Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:27:13

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:27:13

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 32
    Total: 33
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 [4]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Delta Wing... Απο σχέδιο...  (Lu 18707 fois)
    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 578


    « Répondre #45 le: Vendredi, 15 Mai 2015, 18:11:10 »

    Ενδιαφερον εγχειρημα αλλα και προβλημα.
    Καποια φωτογραφια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #46 le: Vendredi, 15 Mai 2015, 21:31:41 »

    και η φωτογραφια Azn

    Η μυτη φτιαχτηκε αρχικα τοσο μακρια για να αποφυγουμε στολαρισμα και οσο ηταν δυνατο καλυτερο ζυγισμα
    Μερος των φτερων προς τα ακρα ειναι απο ανεμοπτερο discus  που παρεδωσε το πνευμα idiot2 idiot2


    * 20150425_074724.jpg (106.4 Ko, 591x445 - vu 423 fois.)
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #47 le: Vendredi, 15 Mai 2015, 22:14:14 »

    Ωραία κατασκευή παιδιά!!Το πρόβλημα που παρουσιάζει ειναι το βασικότερο πρόβλημα που έχουν όλες οι ιπτάμενες πτέρυγες δηλαδή την έλειψη ευστάθειας στον διαμήκη άξονα δηλαδή την έλειψη RUDDER !Στις ιπτάμενες πτέρυγες βασικό ρόλο παίζει η έπιλογή της αεροτομής που πρέπει να είναι ειδική αεροτομή ρεφλεξ συνήθως.Επίσης την δουλειά των rudder την κάνουν τα DRAG RUDDERS στα ακροπτερύγια τα όποία ανοιγουν και κλέινουν συχρόνος για να κρατήσουν την ισοροποία στον δίαμήκη άξονα.Βέβαια για την σωστή του χρήση απαιτείται γυροσκόποιο για να διορθώνει ακαριαία!
    Τωρα επειδή η αεροτομή αυτη που έχετε δεν είναι ιδανική για ιπτάμενη πτέρυγα το μόνο που ίσως θα μπορούσατε να κάνετε είναι να βάλετε δύο κάθετα σταθερά rudder  περίπου στο μέσο των δυο πτρύγων η ένα μεγάλο στην άτρακτο μπροστά απο το PUSHER  μοτέρ, και ένα ζύγυσμα αρκετά μπροστά ανάλογα βέβαια με την οπισθόκλιση ...μάλλον στο 10 % της αεροτομής όπως το βλέπω απο την φωτογραφία!Μπορείτε να διαβάσετε ακόμα και μερικές πληροφορίες στο goggle εαν πατήσετε flying wing theory.
    Αυτά και καλή επιτυχία !!! Thumbs up


    * External Drag Rudder Linkage.jpg (41.89 Ko, 1024x764 - vu 412 fois.)

    * DavisWing_5.jpg (31.08 Ko, 771x301 - vu 419 fois.)
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #48 le: Vendredi, 15 Mai 2015, 22:52:08 »

    Κι εγω προσυπογραφω με τον Αργυρη.  Μαλλον του λειπουν τα φιν, αν και απο την φωτογραφια δεν διακρινεται καλα αν δεν υπαρχουν καθολου, ή υπαρχουν και ειναι μικρα.
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #49 le: Samedi, 16 Mai 2015, 06:22:05 »

    Ευχαριστω για τα μηνυματα

    Δεν φαινεται καλα αλλα υπαρχει σταθερο καθετο και ειναι στο κεντρο της ατρακτου (κιτρινο χρωμα)
    Να το μεγαλωσουμε η να βαλουμε 2 αλλα στο κεντρο καθε φτερου;

    Απο την αλλη το οτι στριβει τοσο αποτομα και μονο απο την μια πλευρα δεν ειναι περιεργο. Αν υποθεσω οτι δεν εχει σταθερο δεν μπορουσε να στριβει και απο την αλλη πλευρα;
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #50 le: Samedi, 16 Mai 2015, 09:50:40 »

    Εαν το μοτέρ που έχετε βάλει ειναι δεξιόστροφο δηλαδη χρησιμοποιείται κανονικές προπέλες και όχι pusher τοτε η ροπή ειναι αριστερά και αυτη ειναι που επενεργεί.Επειδη δεν μπορεί να επενεργησει στο να ρίξει το αριστερο φτερό λογο οτι ειναι αρκετά μεγαλο το επέκτασμα ,  το στρίβει στον εγκάρσιο κάθετο άξονα.Το οτι στρίβει σχεδόν αμέσως ειναι επειδη δεν προλαβαίνει να κεντράρει το κάθετο σταθερό επειδη ειναι μάλλον μικρό το κάθετο και μεγάλο το επεκτασμα.Πιθανόν εαν τοποθετηθούν δυο σε κάθε μεριά στο κέντρο της πτέρυγας να είναι καλυτερα.
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #51 le: Samedi, 16 Mai 2015, 10:27:49 »

    Αν λοιπον βλεπω καλα στην φωτογραφια, το φινακι ειναι πιο μπροστα απο την πτερυγα και συγκεκριμενα την ακμη που κανει εκει που ενωνεται στην ατρακτο. Επομενως ειναι πιο μπροστα απο το κεντρο βαρους!Αυτο ειναι λογικο να προκαλει ασταθεια ως προς τον καθετο αξονα.Κατα την γνωμη μου, βγαλτε το απο κει και βαλτε δυο φιν, απο ενα σε καθε ακροπτερυγιο, ή απο ενα στο μεσο καθε ημιπτερυγας!
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #52 le: Samedi, 16 Mai 2015, 12:11:38 »

    παιδια ευχαριστω για τις συμβουλες

    επειδη θα χρειαστουν αρκετες επισκευες για να ξαναπεταξει θα δοκιμασουμε τις συμβουλες σας Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Répondre #53 le: Samedi, 16 Mai 2015, 12:21:29 »

    Γεια σας.
    Εγω βλεπω η εκτος και με μπερδευη η φωτογραφια σαν να εχει διεδρο.
    Αυτη δεν χρειαζεται στις πτερυγες απο την εμπειρια μου στο να εχω δει πολλα σχεδια απο δαυτες αλλα οχι να εχω ασχοληθη με κατασκευη και πτηση οποιας δηποτε πτερυγας.

    Ηλιας Ξανθη.
    Journalisée

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #54 le: Samedi, 16 Mai 2015, 17:27:21 »

    τι να σου πω συνονοματε μαλλον δεν εχει αλλα καλως η κακως λογω μεγεθους εχει ελαστικοτητα οταν την κρατας
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #55 le: Samedi, 16 Mai 2015, 18:36:08 »

    Εγω θα ηθελα να ρωτησω πως εξασφαλιζει η μακρια μυτη την αποφυγη του στολλαρισματος;
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #56 le: Samedi, 16 Mai 2015, 19:38:07 »

    Μμμμ... ενδιαφέρον...  Χαμόγελο

    Πείτε μας πώς θα πάει Ηλία... Wink
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DIGI
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 81


    « Répondre #57 le: Samedi, 16 Mai 2015, 20:27:25 »

    Αν λοιπον βλεπω καλα στην φωτογραφια, το φινακι ειναι πιο μπροστα απο την πτερυγα και συγκεκριμενα την ακμη που κανει εκει που ενωνεται στην ατρακτο. Επομενως ειναι πιο μπροστα απο το κεντρο βαρους!Αυτο ειναι λογικο να προκαλει ασταθεια ως προς τον καθετο αξονα.Κατα την γνωμη μου, βγαλτε το απο κει και βαλτε δυο φιν, απο ενα σε καθε ακροπτερυγιο, ή απο ενα στο μεσο καθε ημιπτερυγας!
    Θα συμφωνισω με τον Nikolas K,και μαλιστα θα πρεπει να ειναι μεγαλουτσικα...Βασικη προυποθεση για να πεταξει μια κατασκευη ειναι το Fin. Και φυσικα στη σωστη θεση και μεγεθος !
    Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #58 le: Dimanche, 17 Mai 2015, 07:19:30 »

    Εγω θα ηθελα να ρωτησω πως εξασφαλιζει η μακρια μυτη την αποφυγη του στολλαρισματος;

    καλημερα

    Επειδη δεν ξεραμε που θα βγει το κεντρο βαρους φτιαξαμε μια μυτη οπου θα μπορουσε να μπει μπροστα η μπαταρια .
    Αν εβγαινε πολυ μπροστοβαρο θα αρχιζαμε να κοβουμε την μυτη οπως και καναμε.

    Υ.Γ. Οι πρωτες δοκμες γινανε σε χωραφι με ψηλο χορταρι
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Pages: 1 2 3 [4]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Modérateur: Serafim)  |  Fil de discussion: Delta Wing... Απο σχέδιο...
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.025 secondes avec 24 requêtes.