Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:26:55

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:26:55

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 33
    Total: 34
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Διαμόρφωση αεραγωγού μέσα στο cowl  (Lu 3220 fois)
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 106


    « Répondre #15 le: Samedi, 1 Janv. 2022, 17:35:42 »

    Σωστες παρατηρησεις ολες, εαν κατα την στατικη δοκιμη (worst case senario δηλαδη), η θερμοκρασια της κεφαλης πλησιασει τους 140 κελσιου, θα εφαρμοσω καποιες ακομα απο αυτες. Τη θερμοκρασια την μετραω με λειζερ στα τελευταια δυο φινακια του κορμου (προς το μπουζι εννοω).
    Ευχαριστω!
    Journalisée
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318



    « Répondre #16 le: Mardi, 4 Janv. 2022, 21:09:33 »

    Σε λιγες μέρες θα το βαλω μπροστά, και θα μετρήσω στατικά την θερμοκρασία αρχικά χωρίς το cowl, και μετά με το cowl.
    Θα ανεβάσω τις μετρήσεις της στατικής αυτής δοκιμης




    ποσο ειδες στον κυλινδρο?{ειμαι περιεργος}, με τερμα γκαζι


     μετρησε τη θερμοκρασια  στον κυλινδρο στο πρωτο πτερυγιο πανω πανω
    σε πραγματικες συνθηκες πρεπει να εχει ροη αερα
    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 106


    « Répondre #17 le: Mercredi, 5 Janv. 2022, 17:59:16 »

    Δεν το εχω μετρησει ακομα. Μόνο Σαββατοκύριακα προλαβαίνω να ασχοληθω...
    Οποσδήποτε θα ανεβάσω τις μετρήσεις οταν το κάνω.
    Δεν θα το μετρησω με τον κινητήρα σε λειτουργία. Δεν θελω η ροή του αέρα να ριχνει τη μετρηση της θερμοκρασιας.
    Θα βαλω τερμα γκαζι για 30 δευτερολεπτα, και μετά το σβήνω και το μετράω.
    Ετσι θα δω πιο σωστα τι θερμοκρασία έχει εσωτερικά ο κύλινδρος (από το πάνω φινάκι, σωστα).
    « Dernière édition: Mercredi, 5 Janv. 2022, 18:58:11 par stefanoathens » Journalisée
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 106


    « Répondre #18 le: Mercredi, 5 Janv. 2022, 18:04:03 »

    Θα βάλω και χειλάκι εκφυγής και θα ανεβάσω φωτο, είναι ευκολο αυτο.
    Journalisée
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 106


    « Répondre #19 le: Jeudi, 3 Mars 2022, 12:39:45 »

    Πρόσθεσα χειλάκι εκφυγής, και έκλεισα λίγο καλύτερα κάποια κενά που υπήρχαν γύρω από την κεφαλή


    * IMG_2053 (Medium).JPG (138.91 Ko, 1024x768 - vu 280 fois.)
    Journalisée
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 106


    « Répondre #20 le: Jeudi, 3 Mars 2022, 12:41:48 »

    φωτο


    * IMG_2052 (Medium).JPG (122.84 Ko, 1024x768 - vu 262 fois.)
    Journalisée
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 106


    « Répondre #21 le: Jeudi, 3 Mars 2022, 12:47:43 »

    Αποτελέσματα δοκιμης:

    Αρχικά χωρίς το cowl,     
    με τέρμα γκάζι για 20 sec, σβήσιμο και μέτρηση θερμοκρασίας μετά από 20 sec ---> 75 C

    Στη συνέχεια με το cowl,
    με τέρμα γκάζι για 20 sec, σβήσιμο και μέτρηση θερμοκρασίας μετά από 90 sec ---> 54 C
    Journalisée
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 106


    « Répondre #22 le: Jeudi, 3 Mars 2022, 12:48:23 »

    φωτο


    * IMG_2238 (Medium).JPG (125.23 Ko, 1024x768 - vu 255 fois.)
    Journalisée
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 106


    « Répondre #23 le: Jeudi, 3 Mars 2022, 12:49:02 »

    φωτο


    * IMG_2239 (Medium).JPG (228.15 Ko, 1024x768 - vu 259 fois.)
    Journalisée
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 106


    « Répondre #24 le: Jeudi, 3 Mars 2022, 12:50:42 »

    φωτο


    * IMG_2240 (Medium).JPG (99.52 Ko, 1024x768 - vu 266 fois.)
    Journalisée
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 106


    « Répondre #25 le: Jeudi, 3 Mars 2022, 13:06:32 »

    Σημειώσεις

    Eξωτερικη θερμοκρασια 5C

    H καθυστέρηση στο χρονο λήψης της δευτερης μέτρησης (λόγω αφαίρεσης του cowl), εριξε την θερμοικρασία κατ'εκτιμηση 10C

    Mε μεγαλύτερη διαρκεια τέρμα γκαζιού, θα ειχα πιο ρεαλιστικά αποτελέσματα πτήσης, όμως δεν ήθελα να καταπονήσω το μοντέλο.
    Εκτιμώ ότι και οι θερμοκρασίες μπορούν να αναχθούν αναλογικά.

    Τέλος ένα tip για όσους έχουν κινητήρες που χρησιμοποιούν πλαστικό λαιμό για την ένωση του καρμπιρατερ με το υπόλοιπο σώμα,
    όπως η  συγκεκριμένη DLE 55 RA.
    Αυτος ο πλαστικός λαιμός, με τον καιρο συρρικνωνεται ελαφρώς.
    Το έπαθε και η μηχανή μου, και δεν επαιρνε μπροστα (είχα να την λειτουργήσω ένα χρόνο περίπου)...
    Η λύση είναι πολύ απλή, σφίγγουμε της δυο βιδες που συγκρατουν το καρμπυρατερ και αυτό ήταν.
    Η δική μου πήρε μια ολόκληρη στροφή η κάθε βιδα. Να ευχαριστήσω τον φίλο Τρύφων Κούστα που μου είπε την ιδέα.
    Journalisée
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #26 le: Jeudi, 3 Mars 2022, 15:20:50 »

    Φίλε Στεφανε καλησπέρα!Δυο παρατηρήσεις εαν μου επειτρέπεις. Λογικά φαίνεται λειτουργική η σχεδίαση των αεραγωγων ψύξης.Βεβαια στην αεροπορική θεωρία των αεραγωγών και των κανόνων σχεδίασης συνήθως προτείνουν οι αεραγωγοί να εχουν στροφές κατευθηνσης της ροης αλλα μέχρι ένα σημείο γωνίας δίοτι απο ένα σημείο και έπειτα οι απότομες γωνίες δημιουργούν tourbulence και η ροη πάυει να ειναι πολυ σε ποσότητα και σωστή.Το βασικότερο που έκανες ειναι το κατω φλαπς που έκανες στο cowl.Αυτό βοηθάει αρκετά και θα βελτιώσει την λειτουργία του αεραγωγού σου.
    Δυστυχώς αυτοι οι αεραγωγοί εχουν σχεδιαστεί για κινητήρες μποξερ οποτε η ροή τους πεφτει κατευθείαν στους κυλίνδρους και μετα οδηγείται ο ζετός αερας κατω και εκτός του cowl.
    Επίσης καλό ειναι να σημαδέυεις και να μετράς την θερμοκρασία στις πάνω πανω ψυκτρες και καλύτερα δυο ποντους δίπλα στο μπουζί που ειναι το μεγιστο σημείο θερμοκρασίας.Εκει θα δεις την πραγματική θερμοκρασία.
    Καλή συνεχεια με τις δοκιμές και καλή πτηση!
    Το ΤΙΡ για το πισω πλακάκι ειναι πολύ χρήσιμο γιατί απο τις θερμοκρασίες και τους κραδασμούς θέλουν πάντα έλεγχο οι βίδες.


    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 106


    « Répondre #27 le: Jeudi, 3 Mars 2022, 20:41:26 »

    Φίλε Αργύρη σε ευχαριστώ για τα σχόλια, όλα σωστά,
    κάτι που έχει ενδιαφέρον είναι ότι όλως παραδόξως το θερμότερο σημείο του κινητήρα ήταν εκεινο που τράβηξα την φωτό (και στις δύο δοκιμές).
    Εχω και εγώ υπόψιν μου ότι τα φινάκια κοντά στο μπουζί είναι τα θερμότερα (διότι εκεί συμβαίνει η ανάφλεξη),
    στην μέτρησή μου όμως εκείνα είχαν 5C περίπου λιγότερη θερμότητα από εκείνα της βάσης! (Δεν ξέρω γιατι...)
    Journalisée
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #28 le: Jeudi, 3 Mars 2022, 22:43:20 »

    Ναι ισως να έχει να κανει με οτι είναι rear exhaust και οι συγκεκριμένες ψυκτρες ειναι μπροστά απο την εξάτμηση και η ροή αερα σταματάει στην εξάτμηση και εχει λιγότερη απαγωγή απο την ροή.Ενω στην κεφαλή η ροή ειναι λίγο καλύτερη! Λογικά με την συνέχεια των δοκιμών θα δείς νέα δεδομένα . Thumbs up
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Répondre #29 le: Vendredi, 4 Mars 2022, 12:08:44 »

       Thumbs up   Φίλε Στέφανε, ο μόνος τρόπος για να έχεις πραγματικά δεδομένα είναι στον αέρα με τηλεμετρία. Εχει διαφορά από τις στατικές δοκιμές και στους βαθμούς και στους χρόνους που παρουσιάζονται οι αυξομειώσεις.
        Πάντως για να λέμε και τα γνωστά, τόσα χρόνια δεν κρίνονται απαραίτητες οι ενδείξεις και αναλογικά, πολλοί λίγοι κ/τ έχουν πάθει ζημιές (εάν έχουν στρωθεί σωστά και έχουν ρυθμιστεί σωστά). Καλό είναι να ξέρουμε εάν μας ΄τρώει΄ και λιγουλάκι και κακό δεν κάνει, ίσα-ίσα..., πάντως μετά από λίγο καιρό προσωπικά ΄έκλεισα΄ τα alarm της τ/κ διότι είδα πως ο τρόπος πτήσης μου επέτρεπε στο-α μοντέλο-α να ΄παίρνει τις ανάσες΄ που χρειάζονταν.  Thumbs up
    Journalisée

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Fil de discussion: Διαμόρφωση αεραγωγού μέσα στο cowl
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.019 secondes avec 24 requêtes.