Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.415 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 15:44:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 15:44:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:10]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 09:15]

    από Demetre
    [Σήμερα στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304415
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 56
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 47
    Συνολικά: 51
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ch.Foss Phase4  (Αναγνώστηκε 4176 φορές)
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191



    « στις: Σάββατο, 4 Οκτ 2008, 10:16:48 »

    Το kit είναι από την Flair με το εμπορικό όνομα Heron. Είναι το δεύτερο στη σειρά που θα κάνω και ευελπιστώ να γίνει καλύτερο από το πρώτο, στο οποίο ψαχνόμουνα κατασκευαστικά αλλά και σε ότι αφορά τα ηλεκτρονικά.

    Το βάρος του μοντέλου είναι 1kg χωρίς το μοτέρ και μπαταρία. Ο στόχος είναι το συνολικό βάρος να μην ξεπεράσει τα 1.4kg.

    ... και μία φωτο από το αρχικό στάδιο της κατασκευής


    * Picture_036.jpg (50.25 KB, 600x800 - εμφανίστηκε 541 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 4 Οκτ 2008, 11:22:33 »

    Καλη συνεχεια και καλη πτηση. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 17:06:35 »

    keep going
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2008, 23:21:14 »

    ευχαριστώ Ηλία και giles202 για τις ευχές σας.

    Το setup του μοντέλου θα είναι

    κινητήρας:  brushless, 1360kV, 700W, με έλικα 10x6
    accu: Li-Po 3s, 2500mAh, 20C

    ... η κατασκευή θα πρέπει να γίνει ενισχυμένη σε κρίσιμα σημεία, για να μην διαλυθεί το μοντέλο στον αέρα  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2008, 23:27:46 »

    700 w γιατι τοσα πολλα??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191



    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 11 Οκτ 2008, 00:03:15 »

    700 w γιατι τοσα πολλα??

    Έχω ένα ίδιο μοντέλο που το πετάω με μειωτήρα. Το μοτέλω πετάει καλά γρήγορα και αργά, ακόμα και για θερμικό κάνει. Αν είχε ο Χαντόγλου και άλλα τέτοια kit, θα τα αγόραζα όλα!  Wink
    Είναι το πιο απολαυστικό αεροπλάνω που πέταξα ποτέ.

    Αυτό το μοντέλο θέλω να το πετάξω στα όριά του, γιαυτό επιλέγω αυτόν τον κινητήρα.

    Η μπαταρία που ανέφερα μπορεί να δώσει σε ιδανική περίπτωση 50A. Στα 50 A ο κινητήρας αποδίδει περίπου 550W, υπάρχει αέρας 150W.


    Καταγράφηκε

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191



    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 24 Ιαν 2009, 22:52:18 »

    700 w γιατι τοσα πολλα??

    Πράγματι τα 700W είναι υπερβολή για ένα μοντέλο βάρους 1.5kg. Κατά πάσα πιθανότητα τελικά θα χρησιμοποιήσω το εξής setup

    κινητήρας BMA 2826-4, 1100rpm/V, max 37A, με έλικα 11/8 ή 12/6
    aku pack: Lipo 3S1P, 2.2Ah, 33C
    speed control 4s 70A


    ... και η κατασκευή συνεχίζεται ...


    Καταγράφηκε

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191



    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 7 Φεβ 2009, 20:10:47 »

    Από 700W στα 350W και τώρα 1200W.
    Ξανασκέφτηκα το τι θέλω από το μοντέλο. Θα ήθελα να κάνει κατακόρυφη άνοδο άνετα χωρίς καμία επιβράδυνση με γκάζι το πολύ στα 3/4. Άλλη λύση δεν βλέπω από την χρήση του κινητήρα με in power 1200W. Με την βοήθεια λογισμικού η έλξη υπολογίζεται γύρο στα 4.1kg, διπλάσια από το συνολικό βάρος του μοντέλου. Το βάρος της Lipo είναι στα 450gr. Περισσότερα στοιχεία δεν θα έβαζα για να μην αυξηθεί πολύ το βάρος.

    Το μοτέρ, speed controller και η LiPo θα κοστίσει συνολικά 235 ευρώ, συνολικό κόστος δεν θα υπερβεί τα 450 ευρώ.

    Φωτογραφίες του Phase4 παλαιότερης μου κατασκευής με τελείως διαφορετικό setup υπάρχουν στο
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Model/Mod_Mihailidis_H.html
    Καταγράφηκε

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 7 Φεβ 2009, 21:30:07 »

    Υπενθυμίζω ότι από φέτος θα γίνουν αγώνες ηλεκτροκίνητων ανεμόπτερων στην νέα κατηγορία F5J-GR, που έχει τους εξής κανόνες:

    Μοτέρ ελεύθερο
    Μπαταρία έως 3 στοιχεία, χωρητικότητα ελεύθερη, υπόκειται στην συνθήκη του λόγου μάζας μπαταρίας/μάζας μοντέλου, όπως στην BF1-GR
    Ανοδος 20 δευτερόλεπτα με χρονοδιακόπτη, στην αρχή του χρόνου εργασίας.
    Χρόνος εργασίας 10 ή 15 λεπτά με απόφαση του οργανωτή.
    Δεν μετράει η ευστοχία ή ποιότητα της προσγείωσης.
    Οποιο μοντέλο προσγειωθεί τελευταίο στο γκρουπ δεν παίρνει ποινή (0 β. ποινής), το αμέσως προηγούμενο ποινολογείται με 1 β. ποινής, το αμέσως προηγούμενο από αυτό με 2 β. ποινής κ.ο.κ.
    Εάν στην λήξη του χρόνου εργασίας πετάνε ακομα δύο ή περισσότερα μοντέλα, η σειρά προσγείωσής τους γίνεται με υπολογισμό  του λόγου μάζας της μπαταρίας/σκάφους. Αυτό με τον μικρότερο λογο θεωρείται ότι προσγειώθηκε πρώτο.

    Με αυτές τις προδιαγραφές, ναι μεν ένα μοντέλο με ισχυρή μπαταρία μπορεί να ανέβει ψηλότερα, αλλά αν ένα άλλο που πετυχαίνει τον ίδιο στόχο (να παραμείνει στον αέρα όλο τον διαθέσιμο χρόνο εργασίας) έχει ελαφρύτερη αναλογικά μπαταρία, βγαίνει σε καλύτερη θέση.
    Τα μικρά μοντέλα ανέρχονται ταχύτερα αλλά αν περάσουν κάποιο ύψος δεν τα βλέπει κανείς. Και πάλι αν θέλουν να είναι συναγωνίσιμα με τα μεγάλα, πρέπει να έχουν και αυτά αναλογικά μπαταρία μικρής μάζας, με μικρότερο ρεύμα εκφόρτισης. 
    Ας τα έχετε αυτά υπ' όψη όσοι αγοράζετε αυτό τον καιρό μοτοανεμόπτερο.
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 8 Φεβ 2009, 19:20:47 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 7 Φεβ 2009, 21:33:50 »

    Από 700W στα 350W και τώρα 1200W.
    Ξανασκέφτηκα το τι θέλω από το μοντέλο. Θα ήθελα να κάνει κατακόρυφη άνοδο άνετα χωρίς καμία επιβράδυνση με γκάζι το πολύ στα 3/4. Άλλη λύση δεν βλέπω από την χρήση του κινητήρα με in power 1200W. Με την βοήθεια λογισμικού η έλξη υπολογίζεται γύρο στα 4.1kg, διπλάσια από το συνολικό βάρος του μοντέλου. Το βάρος της Lipo είναι στα 450gr. Περισσότερα στοιχεία δεν θα έβαζα για να μην αυξηθεί πολύ το βάρος.

    Το μοτέρ, speed controller και η LiPo θα κοστίσει συνολικά 235 ευρώ, συνολικό κόστος δεν θα υπερβεί τα 450 ευρώ.

    Φωτογραφίες του Phase4 παλαιότερης μου κατασκευής με τελείως διαφορετικό setup υπάρχουν στο
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Model/Mod_Mihailidis_H.html


    μπορεις να μας πεις ποιο μοτερ ειναι αυτο??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191



    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 7 Φεβ 2009, 22:48:26 »

    Από 700W στα 350W και τώρα 1200W.
    Ξανασκέφτηκα το τι θέλω από το μοντέλο. Θα ήθελα να κάνει κατακόρυφη άνοδο άνετα χωρίς καμία επιβράδυνση με γκάζι το πολύ στα 3/4. Άλλη λύση δεν βλέπω από την χρήση του κινητήρα με in power 1200W. Με την βοήθεια λογισμικού η έλξη υπολογίζεται γύρο στα 4.1kg, διπλάσια από το συνολικό βάρος του μοντέλου. Το βάρος της Lipo είναι στα 450gr. Περισσότερα στοιχεία δεν θα έβαζα για να μην αυξηθεί πολύ το βάρος.

    Το μοτέρ, speed controller και η LiPo θα κοστίσει συνολικά 235 ευρώ, συνολικό κόστος δεν θα υπερβεί τα 450 ευρώ.

    Φωτογραφίες του Phase4 παλαιότερης μου κατασκευής με τελείως διαφορετικό setup υπάρχουν στο
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Model/Mod_Mihailidis_H.html


    μπορεις να μας πεις ποιο μοτερ ειναι αυτο??

    Το μοτέρ είναι το Scorpion S-3032-8.
    Καταγράφηκε

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 8 Φεβ 2009, 18:46:17 »

    Μμμμμ ...

    *  Το μοντέλο το δίνει ώς Ανεμόπτερο 'καθαρό' η Flair απο ότι κατάλαβα ... Κώστα το 1ο που έφτιαξες το μετέτρεψες σε Ηλεκτροκίνητο ?
    *  Το φτερό του είναι foam-μπάλσα ?
    *  Πόσο είναι το πλάτος και 'βάθος' της ατράκτου ? Τί μπαταρία θα βάλεις (διαστάσεις) ?
    *  Πού θα τη βάλεις για να ζυγίσει ?

    * Κε Γιάννη , έχετε ανοίξει χωριστό θέμα για τη Νεα κατηγορία ?

    Κώστα , νομίζω ότι θα ταλαιπωρήσεις πολύ τη μπαταρία με τόσο ρεύμα (στο Φούλ βέβαια) .. μήπως να ανέβαινες σε Τάση ?
     


    * FlairHeron_01.jpg (47.33 KB, 300x256 - εμφανίστηκε 264 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 8 Φεβ 2009, 19:24:06 »


    * Κε Γιάννη , έχετε ανοίξει χωριστό θέμα για τη Νεα κατηγορία ?


    ναι, υπάρχει σχετιικό thread

    <a href="https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=7217.0>βελτίωση κανονισμών κατηγορίας F5J-GR[/url]

    καλά έκανες και μου το θύμησες
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191



    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 12 Φεβ 2009, 12:44:35 »

    Μμμμμ ...

    *  Το μοντέλο το δίνει ώς Ανεμόπτερο 'καθαρό' η Flair απο ότι κατάλαβα ... Κώστα το 1ο που έφτιαξες το μετέτρεψες σε Ηλεκτροκίνητο ?
    *  Το φτερό του είναι foam-μπάλσα ?
    *  Πόσο είναι το πλάτος και 'βάθος' της ατράκτου ? Τί μπαταρία θα βάλεις (διαστάσεις) ?
    *  Πού θα τη βάλεις για να ζυγίσει ?

    * Κε Γιάννη , έχετε ανοίξει χωριστό θέμα για τη Νεα κατηγορία ?

    Κώστα , νομίζω ότι θα ταλαιπωρήσεις πολύ τη μπαταρία με τόσο ρεύμα (στο Φούλ βέβαια) .. μήπως να ανέβαινες σε Τάση ?
     

    Καλημέρα Απόστολε,

    το πρώτο που έφτιαξα το έχω μετατρέψει σε ηλεκτρικό και ζύγισε καλά. Στο δεύτερο φρόντισα να εγκαταστήσω τα servos πίσω από το CG προβλέποντας ότι θα είναι μπροστά βαρύ λόγω μεγαλύτερου κινητήρα και μεγαλύτερης μπαταρίας.
    Συνεπώς εκτιμώ ότι στο ζύγισμα δεν θα έχω ιδιαίτερο πρόβλημα.

    Το φτερό είναι foam-καπλαμάς, ... μπορώ να πω εξαιρετική δουλειά της Flair.
    Η μπαταρία θα είναι Kokam 3200mAh, 5s, 30C και θα μπει πίσω από τον κινητήρα, υπάρχει χώρος.

    Θεωρητικά η μπαταρία μπορεί να δώσει 3.2*30= 96Α. Ο κινητήρας τραβάει έως και 75A. Αν υποθέσω ότι δεν θα το πάω στο φουλ διότι δεν θα χρειαστεί αφού θα έχει ήδη μεγάλη δύναμη, δεν νομίζω ότι θα ταλαιπωρήσω την μπαταρία.

    Λες να χρησιμοποιήσω μεγαλύτερη τάση πετυχαίνοντας τα ίδια Watts με μικρίτερο ρεύμα. Αυτό ισχύει διότι
    το P[W] = U[V] * I[A].  Μπορείς να πετύχεις τα ίδα Watt ανεβάζοντας το U ή το I.

    Επίσης το συμπαράγωγο του μεγάλου ρεύματος είναι και η πτώση της τάσης λόγω της εσωτερικής αντίστασης του κινητήρα.  Η αντίσταση για το Scorpion που θα βάλω στο μοντέλο είναι 0.022Ω,  0.022Ω * 75Α = 1.65V, συνεπώς ο κινητήρας θα τροφοδοτείται με 18.5-1.65= 16.85V (στο φουλ).

    Με aku περισσοτέρων στοιχείων μπορώ να μειώσω και την χωρητικότητα αφού θα απαιτείται μικρότερο ρεύμα ελαφρύνοντας έτσι το aku.  Το πρόβλημά μου είναι ότι περισσότερα των 5 στοιχείων LiPo δεν χωράνε στο μοντέλο.

    Καταγράφηκε

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Ch.Foss Phase4
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.