Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 07:00:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 07:00:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 75
    Συνολικά: 76
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Καύσιμο 0%, συνθετικό, καστορέλαιο  (Αναγνώστηκε 12708 φορές)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 21:27:54 »

     πιθανότατα  θα πειραματιστώ και σίγουρα οχι με το καλο μου  "μοντελακι"  Grin

    και βλέπουμε   Wink

    ακόμα κι αν η προσπάθεια στεφτεί με απόλυτη ... αποτυχία  θα μου χει μείνει η γνώση  idiot2


    ΥΣ
    Παντελή  συγχαρητήρια για την νίκη σας
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 19 Απρ 2007, 07:33:59 »

    Αγαπητέ Γιάννη,

    Αυτό συμβαίνει τις περισότερες φορές λόγω της ασυμβατότητας στην μίξη του ελαίου με την μεθανόλη....(πρέπει να υπάρχουν ιδανικές συνθήκες για να "δέσουν" τα στοιχεία μεταξύ τους)

    Αγαπητέ Κόκκινε Γιάννη,

    δεν γνωρίζω που διάβασες αυτή την πληροφορία, και πόσο αξιόπιστη ήταν η πηγή.

    Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο.

    Θα δώσω ένα παράδειγμα για να αντιληφθεί κάποιος την διαφορά.

    Ενα μίγμα που θέλει ιδανικές συνθήκες για να "δέσει" είναι το γαλάκτωμα, που είναι διαμοιρασμός σταγονιδίων νερού μέσα σε φάση λαδιού. Δύσκολα φτιάχνεται, και εύκολα διαχωρίζει. Συνήθως προσθέτουν γαλακτοματοποιητές για να διατηρηθεί.

    Τα λάδια που βάζουμε στο καύσιμο αναμιγνύονται εύκολα. Αν συνέβαινε το αντίθετο, κάποια στιγμή θα τα βλέπαμε να αποχωρίζονται από την μεθανόλη και να κάθονται στον πάτο σε χωριστή στιβάδα.

    Επίσης δεν είναι κάτι το στερεό που χρειάζεται πρώτα διάλυση. Απλή ανάμιξη γίνεται.

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αυτοί που αναμιγνύουν μόνοι τους τα συστατικά του καύσιμου, είναι η προσρόφηση υγρασίας από τη μεθανόλη, με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η θερμοκρασία λειτουργίας.

    Επίσης, να μην ξεχνάμε ότι τα έτοιμα καύσιμα δεν είναι απλά τα τρία συστατικά μεθανόλη, λάδι, νιτρομεθάνιο, αλλά έχουν και άλλα για να διευκολύνουν την ανάφλεξη/καύση, η έλλειψη των οποίων από τα κατ' οίκον παραγόμενα, είναι αισθητή στην λειτουργία του κινητήρα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 19 Απρ 2007, 18:40:16 »

    Αγαπητέ Θείε jkon

    Ο λόγος που αναφέρθηκα για το μείγμα ελαίου - μεθανόλης είναι ο εξής: Τα παλαιά αλλά καλά χρόνια στα Σπάτα, που δυστυχώς όμως απο άποψης των καυσίμων και των κινητήρων ήταν απογοητευτικά...προσπαθούσα και εγώ σαν μαθητής που ήμουν να φτιάξω καύσιμο χρησιμοποιώντας χύμα μεθανόλη και καστορέλαιο Sad.....Δυστυχώς δεν είχα τις προσβάσεις που είχατε εσείς οι παλαιοί να φέρω Morgan. Cheesy...και το Τοrnado & Model technics ήταν και αυτά ακριβότερα για την τσέπη μου ...τότε..
    Ετσι κατέβηκα και εγώ τότε και έκανα τις γύρες μου απο Βύσης μεριά και κέντρο και βρήκα μια τρύπα που προμηθευόμουνα τα υλικα..χύμα μεθανόλη και καστορελαιάκι. Στριφογύρισμα ματιών..Οταν λοιπόν έφτιαξα μερικά πεντόλιτρα, έπειτα απο διάστημα μηνός στην αποθήκευση, παρατήρησα το εξής φαινόμενο...στον πάτο των δοχείων είχαν μαζευτεί κάτι που φαινόντουσαν σαν "σκουπίδια" δεν ήταν σκουπίδια όμως ...ήταν κάτι σαν κρυσταλλάκια...πως να το πώ ....σαν ζελε...διάφανα..Αυτά λοιπών παρατήρησα και στις βελόνες των καρμπυρατέρ των κινητήρων μου...Όταν αναφέρθηκα στον τύπο που αγόραζα τα χύμα υλικά μου έιχε πεί ότι το λάδι θέλει ιδανικές συνθήκες για να δένει με την μεθανόλη και οτι κατι μάλλον δεν έκανα καλά στην μίξη...τέλος πάντων όμως για να το λές εσύ που είσαι τόσο έμπειρος ..μάλλον ο τύπος με προμήθευε με 3ης κατηγορίας μεθανόλη ... Sad Εκπληξη ...τι να πώ και γώ.. Undecided
    Ετσι μετά το έριξα στο Tornado και σταμάτησαν και εκείνα τα προβλήματα....
    Σήμερα όμως κάνω πάρτυ με τις ποιότητες που υπάρχουν (Byron, Morgan κτλ)
    Φιλάκια και καλές πτήσεις θείε
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 19 Απρ 2007, 19:28:20 »

    Αγαπητέ Τρύφων,

    Αυτά ήταν τα ελαστικά μόρια του καστορελαίου και όπως γράφει ο θείος: "Ειδικά από το φαρμακευτικό καστορέλαιο δεν έχουν αφαιρεθεί τα ελαστικά μόρια (δεν είναι degumed) και με τον καιρό μπορεί να καθιζήσουν."
    Αν χρησιμοποιήσεις καστορέλαιο degumed (Castrol Μ ή Shell Racing M) δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

    http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9002190&contentId=7002718

    http://www.shell.com/home/Framework?siteId=gu-en&FC2=/gu-en/html/iwgen/leftnavs/zzz_lhn4_6_1.html&FC3=/gu-en/html/iwgen/shell_for_motorists/oils_lubricants/advancerange_retail_0319.html

    Φιλικά,

    Ε.
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 19 Απρ 2007, 20:48:43 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 19 Απρ 2007, 20:31:44 »

    Ετσι μετά το έριξα στο Tornado και σταμάτησαν και εκείνα τα προβλήματα....

    Οταν εγώ έβαλα Tornado (το 1990) άρχισαν τα προβλήματα. (το σημερινό Tornado είναι βελτιωμένο).
    Ευτυχώς τότε αποφάσια να κάνω μιά γενναία κίνηση, να φέρω την πρώτη παρτίδα από Morgan (Cool Power), και έτσι το έμαθε ο κόσμος και σήμερα το χρησιμοποιεί όλη η Ελλάδα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 19 Απρ 2007, 22:14:53 »

    Καλησπέρα,

    Μην ξεχνάτε επίσης ότι η μεθανόλη για να πουληθεί χύμα έπρεπε και πρέπει να μετουσιωθεί ώστε ορισμένοι "έξυπνοι" να μην την χρησιμοποιούν για να νοθεύουν τα ποτά. Οχι ότι και έτσι δεν το κάνουν.

    Σαν υλικό μετουσίωσης γινόταν χρήση της τολουόλης που δεν είναι ότι καλύτερο για τους κινητήρες. Έτσι τότε για να αποφεύγεται αυτή η ποιότητα της μεθανόλης γινόταν μαζική αγορά από την Shell και για μετουσίωση γινόταν χρήση καστορελαίου. Ειδικές άδεις από το Χημείο και άλλα πολλά και ωραία.........

    Αυτά πιο πολύ ως ιστορικά στοχεία και όχι τόσο για την ανάμιξη.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 20 Απρ 2007, 00:02:45 »

    Μην ξεχνάτε επίσης ότι η μεθανόλη για να πουληθεί χύμα έπρεπε και πρέπει να μετουσιωθεί ώστε ορισμένοι "έξυπνοι" να μην την χρησιμοποιούν για να νοθεύουν τα ποτά.

    Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω. Τι νόημα έχει να μετουσιώσεις μία τοξική ουσία (μεθανόλη) η οποία χρησιμοποιείται για τη μετουσίωση της αιθυλικής αλκοόλης ώστε να την καταστήσει ακατάλληλη για ποτά.

    http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus!prod!CELEXnumdoc&numdoc=31993R3199&lg=el
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 20 Απρ 2007, 17:15:57 »

    Hey Evan, & Antoni kai θείε.....

    Ευχαριστώ όλους ...μου λύσατε την απορία 15 χρόνια μετά τουλάχιστον...να'ναι καλά το φόρουμ.. Thumbs up
    Θείε όντως εσύ προτοστάτησες για το Morgan  COOL POWER....πολύ καλό καύσιμο. Thumbs up...ακόμα και σήμερα...βέβαια εγώ είμαι λίγο πιο δαπανηρός  Ποοολύ άνεση σήμερα και πετάω με το Byron Originals του Μπούρμπουλα αλλά είναι φοβερό καύσιμο. Cheesy Cheesy Cheesy...και βέβαια ούτε που το σκέφτομαι να ξαναρχίσω πάλι τα "μείγματα"......που χρόνος για "μείγματα" τώρα στα "γεράματα"....και όπως έλεγε και ο φίλος μου ο Βίκτωρας " Γέρος Γάϊδαρος με νέα περπατισιά γίνεται;;; Δεν γίνεται!!!!"
    Αντε καλές πτήσεις σε όλους
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 20 Απρ 2007, 17:48:28 »

    Καλησπέρα evan,

    Αυτά που θυμάμαι και έγραψα ήταν από τις άδειες που χρειαζόντουσαν από το Χημείο του κράτους.

    Για την μετουσίωση δεν γνωρίζω γιατί η προτίμηση της τολουόλης αλλά σίγουρα γινόταν χρήση πριν από αυτό σε ποτά. Υπήρχαν και περιπτώσεις που είχαν βγεί και σε εφημερίδες. Τότε δεν υπήρχαν τα σημερινά "δελτία ειδήσεων".

    Αλλά πιστεύω ότι εκεί οφείλεται και η διαφορά στην τιμή της χημικώς καθαρής μεθανόλης που πέρναμε σε καφέ γιαλινα μπουκάλια της Merck αν θυμάμαι καλά από τον Μπακάκο στην Ομόνοια.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 20 Απρ 2007, 20:22:27 »

    σήμερα και πετάω με το Byron Originals του Μπούρμπουλα αλλά είναι φοβερό καύσιμο. ... και βέβαια ούτε που το σκέφτομαι να ξαναρχίσω πάλι τα "μείγματα"..

    Μου δίνεται και πάλι η ευκαιρία να πω ότι όλα τα επώνυμα καύσιμα σήμερα είναι πολύ καλά. Δεν πρέπει λοιπόν να απασχολεί ποιά μάρκα καύσιμο θα βάλει κάποιος, αλλά ποιά σύνθεση από την μάρκα που βρίσκει να επιλέξει ως πιο κατάλληλη.

    Τέλος έχω παρατηρήσει ότι τα καταστήματα αρέσκονται να εισάγουν καύσιμα μόνο με μεγάλες ποσότητες νιτρομεθάνιου.
    Ο καθημερινός αερομοντελιστής ευχαριστιέται να αγοράζει καύσιμο με πολύ νιτρομεθάνιο, πιστεύοντας ότι έτσι θα βγάλει κάτι παραπάνω ο κινητήρας του.

    λάθος - λάθος - λάθος

    Το γιατί το εξηγώ στο βιβλίο μου.

    Παρόμοιο παράδειγμα είναι οι οδηγοί που πιστεύουν ότι η βενζίνη με περισσότερα οκτάνια, είναι "πιό δυνατή".

    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 21 Απρ 2007, 08:45:41 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 20 Απρ 2007, 20:30:43 »

    Σωστός ο "θείος".....

    Επειδή δουλεύω 4χρονες έχω επιλέξει το Byron Originals με 15% νιτρο με 18% Λάδι και καστορέλαιο.

    Φιλάκια
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    ANDREASTWIN
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 118



    « Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 25 Νοέ 2008, 15:42:24 »

    Αγαπητέ Θείε

    θα θελα να ξέρω από που για να παραγγείλω και εγω  Χαμόγελο??

    με ενδιαφέρει να φτιάξω καύσιμο οχι μονο με καστορέλαιο αλλά και με συνθετικό .

    Ευχαριστώ προκαταβολικά

    το klotz.    μου το φερανε απο αμερικη και ειναι παρα πολυ καλο.      klotz rc oil.για αναζητηση.
    Καταγράφηκε
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191



    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 09:14:59 »


    Ας υποθέσουμε ότι έχω 6.25 λ καυσίμου 80/20 - 5λ είναι μεθανόλη και 1.25λ καστορέλαιο.

    Αν θελήσω να προσθέσω 2% nitro, επι ποιας ποσότητας θα υπολογίσω τα 2%; Επί του συνόλου ή επί την ποσότητας της μεθανόλης;

    Καταγράφηκε

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 10:00:47 »

    Η περιεκτικότητα σε νίτρο αφορά το συνολικό όγκο του καυσίμου συμπεριλαμβανομένου του λαδιού.
    Με βάση το λάδι (20%), ο συνολικός όγκος του καυσίμου θα είναι 6,25lt.
    Το 2% (σε νίτρο) αντιστοιχεί σε 0,125lt που αφαιρείς από τη μεθανόλη.
    Άρα 4,875lt μεθανόλη, 0,125lt νιιτρομεθάνιο και 1,25lt καστορέλαιο

    Για περισσότερα μια ματιά στο βιβλίο του jkon καύσιμα glow
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Καύσιμο 0%, συνθετικό, καστορέλαιο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.