Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Messages dans 12.389 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 01:04:06

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 01:04:06

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304530
    Total des fils de discussion: 12389
    En ligne aujourd'hui: 27
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 17
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 57     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ESM FW190 D9 50cc  (Lu 147972 fois)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #105 le: Mercredi, 21 Mai 2014, 22:37:11 »

    Επίσης σκέφτομαι από τη μέσα πλευρά στο κάτω καπάκι να κάνω κάποιες εσωτερικές λεπτομέρειες που θα το κάνουν λίγο πιο scale...όπως στην παρακάτω φωτογραφία...Τι λέτε;;


    * 000_2976.jpg (60.16 Ko, 650x488 - vu 561 fois.)

    * 2 (1).jpg (58.43 Ko, 650x488 - vu 571 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #106 le: Mercredi, 21 Mai 2014, 22:47:33 »

    Χθες όμως πραγματικά στο τελευταίο κλείσιμο του retract ακούστηκε ένας ήχος σα να βρήκε κάπου και 2 σπασίματα με αποτέλεσμα να μπλοκάρει το retract. Δυστυχώς δεν είχε βρει κάτι εξωτερικά. Αναγκάστηκα να ανοίξω το σασμαν του retract και βρήκα ένα γρανάζι με στραβωμένα τα δόντια και ένα με κουρέμενη τη μισή πλευρά του. Δεν έφτανε αυτό αλλά το μοτερ κάηκε και μαζί με αυτό και η αντίστοιχη έξοδος από τον controller!!!!!! Σήμερα μίλησα με τον Γιάννη από Diamond τον οποίο πραγματικά ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την άμεση ανταπόκρισή του στην προσπάθεια να βρεθούν ανταλλακτικά. Το άσχημο είναι πως η σειρά αυτή τη στιγμή δεν παράγεται και έχω στεναχωρεθεί πάρα πολύ με την όλη κατάσταση. Αυτή τη στιγμή δεν ξέρω αν πρέπει να συνεχίσω με το άλλο τμήμα του φτερού για την κατασκευή των καπακιών διότι υπάρχει μέχρι και το ενδεχόμενο για ολοκληρωτική αλλαγή των retract. Φυσικά δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι γιατί μιλάμε για τεράστιο κόστος..... Δάκρυ


    * 20140521_195213small.jpg (61.37 Ko, 768x432 - vu 574 fois.)

    * 20140521_195412small.jpg (77.53 Ko, 819x461 - vu 573 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #107 le: Jeudi, 22 Mai 2014, 06:47:51 »

    Αχ ρε φίλε Παναγιώτη,

    Αν είχα 1 ευρώ κάθε φορά που διάβαζα ποστ σαν το δικό σου για τα ηλεκτρικά ρετρακτ θα ήμουν εκατομμυριούχος.

    Νομίζω στο είπαμε από την αρχή, δεν υπάρχουν ηλεκτρικά ρετρακτ που να αντέχουν τα φορτία τέτοιων μοντέλων και να συγκρίνονται με την αξιοπιστία των πνευματικών.

    Το μόνο που σου λέω είναι ότι είσαι τυχερός που σου συνέβη στο εργαστήριο και όχι στον αέρα. Άλλαξε τα τώρα γιατί είναι κρίμα, κάνεις τόση δουλειά στις λεπτομέρειες να μην πάει χαμένη από ένα γραναζάκι

    Συνέχισε την ωραία δουλειά
    Νίκος
    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #108 le: Jeudi, 22 Mai 2014, 10:06:39 »

    Μαχαίρι στην καρδιά....  Δάκρυ
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #109 le: Jeudi, 29 Mai 2014, 00:10:26 »

    Τελικά βρέθηκε λύση για το χαλασμένο retract και τον controller. Χάρη στον Γιάννη από Diamond-models θα σταλούν πίσω στην Ιταλία για επισκευή...Οπότε η κατασκευή συνεχίζεται κανονικά για το άλλο σκέλος...με πιό γρήγορους ρυθμούς αυτή τη φορά...
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #110 le: Lundi, 2 Juin 2014, 20:39:33 »

    Έτοιμο και το δεύτερο καπάκι του retract...


    * 20140601_230441.jpg (57.93 Ko, 640x360 - vu 421 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #111 le: Lundi, 2 Juin 2014, 20:42:20 »

    Απο μέσα προστέθηκε και ένα φύλλο μπάλσα για να δείχνει σαν το δεύτερο στρώμα λαμαρίνας του πραγματικού. Δείχνει πολύ καλύτερο με το σκέλος πάνω του αλλά θα δείχνει και πολύ καλύτερο όταν βαφτεί...


    * 20140601_230408.jpg (61.86 Ko, 360x640 - vu 422 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #112 le: Vendredi, 6 Juin 2014, 00:25:17 »

    Χθές προχώρησε λίγο παραπάνω η κατασκευή του αεροπλάνου. Βρήκα λίγο χρόνο και ενίσχυσα τις βάσεις των retracts από κάτω προσθέτοντας τάκους από σκληρό κόντρα πλακέ όπως μου πρότειναν ο Δημήτρης (dgiatr) και ο Νίκος (w1ndsurfer), τους οποίους ευχαριστώ ακόμα μία φορά για τις συμβουλές τους!! Στη συνέχεια πέρασα ένα χέρι atlacol τις φωλιές των σκελών ώστε να τα προετοιμάσω για το βάψιμο. Προτίμησα να μην το κάνω με εποξική λόγω του ότι η atlacol καθαρίζει πιο εύκολα αν στάξει κάπου, ελπίζω να είναι αρκετό για να ασταρωθεί μετά η περιοχή και να βαφεί με το κατάλληλο χρώμα...


    * 20140604_200542.jpg (47.64 Ko, 640x360 - vu 347 fois.)

    * 20140604_200550.jpg (45.29 Ko, 640x360 - vu 343 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #113 le: Vendredi, 6 Juin 2014, 00:30:03 »

    Στη συνέχεια κολλήθηκαν τα φτερά, έγινα οι τρύπες στο μπροστινό τους μέρος για τις καβίλιες και οι τρύπες στο πίσω μέρος για τις βίδες συγκράτησης αφού μετρήθηκαν προσεκτικά οι αποστάσεις και τα κέντρα για το φτερό.... Στο τέλος το άφησα βιδωμένο πάνω στην άτρακτο και χάζευα το μέγεθός του....τελικά είναι πολύ χορταστικό!!!


    * 20140604_205359.jpg (72.96 Ko, 640x360 - vu 342 fois.)

    * 20140604_205412.jpg (70.65 Ko, 360x640 - vu 346 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #114 le: Vendredi, 6 Juin 2014, 00:35:10 »

    Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να προσθέσω κάτι για την ESM...Έχω φτιάξει αρκετά αεροπλάνα έως τώρα και τα περισσότερα σχετικά καλών εταιρειών (Great Planes, Hangar 9 κτλ) ποτέ όμως μέχρι τώρα δεν έχω δει τέτοια συναρμογή του φτερού με την άτρακτο. Στο σαμάρι του φτερού η συναρμογή είναι απίστευτη σε όλη την επιφάνεια από μπρός μέχρι πίσω...Η καμπύλες και της ατράκτου και του φτερού είναι απόλυτα όμοιες και δεν αφήνουν κανένα απολύτως κενό πουθενά με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι ότι το φτερό είναι κολλημένο στην άτρακτο. ΜΠΡΑΒΟ στην ESM!!!


    * 20140604_205627.jpg (74.14 Ko, 640x360 - vu 342 fois.)

    * 20140604_205638.jpg (70.43 Ko, 640x360 - vu 334 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 596


    « Répondre #115 le: Vendredi, 6 Juin 2014, 07:34:01 »

    Μπράβο Παναγιώτη για την πολύ καλή δουλειά  Thumbs up   Thumbs up   Thumbs up
    Έκανες πολύ καλά που ενίσχυσες τις βάσεις των retracts ΄!
    Εγώ επιπλέον μέσα απο τις φωλιές των ροδών, έβαλα υαλούφασμα στην εσωτερική μεριά (στην κούρπα) του χείλους προσβολής ξεκινώντας απο την μια βάση των retracts και φτάνοντας στην άλλη.  Αυτό το έκανα γιατί εαν παρατηρήσεις η μπροστινή πλευρά του φτερού, εκεί δηλαδή που μπαίνουν τα πειράκια για να κρατήσουν το φτερό αλλά και όλο το μπροστινό τμήμα(χείλος προσβολής) του φτερού μέχρι και τις βάσεις των σκελών δεν είναι ιδιαίτερα ενισχυμένο με αποτέλεσμα σε μια βαριά προσγείωση με κλίση προς τα εμπρός που θα κτυπήσουν πρώτα οι τροχοί κάτω, να δημιουργηθεί μοχλός (έχεις επιπλέον και μεγάλο μήκος σκελών - άρα μεγάλος μοχλός!) και να ζοριστεί αρκετά αυτό το μπροστινό τμήμα........Μου είχε συμβεί στο μικρότερο fw 190 A8 του ESM σε ένα dead stick και μου ξήλωσε όλο το χείλος προσβολής!!!! Cheesy. Γενικά το αεροπλάνο βγαίνει ελαφρύ για το φτερό του, οπότε το να πάρεις 100 gr απο αυτή τη διαδικασία είναι κάτι ασήμαντο.....  εάν το κάνεις, καλό θα ήταν να προεκτείνεις και λίγο το υαλούφασμα προς τον πάτο της φωλιάς αλλά κυρίως να πιάσεις και τους κάθετους νομείς με το ύφασμα αυτό.....δεν ξέρω εαν έγινα κατανοητός.....
     
    « Dernière édition: Vendredi, 6 Juin 2014, 07:58:48 par dgiatr » Journalisée
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #116 le: Vendredi, 6 Juin 2014, 09:40:31 »

    Καλημέρα Δημήτρη.Κατάλαβα απόλυτα τι λες.Το έχω προσέξει το σημείο που λες και μάλιστα είχα βάλει και λίγη κόλλα σε κάποια κενά,αφού όμως υπάρχει τέτοιος κίνδυνος θα το ενισχύσω με πανί όπως μου είπες. Αν δεν κάνω λάθος τα πλαστικά καλύμματα για τις θήκες των σκελών δεν τα έχεις χρησιμοποιήσει,έτσι δεν είναι;
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 596


    « Répondre #117 le: Vendredi, 6 Juin 2014, 11:25:28 »

    Καλημέρα Δημήτρη.Κατάλαβα απόλυτα τι λες.Το έχω προσέξει το σημείο που λες και μάλιστα είχα βάλει και λίγη κόλλα σε κάποια κενά,αφού όμως υπάρχει τέτοιος κίνδυνος θα το ενισχύσω με πανί όπως μου είπες. Αν δεν κάνω λάθος τα πλαστικά καλύμματα για τις θήκες των σκελών δεν τα έχεις χρησιμοποιήσει,έτσι δεν είναι;
    τα έχω πετάξει όσο πιο μακριά φτάνει το χέρι μου! Θυμός
    Journalisée
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #118 le: Vendredi, 6 Juin 2014, 14:35:17 »

     Grin Grin Grin Grin Grin Grin     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #119 le: Dimanche, 22 Juin 2014, 23:32:31 »

    Το FW190 προχώρησε αρκετά!! Μπήκε το οριζόντιο σταθερό με το elevator, το rudder και το ουριάιο σκέλος. Φυσικά το rudder ήθελε τροποποίηση γιατί οι τρύπες για τους μεντεσέδες δεν ήταν ευθυγραμμισμενοι, οπότε στοκαρίστικαν, βάφτηκαν και ανοίχτηκαν νέες.


    * 20140622_215927.jpg (74.43 Ko, 640x360 - vu 200 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Pages: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 57     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: ESM FW190 D9 50cc
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.025 secondes avec 25 requêtes.