...αλλα ναι λίγο ισως.....να σου αλλαξει αρνητικά το ρελαντί.Ειδικά αν ειναι αναποδα ο κινητήρας και δεν εχει glow driver.
Πράγματι ένας ανάποδα στερεωμένος κινητήρας, μπορεί να εμφανίσει πρόβλημα στο ρελαντί. Αλλά όλα λειτουργουν σωστά αν ξέρεις να βάλεις το κατάλληλο ποσοστό νιτρομεθάνιου, το κατάλληλο μπουζί, και να ρυθμίσεις σωστά το μίγμα του ρελαντί. Το λιπαντικό από 18 σε 22 δεν θα είναι βασικό εμπόδιο.
Και φυσικά όλα εξαρτώνται από το πόσες στροφές ρελαντί θέλει ο καθένας. Μία θέση είναι το ρελαντί να είναι αρκετά ψηλό αρκεί να μην προχωράει το μοντέλο στο διάδρομο.
κ.Γιαννη το ερώτημα μου ήταν παρόμοιο για το λάδι. Θέλω να πω ότι το καύσιμο στους τετράχρονους είναι το λιγότερο 20% ενώ στα δίχρονα 18%. Τωρα αν για τους τετράχρονους έχει και κάτι άλλο μέσα δε το γνωρίζω.
Προτιμω προσωπικα να εχει λιγοτερο % λαδι και % καστορ .
Οταν ενα μοτερ ειναι αναποδα στερεωμενο τοτε βαζεις ενα on board glow igniter για να μην κανει pool το καυσιμο στο πανω μερος του θαλαμου καυσης
αν θελεις να εχεις μεγιστη αποδοση τοτε ειναι φρονιμο να μαξαρεις το % λαδιου και του καστορελαιου και ποτε λιγοτερο απο 20% στους τετραχρονους. Αυτο που πρεπει να προσεξεις ειναι να μην στεγνωσει το μοτερ γιατι θα υπερθερμανθει και θα παθει ζημια.