Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.513 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 14:25:13

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 14:25:13

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304513
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 3
    Visitatori: 30
    Totale: 33
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4 5     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: RISER ''100'' ηλεκτρικο  (Letto 19516 volte)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #15 il: Giovedì, 20 Gen 2011, 08:56:56 »

    Επειδή έχω φτιάξει το συγκεκριμένο κιτ, θέλω να προτείνω να κολλήσεις στη θέση τους τα δύο οβαλ κόντρα πλακέ που είναι ήδη κομμένα (για ελάφρυνση)στα πλαϊνά της ατράκτου, τα πρώτα αμέσως πίσω από το χείλος εκφυγής του φτερού. Εκεί είναι το πιό ασθενές σημείο της ατράκτου. Οσο για το τελικό βάρος μην αγχώνεσαι, η αεροτομή αυτή θέλει μεγάλη φόρτιση για να πετάξει καλά.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 94



    « Risposta #16 il: Giovedì, 20 Gen 2011, 23:50:45 »

    Καλησπερα φιλοι μου και ευχαριστω για το ενδιαφερον σας. Λοιπον λυση δοθηκε με τη δυευρινση σε δυο τρυπες των αεροτομων μια προς τα πανω και μια προς τα κατω αντιστοιχα  με θετικο μαλον αποτελεσμα υπαρχουν και τα αναλογα ξυλακια που στερεωνουν τα σωληνακια που βοηθουν να παρουν τη σωστη θεση. Οι δυο πρωτες αεροτομες ειχαν κοληθει με τη σχετικη κληση οπως υποδεικνυετε στις οδηγιες. Τωρα το ρισκο απο το τριψιμο θα το δουμε στον αερα αν ειναι να παιξει παλαμακια δεν θα 'ναι το πρωτο...


    * P1200037.JPG (90.77 KB, 820x615 - visto 835 volte.)
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #17 il: Venerdì, 21 Gen 2011, 07:24:35 »

    Από την στιγμή που θα βάλεις τα κάθετα ενισχυτικά μπρος και πίσω από τον σωλήνα της διέδρου, να σχηματιστεί ένα καλό σάντουϊτς, η αντοχή θα είναι η προβλεπόμενη. Δεν θα επηρεαστεί από την αλλαγή στην μέσα τρύπα του σωλήνα
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 94



    « Risposta #18 il: Venerdì, 28 Gen 2011, 16:54:11 »

    Γεια σας παιδια! Ολοκληρωνοντας και το δευτερο μισο του φτερου αρχιζει να δειχνει το πραγμα...


    * P1280041.JPG (119.11 KB, 830x623 - visto 750 volte.)
    Loggato
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 94



    « Risposta #19 il: Venerdì, 28 Gen 2011, 17:17:20 »

    Αποφασισα το φτερο να δενει στη ατρακτο με λαστιχα για πρακτικους λογους και καλυτερα να φυγει περα το φτερο σε μια ασχημη προσγειωση παρα να ανοιξει η ατρακτος η να σπασει το φτερο και ας χασω λιγο απο αεροδυναμικη και ομορφια. Τωρα ενα αλλο κοματι που με προβληματιζει ειναι τα αεροφρενα επειδη δεν πολυκαταλαβαινω τον τροπο λειτουργειας τους με το σπαγγο το εχω αφησει ανοικτο και σκεφτομαι σε τελικη να βαλω απο ενα μικρο σερβο σε καθε φτερο.
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #20 il: Venerdì, 28 Gen 2011, 17:50:16 »

    μπορει να με ξεγελαει η φωτογραφια αλλα αν εχει πατησει καλα το φτερο πανω στην  ατρακτο βλεπω να γερνει σε σχεση με το οριζοντιο της ουρας
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #21 il: Venerdì, 28 Gen 2011, 19:25:15 »

    Αποφασισα το φτερο να δενει στη ατρακτο με λαστιχα για πρακτικους λογους και καλυτερα να φυγει περα το φτερο σε μια ασχημη προσγειωση παρα να ανοιξει η ατρακτος η να σπασει το φτερο και ας χασω λιγο απο αεροδυναμικη και ομορφια. Τωρα ενα αλλο κοματι που με προβληματιζει ειναι τα αεροφρενα επειδη δεν πολυκαταλαβαινω τον τροπο λειτουργειας τους με το σπαγγο το εχω αφησει ανοικτο και σκεφτομαι σε τελικη να βαλω απο ενα μικρο σερβο σε καθε φτερο.

    Κατ' αρχή συγχαρητήρια για την εξέλιξη του project.
    Ναι, η καλύτερη προσέγγιση για τα αερόφρενα είναι δύο χωριστά σέρβο, με μία μικρή ντίζα. Ομως να προσέξεις να τα βάλεις ακριβώς και τα δύο με το ίδιο προσανατολισμό, π.χ. το μπράτσο προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά και στα δύο (όχι συμμετρικά το ένα αριστερά και το άλλο δεξιά), για να μπορείς να τα λειτουργήσεις από ένα κανάλι με "Υ" σύνδεση.
    Θα χρειαστεί να φτιάξεις θυρίδα επίσκεψης για το κάθε σέρβο (από την κάτω επιφάνεια).
    Η θέση των φρένων να μετακινηθεί μία αεροτομή προς τα έξω, ώστε όταν βγαίνουν να μην επηρεάζουν με τις δίνες το elevator.
    Οταν βγαίνουν τα φρένα θα χρειαστεί μίξη up elevator.

     
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #22 il: Venerdì, 28 Gen 2011, 20:03:18 »

    Κάπως έτσι ίσως;

    (Όπως εμφανίζεται στο http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=955499)


    * 2008_1114Image0018 (Small).jpg (30.76 KB, 640x480 - visto 728 volte.)
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #23 il: Venerdì, 28 Gen 2011, 21:10:11 »

    Η λύση της φωτογραφίας που έβαλε ο evan είναι πολύ ωραία, αλλά απευθύνεται σε φρένο με μεγάλη χορδή, ίσως δεν μπορεί να εφαρμοστεί εύκολα στο μικρό φρένο του Riser 100, βέβαια στον αερομοντελισμό όλα γίνονται μετά από προσπάθεια.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 94



    « Risposta #24 il: Sabato, 29 Gen 2011, 00:16:12 »

    Καλησπερα κυριοι! Ευχαριστω για το ενδιαφερον σας μου δινει κουραγιο να συνεχισω. Ηλια η τοποθετηση εγινε προχειρα για τη φωτο. Θειε Γιαννη οι υποδειξεις σας πολυ χρησιμες. Εβαν κατι τετοιο σκεφτομαι σε ποιο απλο χωρις συνδεσμους δηλαδη. 
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #25 il: Sabato, 29 Gen 2011, 08:47:49 »

    Παραθέτω φωτογραφίες εφαρμογής σέρβο στα spoiler στο δικό μου Riser 100, και το AVA.


    * Riser 1.JPG (24.22 KB, 600x450 - visto 662 volte.)

    * Riser 2.JPG (22.19 KB, 600x438 - visto 651 volte.)

    * AVA 1.JPG (31.03 KB, 600x465 - visto 650 volte.)

    * AVA 2.JPG (36.28 KB, 600x438 - visto 664 volte.)
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #26 il: Giovedì, 3 Feb 2011, 15:21:58 »

    ΜΥΡΩΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΟΣ !!!!!!!!  Thumbs up

    ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ  idiot2

    ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ  Ποοολύ άνεση
    Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 94



    « Risposta #27 il: Venerdì, 4 Feb 2011, 20:04:01 »

    Καλησπερα παιδια! Καλο ... μοντελιστικο Σαββατοκυριακο! Το αερο... το αφηνουμε για τις καλες ημερες. Ασχημος καιρος λοιπον και εμενα με προδιαθετει για τη συνεχεια του εργου αφου σας δειξω τη λυση που εδωσα και εγω για τα αεροφρενα μετα απο καμποσο παιδεμα αλλα δουλευει...


    * P2040044.jpg (95.82 KB, 853x782 - visto 565 volte.)
    Loggato
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 94



    « Risposta #28 il: Venerdì, 4 Feb 2011, 20:17:17 »

    ...και ξεκινω σιγα-σιγα να μονοκοταρω. Δεν θα δειτε την τελεια δουλεια οπως εχουν παρουσιασει αλλοι συναδελφοι -παντα κινουμαι κοντα στο μετριο- αλλα για μενα σημασια εχει το ταξιδι...


    * 100_6839.jpg (113.17 KB, 859x793 - visto 571 volte.)
    Loggato
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #29 il: Sabato, 5 Feb 2011, 21:57:52 »

    Μύρωνα,

    Το ταξίδι πάλι ταξίδι είναι ακόμα και εαν οι βαλίτσες ΔΕΝ ειναι Louis Vuitton.
    Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Pagine: 1 [2] 3 4 5     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: RISER ''100'' ηλεκτρικο
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.028 secondi con 25 queries.