Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:31:56

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:31:56

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 29
    Gesamt: 30
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [4] 5     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Οι κανονισμοί της κατηγορίας F5J-GR  (Gelesen 31483 mal)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #45 am: Freitag, 13 Feb 2009, 11:33:15 »

    Ουώωω ... αυτό Δέν είναι Απλά Ωραίο μοντέλο ... !

    Αριστούργημα είναι ...  Cheesy   ... Άντε μετά να συναγωνιστώ εγώ μ'αυτό που ετοιμάζω ...  Sad
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #46 am: Freitag, 13 Feb 2009, 11:50:04 »

    Ουώωω ... αυτό Δέν είναι Απλά Ωραίο μοντέλο ... !

    Αριστούργημα είναι ...  Cheesy   ... Άντε μετά να συναγωνιστώ εγώ μ'αυτό που ετοιμάζω ...  Sad
    Απόστολε σταμάτα τη γκρίνια, και φτιάξε ένα ανεμόπτερο.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    KOSTAS 3D
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 707



    « Antwort #47 am: Freitag, 13 Feb 2009, 16:28:14 »

    Απόστολε  στο Μάλεμε που πετάμε
     πατάμε πάνω σε ματωμένα χώματα
     κάποιοι δεν υπολόγισαν την δύναμη της ψυχής
    το ποιο δυνατό όπλο
    μην υποτιμάς τον εαυτό σου
    νικητές είναι η παρέα που θα σμίξαμε από κοντά και θα ποιούμε ένα ποτήρι κρασί
     όλοι εμείς δηλαδή
    Gespeichert
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #48 am: Freitag, 13 Feb 2009, 19:26:30 »

    Εντάξει βρέ παιδιά ... για καλαμπούρι το είπα ...  Χαμόγελο

    Το δικό μου είναι 3μετρο πάντως , old school , φτερό μπάλσα πάνω απο φελιζόλ ... Δώρο του φίλου μου του Αλέξη ! Μου έχει χαρίσει απίστευτες εμπειρίες ... ήδη του κόπηκε η μυτούλα και μπήκε firewall ...  Wink

    Θα δοκιμάσω τη τύχη μου με ένα Outrunner Emax 2810/12 στις 1100 στρ./Volt , και θα διαλέξω έναν έλικα με μεγάλη διάμετρο που θα το 'φορτώνει' με 40 έως 50 Αμπέρ . Για τα 20 δευτ. θα αντέξει , θα αντέξει ... !
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 814



    « Antwort #49 am: Freitag, 13 Feb 2009, 19:28:11 »

    καλησπέρα
    Και μιας και μας βάλατε να ψάχνουμε χειμωνιάτικα για αεροπλάνο θυμήθηκα ότι στο εργαστήριο υπάρχει ένα (ακόμα) Maxie spor του graupner
    https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=9549  που κάθεται μιας και το άλλο είναι εξοπλισμένο για τον αγώνα των 30 λεπτών θα ήθελα να ρωτήσω τον θείο αν το αεροπλάνο αυτό κάνει για τον αγώνα ? και αν ναι τι (ποιο) μοτέρ θα πρότεινε να βάλω?

    φιλικά

    dapan
    Gespeichert

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #50 am: Freitag, 13 Feb 2009, 20:10:16 »

    καλησπέρα
    Και μιας και μας βάλατε να ψάχνουμε χειμωνιάτικα για αεροπλάνο θυμήθηκα ότι στο εργαστήριο υπάρχει ένα (ακόμα) Maxie spor του graupner
    https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=9549  που κάθεται μιας και το άλλο είναι εξοπλισμένο για τον αγώνα των 30 λεπτών θα ήθελα να ρωτήσω τον θείο αν το αεροπλάνο αυτό κάνει για τον αγώνα ? και αν ναι τι (ποιο) μοτέρ θα πρότεινε να βάλω?

    φιλικά

    dapan

    Ζύγισε όλα τα κομμάτια όπως είναι στο κιτ, και μετά πρόσθεσε το βάρος από τα σέρβο, δέκτη, μπαταρία, μοτέρ, έλικα κ.λ.π.

    Ο Graupner αναφέρει στην σελίδα του εν λόγω ανεμόπτερου βάρος 2400 γραμμάρια, αλλά αυτό έχει υπολογιστεί με 10 στοιχεία Ni-Cd. Κανονικά δεν πρέπει να υπερβεί τα 2-2,1 κιλά.

    Εγώ δοκιμάζω το Graphite, με άνοιγμα 3,10 και στοχεύω σε βάρος περίπου 2 κιλά.

    Για μοτέρ υπάρχουν ακριβές και φθηνές λύσεις. Εδώ στόχος είναι τουλάχιστον 400 watts είσοδος ή περισσότερα - όσο αντέχει η τσέπη και οι μπαταρίες.

    Αν είχα καταλήξει κάπου για τα δικά μου, θα σου έλεγα αμέσως. Αλλά ακόμα ψάχνομαι. Δεν θα ήταν άτοπο να δοκιμάσεις το μοτέρ που είχες στο Paragon, (Fun 480-28) με τρία στοιχεία και έλικα που θα το φορτίσει στα 40 αμπέρ (x 11 volts = 440 watts), 16Χ10, 16Χ9, 16Χ8, 17Χ9.
    Δες πως ανεβαίνει και μετά βγάζουμε συμπέρασμα πόσο ισχύ ακόμα θέλεις.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 814



    « Antwort #51 am: Freitag, 13 Feb 2009, 20:33:46 »

    Από μοτέρ έχω το 480-28(Paragon) και το 480-32(Bussard - maxie ) με το 480-32 που πετάει με δύο στοιχεία είναι 2100γρ αλλά.... έχει έρμα για να ζυγίσει μπροστά (ακριβώς στην μύτη), τουλάχιστο 250γρ...
    Στο 480-32 τι νούμερα προπέλας θα πρότεινες για 3 στοιχεία για να δοκιμάσω μόλις κάνει καλό καιρό ?

    dapan
    Gespeichert

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #52 am: Freitag, 13 Feb 2009, 21:23:22 »

    Από μοτέρ έχω το 480-28(Paragon) και το 480-32(Bussard - maxie ) με το 480-32 που πετάει με δύο στοιχεία είναι 2100γρ αλλά.... έχει έρμα για να ζυγίσει μπροστά (ακριβώς στην μύτη), τουλάχιστο 250γρ...
    Στο 480-32 τι νούμερα προπέλας θα πρότεινες για 3 στοιχεία για να δοκιμάσω μόλις κάνει καλό καιρό ?

    dapan
    το μοτέρ είναι το 480-33
    Πες μου αν ο μειωτήρας είναι 5,2:1 ή 4,2:1 και θα σου απαντήσω αύριο γιατί θέλει ψάξιμο.

    Στο νέο Maxie, φρόντισε να τοποθετήσεις όλα τα πράγματα όσο πιό μπροστά γίνεται να αποφύγεις το έρμα.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 814



    « Antwort #53 am: Freitag, 13 Feb 2009, 22:37:13 »

    Σωστά ... τα μοτέρ είναι τα 480-33 και έχουν μείωση 4,2:1 το 480-28 έχει μείωση 5,2:1
    Θείε  θα περιμένω την απάντηση σου ευχαριστώντας προκαταβολικά... απλά την απάντηση θα την δω την Κυριακή μιας και... υπηρεσία αύριο.

    dapan



    Gespeichert

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #54 am: Samstag, 14 Feb 2009, 09:32:56 »

    Σωστά ... τα μοτέρ είναι τα 480-33 και έχουν μείωση 4,2:1 το 480-28 έχει μείωση 5,2:1
    Θείε  θα περιμένω την απάντηση σου ευχαριστώντας προκαταβολικά... απλά την απάντηση θα την δω την Κυριακή μιας και... υπηρεσία αύριο.

    dapan

    Τα μοτέρ αυτά έχουν καταργηθεί και αντικατασταθεί από την νέα σειρά Kira 480-?? με καλύτερους μαγνήτες. Η εταιρεία δεν αναφέρει πλέον στοιχεία από τα παλιά.

    Θα προχωρήσουμε ψάχνοντας και δοκιμάζοντας έλικες.

    480-33 με 4,2:1  είναι σχετικά γρήγορο μοτέρ, με 2 lipo θα  γυρίζει κοντά στις 5000 σ.α.λ. οπότε ξεκινάμε με 17Χ9, ενώ με 3 lipo θα γυρίζει κοντά στις 7000 σ.α.λ., και ξεκινάμε με 14Χ7
    Σε κάθε περίπτωση θέλουμε 40 και περισσότερα αμπέρ.

    480-28 με 5,2:1 είναι αργό μοτέρ. για αργή άνοδο με 2 lipo θα γυρίζει κοντά στις 3500 σ.α.λ. και θα βάλουμε 18Χ12 ενώ με 3 lipo θα γυρίζει κοντά στις 5000 σ.α.λ. και θα ξεκινήσουμε από  17Χ9
    Και εδώ ζητάμε 40 Αμπέρ ή ακόμα και 50 στην πράξη αυτό θα κρατήσει για 17-18 δευτερόλεπτα από τα 20 του χρονοδιακόπτη.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.300



    « Antwort #55 am: Samstag, 14 Feb 2009, 18:05:17 »

    Τελικά δεν καθυστερήσαμε ένα χρόνο. Κατετέθη εγκαίρως, και το Σάββατο 29/11 συζητήθηκε και εγκρίθηκε από την συνέλευση των εκπροσώπων των αερομοντελιστικών σωματείων η πρόταση της Ε.Α.Α. για την τροποποίηση των κανονισμών.

    Τα βασικά χαρακτηριστικά της κατηγορίας F5J είναι τα εξής.

    Μοτέρ ελεύθερο
    Μπαταρία έως 3 στοιχεία, χωρητικότητα ελεύθερη, υπόκειται στην συνθήκη του λόγου μάζας μπαταρίας/μάζας μοντέλου, όπως στην BF1-GR
    Ανοδος 20-30 δευτερόλεπτα με χρονοδιακόπτη, στην αρχή του χρόνου εργασίας. Το αν τελικά θα αφήσουμε τα 30 δευτερόλεπτα ή επιλέξουμε τα 20 δευτερόλεπτα θα αποφασιστεί μελλοντικά μετά από αγώνες.
    Χρόνος εργασίας 10 ή 15 λεπτά με απόφαση του οργανωτή.
    Δεν μετράει η ευστοχία ή ποιότητα της προσγείωσης.
    Οποιο μοντέλο προσγειωθεί τελευταίο στο γκρουπ δεν παίρνει ποινή (0 β. ποινής), το αμέσως προηγούμενο ποινολογείται με 1 β. ποινής, το αμέσως προηγούμενο από αυτό με 2 β. ποινής κ.ο.κ.
    Εάν στην λήξη του χρόνου εργασίας πετάνε ακομα δύο ή περισσότερα μοντέλα, η σειρά προσγείωσής τους γίνεται με υπολογισμό  του λόγου μάζας της μπαταρίας/σκάφους. Αυτό με τον μικρότερο λογο θεωρείται ότι προσγειώθηκε πρώτο.

    Με αυτές τις προδιαγραφές, ναι μεν ένα μοντέλο με ισχυρή μπαταρία μπορεί να ανέβει ψηλότερα, αλλά αν ένα άλλο που πετυχαίνει τον ίδιο στόχο (να παραμείνει στον αέρα όλο τον διαθέσιμο χρόνο εργασίας) έχει ελαφρύτερη αναλογικά μπαταρία, βγαίνει σε καλύτερη θέση.
    Τα μικρά μοντέλα ανέρχονται ταχύτερα αλλά αν περάσουν κάποιο ύψος δεν τα βλέπει κανείς. Και πάλι αν θέλουν να είναι συναγωνίσιμα με τα μεγάλα, πρέπει να έχουν και αυτά αναλογικά μπαταρία μικρής μάζας, με μικρότερο ρεύμα εκφόρτισης.
    Zitat
    Gespeichert

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #56 am: Montag, 16 Feb 2009, 11:04:34 »

    Αυτό είναι το καλό με τα σύγχρονα - χτιστά ... !

    3,1 μέτρα ο Κος Γιάννης και βγαίνει στα 2 κιλά Κομπλέ (φαντάζομαι) . Το δικό μου , έκανα λάθος , είναι 2,5 μέτρα και άδειος είμαι στα 1500 γραμ. Λείπει το Μοτέρ+Ελεγκτής , Δέκτης , μπαταρία ...
    Έχει κανείς κανά 3μετρο Cadet άδειο ??   laugh

    Ερώτηση 1 :  Καθώς θα κρατάμε το μοντέλο (εμείς ή ο βοηθός μας) , θα μπορούμε να γυρνάμε ελαφρώς τον έλικα για να μήν 'μαγκώσει' ίσως στο απότομο άνοιγμα , και να 'φουλάρουμε' όταν φύγει απ'το χέρι ?
    Αλλά ... πώς να γίνει αυτό πάλι ... αφού θα έχει το χρονοδιακόπτη ...  Ντροπή 

    Ερώτηση 2 :  Χωριστή μπαταρία στον Δέκτη μπορούμε να έχουμε μήπως και 'τα τινάξει' ο Ελεγκτής στην άνοδο ?
    Άν ναί , θα προσμετρηθεί το βάρος της στο βάρος της μπαταρίας Ισχύος ?
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #57 am: Montag, 16 Feb 2009, 12:19:31 »

    Αυτό είναι το καλό με τα σύγχρονα - χτιστά ... !

    3,1 μέτρα ο Κος Γιάννης και βγαίνει στα 2 κιλά Κομπλέ (φαντάζομαι) . Το δικό μου , έκανα λάθος , είναι 2,5 μέτρα και άδειος είμαι στα 1500 γραμ. Λείπει το Μοτέρ+Ελεγκτής , Δέκτης , μπαταρία ...
    Έχει κανείς κανά 3μετρο Cadet άδειο ??   laugh

    Ερώτηση 1 :  Καθώς θα κρατάμε το μοντέλο (εμείς ή ο βοηθός μας) , θα μπορούμε να γυρνάμε ελαφρώς τον έλικα για να μήν 'μαγκώσει' ίσως στο απότομο άνοιγμα , και να 'φουλάρουμε' όταν φύγει απ'το χέρι ?
    Αλλά ... πώς να γίνει αυτό πάλι ... αφού θα έχει το χρονοδιακόπτη ...  Ντροπή 

    Ερώτηση 2 :  Χωριστή μπαταρία στον Δέκτη μπορούμε να έχουμε μήπως και 'τα τινάξει' ο Ελεγκτής στην άνοδο ?
    Άν ναί , θα προσμετρηθεί το βάρος της στο βάρος της μπαταρίας Ισχύος ?

    Φυσικά το βάρος είναι πλήρες προς απογείωση.

    Πριν απαντήσω στην πρώτη ερώτηση, συζήτησα το θέμα με τον σχεδιαστή / κατασκευαστή του χρονοδιακόπτη.

    α) το μοτέρ μπορείς να το λειτουργήσεις όπως θέλεις πριν το πάτημα του μπουτόν του χρονοδιακόπτη.
    β) άρα φουλάρεις όπως εσύ θέλεις, και ο βοηθός πατάει το μπουτόν για 1-2 δευτερόλεπτα, και αφήνει μπουτόν και αεροπλάνο να φύγει.
    γ) ο χρόνος των 20 δευτερολέπτων μετράει από την "άφεση" του πιεσμένου μπουτόν.
    δ) αν φυσικά θέλεις απογειώνεις με μειωμένη ταχύτητα, και φουλάρεις μετά το πρώτο/δεύτερο δευτερόλεπτο.

    Ως προς την δεύτερη ερώτηση, και επιτρέπεται και είναι αναγκαία η χωριστή μπαταρία στον δέκτη/σέρβο. Δεν προσμετράται στο βάρος της μπαταρίας κίνησης.   
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.300



    « Antwort #58 am: Dienstag, 17 Feb 2009, 03:04:20 »

    Γιασας και απο εμενα
    Προτα να συνχορεσετε την ορθογραφια μου αλλα μονο 1 ταξι διμοτικου σε ελλινικο σχολιο.
    Στο θεμα μας
    Νομιζω πως ξεχαστικαμε παλι, για f5j δεν λεγαμε? Γιατι παλι να ζυγιζουμε μπαταριες και μοντελα?
    Λεμε να κανουμε τα πραγματα πιο απλα και λειτουργικα. Μηλαμε για ανεμοπορια και οχι εξοπλισμο.
    Οπιιες διαφορες ισοπαλιας Αντονη θα υπαρχουν στον τελεφτεο γυρο του Fly off και σε καμια κατιγορια
    δεν την λησανε με το πιος εχει το ελαφριτερο μοντελο αλλα με τησ διαφορες βαθμολογιας στον κυριο
    αγωνα.
    Θαθελα να δω πολες συμετοχες και απο πολα καινουργια ατομα. η συμετοχη μετρα πιο πολι απο το αποτελεσμα.
    Καλες προσγιωσης
    GASTON


    Gespeichert

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    KOSTAS 3D
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 707



    « Antwort #59 am: Dienstag, 17 Feb 2009, 07:27:04 »

    Γεια σου GASTON
    Θα σου πω μερικά εγώ  αν και θα λάβω πρώτη φορά μέρος σε αγώνα

    Tο δικό μου μοντέλο που άδειο είναι 1 κιλό,  με εξοπλισμό  έτοιμο να πετάξει είναι 1,80 περίπου,  αν του βάλω μπαταρίες  2200  30- 50c είναι απλό δεν θα βλέπω το μοντέλο  στα 20 δευτερόλεπτα μοτέρ ,με το περιορισμό όμως του βάρος μπαταρίας μπορώ να δώσω λιγότερα αμπέρ που σημαίνει ότι θα σταματήσω χαμηλότερα και μετά θα ψάχνω για θερμικά για να κρατηθώ 15 λεπτά που είναι το ζητούμενο
     
    Συμμέτοχες για να έχει ένα αγώνας χρειάζετε καλή διάθεση από όλους μας,
     νικητές είμαστε όλοι  μας γιατί κάναμε κάτι που μας αρέσει
    « Letzte Änderung: Dienstag, 17 Feb 2009, 08:06:50 von KOSTAS 3D » Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 [4] 5     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Moderatoren: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Thema: Οι κανονισμοί της κατηγορίας F5J-GR
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 24 Zugriffen.