Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.462 μηνύματα σε 11.897 θέματα από 6.146 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Johannes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 25 Ιαν 2021, 19:38:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 25 Ιαν 2021, 19:38:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από santos
    [Σήμερα στις 18:39]

    από psioutis
    [Σήμερα στις 15:03]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:20]

    [Χθες στις 14:06]

    από Greekjets
    [Χθες στις 12:49]

    από CMarkop
    [Χθες στις 11:56]

    από Periklis
    [Σάββατο, 23 Ιαν 2021, 17:36:44]

    [Παρασκευή, 22 Ιαν 2021, 13:09:21]

    από Yiannis_S
    [Παρασκευή, 22 Ιαν 2021, 07:48:49]

    από Greekjets
    [Πέμπτη, 21 Ιαν 2021, 21:28:06]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 21 Ιαν 2021, 00:14:34]

    από kakofonixx
    [Τετάρτη, 20 Ιαν 2021, 23:05:28]

    [Τετάρτη, 20 Ιαν 2021, 20:36:45]

    από ospsom
    [Τρίτη, 19 Ιαν 2021, 23:48:15]

    από se
    [Τρίτη, 19 Ιαν 2021, 13:49:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6146
    Τελευταίο: Johannes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291462
    Σύνολο θεμάτων: 11897
    Online σήμερα: 59
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 8
    Επισκέπτες: 48
    Συνολικά: 56
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 27 28 29 [30]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τι καύσιμο χρησιμοποιείτε?  (Αναγνώστηκε 80614 φορές)
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.998



    WWW
    « Απάντηση #435 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 15:33:19 »

    Και αυτό ειναιο της optifuel και το αλλο ειναι της μαμάς klotz.

    https://www.bestrcshops.com/%CE%BA%CE%B1%CF%8D%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%83%CE%BA%CE%AC%CF%86%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BB%CE%B7%CF%82-klotz-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B9-%CE%BD%CE%AF%CF%84%CF%81%CE%BF/%CE%9A%CE%B1%CF%8D%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%80%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BB%CE%B7-%CE%BD%CE%AF%CF%84%CF%81%CE%BF-Klotz-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B9/klotz-2-stroke-one-shot-engine-oil-1000ml.html


    https://klotzlube.com/shop/ols/products/xn-original-techniplate-g2a
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 330



    « Απάντηση #436 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 16:05:58 »

    Ναι το έχω δει αλλά γράφει για διχρονους. Αυτό που δε καταλαβαίνω είναι γιατί να προσθέσω στο 18αρι έξτρα και να μη πάρω κατευθείαν για τετράχρονο που έχει παραπάνω λαδι 20%;
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.998



    WWW
    « Απάντηση #437 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 16:21:54 »

    Σε περίπτωση που το εχεις ήδη το 18 και θελεις να του προσθέσεις.Τοτε μπορείς να βαλεις .Αλλιως ναι αγοραζεις κατευθείαν με 20% λαδι  καυσιμο ,που απευθύνεται για
    κινητηρες  τετραχρονους.
    Εγω επαιρνα 15% νιτρο με 20% λαδι καυσιμο που απευθύνεται λόγο λαδιού για τετράχρονα και εβαζα αλλο 2% και το πηγαινα 22% για κινητήρες ducted fan διχρονο  os91, για καλύτερη λυπανση.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.531


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #438 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 16:48:50 »

    Για την ιστορία,

    την εποχή του '80, λίγα ξέραμε για τους τετράχρονους.
    Μιά μέρα κέρδισα στον λαχνό της ΕΑΑ ένα γαλόνι καύσιμο για τετράχρονη. Σε τετράχρονη το έβαλα, αλλά μετά κατάλαβα ότι είχε μονο 10% λάδι, και το τι έγινε δεν χρειάζεται να σας το πω.

    Τότε νόμιζαν ότι αφού οι τετράχρονες δεν παίρνουν πολλές στροφές, και δεν αναφλέγεται το μίγμα σε κάθε κύκλο, δεν χρειαζονται πολυ λάδι.  Αμ πως!
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 330



    « Απάντηση #439 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 18:45:38 »

    Κατανοητά αυτά που γράψατε και συμφωνώ.
    Ο μόνος ενδιασμός είναι αν πάνω από 18% λάδι σε κινητήρα δίχρονο που είναι ανάποδα μήπως τον μπουκωνει σε ρελαντί και χαμηλές στροφές. Τέλος πάντων θα κάνω δοκιμές και βλέπουμε.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.531


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #440 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 18:59:58 »

    Κατανοητά αυτά που γράψατε και συμφωνώ.
    Ο μόνος ενδιασμός είναι αν πάνω από 18% λάδι σε κινητήρα δίχρονο που είναι ανάποδα μήπως τον μπουκωνει σε ρελαντί και χαμηλές στροφές. Τέλος πάντων θα κάνω δοκιμές και βλέπουμε.

    Η απόσταση του 18 έως το 22 είναι μικρή για να βοβάσαι όι θα επηρεάσει την ανάποδη λειτουργία

    Τα προβλήματα που εμφανίζουν οι ανάποδοι κινητήρες οφείλεται στο μπουζί τους, που όταν δεν λειτουργούν στην αποθήκευση, δέχεται λάδι και λαδώνεται σε βαθμό που δεν λειτουργεί όπως όταν είναι καινούργιο. Αυτό ανεξάρτητα από την περιεκτικότητα σε λάδι. Το μπουζί πρέπει να βγαίνει και να πλένεται.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.998



    WWW
    « Απάντηση #441 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 23:02:43 »

    Nαι οντως οπως λεει ο Κυριος Γιάννης ειναι μικρή η διαφορά 18-22.Ομως στον διχρονο ανάποδα τα πραγματα γίνονται λίγο πιο δυσκολα σε σχεση με τον τετράχρονο γιατί . στον δίχρονο η εισαγωγή καυσιμου γίνεται απο τις θυρίδες γυρω απο το χιτώνιο.Οι οποίες και δια βαρύτητας όταν δεν λειτουργεί ο κινητήρας στραγγίζουν προς τα κατω και καταλήγουν στην κεφαλή του ανάποδου κινητήρα, και πλημμυρίζουν το μπουζί κανοντας δυσκολη και την εκκίνηση γιατι σβηνουν το μπουζί τα πολλά καυσιμα ,αλλα και υδραυλικώνουν τον κύλινδρο την ωρα της εκκινησης με κίνδυνο να παθει και ζημιά στα μέταλα απο τις απότομες συμπιέσεις.
    Ο τετράχρονος απο την αλλη είναι λίγο πιο προστατευμένος στον θάλαμο αφού οι βαλβίδες ειναι αυτές που στελνουν το καυσιμο αρα στην αναποδη θεση ο κινητηρας μπορεί και αποβάλει το παραπανω κάυσιμο.Ομως στο μπουζί παραμένει λίγο και δυσκολέυει την ικανότητα να μένει αναμένη η χρωμονικελίνη.Γιαυτό αμα προσέξουμε τα τετραχρονα μπουζι  είναι επίσης λίγο μακρύτερα και στο ύψος τους.O ενας λόγος ειναι και να παραμένει αναμένο στον χρόνο που δεν εχει καυση.
    Ο μόνος τρόπος ειναι να ξεβιδώνουμε το μπουζί  να το καθαρίζουμε (στεγνώνουμε) .Και βέβαια ενα glow driver βοηθάει να κρατάει αναμένο σε όλες τις φάσεις και ειδικά στς χαμηλές την λειτουργεία του κινητήρα.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Yiannis_S
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 104



    « Απάντηση #442 στις: Παρασκευή, 20 Νοέ 2020, 09:54:12 »

    Για  breakin.  βάζω 10% νιτρομεθ. Και με λίγο καστορ 10% . Επειδή το cool power  της  Morgan fuels δουλεύει με υψηλές θ  οπότε προτιμάω  . opti fuel.
    Για νορμάλ καταστάσεις 10% νίτρο  με 18% λάδι συνθετικο
    Καταγράφηκε

    Johngrc Team RC
    stathis r1
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 29



    « Απάντηση #443 στις: Δευτέρα, 11 Ιαν 2021, 09:16:19 »

    Καλημερα σε ολους!τι καυσιμο να βαλω σε μοτερ kyosho 40αρι ποσο νιτρο και ποσο λαδι;
    Καταγράφηκε
    nickgr
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17


    « Απάντηση #444 στις: Δευτέρα, 11 Ιαν 2021, 13:01:40 »

    Καλημερα σε ολους!τι καυσιμο να βαλω σε μοτερ kyosho 40αρι ποσο νιτρο και ποσο λαδι;

    Καλημερα πιστευω οτι με 5% nitro και 18% λαδι εισαι μια χαρα
    Καταγράφηκε
    cosmic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 205



    WWW
    « Απάντηση #445 στις: Δευτέρα, 11 Ιαν 2021, 19:30:40 »

    εγω δουλευω optimix-15mv
    Καταγράφηκε

    Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
    Yiannis_S
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 104



    « Απάντηση #446 στις: Τετάρτη, 13 Ιαν 2021, 07:55:20 »

    εγω δουλευω optimix-15mv

    Thumbs up Wink
    το εχω δουλεψει κ εγω 15, θεωρω για διχρονους οτι το 15 ειναι πολυ καλο και βοηθαει στη λειτουργια των διχρονων (αν δεν κανω λαθος περιεχει το OPTIMIX 18% συνθετικο λαδι) , αλλα λογω του υψηλου % νιτρο μαζευει πολυ καρμπον μπιλντ.

    αλλα το γυρισα παλι σε 10αρι OPTIFUEL, για νορμαλ καταστασεις
    Καταγράφηκε

    Johngrc Team RC
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.531


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #447 στις: Τετάρτη, 13 Ιαν 2021, 10:12:07 »

    Καλημέρα στην παρέα,

    Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης, επομένως και εγώ, γι αυτό και θα επαναλάβω αυτά που πρεσβεύω.

    Στην Ελλάδα δεν ρυθμίζουμε σωστά το μίγμα (μεγάλη βελόνα). Σφυρίζουμε πολύ τον κινητήρα, γιατί έτσι νομίζουμε ότι πρέπει,  με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση. Το ότι πολύ σύντομα ο κινητήρας περνάει στην φάση «καμμένος», πολλές φορές πριν ακόμα στρώσει, δεν το καταλαβαίνουμε γιατί οι σωστά στρωμένοι κινητήρες στην Ελλάδα είναι σπάνιο φαινόμενο και δεν υπάρχει συγκρίσιμο παράδειγμα.

    Τα καύσιμα του εμπορίου είναι ηλεγμένα και πιστοποιημένα ότι έχουν το πρέπον ποσοστό λιπαντικού. Αλλά αυτό ισχύει α)  για normal θερμοκρασίες περιβάλλοντος και β) για normal ρυθμίσεις.

    Τέλος το ποσοστό του νιτρομεθάνιου που χρειάζονται οι καθημερινοί κινητήρες είναι παρεξηγημένο. Το περισσότερο δεν σημαίνει και καλύτερο. Μάλλον δυσκολίες στην λειτουργία φέρνει και όχι «αύξηση απόδοσης», αν μπορεί κανείς να μου εξηγήσει τι ακριβώς σημαίνει αυτή η ρήση.

    Προτείνω να ρίξετε μία ματιά στα σχετικά άρθρα περί καυσίμων και κινητήρων του βιβλίου μου που μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας (ΕΛ.Α.Ο.) http://jkon.elao.gr

    Για την απλή ενημέρωσή σας και μόνον.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    @Nikos@
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 277



    « Απάντηση #448 στις: Τετάρτη, 13 Ιαν 2021, 12:35:53 »

    Καλημέρα τις περισσότερες φορες φταίει το χέρι και όχι ο κινητήρας.
    Εγώ κάνω ένα απλό πράγμα ανοίγω μισή στροφή την μεγάλη βελόνα από το τέρμα φτωχό μίγμα,
    επισης παίρνω κινητήρες osmax (made japan) και δεν έχω ποτε πρόβλημα, συνήθως σβήνει από το
    τελος του καυσιμου.
    οι κινεζικοι κινητηρες ισως καουν αν λειτουργήσουν μια φορα με φτωχο μιγμα ενω οι επωνυμοι ισως
    κρατήσουν παραπανω.Νίκος
    Καταγράφηκε

    funtana x100, bossanova, spirit 3d, easy glider,prelude 2.50 m.
    nickgr
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17


    « Απάντηση #449 στις: Τετάρτη, 13 Ιαν 2021, 12:46:27 »

    Καλημέρα στην παρέα,

    Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης, επομένως και εγώ, γι αυτό και θα επαναλάβω αυτά που πρεσβεύω.

    Στην Ελλάδα δεν ρυθμίζουμε σωστά το μίγμα (μεγάλη βελόνα). Σφυρίζουμε πολύ τον κινητήρα, γιατί έτσι νομίζουμε ότι πρέπει,  με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση. Το ότι πολύ σύντομα ο κινητήρας περνάει στην φάση «καμμένος», πολλές φορές πριν ακόμα στρώσει, δεν το καταλαβαίνουμε γιατί οι σωστά στρωμένοι κινητήρες στην Ελλάδα είναι σπάνιο φαινόμενο και δεν υπάρχει συγκρίσιμο παράδειγμα.

    Τα καύσιμα του εμπορίου είναι ηλεγμένα και πιστοποιημένα ότι έχουν το πρέπον ποσοστό λιπαντικού. Αλλά αυτό ισχύει α)  για normal θερμοκρασίες περιβάλλοντος και β) για normal ρυθμίσεις.

    Τέλος το ποσοστό του νιτρομεθάνιου που χρειάζονται οι καθημερινοί κινητήρες είναι παρεξηγημένο. Το περισσότερο δεν σημαίνει και καλύτερο. Μάλλον δυσκολίες στην λειτουργία φέρνει και όχι «αύξηση απόδοσης», αν μπορεί κανείς να μου εξηγήσει τι ακριβώς σημαίνει αυτή η ρήση.

    Προτείνω να ρίξετε μία ματιά στα σχετικά άρθρα περί καυσίμων και κινητήρων του βιβλίου μου που μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας (ΕΛ.Α.Ο.) http://jkon.elao.gr

    Για την απλή ενημέρωσή σας και μόνον.


    Συμφωνώ με τα παραπάνω , σε προσωπικό παράδειγμα σε προσπάθεια να βρω κάυσιμο πριν πολλά χρόνια βρέθηκα σε ένα μαγαζί κοντά στο παίδων Ζωγράφου ο οποίος ειχε τα Tornado και ειχει μόνο 1% Νιτρο στην συζήτηση πανω του λεω δεν μου κανει
    και σε απαντησή του μου λεει δοκίμασε το και θα δεις.

    και πραγματικα ο κινητηρας OS με σωστο ρυθμισμα λιγο πλουσιους δουλευε ιδανικα τον οποιο εχω μεχρι τωρα.

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 27 28 29 [30]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Τι καύσιμο χρησιμοποιείτε?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.