Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 10:19:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 10:19:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:44]

    από sakis art
    [Χθες στις 11:35]

    από snoopy
    [Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 08:35:43]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304506
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 44
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 29
    Συνολικά: 32
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Διαμόρφωση αεραγωγού μέσα στο cowl  (Αναγνώστηκε 3204 φορές)
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:50:58 »

    Στις περιπτώσεις όπου ο κινητήρας χωράει ολόκληρος μέσα στο cowl, αντί να ανοίγω τρύπα, προτιμάω να κατευθύνω τον αέρα με αεραγωγούς.
    Εβγαλα κάποιες φωτό όπου φαίνεται η διαδικασία που ακολούθησα σε ένα cap 232 με κινητήρα dle 55ra.
    Χρησιμοποίησα χαρτόνια από ρολό υγείας, τα οποία στερέωσα στην επιθυμυτή θέση με εποξική κόλλα και υαλούφασμα.
    Στην συνέχεια τα εντυσα με εποξική ριτίνη και υαλουφασμα.
    Για να μην κολλησει το υαλουφασμα πάνω στο χαρτόνι, το άλειψα με βαζελίνη.
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:52:39 »

    φωτο


    * IMG_1810 (Medium).JPG (132.75 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 344 φορές.)

    * IMG_1811 (Medium).JPG (110.25 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 327 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:53:08 »

    φωτο


    * IMG_1813 (Medium).JPG (126.23 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 314 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:54:09 »

    φωτο


    * IMG_1814 (Medium).JPG (111.85 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 321 φορές.)

    * IMG_1821 (Medium).JPG (130.27 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 318 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:55:21 »

    φωτο


    * IMG_1822 (Medium).JPG (118.25 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 316 φορές.)

    * IMG_1823 (Medium).JPG (142.71 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 316 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:56:16 »

    φωτο


    * IMG_1824 (Medium).JPG (116.1 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 311 φορές.)

    * IMG_1826 (Medium).JPG (176.09 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 317 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:57:09 »

    φωτο


    * IMG_1828 (Medium).JPG (111.35 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 315 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 15:00:27 »

    Αφού αφαίρεσα τα χαρτόνια, τοποθέτησα το cowl στην θέση του, και είδα πού ακουμπάει τον κινητήρα.
    Ξεκίνησα να κόβω σιγά σιγά τα κομματια που ακουμπούσαν, μέχρι να κάτσει το cowl στην θέση του.
    Το αποτέλεσμα φαίνεται στις ακόλουθες φωτο.
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 15:01:03 »

    φωτο


    * IMG_1975 (Medium).JPG (113.48 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 312 φορές.)

    * IMG_1976 (Medium).JPG (107.68 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 318 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 15:01:43 »

    φωτο


    * IMG_1980 (Medium).JPG (138.29 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 322 φορές.)

    * IMG_1981 (Medium).JPG (126.03 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 319 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 15:02:12 »

    φωτο


    * IMG_1982 (Medium).JPG (130.68 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 328 φορές.)
    Καταγράφηκε
    falcon67
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 14


    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 17:36:21 »

    Μπράβο Στέφανε. Σαν ιδέα και υλοποίηση πολύ καλή.
    Θα ήθελα να μας ενημερώσεις και  για το αποτέλεσμα της ψύξης όταν δοκιμαστεί.
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318



    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 18:57:14 »

    πολυ καλη σαν  ιδεα αλλα πρεπει να το δοκιμασεις να δεις ποσο θα αποδωσει στην πραξη.
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 19:03:51 »

    Σε λιγες μέρες θα το βαλω μπροστά, και θα μετρήσω στατικά την θερμοκρασία αρχικά χωρίς το cowl, και μετά με το cowl.
    Θα ανεβάσω τις μετρήσεις της στατικής αυτής δοκιμης
    Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 1 Ιαν 2022, 12:41:24 »

     Kαλημέρα και χρόνια πολλά...!!

    Το baffling δουλεύει, δεν φτάνει μόνο η στοχευμένη είσοδος του αέρα στα fin του κ/τ χρειάζεται και ο χωρισμός της κεφαλής από τον κορμό μα οριζόντιο κομμάτι για να έχει καλλίτερο-αποδοτικότερο αποτέλεσμα και πάντα η έξοδος 1/3 και χειλάκια εκ φυγής για την δημιουργία υποπίεσης.
     Μετρημένο με τηλεμετρία, τουλάχιστον 5-10 βαθμούς διαφορά σε βενζίνη 55cc.


    Στέφανε μπράβο , ωραία δουλειά...!

      Χρησταρας
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Διαμόρφωση αεραγωγού μέσα στο cowl
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.