Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:52:24

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:52:24

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 22
    Totale: 22
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4 5     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Συζήτηση για εξέλιξη της κατηγορίας F5B - GR - BF1  (Letto 12576 volte)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #15 il: Venerdì, 12 Ott 2012, 19:02:53 »

    Για να λετε ολοι το ιδιο ισως να κανω λαθος, αλλα θυμαμαι οτι οι Wh προκυπτουν απο πολλαπλασμο V x A x H.
    Οποτε η μοναδα Wh περιλαμβανει και την ταση που ειναι ο αριθμος κελιων.

    Τα λες σωστά Παναγιώτη, αλλά δείχνεις και μπερδεμένος.

    V x A x h  = V x Ah = Wh
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #16 il: Sabato, 13 Ott 2012, 18:23:15 »

    Καλησπέρα σας Κύριοι. Πολύ ενδιαφέρον θέμα...  Χαμόγελο

    Είναι πολύ απλοποιημένο να δείχνουμε έναν τύπο Ενέργειας στον οποιό "παίζουν" συνέχεια, ΚΑΙ τα τρία μεγέθη, απλά με ένα πολλαπλασιασμό αυτών... Πολλαπλασιάζοντας τα Volts με τα Amper και τα λεπτά (h) σε μιά γραμμή, σημαίνει Αυτόματα ότι πήραμε μιά Στιγμιαία τιμή και των τριών, ή, πολλαπλασιάσαμε τον μέσο όρο των Στιγμιαίων Τιμών τους. Μέσο όρο που εμείς με το μυαλό μας φτιάξαμε και θεωρήσαμε...

    Η Κιλοβατώρα είναι μιά τιμή ενέργειας την οποία χρησιμοποιούμε για να συγκρίνουμε τις υπόλοιπες Καταναλώσεις ενέργειας, σε σχέση με αυτή. Και εξηγώ...
    Αααα... εμένα η κουζίνα μου καίει το 0,3 της κιλοβατώρας, άρα καίει 0,3 KWh... Δηλαδή, καίει το 0,3 απο αυτό που θα έκαιγε ΑΝ είχε σταθερή τάση τόσο, με σταθερό ρεύμα τόσο επί τόσο χρόνο συνεχόμενο, καθ'ορισμού της Κιλοβατώρας!
    Το πότε έκαψε αυτήν την ενέργεια των 0,3 KWh είναι δικό της θέμα. Μπορεί να την έκαψε με τάση τόσο, ή τόσο, σε χρόνο τόσο ή τόσο (μπορεί κάποιος να ανοιγοκλείνει τον διακόπτη), και "τραβώντας" τόσα ή τόσα αμπέρ...

    Συνεχώς αλλάζουν Καί τα τρία, V, A, H. Στο δίκτυο της ΔΕΗ είναι εύκολο να το υπολογίσεις, γιατί Δέν έχεις πτώση τάσης, και το όργανο της ΔΕΗ που γράφει απ'έξω απ'το σπίτι μας τί πληρώνουμε (κούφια η ώρα), κάνει αυτό ακριβώς... πολλαπλασιάζει τα Watts με την Σταθερή τάση του δικτύου, που εμείς δέν έχουμε!

    Η ενέργεια είναι σάν τις θερμίδες που παίρνουμε με το φαγητό... Εσύ έφαγες ένα Big Mac σε 2 λεπτά και πήρες Α ενέργεια, και είναι δυνατόν ο άλλος να φάει και εκείνος Α ποσό, αλλά... να τρώει π.χ. μία φετούλα ψωμί κάθε δύο λεπτά για μία ώρα... Είναι επίσης θέμα μεταβολισμού, οργανισμού κλπ... Δηλαδή άλλες θερμίδες θα προσθέσει σε κάποιον το 2λεπτο Big Mac και άλλες σε άλλον που πάλι θα φάει το ΙΔΙΟ 2λεπτο Big Mac.
    « Ultima modifica: Sabato, 13 Ott 2012, 18:35:49 da DeltaMan » Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #17 il: Sabato, 13 Ott 2012, 18:30:58 »

    Λύσεις κατ'εμέ...

    1> Τί μπαταρία έχεις? 3S? Φτιάχνω κανονισμό που λέει ότι όσοι έχουν 3S, θα πολλαπλασιάζουν την Χωρητικότητά τους με Τόσο (10,5 ας πούμε). Πρέπει να δηλωθεί αυτή η τιμή στον κανονισμό γιατί αν η μπαταρία του ενός είναι 45C εκφόρτισης και του άλλου είναι 20C, θα υπάρχει σημαντική διαφορά στην καμπύλη πτώσης τάσης της κάθε μπαταρίας... Νομίζω σωστά το είπε σε κάποια Απάντηση ο Κος Γιάννης...
    Εσύ έχεις 4S? Οκ, για σένα θα πολλαπλασιάσουμε με αυτή την τιμή την χωρητικότητα... Αν θέλουμε να λέμε για ενέργεια του καθενός.

    2> Όπως είναι αν δέν κάνω λάθος ο παγκόσμιος κανονισμός στην F5J... Πόσο μοτέρ έκαψες? Πόσο χαμηλά "βγήκες απ'το μοτέρ"? Αααα... θα πάρεις καλή κλίμακα αν το έκοψες χαμηλά..  Wink

    3> Καί τα δύο παραπάνω!

    Μήν με παρεξηγείτε που τα γράφω έτσι. Θέλω μιά μέρα να έρθω και εγώ να "τρέξω" σε ανεμοπορία, άσχετα αν φωνάζω σε άλλα θέματα... Αγώνες πλαγιάς δέν κάνουμε στην Ελλάδα, οπότε θα ήθελα να έρθω σε αυτόν. Δέν τρελαίνομαι για αγώνες αλλά το θέλω σάν εμπειρία. Ας ελπίσουμε μιά μέρα που θα είναι καλύτερα τα οικονομικά στην οικογένειά μου...  Ντροπή
    Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #18 il: Sabato, 13 Ott 2012, 18:38:34 »

    Απόστολε,

    δεν κάνεις λάθος στο θεωρητικό μέρος, αλλά εμάς μας αρκεί να συγκρίνουμε τις πτήσεις με την αναλωθείσα χωρητικότητα σε mAh εφ' όσον προέρχονται από μπαταρίες ίδιων σε αριθμό στοιχείων.

    Τις μικρές αποκλίσεις από τις διαφορές της τάσης μεταξύ μπαταριών ίδιων στοιχείων, τις εξήγησα σε προηγούμενο μήνυμα.

    Το να πολλαπλασιάσουμε όλες τις ενδείξεις επί τον ίδιο συντελεστή (π.χ. 10.5), ώστε να μετατραπούν τα Ah σε Wh είναι περιτό, δεν διαφοροποιεί την μεταξυ τους σχέση.
    « Ultima modifica: Sabato, 13 Ott 2012, 18:52:36 da Γιάννης Κωνσταντακάτος » Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #19 il: Sabato, 13 Ott 2012, 18:56:39 »

    Ναί, δέν διαφωνώ Κε Γιάννη, είναι τόσο μικρός ο χρόνος χρήσης μοτέρ και όλες οι LiPo τώρα είναι σύγχρονες, εκτός και αν κάποιος θέλει να πετά με Νικέλιο...  Cheesy

    Βέβαια, μπαίνουν και άλλα ρέ γμτη... δέν θέλω να σας παίρνω στο λαιμό μου, μιά παρατήρηση έκανα σχετικά με το ενεργειακό θέμα, τίποτα παραπάνω... Άλλωστε δέν τον ξέρω τον κανονισμό απ'έξω... μήπως πάλι βιάζομαι αντί να βιαβάσω πρώτα?  Ντροπή

    Αααα... Ενιαίο! Προτείνω να έρθουν ΟΛΟΙ με το Sparrow του Βασίλη, χαχαα...  laugh   Grin

    Πλάκα κάνω φυσικά... συνεχίστε κανονικά την έρευνά σας.
    Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #20 il: Sabato, 13 Ott 2012, 19:26:57 »

    ... μήπως πάλι βιάζομαι αντί να βιαβάσω πρώτα? 

    Στο τέλος δίνεις τις σωστές απαντήσεις
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #21 il: Sabato, 13 Ott 2012, 19:44:59 »

    Εφ' όσον βρούμε και καταληξουμε σε μία ηλεκτρονική συσκευή καταγραφής α) ενέργειας ή β) εναλλακτικά μόνο χωρητικότητας,

    η πρόταση για αλλαγή του κανονισμού θα είναι η εξής:

    Το μοντέλο θα πρέπει να πετάξει επί 30 λεπτά.
    Η καταγραφείσα ανάλωση ενέργειας (ή χωρητικότητας) θα διαιρεθεί με το βάρος του αεροπλάνου (μαζί με όλες τις μπαταρίες).

    Το αποτέλεσμα θα είναι καταναλωθείσα ενέργεια (ή χωρητικότητα) ανά κιλό βάρους

    Ο έχων το μικρότερη κατανάλωση ανά μονάδα βάρους θα παίρνει 1000 βαθμούς , ενώ οι υπόλοιποι αναλογικά (στο κάθε γκρουπ).

    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #22 il: Sabato, 13 Ott 2012, 19:56:48 »

    Απ΄ό΄τι θυμάμαι, η ιδέα για μέτρηση της ενέργειας έχει προταθεί εδώ και μερικά χρόνια από τον κ. Γ. Σκαργιώτη. Αυτά για την απόδοση των credits.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #23 il: Sabato, 13 Ott 2012, 21:59:19 »

    Για να λετε ολοι το ιδιο ισως να κανω λαθος, αλλα θυμαμαι οτι οι Wh προκυπτουν απο πολλαπλασμο V x A x H.
    Οποτε η μοναδα Wh περιλαμβανει και την ταση που ειναι ο αριθμος κελιων.

    Τα λες σωστά Παναγιώτη, αλλά δείχνεις και μπερδεμένος.

    V x A x h  = V x Ah = Wh

    Γιάννη,  ΑΧ ΒΑΧ τείνει να γίνει αυτός ο αγώνας !!!

    ............
    Αααα... Ενιαίο! Προτείνω να έρθουν ΟΛΟΙ με το Sparrow του Βασίλη, χαχαα...  laugh   Grin

    Ενιαίο θα κάνουμε αλλά με άλλο αεροπλάνο ..... !

    Μήν με παρεξηγείτε που τα γράφω έτσι. Θέλω μιά μέρα να έρθω και εγώ να "τρέξω" σε ανεμοπορία, άσχετα αν φωνάζω σε άλλα θέματα... Αγώνες πλαγιάς δέν κάνουμε στην Ελλάδα, οπότε θα ήθελα να έρθω σε αυτόν. Δέν τρελαίνομαι για αγώνες αλλά το θέλω σάν εμπειρία. Ας ελπίσουμε μιά μέρα που θα είναι καλύτερα τα οικονομικά στην οικογένειά μου...  Ντροπή

    Δεν σε παρεξηγούμε αλλά χρήματα για man2man είχες ..... να κάνουμε μια combined μετακίνηση να μοιράσουμε τα έξοδα !!!
    Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #24 il: Sabato, 13 Ott 2012, 23:27:10 »

    Χάχαχαααα... Τάσο, combined μετακίνηση ??  Καλό ακούγεται, γιατί μαθαίνω ότι ακόμα και αυτοί που βάλαν αέριο στο αμάξι, την πάτησαν τελικά! Τί να πείς...

    Εεεε, κοίτα, άλλη η αγάπη για το Βουνό και άλλη για τον κάμπο... άλλωστε, μιά φορά τον χρόνο και άμα χαίρομαι με τα φιλαράκια μου στα βουνά της Αθήνας, εκεί απο όπου ξεκίνησε για μένα η περιπέτεια της ανεμοπορίας... δέν αλλάζει αυτό.

    Κύριε Γιάννη, εννοείτε με σταθερή Τάση μπαταρίας σωστά?
    Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #25 il: Domenica, 14 Ott 2012, 07:26:24 »

    Κύριε Γιάννη, εννοείτε με σταθερή Τάση μπαταρίας σωστά?

    Η τάση της μπαταρίας είναι πιό σταθερή, όταν η μπαταρία είναι φρέσκια, και όταν τραβάμε χαμηλά αμπέρ.

    Πράγματι η τάση της μπαταρίας δεν θα είναι ποτέ σταθερή, και αυτό είναι κάτι που πρέπει να δεχτούμε όταν θα συγκρίνουμε μόνο χωρητικότητα. Η τάση της μπαταρίας με τις μεταβολές της υπεισέρχεται στο μέγεθος Ενέργεια που καταγράφεται, αλλά πρέπει να βρούμε και τα κατάλληλα μηχανήματα.

    Αυτό που διαπίστωσα με πρώτη ματιά, είναι ο όγκος των δύο διαθέσιμων (όχι ίδιων) καταγραφικών στο εμπόριο είναι αρκετά μεγάλος, το ένα π.χ. έχει διαστάσεις μεγάλου σέρβο, και επειδή πρέπει να βγαίνει για να διαβάζεται η οθόνη, θα πρέπει να τοποθετείται στο μπροστινό άνοιγμα της ατράκτου, σε μερικά ανεμόπτερα αυτό είναι μάλλον αδύνατο. Εδώ δεν υπήρχε χώρος για το ALTMR1 του δεκάλεπτου.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #26 il: Domenica, 14 Ott 2012, 10:33:54 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Η ενεργεια οριζεται ως η ισχυς (στιγμιαιο μεγεθος) επι τον χρονο που αυτη παρεχεται.
    Ενας ακριβης μετρητης ενεργειας θα δουλευε ως εξης
    Επι 1 sec παιρνει μετρησεις της τασης και της εντασης με επαναλαμβανομενες μετρησεις και κατοπιν απο τους μεσους ορους αυτων κανει το γινομενο V*I  που πλεον θεωρειται η μεση ισχυς .Επειδη ο χρονος ηταν 1 sec η ενεργεια που καταναλωθηκε θα εκφραστει σε ΧΧΧ W/1sec.
    Προσθετοντας ολες τις καταγραφεισες μεσες ισχεις εχουμε την συνολικως καταναλωθεισα ενεργεια η οποια ομως μπορει να εκφραστει ΜΟΝΟΝ ως ΥΥΥΥ W/Τsec οπου Τ= χρονος καταγραφης σε sec. Αυτη μπορει να αναχθει με υπολογισμο σε  βατολεπτα η σε αλλες μοναδες εαν χρειαζεται.
    Να σημειωθει οτι αυτη η καταγραφεισα ενεργεια ξεκινα απο την εκκινηση της συνδεσης της μπαταριας και αφορα οτι αυτη τροφοδοτει(δηλαδη πιθανως και σερβο εαν υπαρχει BEC)και τελειωνει με την παυση λειτουργιας.
    Ισως υπαρχουν ηδη στην αγορα τετοιου ειδους gadget οπως αυτο του φιλου gpap( το οποιο μετραει την ενεργεια σε βηματα των 10W).
    Αρα καποιο μηχανημα  τουλαχιστον υπαρχει και μενει να ελεγχτει η αξιοπιστια του στην χρηση.

    Προσωπικα δεν νομιζω οτι  περαν της μειωσης των πιθανοτητων να "χαλασει" μια μπαταρια υπαρχει καποια αλλη σοβαρη βελτιωση στο συνολο αυτου του αγωνα .

    Φιλικα
     Βασιλης Παπαδοπουλος
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #27 il: Domenica, 14 Ott 2012, 11:29:13 »

    Προσωπικά δεν νομίζω ότι  πέραν της μειωσης των πιθανοτητων να "χαλασει" μια μπαταρια υπαρχει καποια αλλη σοβαρη βελτιωση στο συνολο αυτου του αγωνα .

    Φιλικα
     Βασιλης Παπαδοπουλος

    Ναι , δεν θα σε απασχολεί πια καθόλου το θέμα της μπαταρίας .
      Αλλά τη μπορεί να γίνει με το εξίσου σημαντικό πρόβλημα , ότι το μέτρημα του λόγου σε οδηγεί σε ανεμόπτερο βαρύ , μια κάπως χοντρή αεροτομή, που δεν είναι ο σύγχρονος τρόπος: Λεπτή αεροτομή και ελαφρύ.
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #28 il: Domenica, 14 Ott 2012, 18:56:27 »

    Κύριοι, ας περιμένουμε να δούμε τι καταγραφικά μπορούμε να βρούμε, και τότε ας το βαφτίσουμε.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Gpap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 298


    Γιώργος Παπαδόπουλος


    « Risposta #29 il: Domenica, 14 Ott 2012, 23:20:17 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Η ενεργεια οριζεται ως η ισχυς .............
    Ισως υπαρχουν ηδη στην αγορα τετοιου ειδους gadget οπως αυτο του φιλου gpap( το οποιο μετραει την ενεργεια σε βηματα των 10W).
    Αρα καποιο μηχανημα  τουλαχιστον υπαρχει και μενει να ελεγχτει η αξιοπιστια του στην χρηση.

    Προσωπικα δεν νομιζω οτι  περαν της μειωσης των πιθανοτητων να "χαλασει" μια μπαταρια υπαρχει καποια αλλη σοβαρη βελτιωση στο συνολο αυτου του αγωνα .

    Φιλικα
     Βασιλης Παπαδοπουλος




    Με μια διόρθωση όμως Βασίλη , οποίο μετράει την ενέργεια σε βήματα των 0,1W καθώς και τα mAh σε βήματα και αυτά των 0,1mAh που καταναλωθήκαν .



    Loggato
    Pagine: 1 [2] 3 4 5     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: Συζήτηση για εξέλιξη της κατηγορίας F5B - GR - BF1
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.029 secondi con 25 queries.