Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 23:40:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 23:40:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 22:09]

    από chris 1975
    [Σήμερα στις 20:47]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304516
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 32
    Συνολικά: 33
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 12     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ατύχημα με ελικόπτερο  (Αναγνώστηκε 38489 φορές)
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #60 στις: Πέμπτη, 8 Αύγ 2013, 21:00:55 »

    ενα ελικοπτερο οσο μικρο ειναι τοσο και το μεγαλο εχει πααααρα πολλες πιθανοτητες να προκληθη ατυχημα απο μια βλαβη,μια βλαβη απο το πουθενα  η απο λαθος σεταρισμα στη πρωτη πτηση ο κινδυνος ειναι ορατος γιατι βλεπουμε καθε φορα στο μοντελοδρομιο ενα θα σπαει η ενα αλλο θα διαλυεται στον αερα η να πετιωνται τα blades σε μεγαλη αποσταση Δεν ειναι σπανιο φαινομενο ακομη και απο λαθος χειρισμο αν δεν εναι μηχανικη βλαβη ποσες φορες ολοι μας εχουμε τρομαξει εχουμε τρεξει ? να κρυφτουμε αυτο τα λεει ολα Βασικο ειναι να πετας οσο πιο μακρυα γινεται απο κοσμο και απο σενα τον ιδιο δεν ειναι παιχνιδι απλα σκοτωνει  ειναι ενα αρκετα επικινδυνο χομπυ που θελει πολυ μεγαλη προσοχη και τυχη εχω δει αρκετα ατυχηματα που την γλυτωσαμε απο τυχη και μονο  Cheesy
    Καταγράφηκε
    kdrak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 234


    « Απάντηση #61 στις: Παρασκευή, 9 Αύγ 2013, 09:02:57 »

    Κακά τα ψέματα το μέγεθος του ελικοπτέρου παίζει πάρα πολύ μεγάλο ρόλο στην ζημιά που θα προκληθεί στον χειριστή στους τριγύρω στα αντικείμενα που θα χτυπήσει αλλά και στο ίδιο το ελικόπτερο.

    Για να γίνω κατανοητός φανταστείτε ένα 130Χ ή ένα 250αρι / 300αρι να προκαλεί ατύχημα συγκριτικά με ένα 600αρι/700αρι. 
    Όλα τα παραπάνω ελικόπτερα μπορούν να προκαλέσουν τραυματισμό. Δεν μπορούν όλα να προκαλέσουν θάνατο.

    Δεν έγινα κατανοητός ,,,τότε πάρτε ένα nano blade και ένα 450αρι. Τι τραυματισμούς/ζημιές μπορεί να προκαλέσει το ένα και το άλλο;

    Size does matter !!!!!
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #62 στις: Παρασκευή, 9 Αύγ 2013, 09:20:41 »

    Size does matter !!!!!

    Ιδίως το μέγεθος του μυαλού.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kdrak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 234


    « Απάντηση #63 στις: Παρασκευή, 9 Αύγ 2013, 09:23:25 »

    Σωστός.   Το μυαλό είναι το βασικότερο σε όλους τους τομείς και φυσικά και στον μοντελισμό  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #64 στις: Παρασκευή, 9 Αύγ 2013, 09:57:27 »

    ειδικα στο ελικοπτερο οι πιθανοτητες ειναι μακρα μεγαλυτερες του αεροπλανου
    που εξ αλλου πεταει μακρυα μας παντα
    τα μηχανικα και ηλεκτρονικα μερη ενος ελικοπτερου ειναι πολυ περισσοτερα και πιο εαισθητα
    ειναι πολυ ευκολο να πεσειη να διαλυθει στον αερα  απο κατι τετοιο, το βλεπουμε στα μοντελοδρομια καθε φορα πεφτουν ενα δυο
    και οχι απο χειρισμο
    κινητηρα ντιζακι ουρα ζορισμα σερβο ρολεμαν μπαταρια δεκτη κτλ κτλ κτλ παλαιοτερα ειχαμε και τις παρεμβολες μην το ξεχναμε και αυτο
    το μυαλο μυαλο αλλα και το μηχανημα ειναι αρκετα πολυπλοκο και περιεργο και επικινδυνο
    Καταγράφηκε
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #65 στις: Παρασκευή, 9 Αύγ 2013, 11:09:31 »

    ειδικα στο ελικοπτερο οι πιθανοτητες ειναι μακρα μεγαλυτερες του αεροπλανου
    που εξ αλλου πεταει μακρυα μας παντα
    τα μηχανικα και ηλεκτρονικα μερη ενος ελικοπτερου ειναι πολυ περισσοτερα και πιο εαισθητα
    ειναι πολυ ευκολο να πεσειη να διαλυθει στον αερα  απο κατι τετοιο, το βλεπουμε στα μοντελοδρομια καθε φορα πεφτουν ενα δυο
    και οχι απο χειρισμο
    κινητηρα ντιζακι ουρα ζορισμα σερβο ρολεμαν μπαταρια δεκτη κτλ κτλ κτλ παλαιοτερα ειχαμε και τις παρεμβολες μην το ξεχναμε και αυτο
    το μυαλο μυαλο αλλα και το μηχανημα ειναι αρκετα πολυπλοκο και περιεργο και επικινδυνο

    καπως ετσι πλεον το βλεπω και εγω (με την αγορα ε/π κλιμακας 450 απο μεχρι 300αρι που ειχα)

    το ε/π ειναι ο  devil διαβολακος του αερομοντελισμου

    αλλα αφου το γουσταρουμε τοσο πρεπει να συμβιβαστουμε με το αρκετο διαβασμα και την πολυ καλη συντηρηση του και της μεγαλης προσοχης μας

    κακα τα ψεματα δεν ειναι και τοσο χαλαρωτικο ιδιως αν μπλεξεις με 3d πτηση που ολοι λιγο πολυ μπλεκουμε
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #66 στις: Παρασκευή, 9 Αύγ 2013, 22:56:07 »

    Γενικα πεταω παντα σε box και η πτηση μου καθιερωνετε στο pattern προγραμμα της GR-B.3D δεν πεταω γιατι δεν ξερω.(καμια κολοτουμπα στα κουτουρου και ανςποδες πορειες και invert hover κανω).Για οσους με ξερουν γνωριζουν οτι στα ελικοπτερα μου δεν εκανα ποτε οικονομια σε ηλεκτρονικα και parts.Εχω στησει 5 ελικοπτερα με ακριβα πραγματα (πχ δεκτη futaba και οχι corona-fsky..κτλ).Στα ελικοπτερα περα απο μπαταρια λιπο δεν εχω βαλει κατι απο κινεζο και ολα αυτα οχι μονο για να ειναι ανταγωνιστηκα τα ελικοπτερα στο αγωνιστηκο κοματι αλλα παραπανω για να μειωσω τις πιθανοτητες να παθει κατι στον αερα (οχι οτι δεν παθαινουν και ετσι).
    Παντα τα κανω ελενχω πριν και μετα την πτηση οπωςκαι σχολαστικη συντηρηση.
    Προχθες μετα απο μια μερα practice και ενω καθαριζα ειδα αυτο.....Αν δεν ειμουνα τοσο ψειρας δεν θα το προσεχα.Γιαυτο το ελικοπτερο παντα προσοχη.

    Καταγράφηκε

    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #67 στις: Σάββατο, 10 Αύγ 2013, 11:21:17 »

    HELIS ΜΑΔΙΑΜ
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    gvertical
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318


    HI ALL


    « Απάντηση #68 στις: Σάββατο, 10 Αύγ 2013, 13:09:39 »

    Γενικα πεταω παντα σε box και η πτηση μου καθιερωνετε στο pattern προγραμμα της GR-B.3D δεν πεταω γιατι δεν ξερω.(καμια κολοτουμπα στα κουτουρου και ανςποδες πορειες και invert hover κανω).Για οσους με ξερουν γνωριζουν οτι στα ελικοπτερα μου δεν εκανα ποτε οικονομια σε ηλεκτρονικα και parts.Εχω στησει 5 ελικοπτερα με ακριβα πραγματα (πχ δεκτη futaba και οχι corona-fsky..κτλ).Στα ελικοπτερα περα απο μπαταρια λιπο δεν εχω βαλει κατι απο κινεζο και ολα αυτα οχι μονο για να ειναι ανταγωνιστηκα τα ελικοπτερα στο αγωνιστηκο κοματι αλλα παραπανω για να μειωσω τις πιθανοτητες να παθει κατι στον αερα (οχι οτι δεν παθαινουν και ετσι).
    Παντα τα κανω ελενχω πριν και μετα την πτηση οπωςκαι σχολαστικη συντηρηση.
    Προχθες μετα απο μια μερα practice και ενω καθαριζα ειδα αυτο.....Αν δεν ειμουνα τοσο ψειρας δεν θα το προσεχα.Γιαυτο το ελικοπτερο παντα προσοχη.




    πιστευω με λιγη λογκο θα ειναι σαν καινουριο! Thumbs up Ποοολύ άνεση laugh
    Καταγράφηκε

    live simply, so other people can simply live!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #69 στις: Σάββατο, 10 Αύγ 2013, 13:26:26 »

    ΝΙΚΟΣ το οτι εισαι ψειρας σου βγηκε σε καλο Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #70 στις: Σάββατο, 10 Αύγ 2013, 13:48:55 »

    Γενικα πεταω παντα σε box και η πτηση μου καθιερωνετε στο pattern προγραμμα της GR-B.3D δεν πεταω γιατι δεν ξερω.(καμια κολοτουμπα στα κουτουρου και ανςποδες πορειες και invert hover κανω).Για οσους με ξερουν γνωριζουν οτι στα ελικοπτερα μου δεν εκανα ποτε οικονομια σε ηλεκτρονικα και parts.Εχω στησει 5 ελικοπτερα με ακριβα πραγματα (πχ δεκτη futaba και οχι corona-fsky..κτλ).Στα ελικοπτερα περα απο μπαταρια λιπο δεν εχω βαλει κατι απο κινεζο και ολα αυτα οχι μονο για να ειναι ανταγωνιστηκα τα ελικοπτερα στο αγωνιστηκο κοματι αλλα παραπανω για να μειωσω τις πιθανοτητες να παθει κατι στον αερα (οχι οτι δεν παθαινουν και ετσι).
    Παντα τα κανω ελενχω πριν και μετα την πτηση οπωςκαι σχολαστικη συντηρηση.
    Προχθες μετα απο μια μερα practice και ενω καθαριζα ειδα αυτο.....Αν δεν ειμουνα τοσο ψειρας δεν θα το προσεχα.Γιαυτο το ελικοπτερο παντα προσοχη.




    πιστευω με λιγη λογκο θα ειναι σαν καινουριο! Thumbs up Ποοολύ άνεση laugh

    Logo και ελικοπτερο.....περιμενω τον Αντωνιαδη να μου φερει φρεσκο στο σακουλακι...κατευθειαν απο τοεργοστασιο.Εδω δεν εχει.....βγηκε κατι ελατωματικο....πεταμα και καινουργιο.
    Καταγράφηκε

    amartolos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 174



    « Απάντηση #71 στις: Σάββατο, 10 Αύγ 2013, 14:01:23 »

    Ολα αυτα ισχυουνε για φυσιολογικους ανθρωπους.
    Οταν εισαι ο σουπερμαν πετας και στο studio


    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #72 στις: Σάββατο, 10 Αύγ 2013, 15:19:47 »

    Βρε το χασανάκι χέρι!Με τόσα λέφτά που έχει ο πρίγκηπς θα τους αποζημίωνε όλους! Grin

    Πάντως στο rcgroups που ξεκίνησε το θέμα με το τραγικό ατύχημα ,ξυπνήσαν μνήμες και απο άλλα συμβάντα απο το παρελθόν,όπως της κοπελίτσας στο πάρκο http://www.youtube.com/watch?v=HNZwYHI9xS4
    Ενός μωρού 18 μηνών κοριτσάκι που ήταν σε ενα γηπεδο
    http://rc.runryder.com/helicopter/t730403p1/
    http://www.ntv7.com.my/7edition/local-en/FREAK_ACCIDENT_18_MONTH_OLD_GIRL_KILLED_IN_REMOTE_CONTROL_HELICOPTER_MISHAP.html
    και άλλα πολλά που κυκλοφορούν στο youtube αλλα και στο
    http://rc.runryder.com/helicopter/f55p1/
    Ενα βίντεο που τους απασχόλησε είναι και αυτο... το οπόιο αναφέρεται στο κατα πόσο είναι ασφαλές και λογικό μικρές ηλικίες 6,7,10, όσο καλά αντανακλαστικά και να έχουν, μπορουν να έχουν σωστή αισθηση του κινδύνου και της αυτοσυγκράτησης πετώντας μεγάλα ελικόπτερα!!

    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 10 Αύγ 2013, 16:41:49 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    billiano
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663


    Ζητω το Δ.Ν.Ταμειο Που Με Εκανε Ν'αρχισω Το Λαχειο


    « Απάντηση #73 στις: Σάββατο, 10 Αύγ 2013, 23:30:08 »

    Καθε φορα διαβαζω και λεω κλεισε το στομα σου τι ασχολεισαι....

    Συμφωνω με τον Παυλο  οπωσδηποτε cut off ή throttle hold να ξερουμε να τα χειριζομαστε.
    Οχι κοντα σε κεραιες και σιγουρα οχι στο κεφαλι μας.

    Και για να κανω το συνηγορο του διαβολου καποιοι πριν απο καιρο 4-5 μηνες  περηφανευονταν για τα 32000 ποδια που πετανε
    και αλλοι μου ελεγαν οτι κανω την τριχα  τριχια.

    Τωρα γραφουν εδω μεσα για ασφαλεια....... idiot2

    Επισης τα ελικοπτερα δεν ειναι πιο επικινδυνα απο τα αεροπλανα γιατι πολλοι τα πετανε οπου γουσταρουν με σερβακια ζιου-ζιτσου και ESC  codidas.
    Ασε που το θεμα δομικη αντοχη ποικιλει σε αντιληψη στον καθενα οπως και η αξιοπιστια του μοντελου.
    Οι περισσοτεροι την εχουν δει AVIATOR βλπ HUGE.  (Και δεν εννοω τεραστιος.Το αφιερωνω σε μενα αυτο με το τεραστιος)
    Αρα επι ταπητος τα περι αστοχια υλικου.
    Απο ερευνα,δεν θυμαμαι που προκυπτει , οτι το ελικοπτερο πεφτει σε προβολη στο εδαφος σε ακτινα 3-5 μετρων απο εκει που παρουσιαστηκε το προβλημα.

    Και τελος ναι το ελικοπτερο ενδεχεται να εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες μηχανικης βλαβης λογω κινητων μερων και πολυπλοκοτητας ,αλλα ο ογκος των μοντελιστων με αεροπλανα ερχεται και πατσιζει σε πιθανοτητες. Wink

    Δηλαδη ποσα αεροπλανα & ποσα ελικοπτερα πεφτουν σε ενα ΣΚυριακο ?
    Θα ηθελα να ξερω. Ποοολύ άνεση

    Και χαιρετισματα στα φιλαρακια
    Κωστας,Γιωργος,Τακης,Σακης,Λευτερης,Τασος,Φωτης,Παυλος,Χαρης,Σωτηρης γιατι ετσι γουσταρω.


    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 10 Αύγ 2013, 23:48:22 από billiano » Καταγράφηκε

    Sponsored Απο Την Τσεπη Μου.....Και τα Λεφτα Απο Τα Καλαντα Γιατι Με Συμπαθει Η Γειτονια.....
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #74 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 01:51:10 »

    Δυστυχως.. Αλλο ενα παλικαρι εφυγε και μυαλο δεν βαζουμε...

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2413231/Man-DECAPITATES-toy-helicopter.html?ito=feeds-newsxml
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 12     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Ατύχημα με ελικόπτερο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.