Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 10:08:59

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 10:08:59

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 19
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Νεο Neutrino Fusion  (Lu 9979 fois)
    nitro35%
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 108


    nitro powered


    « Répondre #15 le: Mardi, 15 Mai 2012, 20:40:59 »

    Τρομερο αεροπλανο συγχαρητηρια φιλε Ηλια .Τυφλα να εχου τα  επωνυμα μοντελα του χωρου...
    Journalisée

    line up and hold...
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #16 le: Mercredi, 16 Mai 2012, 17:24:50 »

    μπραβο ηλια αυτα κανετε στη θεσσαλονικη και θα τρεχουμε απο τη ζακυνθο οι αρχαριοι το σεπτεμβρη για να σας δουμε
    καλες πτησεις Thumbs up
    θα μας τιμησετε εαν ερθετε ..!
    Ευχαριστω 35% αν και βαζω μεχρι 30% .. laugh
    Για τις διαφορες αναμεσα σε ηλεκτρικο και ες καυσης ειναι ενα μεγαλο θεμα.
    Εχει να κανει με το τι συγκρινεις ακριβος ,πχ για εσ καυσης μοτερ μιλαμε ΜΟΝΟ για YS με σεταρισμα για μεγιστη επιδοση(Νιτρα κτλ).
    Το αμεσο πλεονεκτημα στην πτηση του θερμικου ειναι η δυισδυση σε συνθηκες αερα.
    Επισης η ιδια καμπυλη ροπης σε καθε πτηση σε σχεση με την θεση του στικ (πολυ σημαντικο )Στα ηλεκτρικα αυτο παιζει πολυ ,αναλογα με την μπαταρια(παλια - καινουργια)και αναλογα με τον χρονο πτησης.
    Επισης υπαρχει μια θεωρια για περισοτερη σταθεροτητα στο θερμικο λογο του οτι το τρεμουλο του αεροπλανου απο τις δονησεις διμηουργει κατι σαν turbulators στις πτερυγικες επιφανειες με αποτελεσμα την συγκρατηση του οριακου στροματος .
    Αυτο αν και ακουγεται τραβηγμενο εχει μια βαση.Για αυτην τη διαπιστωση χρειαζεται να πεταξεις το ιδιο αεροπλανο με την ιδια ελικα την ιδια μερα ,και με ες καυσης μοτερ και με ηλεκτρικο.
    Το πλεονεκτημα του ηλεκτρικου φαινεται περισσοτερο στην απνοια ,πεταει πιο αργα σε ολες τις θεσεις ,αυτο το κανει να εχει καλυτερη παρουσιαση .σε αυτο ισως επηρεαζει ενα μοτερ outrunner οπου ειναι και σημαντικα πιο ησυχο...
    αυτα και αλλα πολλα.... Wink
    φιλικα
    Ηλιας

    « Dernière édition: Mercredi, 16 Mai 2012, 18:28:24 par Elias Sopeoglou » Journalisée
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #17 le: Mercredi, 16 Mai 2012, 18:18:14 »

    Φωτος ....







    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #18 le: Mercredi, 16 Mai 2012, 22:34:26 »

    Ηλία  κουκλί είναι .
    Συγχαρητήρια
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιαννης Ζακυνθος
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 135


    « Répondre #19 le: Dimanche, 20 Mai 2012, 02:22:32 »

    μπραβο ηλια αυτα κανετε στη θεσσαλονικη και θα τρεχουμε απο τη ζακυνθο οι αρχαριοι το σεπτεμβρη για να σας δουμε
    καλες πτησεις Thumbs up
    θα μας τιμησετε εαν ερθετε ..!
    Ευχαριστω 35% αν και βαζω μεχρι 30% .. laugh
    Για τις διαφορες αναμεσα σε ηλεκτρικο και ες καυσης ειναι ενα μεγαλο θεμα.
    Εχει να κανει με το τι συγκρινεις ακριβος ,πχ για εσ καυσης μοτερ μιλαμε ΜΟΝΟ για YS με σεταρισμα για μεγιστη επιδοση(Νιτρα κτλ).
    Το αμεσο πλεονεκτημα στην πτηση του θερμικου ειναι η δυισδυση σε συνθηκες αερα.
    Επισης η ιδια καμπυλη ροπης σε καθε πτηση σε σχεση με την θεση του στικ (πολυ σημαντικο )Στα ηλεκτρικα αυτο παιζει πολυ ,αναλογα με την μπαταρια(παλια - καινουργια)και αναλογα με τον χρονο πτησης.
    Επισης υπαρχει μια θεωρια για περισοτερη σταθεροτητα στο θερμικο λογο του οτι το τρεμουλο του αεροπλανου απο τις δονησεις διμηουργει κατι σαν turbulators στις πτερυγικες επιφανειες με αποτελεσμα την συγκρατηση του οριακου στροματος .
    Αυτο αν και ακουγεται τραβηγμενο εχει μια βαση.Για αυτην τη διαπιστωση χρειαζεται να πεταξεις το ιδιο αεροπλανο με την ιδια ελικα την ιδια μερα ,και με ες καυσης μοτερ και με ηλεκτρικο.
    Το πλεονεκτημα του ηλεκτρικου φαινεται περισσοτερο στην απνοια ,πεταει πιο αργα σε ολες τις θεσεις ,αυτο το κανει να εχει καλυτερη παρουσιαση .σε αυτο ισως επηρεαζει ενα μοτερ outrunner οπου ειναι και σημαντικα πιο ησυχο...
    αυτα και αλλα πολλα.... Wink
    φιλικα
    Ηλιας



    θα κανω οτι μπορω εστω με τα ποδια για λαρισα-θεσσαλονικη ,γιατι βαρεθηκα να πεταω μονος
    στα τυφλα με κολερ τα συνεφα και 5 μηνες ρισκο λωγω κυνηγων και ακαταληλου χωρου.
    τα ηλεκτρικα για εμενα ειναι μονοδρομος λωγω θοριβου.
    κανουμε μεγαλη προσπαθεια για μοντελοδρομειο στη ζακυνθο. ελπιζω να τα καταφερουμε και
    να σας φυλοξενουμε στο μελον
    ευχαριστω
    γιαννης
    Journalisée
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #20 le: Mardi, 22 Mai 2012, 00:27:31 »

     Thumbs up κρατα το πνευμα ψηλα ..
    Journalisée
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #21 le: Mardi, 13 Nov. 2012, 20:27:16 »

    5017gr ζυγισμενο οπως πεταξε το ΣΚ αυτο με ys170 ,apc18,1x10w ,2200lipos ,jr8711 rudder . Kiss
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #22 le: Mardi, 13 Nov. 2012, 23:54:01 »

    Συγχαρητηρια θα ηθελα να δω την πτηση σου με τη YS 170 απο κοντα. Πρεπει το μοντελο να γραφει. Thumbs up

    2200 mAh ειναι λιγο μεγαλη μπαταρια μπορεις να πας και πιο κατω. Εγω στο ProLine παιζω με 1500 mAh και βγαζω 10 πτησεις ανετα. Απο βαρος ειμαι κοντα στα 4.900γρ

    Απο βαρος εισαι μεσα στο οριο μπορεις φτασεις μεχρι και +10% =>5.050γρ. Τα glow τοσο βγαινουν πλεον κοντα στα 5.000gr+ λογω μεγαλου μεγεθους δεν ειναι οπως τα παλια. Το Axiome+ του CPLR πρεπει να βγαινει γυρω στα 5.035.

    18.1x10W??? Τη ζορισες δηλαδη?? Θυμός Wink. 18.1x10 προπελαρα επισης δοκιμασε.

    Στειλε φωτος αν ειναι.  Wink
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #23 le: Mercredi, 14 Nov. 2012, 08:08:30 »

    Απο βαρος εισαι μεσα στο οριο μπορεις φτασεις μεχρι και +10% =>5.050γρ. Τ

    Η επιτρεπόμενη υπέρβαση είναι +1%=50 γρ = 5.050γρ
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #24 le: Mercredi, 14 Nov. 2012, 08:20:58 »

    Ναι +1% το οποιο μας δίνει 5.050γρ. Λαθος εκ παραδρομης αν ηταν 10% θα ηταν 5.500γρ.
    Journalisée
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #25 le: Mercredi, 14 Nov. 2012, 22:36:24 »

    Δηλαδη αρκεισαι να στειλω φωτος απο την μηχανη και οχι την ιδια την μηχανη ??   Ποοολύ άνεση
    Για το +1% και φυσικα το ηξερα γιαυτο ειμαι ανετος με την 2200  Wink,το μοντελο εχει αισθηση πολυ ελαφρυτερου.
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #26 le: Vendredi, 16 Nov. 2012, 22:14:19 »

    Στειλε καμια φωτο απο το soft mount, pipe κτλ.Θελω να δω τη μηχανη μου σε σοβαρο αεροπλανο. ΤΕΛΟΣ! Grin
    Journalisée
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Modérateurs: 3DJunk, stavros)  |  Fil de discussion: Νεο Neutrino Fusion
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.028 secondes avec 26 requêtes.