Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Messages dans 12.389 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 01:04:50

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 01:04:50

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304530
    Total des fils de discussion: 12389
    En ligne aujourd'hui: 27
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 18
    Total: 20
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Parkzone Sukhoi 4ch DSM2  (Lu 7810 fois)
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Répondre #15 le: Mardi, 25 Aoϋt 2009, 11:45:02 »

    κρίμα και έφαγα όλα τα λεφτά στις διακοπές!!! περιμένουμε review απο την πτήση!!!  Thumbs up
    Journalisée

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #16 le: Mercredi, 26 Aoϋt 2009, 16:11:35 »

    και το διαφημιστικό video για το Mustang...

    http://www.horizonhobby.com/ProdInfo/Files/PKZ3600_hi.wmv
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #17 le: Jeudi, 3 Sept. 2009, 00:34:29 »

    να και ένα διαφορετικό video... Μπορεί η κατάληξη να ήταν άσχημη για το μοντέλο, αλλά τα 2-3 λεπτά πτήσης θα μείνουν αξέχαστα στον πιλότο...

    Μπήκε και στο CNN... idiot2

    http://mlb.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20090902&content_id=6744262&vkey=news_mlb&fext=.jsp&c_id=mlb

    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #18 le: Jeudi, 3 Sept. 2009, 08:16:56 »

    Α τον βάρβαρο το έσπασε με τη μία  Θυμός
    Καλή ιδέα πάντως, πότε είπαμε παίζει Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός;  Στριφογύρισμα ματιών Grin
    Journalisée

    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Répondre #19 le: Mercredi, 16 Sept. 2009, 19:55:59 »

    Για το οτι ειναι μπροστόβαρο διάβασα σε ξένα φόρα κ επίσης διάβασα κ λύσεις για το πρόβλημα όπως αφαίρεση της κόλλας που κρατάει την βάση μοτερ-μειωτήρα , λιμάρισμα του cowl (ας πούμε) στο κάτω μέρος , αφαίρεση του spinner , τοποθέτηση έλικας του minium edge (ποιο γρήγορο λιγότερο 3d Sad ) μέχρι κ άνοιγμα στο αυλάκι της μπαταρίας για να πάει η μπαταρία ποιο πίσω. Το παρήγγειλα σήμερα το sukhoi  Χαμόγελο και θα τα δόκιμασω μόλις έρθει γιατι 3d και μπροστόβαρο δεν γίνεται...
    Journalisée

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Répondre #20 le: Mardi, 22 Sept. 2009, 15:56:58 »

    Ήρθε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πάω κόδρα σε κανα 20λεπτο να το δοκιμάσω κ έχει review το βράδι
    Journalisée

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Répondre #21 le: Mardi, 22 Sept. 2009, 23:34:36 »

    Λοιπόν....
    Πήγα κ πέταξα σήμερα με λίγο αεράκι (2-3 μποφόρ)
    Για να άπογειωθεί θέλει το έδαφος να είναι γυαλί, η προπέλα απέχει απο το έδαφος 4mm περίπου Sad 
    Tο απογείωσα απο ένα σημείο με άσφαλτο 1Χ1 ευτηχός κ με το αεράκι σηκώθηκε στο μισό μέτρο. Μετά άρχισε να μπαλαντζάρει απο το αεράκι κ άρχισα με δυσκολίες το τριμάρισμα. Αφού τελείωσε το τριμάρισμα προσπάθησα να το προσγειώσω απαλά πράγμα δύσκολο με τον αέρα να μήν βοηθάει αλλα τα κατάφερα αναίμακτα  Cheesy

    Μετά από 2-3 πτήσεις κατέληξα στις εξίς ρυθμίσεις:

    Aileron D/R 60% Expo 40%
    Elevator D/R 70% Expo 20%
    Rudder D/R 100 Expo INH
    Πολύ κοντά στις προτεινόμενες...

    Για πτήση χωρίς dual rates τουλάχιστον 50% Expo στα Aileron και Rudder

    Είναι πάρα πολύ απότομο καθαρό 3D μοντέλο κ δύσκολο στην πτήση δεν το προτείνω σε κανένα που δεν έχει πετάξει 3D μοντέλο πρίν ειδικά όσους δεν εχουν πετάξει χαμηλοπτέρυγο.
    Κ
    « Dernière édition: Mercredi, 23 Sept. 2009, 00:17:25 par Stargazer » Journalisée

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #22 le: Dimanche, 27 Sept. 2009, 20:58:24 »

    Καθώς σήμερα η μέρα ήταν καλή, βρήκα και εγώ την ευκαιρία και δοκίμασα σήμερα το Su-26 σε ένα κοντινό χωραφάκι.

    Το πρώτο που μπορώ να πω είναι ότι το μοντέλο δεν προσφέρεται για indoor.  Δάκρυ

    είναι αρκετά γρήγορο και δύσκολα θα αποφύγει τοίχους ή άλλα εμπόδια σε ένα κλειστό χώρο. Στα χέρια ενός έμπειρου πιλότου δεν υπάρχει πρόβλημα, ένας μέσος χειριστής όμως μάλλον θα δυσκολευτεί...

    Έχοντας διαβάσει και εγώ διάφορες παρατηρήσεις και βελτιώσεις, πριν τις πτήσεις προχώρησα στις παρακάτω αλλαγές:

    αντικατάσταση της αρχικής έλικας (πράγματι μεγάλη και οριακή με το έδαφος) με μια 5043 που δεν εμφάνισε κανένα πρόβλημα.

    επέκταση της εγκοπής της μπαταρίας προς τα πίσω κατά 10 χιλ, ώστε να μπαίνει η μπαταρία πιο πίσω και να έρθει το κέντρο βάρους σε πιο λογικό σημείο.

    Δεν είχα κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα (πέτυχα και σχετική άπνοια...) και γενικά έμεινα ικανοποιημένος για εξωτερικό χώρο. Όμως είμαι πολύ επιφυλακτικός αν θα ισχύσει το ίδιο και στο γυμναστήριο...

    Μάλλον το καινούργιο 4-site θα είναι πολύ πιο κατάλληλο για indoor ακροβατικά, ή ένα πιο ελαφρύ Su-26... Υπάρχει βέβαια πάντα και η χρήση των ηλεκτρονικών για ιδιοκατασκευές... Ήδη η πρώτη scale κατασκευή είναι έτοιμη  Wink

    gkan
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Modérateur: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: Parkzone Sukhoi 4ch DSM2
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.028 secondes avec 25 requêtes.