακρη και ετσι αλλα πιο ευκολο ειναι πιστευω απ το τηλεφωνο και ακομα καλυτερα απο κοντα.
    τα λεμε.


    Journalisée

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Répondre #23 le: Jeudi, 20 Nov. 2008, 22:56:16 »

    Φιλε vtr
    το carb smart ειναι κατι που εγω προσωπικα δεν το εμπιστευομαι χωρις να θελω να θιξω το προιον.
    αν θελεις μπορω να σου πω και για πιο λογο.
    το gv-1 δεν εχει τετοια λειτουργια αλλα μπορεις να το ρυθμισεις συμφωνα με τις στροφες να αυξομειωνει το μιγμα.
    επειδη εχω την jr x9303 εχω συνδεσει το mixture servo στον δεκτη(9ch), αν ειχα τηλ/νση 7ch θα επρεπε αναγκαστικα να συνδεσω το servo στο governor.
    το οτι κανω πιο πλουσιο το καυσιμο στην ρυθμιση του hover στο iddle up2 ειναι γιατι το στροφειο το εχω σεταρει απο το governor να γυριζει με 2050 στροφες
    που σημαινει 16195 στροφες στον κινητηρα[2050Χ7.9(gear ratio)],οταν λοιπον εχεις βημα ας πουμε -9,0pc και 100%tc,0pc και 50%tc,+9pc και 100% tc ειναι κατανοητο οτι στο -9 και +9pc ο κινητηρας εχει φορτιο ομως στο 0pc δεν εχει φορτιο οποτε στεγνωνει λιγο απο καυσιμο ,γι αυτο του δινω 2 -3 κλικ στις μεσαιες πιο πλουσιο απ οτι στο normal mode που στο hover εχει φορτιο.
    φιλικα
    Journalisée

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Répondre #24 le: Vendredi, 21 Nov. 2008, 04:31:40 »

    Φιλε vtr
     να συμπληρωσω οτι οι θεσεις του servo ειναι προκαθορισμενες για normal mode και iddle up αντιστοιχα.
    μονο σε ενα αλλο ελικοπτερο 50αρι ειχα βαλει χειροκινητη ρυθμιση απο τα lever της τηλ/νσης για στρωσιμο.
    Journalisée

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #25 le: Vendredi, 21 Nov. 2008, 08:41:29 »

    Εγώ παιζω 1800 και 1950 αντίστοιχα, σέ idle 1 και 2. Χρησιμοποιώ  carb smart.
    Αυτο που προσπαθώ να ρωτήσω είναι ότι εάν το καταργήσω, με ποιο άλλο τρόπο μπορώ να ελένχω το καύσιμο.
    Τό σερβάκι υπάρχει. Αλλά από που θα παίρνει εντολή, να ανοιγοκλείνει τη βελόνα; idiot2
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Répondre #26 le: Vendredi, 21 Nov. 2008, 14:55:05 »

    φιλε vtr
    θα πρεπει να συνδεσεις το servo σε aux ch στον δεκτη και μετα απο το μενου της τηλ/νσης να πας στο device select και να περασεις αυτο το aux ch σε f mode οποτε σε καθε θεση του f mode (normal,idle up1&2)θα εχεις διαφορετικες τιμες αναλογα πως θα το ρυθμισεις.
    Κατι οπως η ευαισθησια του gyro.
    ποια τηλ/νση εχεις?
    αν εχει lever θα μπορεις να το ρυθμιζεις και απο εκει αλλα καλυτερα οχι (μηπως ξεχαστεις κτλ)εκτος και προκειται να στρωσεις κινητηρα(το lever εγω το χρησιμοποιησα μονο για στρωσιμο λογο ευκολιας που θελει σχετικα συχνα αλλαγη η ρυθμιση και πολλα κλικ).

    Journalisée

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    Dimitris-kriti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 162



    « Répondre #27 le: Vendredi, 21 Nov. 2008, 17:19:05 »

    Εγώ παιζω 1800 και 1950 αντίστοιχα, σέ idle 1 και 2. Χρησιμοποιώ  carb smart.
    Αυτο που προσπαθώ να ρωτήσω είναι ότι εάν το καταργήσω, με ποιο άλλο τρόπο μπορώ να ελένχω το καύσιμο.
    Τό σερβάκι υπάρχει. Αλλά από που θα παίρνει εντολή, να ανοιγοκλείνει τη βελόνα; idiot2

    Το κοιταξα λιγο στην dx 7, αν εχεις ελευθερο το aux 2 το παντρευεις με το flt mode και βαζεις εκει το σερβο. Φτιαχνωντας μετα το travel adjust,
    μπορεις να εχεις διαφορετικη θεση στην βελονα στα idle 1 και 2. Το θεμα ειναι οτι an εχεις governor  το aux 2 ειναι πιασμενο αρα με την 7καναλη ξεχασε το.
    Journalisée

    T REX 600 SUPER PRO
    RAPTOR 50 TITAN
    GL 450 SE
    E-FLITE CUP 232 BP
    DX-7
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #28 le: Vendredi, 21 Nov. 2008, 17:49:06 »

    Ναι παιδιά. Ελεύθερο κανάλι δεν υπάρχει..
    Οπότε θα μείνουμε με τό carb smart. Thanks φίλε daedalus.
    Πληροφοριακά έχω την dx 7.
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Απ: ys 90st
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 25 requêtes.