Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:18:11

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:18:11

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304508
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 4
    Visitatori: 32
    Totale: 36
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30 31 ... 57     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: ESM FW190 D9 50cc  (Letto 147864 volte)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #405 il: Martedì, 5 Ago 2014, 23:21:06 »

    Στα σημεία που δεν υπάρχει μεγάλο διάκενο χρησιμοποιήθηκε ατλακόλ ενώ στο πάνω μέρος όπου έχει και το εξόγκωμα του αεραγωγού και έχει μεγαλύτερο κενό χρησιμοποιήθηκε εποξική 15' με microballoons...
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #406 il: Martedì, 5 Ago 2014, 23:26:09 »

    Έπειτα μπήκε πρόχειρα η μηχανή και βιδώθηκε το cowl...Τράβηξα μία φωτογραφία από πάνω ώστε να μου πείτε τη γνώμη σας από που στο καλό να πάω το μπουζοκαλώδιο ώστε να χαλάσω όσο γίνεται λιγότερο την ωραία εικόνα!!


    * 20140805_212137.jpg (88.96 KB, 640x480 - visto 233 volte.)
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #407 il: Martedì, 5 Ago 2014, 23:29:56 »

    Αφού έφτασα ως εδώ μπήκα στον πειρασμό να τρυπήσω την έλικα και την πλάτη του κώνου ώστε να βγούν και οι πρώτες φωτογραφίες με μονταρισμένη τη μούρη του!!!


    * 20140805_212145.jpg (102.16 KB, 640x480 - visto 236 volte.)

    * 20140805_212200.jpg (75.35 KB, 480x640 - visto 239 volte.)
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #408 il: Martedì, 5 Ago 2014, 23:31:38 »

    Και μερικές ακόμα, σωστά γυρισμένο αυτή τη φορά...


    * 20140805_212405.jpg (96.16 KB, 640x480 - visto 239 volte.)

    * 20140805_212351.jpg (78.16 KB, 480x640 - visto 241 volte.)
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #409 il: Martedì, 5 Ago 2014, 23:35:14 »

    Και μία ακριβώς από το πλαι ώστε να φανεί η σχετική θέση του κώνου, του cowl, της ατράκτου αλλά και πόσο πολύ ή λίγο (αναλόγως τα γούστα) φαίνεται ο κινητήρας και η εξάτμιση... Πιθανών η μηχανή να είναι λίγο πιο έξω από ότι θα ήταν σωστό για scale λόγους αλλά τουλάχιστον με αυτές τις βάσεις είναι ακριβώς στην απόσταση που δίνουν οι οδηγίες...


    * 20140805_212527.jpg (75.1 KB, 640x480 - visto 233 volte.)
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #410 il: Martedì, 5 Ago 2014, 23:41:50 »

    Και αφού είπα όλα τα καλά πάμε τώρα και στις δύο ψυχρολουσίες!!!
    Για την πρώτη ευθύνομαι αποκλειστηκά εγώ....

    1. Όταν σημάδεψα τις τρύπες για τη βάση της μηχανής, την κεντράρισα στο firewall και δεν έδωσα το απαραίτητο offset για να είναι κεντραρισμένος ο κώνος σε σχέση με το cowl και να αντισταθμιστεί το thrust του firewall!!!!! Το αποτέλεσμα είναι να είναι ο κώνος λίγο παράκεντρα σε σχέση με το cowl....Το ξέρω ότι στις φωτογραφίες δεν φαίνεται αλλά το λάθος υπάρχει και είναι αρκετό...

    Η ερώτηση είναι: Κάτι τέτοιο επηρεάζει πτητικά το μοντέλο ή είναι μόνο αισθητικό το πρόβλημα;;;

    2. Η βίδα που συγκρατεί τον κώνο δεν φτάνει μέχρι τον άξονα της μηχανής!!!! Τώρα θα πρέπει να τρέχω να βρώ τόσο μακρυά αλλενόβιδα!!! Από ότι θυμάμαι δεν είχα μπορέσει κάποια άλλη στιγμή να βρώ και είχα αναγκαστεί σε άλλο κώνο να βάλω με φρεζάτη κεφαλή... Σε αυτόν τον κώνο όμως θα φαίνεται άσχημα αν μπεί τέτοια... Sad Sad Sad Sad
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #411 il: Martedì, 5 Ago 2014, 23:45:49 »

    Και το τελευταίο ευχάριστο είναι πως μόλις γύρισα στο σπίτι...εκτός από τη γυναίκα μου.... με περίμενε και ο μηχανισμός ανοίγματος της καλύπτρας!!!! Περισσότερες φωτογραφίες αύριο!!!
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #412 il: Mercoledì, 6 Ago 2014, 00:14:14 »

     Thumbs upΦίλε Παναγιώτη έκανες πολύ καλό ταίριαγμα!Τη διαφορά του σπινερ απο το cowl ισως μπορείς να το μειώσεις με μικρά αποστατάκια εκεί που πιάνει και βιδώνει το cowl, το offset δεν φαίνεται όντως και βέβαια δεν επηρεάζει κάτι στην πτήση.Μαλλον θα ήθελε λίγο πιο δεξιά τις βίδες όπως το βλέπουμε απο μπροστά για να έρθει ακριβώς κέντρο στο cowl.
    Εαν δεν βρείς βίδα μπορείς να κόψεις δύο και να φτιάξεις μία πιο μακριά ,αρκεί να τις κάνεις κωνικές εκεί που θα σου τις κολήσει κάποιος , και μετά στον τροχό!
    Την μπουζόπιπα μπορείς να την βγάλεις ίσως πίσω απο την εξάτμιση και να περάσει ανάμεσα απο τα τεφλόν.Τύληξε την και με λίγο σιληκόνη στο σύρμα μην τυχόν και ακουμπήσει κάπου.
    Καλή συνέχεια!!!
    « Ultima modifica: Mercoledì, 6 Ago 2014, 00:26:35 da ArgyrisGiannetakis » Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.623


    game over :|


    « Risposta #413 il: Mercoledì, 6 Ago 2014, 01:06:11 »

    Δυο ερωτησεις γρηγορες
    1) Τι ειδους κολλα ειναι αυτη η λευκη που εχει κολλησει το ξυλο στο cowl;
    2) Κολλησες προσωρινα το υαλουφασμα με σπρευ κολλας; Γινεται αυτο; Δεν δημιουργει καποιο προβλημα;

    Τελος νομιζω οτι το cowl πλησιαζει πολυ τον κινητηρα/εξατμιση
    Loggato

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #414 il: Mercoledì, 6 Ago 2014, 06:49:12 »

    Παναγιώτη καλημέρα,
    Πολύ όμορφο και ΑΓΡΙΟ  devil devil

    Δες όμως την απαγωγή του θερμού αέρα, δείχνει να μην είναι αρκετή. Θα μπορούσες να φτιάξεις και μια γρίλλια με φύλλο αλουμινίου κάτω από την εξάτμιση για να κάνει υποπίεση.

    Πχ δες φωτό:

    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 596


    « Risposta #415 il: Mercoledì, 6 Ago 2014, 08:03:18 »

    ΜΠΟΜΠΑ!!!!! Cheesy το εργαλείο Παναγιώτη, , όταν θα στηθεί κανονικά κάτω, δεν θα φαίνεται τίποτα απο την μηχανή....... βλέπω οτι η ζέστη μάλλον δεν σε εμποδίζει να προχωρήσεις. Thumbs up

    Σχετικά με το offset που λες, μπορείς να το φτιάξεις. Θα κάνεις τις τρύπες στο firewall λίγο οβάλ με το δράπανο προς τη μεριά που θέλεις να μετακινήσεις τη μηχανή . Στη συνέχεια θα βάλεις το κόουλ κανονικά στη θέση του και το σπίνερ μαζί με το backplate θα τα τοποθετήσεις πάνω στη μηχανή και σιγά-σιγά θα μετακινήσεις τον κώνο ώστε να έρθει στη θέση που θέλεις σε σχέση με το cowl, μόλις είσαι ευχαριστημένος με τη θέση τότε "καργάρισε" τις βίδες και βάλε πράσσινη locktite  . Δεν νομίζω να θέλει πολύ, τουλάχιστον έτσι φαίνεται απο τις φωτογραφίες, εαν φοβάσαι μήπως δεν πατάνε καλά οι ροδέλες επειδή θα κάνεις τις τρύπες λίγο οβάλ, τότε βάλε τις πιο φαρδιές ροδέλες για να πατήσουν σε μεγαλύτερη επιφάνεια, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

    Σχετικά με το καλώδιο του μπουζί, αυτό είναι φτιαγμάνο να αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες , κάντο όπως στο λέει ο Αργύρης , πέρασέ το ανάμεσα απο την κεφαλή και την εξάτμιση και στο σημείο αυτό βάλτο μέσα σε ένα σωληνάκι σιλικόνης.  

    Νίκο δε νομίζω να θέλει κάτι σχετικά με την ψύξη του κινητήρα αφού οι περσίδες δεν είναι καλυμμένες και χωμένες μέσα στο cowl. To  μόνο που ίσως χρειαστεί, επειδή είναι πίσω εξάτμιση με πίσω καρπυρατέρ, είναι ένα χώρισμα με λεπτό κόντρα πλακέ μεταξύ εξάτμισης και καρπυρατέρ μην τυχόν και πηγαίνει ο ζεστός αέρας απο την εξάτμιση προς το καρμπυρατέρ και του αλλάζει τις ρυθμίσεις...αλλά αυτό θα φανεί μόλις μπεί μπροστά ο κινητήρας, υπάρχει όμως και πιθανότητα να μην χρειαστεί τίποτα...  

    Loggato
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #416 il: Mercoledì, 6 Ago 2014, 09:56:41 »

    Δυο ερωτησεις γρηγορες
    1) Τι ειδους κολλα ειναι αυτη η λευκη που εχει κολλησει το ξυλο στο cowl;
    2) Κολλησες προσωρινα το υαλουφασμα με σπρευ κολλας; Γινεται αυτο; Δεν δημιουργει καποιο προβλημα;

    Τελος νομιζω οτι το cowl πλησιαζει πολυ τον κινητηρα/εξατμιση

    Παναγιώτη καλημέρα! Η παρατήρηση για το cowl είναι πολύ καλή. Ήταν η πρώτη τοποθέτηση έτσι για να το δω οπότε θα γίνουν άμεσα τα απαραίτητα τριμαρίσματα και στο cowl αλλά και στην πίσω πλευρά όπου η εξάτμιση ακουμπάει λίγο πάνω στο εποξικό της ατράκτου. Η κόλλα είναι ατλακόλ όχι κρυσταλλιζέ, υπάρχει και μία που έχει ελαστικότητα όταν στεγνώσει. Τη χρησιμοποίησα στο πρώτο δαχτυλίδι που κολλήθηκε πάνω στην άτρακτο και έχει πιάσει απίστευτα καλά, μόνο με λίγο αγρίεμα με γυαλόχαρτο και καθάρισμα.

    Όσο για την "τεχνική" του σπρέυ κόλλας είναι ακίνδυνη όσον αφορά την εφαρμογή της εποξικής και του πανιού και σου λύνει τα χέρια ιδίως σε δύσκολες επιφάνειες με πολλές γωνίες και καμπύλες. Το έχω διαβάσει σε πολλές παρουσιάσεις και το εφάρμοσα ήδη και γω αρκετές φορές. Η ποσότητα της κόλλας που ρίχνεις με το σπρέι εξαρτάται πάντα και από την πυκνότητα και το βάρος του πανιού. Αν είναι πολύ ψιλό ρίχνεις ελάχιστη ποσότητα και από μακρυά ίσα ίσα να κρατήσει το πανί μέχρι να περαστεί με άνεση η εποξική. 
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #417 il: Mercoledì, 6 Ago 2014, 10:05:05 »

    Thumbs upΦίλε Παναγιώτη έκανες πολύ καλό ταίριαγμα!Τη διαφορά του σπινερ απο το cowl ισως μπορείς να το μειώσεις με μικρά αποστατάκια εκεί που πιάνει και βιδώνει το cowl, το offset δεν φαίνεται όντως και βέβαια δεν επηρεάζει κάτι στην πτήση.Μαλλον θα ήθελε λίγο πιο δεξιά τις βίδες όπως το βλέπουμε απο μπροστά για να έρθει ακριβώς κέντρο στο cowl.
    Εαν δεν βρείς βίδα μπορείς να κόψεις δύο και να φτιάξεις μία πιο μακριά ,αρκεί να τις κάνεις κωνικές εκεί που θα σου τις κολήσει κάποιος , και μετά στον τροχό!
    Την μπουζόπιπα μπορείς να την βγάλεις ίσως πίσω απο την εξάτμιση και να περάσει ανάμεσα απο τα τεφλόν.Τύληξε την και με λίγο σιληκόνη στο σύρμα μην τυχόν και ακουμπήσει κάπου.
    Καλή συνέχεια!!!

    Αργύρη η ιδέα για να προεκτείνω την ίδια τη βίδα είναι καταπληκτική!! Ήδη την άφησα σε ένα φίλο να την φτιάξει. Με το offset της μηχανής μάλλον δεν θα ασχοληθώ αφού όπως μου είπατε δεν επηρεάζει πτητικά το αεροπλάνο. Πάντως όπως είπε και ο Δημήτρης πιο πάνω αν γίνουν λίγο οβάλ οι τρύπες μπορεί να μειωθεί αρκετά η διαφορά και ίσως κάποια στιγμή να το κάνω. Όσο για το μπουζοκαλώδιο είναι ένα πρόβλημα. Το καλύτερο θα ήταν να πάει ανάμεσα από τα τεφλόν όπως είπες και να μπεί μέσα αλλά σε εκείνο το σημείο από πίσω μπαίνει μέσα στην άτρακτο πίσω πλέον από το firewall!!! Όπως είπε ο Δημήτρης ίσως να το περάσω ανάμεσα από την κεφαλή και την εξάτμιση γυρίζοντάς το λίγο προς τα μπροστά...
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #418 il: Mercoledì, 6 Ago 2014, 13:04:28 »

    ΜΠΟΜΠΑ!!!!! Cheesy το εργαλείο Παναγιώτη, , όταν θα στηθεί κανονικά κάτω, δεν θα φαίνεται τίποτα απο την μηχανή....... βλέπω οτι η ζέστη μάλλον δεν σε εμποδίζει να προχωρήσεις. Thumbs up

    Σχετικά με το offset που λες, μπορείς να το φτιάξεις. Θα κάνεις τις τρύπες στο firewall λίγο οβάλ με το δράπανο προς τη μεριά που θέλεις να μετακινήσεις τη μηχανή . Στη συνέχεια θα βάλεις το κόουλ κανονικά στη θέση του και το σπίνερ μαζί με το backplate θα τα τοποθετήσεις πάνω στη μηχανή και σιγά-σιγά θα μετακινήσεις τον κώνο ώστε να έρθει στη θέση που θέλεις σε σχέση με το cowl, μόλις είσαι ευχαριστημένος με τη θέση τότε "καργάρισε" τις βίδες και βάλε πράσσινη locktite  . Δεν νομίζω να θέλει πολύ, τουλάχιστον έτσι φαίνεται απο τις φωτογραφίες, εαν φοβάσαι μήπως δεν πατάνε καλά οι ροδέλες επειδή θα κάνεις τις τρύπες λίγο οβάλ, τότε βάλε τις πιο φαρδιές ροδέλες για να πατήσουν σε μεγαλύτερη επιφάνεια, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

    Σχετικά με το καλώδιο του μπουζί, αυτό είναι φτιαγμάνο να αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες , κάντο όπως στο λέει ο Αργύρης , πέρασέ το ανάμεσα απο την κεφαλή και την εξάτμιση και στο σημείο αυτό βάλτο μέσα σε ένα σωληνάκι σιλικόνης.  

    Νίκο δε νομίζω να θέλει κάτι σχετικά με την ψύξη του κινητήρα αφού οι περσίδες δεν είναι καλυμμένες και χωμένες μέσα στο cowl. To  μόνο που ίσως χρειαστεί, επειδή είναι πίσω εξάτμιση με πίσω καρπυρατέρ, είναι ένα χώρισμα με λεπτό κόντρα πλακέ μεταξύ εξάτμισης και καρπυρατέρ μην τυχόν και πηγαίνει ο ζεστός αέρας απο την εξάτμιση προς το καρμπυρατέρ και του αλλάζει τις ρυθμίσεις...αλλά αυτό θα φανεί μόλις μπεί μπροστά ο κινητήρας, υπάρχει όμως και πιθανότητα να μην χρειαστεί τίποτα...  



    Δημήτρη πραγματικά θυμάμαι που λέγαμε για ποιόν κινητήρα να επιλέξω και σε σχέση με τον απλό DLE 55 είναι η καλύτερη επιλογή. Πραγματικά η εξάτμιση φαίνεται πολύ λίγο και σίγουρα τα τεφλόν θα κοπούν πιο κοντά. Θα προσπαθήσω το καλώδιο να το γυρίσω προς τα εμπρός και να κατέβει προς τα μέσα όπως είπες μεταξύ κεφαλής και εξάτμισης γιατί αν πάει ανάμεσα από τα τεφλόν τότε φεύγει πίσω από το firewall. Θα το δοκιμάσω σήμερα και θα δω.
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #419 il: Mercoledì, 6 Ago 2014, 13:08:01 »

    Παναγιώτη καλημέρα,
    Πολύ όμορφο και ΑΓΡΙΟ  devil devil

    Δες όμως την απαγωγή του θερμού αέρα, δείχνει να μην είναι αρκετή. Θα μπορούσες να φτιάξεις και μια γρίλλια με φύλλο αλουμινίου κάτω από την εξάτμιση για να κάνει υποπίεση.

    Πχ δες φωτό:



    Νίκο θα προσέξω πολύ την θερμοκρασία, όταν έστρωνα τον κινητήρα έπαιρνα τιμές της θερμοκρασίας οπότε έχω συγκριτικά νούμερα και θα δω τώρα τι θα κάνει όσο θα κάψω κάνα δυο ντεπόζιτα και στο έδαφος...Σκεφτόμουν και το θέμα να κλείσω το cowl μπροστά και να αφήσω άνοιγμα μόνο μπροστά στον κύλινδρο...Θα δω αν θα χρειαστεί...
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Pagine: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30 31 ... 57     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: ESM FW190 D9 50cc
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.026 secondi con 26 queries.