Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.933 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.944 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 19 Δεκ 2017, 00:30:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 19 Δεκ 2017, 00:30:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:10]

από N/JOI(2)
[Σήμερα στις 00:01]

από snoopy
[Χθες στις 22:52]

από papabill
[Χθες στις 22:13]

από kios100
[Χθες στις 21:16]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:15]

από Alex v22
[Χθες στις 00:58]

από tzdim
[Χθες στις 00:34]

από hpergm
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 22:18:43]

από dominicm
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:08:12]

από modelers
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:06:04]

[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 16:49:26]

[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 16:39:48]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5944
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285933
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 52
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 37
Στυλ εμφάνισης

  Καλά Χριστούγεννα. Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος 
  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: ΑΓΟΡΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ F3A « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΑΓΟΡΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ F3A  (Αναγνώστηκε 12705 φορές)
   
slouizos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


Προφίλ
« στις: Παρασκευή, 31 Μάρ 2006, 20:13:17 »

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΣΤΗΝ F3A ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.
ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ (COMPOSITE ARF IMPACT) ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
Η ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ
Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 31 Μάρ 2006, 20:24:31 »

Καλησπέρα
το Impact το έχω εγώ και ένας άλλος φίλος από Λάρισα. Ακόμη δεν έχει δοκιμαστεί σε όλα τα επίπεδα της πτήσης λόγω έλλειψης χρόνου,αλλά μέχρι στιγμής οι πτήσεις που έχει κάνει έχει δείξει πολύ καλά στοιχεία.
στο www.composite-arf.com θα δεις το κιτ
επίσης στο album μπορείς να δείς φωτογραφίες από το δικό μου

Ελπίζω να βοήθησα

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.973


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 31 Μάρ 2006, 21:12:58 »

Ευχαριστώ και εγώ τον dapan για τη βοήθεια στον Σταμάτη.

Για όσους δεν γνωρίζουν, ο Σταμάτης πέταγε F3A στα Σπάτα, και αν δεν τα είχε παρατήσει σήμερα θα ήταν ο καλύτερος χειριστής.

jkon

Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
stavros
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 31 Μάρ 2006, 21:36:27 »

Φίλε Σταμάτη,

για την αγορά μοντέλου κατάλληλου για την F3A υπάρχουν αρκετές επιλογές από τις οποίες θα πρέπει κατά την γνώμη μου να αφαιρέσεις αυτές που αφορούν αγορά από Αμερική λόγω υπερβολικής χρέωσης μεταφορικών.

Όσον αφορά τις "Ευρωπαικές επιλογές" την μεγαλύτερη ποικιλία θα την βρείς στα καταστήματα :

http://www.f3alorenz.de./
http://www.znline.com/
http://plfconcept.prosygma-hebergeur.biz/prov/fr/produit/kits.asp
http://www.wistmodel.com.pl/
http://www.flyingstar.it/English%20WEB%20SITE/Model%20airplanes/Oxalys%20Evolution.htm

Εγώ θα σου πρότεινα το πρώτο κατάστημα (φθηνότερο), ενώ άν ζητάς την απόλυτη ποιότητα ο ZNLINE είναι ότι καλύτερο.
Όλα τα μοντέλα σε αυτά τα sites αποτελούν σύγχρονες σχεδιάσεις και νομίζω ότι θα σε καλύψουν απόλυτα.

Φιλικά
Σταύρος Ιωαννίδης
Καταγράφηκε

Σταύρος Ιωαννίδης

Building is a hobby, flying is a sport
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 31 Μάρ 2006, 21:59:39 »

Η εμπειρία του Σταύρου, καθώς και τα site που ανέφερε σίγουρα θα σε βοηθήσουν πολύ.
Το impact πάντως το πήρα από Ευρώπη και όχι από Αμερική ή όπουδήποτε αλλού 
Το να φέρεις ένα τέτοιο σκάφος από Αμερική σίγουρα δεν είναι και ότι καλύτερο από πλευράς τελωνείου, αν σκεφτείς πως για ένα brushles moter , 2 Lipo & 3 servo αξίας 120$ πλήρωσα 115 νομίζω euro...
Πάντως κοίτα και εδώ...
http://www.probuild-uk.co.uk/
http://www.jonathan.it/ITA/ITA_priv/home.htm
http://www.patricklemonnier.com/
http://www.sebastiano-silvestri.com/
http://www.matt-rc.li/englisch/index.htm
http://www.voltige.f3a.fr/
Υπάρχουν και άλλα site που θα βρεις στα favorites των παραπάνω και θα πάρεις μια γεύση με το τι υπάρχει σήμερα.

jkon έχουμε ξαναπεί και στο παρελθόν πως ο αερομοντελισμός είναι και η ανιδιοτελή προσφορά των γνώσεων και όχι μόνο σε ανθρώπους που έχουν την ίδια καψούρα με αυτό που κάνουμε..


Αν χρειαστείς περισσότερες πληροφορίες μη διστάσεις να στείλεις pm ή και τηλέφωνο αν μπορώ να βοηθήσω.(6972921785)

Φιλικά

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
slouizos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 31 Μάρ 2006, 22:05:21 »

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ SITE ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΙ ΜΟΤΕΡ ΠΕΤΑΤΕ?
ΒΕΝΖΙΝΗ , 2ΧΡΟΝΟ GLOW H 4XRONO GLOW?
Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 31 Μάρ 2006, 22:09:36 »

Προσωπικά το πετάω με 30cc βενζίνη rear 
O Άκης (το άλλο impact) με 28cc βενζίνη side
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις 140ara glow και πάνω... όπως επίσης και ηλεκρικό μοτέρ, αλλά σε αυτό ειδικός είναι ο Ηλίας ο Σοπέογλου.

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 02:03:06 »

Γεια χαρα,

Στις πολυ σωστες προτασεις θα ηθελα να προσθεσω τα παρακατω:

http://www.acromodel.com/

http://www.oxai-europe.de/ (Σταυρο αυτο το Αustar Z-110 ειναι οτι πρεπει για τη ΥS-110  Wink. Πολυ ομορφο μοντελο και πρεπει να ειναι Νaruke σχεδιαση...)

Επισις εδω:

http://www.xtremecomposite.com/index.asp (O Αντιπροσωπος στην Ευρωπη πρεπει να ειναι στην Αγγλια μια εταιρια με ονομασια CML αν δε κανω λαθος, βγαζει ενα μοντελο το ΟΤΟP το οποιο βγαινει version F3A και 3D και μπορει καποιος να το αγορασει μεσω Robbe επισις)

Αυτο το Πολωνεζικο site φαινεται ενδιαφερον. Κατι αλλο, αληθευει οτι τα μοντελα του Lorenz κατασκευαζονται στην Τσεχια και τα πουλαει αυτος σε τιμες Γερμανιας???

Χαιρετισμους,

Νικος
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 02:27:46 από Νικόλας » Καταγράφηκε
stavros
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 06:57:21 »

Καλημερίζω όλους τους φίλους μοντελιστές.

Φίλε Σταμάτη θα ήθελα να σου πω ότι προκειμένου να μειώσεις τις πιθανές επιλογές σε κάποια από τα μοντέλα που φαίνονται στα προτεινόμενα sites, θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις, εκτός από τα κριτήρια της προσωπικής σου προτίμησης και του κόστους και το κριτήριο του χρόνου παράδοσης που πολύ συχνά είναι μερικοί μήνες.

Μετά από αυτά θα έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε 4-5 μοντέλα οπότε μπορούμε κι εμείς να σε βοηθήσουμε πιό συγκεκριμένα.
Ειδικά η προσωπική σου προτίμηση (γραμμές του μοντέλου) είναι κάτι στο οποίο δεν μπορούμε να πούμε εμείς να πούμε κάτι.
Για τον κινητήρα θα πρότεινα ανεπιφύλακτα τον δίχρονο glow που κατά την γνώμη μου είναι και ο πλέον απλός στο setup.
Στο θέμα αυτό θα ήταν καλύτερο να αποφύγεις για την ώρα τον πειραματισμό και να πάρεις κάτι που να είναι plug & play.

Νίκο, πράγματι το Austar Z-110 είναι καταπληκτικό αεροπλάνο, προσεγμένο και στην τελευταία του λεπτομέρεια.
Είναι το ιδανικό για τον YS110. Μοναδικό του μειονέκτημα η τιμή (1600 €).
Ο δε μεγάλος του αδελφός (Austar XX) που νομίζω διατίθεται από την OXAI EUROPE αποτελεί επίσης επιλογή γνωστών ονομάτων της F3A και ο Naruke το δίνει και με anhedral στο elevator σαν επιλογή του αγοραστή ο οποίος πρέπει να αποχωριστεί περίπου 3500 € !

Το OTOP (από την OXAI) το προτιμούν αρκετά στην Αμερική αλλά φημολογείται ότι πρόκειται πολύ σύντομα να αντικατασταθεί διότι θεωρείται κάπως ξεπερασμένη η σχεδίασή του.
Το μοντέλο του Πολωνού (Prestige) είναι πανέμορφο αλλά έχει παράδοση περίπου 6 μηνών.
Τα μοντέλα του Lorenz φτιάχνονται πράγματι στην Τσεχία, είναι καλής ποότητας (αποδεκτής αλλά όχι άριστης) και με αρκετές φθηνές επιλογές στον τρόπο κατασκευής τους.

Παντελή περιμένουμε τις εντυπώσεις από την πτήση του Impact και θα ήθελα να σε ρωτήσω αν έκανες κάποια μετατροπή στο σημείο μπροστά από το ουραίο όπου μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Φιλικά
Σταύρος
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 07:29:33 από stavros » Καταγράφηκε

Σταύρος Ιωαννίδης

Building is a hobby, flying is a sport
slouizos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 07:38:50 »

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΦΙΛΕ ΣΤΑΥΡΟ. ΠΡΩΙΝΟΣ ΓΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟ. ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ Η ΕΧΕΙΣ ΠΡΩΙΝΑ ΠΑΙΔΙΑ?
ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ IMPACT ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΑΚΟΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΩ?

Καταγράφηκε
stavros
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 08:14:19 »

Σταμάτη,
το Impact δεν είναι καινούργιο αλλά ούτε και πολύ παλιό μοντέλο (2003). Όσον αφορά την πτήση του και τα λοιπά χαρακτηριστικά του θα βρείς πολλά στοιχεία (30 σελίδες) στο thread :
http://www.rcuniverse.com/forum/m_1732531/mpage_30/key_/tm.htm

Καλημέρα
Σταύρος
Καταγράφηκε

Σταύρος Ιωαννίδης

Building is a hobby, flying is a sport
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 13:53:14 »

Σταυρο ευχαριστω για την ενημερωση Thumbs up. Νομιζω οτι το μοντελο του Νaruke που βγαινει και  με ahedral λεγεται Astral XX, δε ξερω εχω μπερεδευτει μ'αυτες τις δυο εταιριες δηλαδη OXAI και Χ-ΤΡΕΜΕ Composite βγαζουν τα ιδια μοντελα (ΟΤΟP και Αstral XX) μηπως προκειται για την ιδια εταιρια? Παντως η OXAI πρεπει να ειναι κορυφη, διαβασα οτι προσφατα και οι Μatt εδωσαν την εργολαβια κατασκευης των μοντελων τους εκει εφυγαν δηλαδη απο την PL-Prod.

Σχετικα με το φιλο που θελει να αγορασει μοντελο καταλαβαινω οτι ο βομβαρδισμος διαφορων Site ισως σε πρωτη φαση τον μπερδεψει, καθως ομως αποκλειει καποια μοντελα οι πιθανες εναλλακτικες ισως τον βοηθησουν.

Σχετικα με τον εξοπλισμο μοντελου F3Α GR-B που ειναι αυτη των υψηλοτερων απαιτησεων που λαμβανει χωρα στην Ελλαδα αυτη τη στιγμη, ειχει ανοιξει ενα θεμα ο Ηλιας Σοπεογλου εδω:

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=360.0

Νικος
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 14:02:29 από Νικόλας » Καταγράφηκε
stavros
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 20:52:40 »

Νίκο, έχεις δίκιο, από παραδρομή έγραψα Austar XX αντί Astral XX. Αυτό το μοντέλο το έχουν και οι δύο (Xtreme Composites και Oxai). Τώρα η πρώτη το παράγει στην Κίνα ή το παίρνει από την Oxai ; Δεν ξέρω. Νομίζω ότι το φτιάχει με άδεια της Oxai (όχι όμως αυτό με anhedral). Πάντως η Oxai και τα παραρτήματά της σε όλο τον κόσμο είναι κορυφή (μόνο 300 μοντέλα το χρόνο).

Το Otop το έχει μόνο η Xtreme και όχι και η Oxai όπως έγραψα. Τα προιόντα της Xtreme αντιπροσωπεύονται στην Αμερική από την Planes Plus η οποία πρέπει να κάνει πολύ καλή δουλειά στην Αμερική.
Το Otop αποσύρεται λόγω του ότι είναι μικρότερο από τα σημερινά (είναι όμως κατάλληλο για 120-140).

Καλό βράδυ
Σταύρος
Καταγράφηκε

Σταύρος Ιωαννίδης

Building is a hobby, flying is a sport
slouizos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 2 Απρ 2006, 11:30:01 »

ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟ SITE ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΟ IMPACT ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ.
ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ IMPACT. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ. ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗ. ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ FUN ΤΗΣ OS-MAX. ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΟΠΩΣ ΟΤΑΝ ΠΕΤΑΓΑ ΕΓΩ
Καταγράφηκε
slouizos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 2 Απρ 2006, 11:43:08 »

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ F3A, F3A GRA ΚΑΙ  F3AGRB?
ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ TO SAPHIR ΠΟΥ ΠΕΤΑΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ OS 61 HANNO SPECIAL
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ
Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 2 Απρ 2006, 21:16:57 »

Καλησπέρα.
Στην κατηγορία F3A GR A μπορείς να λάβεις μέρος με οποιοδήποτε αεροπλάνο και μάλιστα να διακριθείς αν έχεις κάνει αρκετή προπόνηση. Είναι το παλιό κλασικό GR που υπάρχει ακόμη. Βέβαια με ένα αεροπλάνο σαν το saphir έχεις πολλές περισσότερες ελπίδες διάκρισεις γιατί το αεροπλάνο αυτό δεν έχει πάψει να είναι ένα pattern αεροπλάνο.
Η κατηγορία F3A GR B δημιουργήθηκε για να μοιράσει την διαφορά μεταξύ της κατηγορίας F3A GR & F3A που κάθε χρονιά (2χρόνια) γίνεται και ποιο απαιτητική Υπήρχαν πολύ φίλοι αερομοντελιστές που "έπαιρναν" το GR και μετά τα παρατούσαν γιατί οι απαιτήσεις για F3A μεγάλωναν και...
Τους κανονισμούς της κάθε κατηγορίας μπορείς να τους βρείς και να τους κατεβάσεις απο το site της ΕΛΑΟ.

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
stavros
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 2 Απρ 2006, 22:00:19 »

Καλησπέρα,

μόλις πριν λίγο γυρίσαμε από το ολοήμερο πέταγμα.

Λοιπόν Σταμάτη όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο Παντελής, το Saphir που διαθέτεις είναι απόλυτα κατάλληλο για τις ελληνικές κατηγορίες F3A GRA και F3A GRB στις οποίες νομίζω ότι θα πρέπει να αγωνιστείς μιά και έχεις χρόνια να ασχοληθείς με το pattern.
Το Saphir το έχω κατασκευάσει από σχέδιο 2 φορές (με Hanno) και νομίζω ότι κάνει εύκολα αξονικό roll και σωστό spin που θα χρειαστούν στις παραπάνω κατηγορίες.

Στις προτάσεις που κάναμε, στα προηγούμενα post, σε κατευθύναμε σε sites για αγορά 2μετρου εφόσον είχες αναφερθεί σε F3Α.
Εαν παρολαυτά επιμένεις σε αλλαγή του μοντέλου σου θα σου πρότεινα το Excelleron 90 ή το Venus II με κινητήρα OS120AX.
Είμαι και εγώ φανατικός οπαδός της OS αφού ο Hanno που χρησιμοποιώ τώρα συμπλήρωσε πάνω 1000 πτήσεις τα τελευταία 18 χρόνια.

Αν χρειαστείς διευθύνσεις για τα παραπάνω μου το λες.

Φιλικά
Σταύρος
 
Καταγράφηκε

Σταύρος Ιωαννίδης

Building is a hobby, flying is a sport
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 2 Απρ 2006, 22:18:07 »

Γεια σας και παλι!! Σταυρο ναι καποια σχεση πρεπει να υπαρχει αναμεσα στην OXAI και Χ-Τreme Composite. Αχ κανατε αναφορα στο Saphir..., τυγχανει να εχω ενα σε αριστη κατασταση ειναι της Robbe και εχει επανω ενα YS-61 Long Stroke. Το κοιταζα προχτες και το monokote ειναι τοσο καλα στρωμενο λες και το σιδερωσαμε χθες. Λετε να κανω καμια αναβαθμιση με τετραχρονο 90-110, γιατι δε θελω να μπλεκω με συντονισμους πιπας κτλ? O Hλιας βεβαια οταν τον συναντησα τον Οκτωβρη στα Μεγαρα μου το εθαψε λιγο το μοντελο αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.... Grin

Χαιρετισμους,

Νικος

« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 2 Απρ 2006, 23:42:38 από Νικόλας » Καταγράφηκε
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 13:31:10 »

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ F3A, F3A GRA ΚΑΙ  F3AGRB?
ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ TO SAPHIR ΠΟΥ ΠΕΤΑΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ OS 61 HANNO SPECIAL
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ

Αγαπητέ φίλε,

Επειδή αυτόν τον καιρό είμαι στην φάση αγοράς ενός νέου F3A 2x2m έχω κάνει όλη την απαραιτούμενη έρευνα για την επιλογή του καταλληλότερου αερομοντέλου.

Μέχρι τώρα πέταω το Dalotel 60 με HanoPretner Special (OS) και ένα Saphir σε ΚΙΤ (του κουμπάρου).

Εψαξα, έψαξα και έψαξα όσο δεν φαντάζεσαι !!!!!!!!!!!!!
Διάβασα και συμβουλεύτηκα τους ειδικούς της κατηγορίας, Σοπέογλου Ηλία και Σταύρο Ιωαννίδη τον Διονύση δεν τον ξεχνάω αλλά δεn μιλήσαμε επί του θέματος (ο Σοπέογλου φτιάχνει ενα OXALYS απο ΚΙΤ), και κατέληξα να διαλέξω μεταξύ 3 αεροπλάνων. Ρόλο έπαιξε και το τί μου άρεσε εμφανισιακά !
1. Impact (composite-arf.com)
2. Prestige (wistmodel.pl)
3. Oxalys (f3a-lorenz.de)

Νομίζω πως και τα 3 αυτά αεροπλάνα είναι και πολύ καλά πτητικά και κατασκευαστικά, αλλά και απο τα πιό οικονομικά. Δεν ξέρω τι διαπιστώσεις εχεις κάνει εσύ απο την δική σου έρευνα αλλά φαντάζομαι θα είμαστε σε κοινά αποτελέσματα.

1. Το Impact όπως γράφει και Σταυρος ειναι καινούργιο σχετικά 2003 αλλά και η επιλογή του Αμερικανού πρωταθλητή για το 2005 Shulman ο οποίος το πέταξε ηλεκτρικό.
2. Το Prestige νέο μοντέλο του Wistmodel και κατά κάποιο τρόπο αντικαταστάτης του Vivat το οποίο έχει πολλές συμμετοχές στους Αμερικανικούς ΝΑΤS του 2005 στην FAI κατηγορία. Νομίζω 5 αεροπλάνα από τα 25 των τελικών, αν δεν κάνω λάθος.
3. Για το Oxalys δεν χρειάζεται να πούμε και πολλά μιας και είναι το αεροπλάνο του CPLR Παγκόσμιου Πρωταθλητή 2005.

Τα προβλήματα για την επιλογή κάποιου απο τα παραπάνω αεροπλάνα (για μένα πάντα με την οικονομική μου δυνατότητα αλλα και την πτητική μου ικανότητα) έχει να κάνει με την διαθεσιμότητα αλλά και το τελικό κόστος του αεροπλάνου μιας και τα έξοδα για μοτέρ και ηλεκτρονικά θα είναι τα ίδια.

Ετσι λοιπόν,
1. To Impact  αρχικά ενω μου άρεσε διαβάζοντας στο RCUniverse για τα προβλήματα του αποφάσισα να μην μπλεχθώ γιατί ποτέ δεν ξέρεις .... Κόστος βαμμένο 900€
2. Το Prestige έχει παράδοση Οκτώμβριο από τον Πολωνό που το κατασκευάζει ή τον Lorenz που το εμπορεύεται 8 εβδομάδες αλλά άγνωστο απο το πότε ...  κόστος 1025 € άβαφτο και χωρίς τα αξεσουάρ του που είναι 189€ = 1214€
3. Το ΟXALYS πωλείται στην Ευρώπη απο διάφορους όπως Lorenz 1550€ (Oλο composite και βαμμένο στο καλούπι), ZN Line, Augura models σε διάφορες versions, δηλ. ΚΙΤ (εποξική άτρακτο και foam φτερά μονοκόματα η και διαιρούμενα) τιμή στα 850-950€ άβαφο.

Επειδή υπάρχει μεγάλη διαφορά όμως απο τις φώτο με την πραγματικότητα, επισκέφτηκα τον Dapan την Παρασκευή το απόγευμα στο εργαστηριό του και πραγματικά ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ όταν το είδα απο κοντά. Μιλάμε για τρομερό αεροπλάνο λόγω διαστάσεων και μορφής. φαντάζομαι πως έτσι είναι και υπόλοιπα. Ο Παντελής μου εξέθεσε τα προβλήματαμε το βάψιμο και την ευθυγράμμιση των φτερών κλπ, ότι δηλαδή έλεγαν και οι υπόλοιποι στο RC Univerce. Εδώ φαίνεται πως θα πρέπει να δουλέψεις για να το φτιάξεις http://www.weinig-web.de/impact.htm . Mετά απο την επίσκεψη μου στον Παντελή κατέληξα στο OXALYS WM05. H διαφορά των χρημάτων είναι θέμα σκέψης αλλά η ποιότητα και το ότι δεν θα ασχοληθώ με προβληματάκια μιας και το ΚΙΤ είναι καλύτερο του Composite ARF με οδηγούν σε αυτό.

Εξοπλισμός που θα μπεί στο αεροπλάνο :
1. Κινητήρας OSMAX 140RX απο τον bichler.de 340€
2. Servos' Futaba Digital, S9252 για AIleron, Elevator S9151 Rudder και S9650 Throttle. Κόστος 79,99$, 89,99$ και 59,99$ απο TowerHobbies.com
3. Λαιμός, πίπα και carbon κώνος απο Laurenz.

Τέλος τέλος να υπολογίζεις και ένα ποσό γύρω στα 150-200€ για την αποστολή του ΚΙΤ απο την Ευρώπη.

Αυτά και περαστικά μας !!!!!!!

Καλές προσγειώσεις


* Lj22465.jpg (49.91 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 969 φορές.)

* Gm22286.jpg (54.2 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 971 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 14:23:14 από Τάσος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 14:04:26 »

Τάσο είσαι και λίγο άτυχος μιας και την Κυριακή που τελικά δεν ήρθες μοντελοδρόμιο το impact πέταξε...
Οι εντυπώσεις μου μετά από τις διορθώσεις που έγιναν από την τελευταία πτήση(κέντρο βάρος, γωνία μηχανής)  πολύ καιρό πριν είναι εξαιρετικές. Τόσο οι δικές μου, όσο και του Γίωργου του Βασδαβάνου που το πέταξε και αυτός. Απλά τώρα χρειάζεται μόνο η διόρθωση της γωνίας προσβολής του stab, (τραβάει ανεπαίσθητα προς την καλύπτρα) από το gattor και θα πετάει τέλεια. Αυτό μέχρι στιγμής δεν είχε γίνει γιατί όπως σου είχα πει με το παλιό το incidence δεν μπορούσε να γίνει ενώ τώρα με το laser είναι πολύ ποιο ακριβεί η μέτρηση

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 14:38:08 »

Αχ Παντελή ............

Εσύ μου είπες ότι μόνο Quickie θα πέταγες !!!!!!!!!

Μου έτρεχαν τα σάλια εάν δεν το είδες το απόγευμα στο εργαστήριο να το δω να πετάει αλλά και να το πάρω στα χέρια μου εν πτήση.

Τέλος πάντων, ελπίζω αυτό το Σ/Κ να γίνει !!!!!!!!!!

Για να καταλάβει κάποιος τις διαστάσεις αυτών των αεροπλάνων παραθέτω την παρακάτω φώτο. To αυτοκίνητο ειναι VW-Golf !!!


* Sq45761.jpg (70.43 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 952 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 14:40:06 από Τάσος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 17:39:50 »

Καλες αγορες, κατασκευες, πτησεις και προπονησεις σε ολους παιδια!!! Thumbs upΑπ'οτι φαινεται θα δουμε φοβερα αεροπλανα στη Θεσσαλονικη τον Οκτωβρη!

Φιλικα,

Νικος
Καταγράφηκε
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 8 Απρ 2006, 22:28:10 »

... Συνεχίζοντας τα περι Oxalys,

   Aνακοινώθηκε απο την κατασκευάστρια εταιρία ένα νέο ΚΙΤ το οποίο το αποκαλούν OXALYS EVOLUTION, GOLD KIT. Διαφορές στο αεροπλάνο δεν υπάρχουν (συνεχίζει αν βγαίνει με μονοκόματο φτερό), και σε ερώτηση που έγινε επί του θέματος απάντησε "Δεν γινόταν να είναι με δύο φτερά, αριστερό και δεξιό, διότι το αεροπλάνο είναι πιστή αντιγραφή,replica του Παγκόσμου πρωταθλητή". Μέσα στην GOLDEN έκδοση συμπεριλαμβάνονται με το αεροπλάνο, το αεροδυναμικό T-fin που χρησιμοποίησε ο CPLR κατά τους παγκόσμιους αγώνες του 2005 κατασκευασμένο από carbon. Επιπλέον δίνονται τα θερμοπροστατευτικά καλύματα με βέλκρον για όλο το αεροπλάνο.

Φωτογραφίες των περιεχομένων του ΚΙΤ,

ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ ......


* Oxalys01.jpg (24.8 KB, 597x353 - εμφανίστηκε 977 φορές.)

* Oxalys04.jpg (43.05 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 901 φορές.)

* Oxalys05.jpg (68.79 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 971 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 8 Απρ 2006, 22:32:19 από Τάσος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 21:37:52 »

Αυτο θα πει τζαμι... Thumbs up
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 10 Απρ 2006, 21:24:52 »

Μας ΚΑΒ........ΣΑΤΕ ρε παιδια !!!! Αντε στο μπαγκο τωρα να φτιαξω το οξαλακι μου. Azn
συμφωνω απολυτα με αυτα που λεει ο φιλος μου ο Σταυρος ,δεν χρειαζεται για κανενο λογο ενα διμετρο για τις κατηγοριες GR ,αυτος που θα εχει ενα 60αρι θα κανει πιο πολλες πτησεις και θα παει καλυτερα .
Νικο δεν θυμαμαι την συζητηση για το Σαφιρακι παντος οτι και να σου ειπα σιγουρα ενοουσα οτι το επιπεδο σου ζηταει ενα δημετρο για να ... Wink..απογειωθεις
εχει κανεις πληροφοριες για το ποσο βαρος βγαινουν τα εποξικα οξαλακια;; οχι απο τον κατασκευαστη !! ...απο τους μοντελιστες.
τα λεμε
Ηλιας Σοπεογλου
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 16 Απρ 2006, 23:19:22 »

Γεια χαρα,

Ηλια ριξε μια ματια εδω:

http://www.rcuniverse.com/forum/m_3865898/mpage_4/tm.htm

Ενας Βελγος που το εχει φτιαξει με Ηacker C50 του εχει βγει:

- 4.4 Kg με μπαταρια Thunder Power 4000 mAh

- 4.63 Kg με μπαταρια Thunder Power 5300 mAh

Δε δινει παραπανω πληροφοριες για τις μπαταριες, υποθετω αν πας στο site της Τhunder Power θα μπορεσεις να βγαλεις ακρη.

Τα λεμε,

Νικος

Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 17 Απρ 2006, 22:18:16 »

Γεια χαρα
ευχαριστω για το link Thumbs up
αυτο που φτιαχνει ο Βελγος ειναι του ZN
εχω την περιεργεια να μαθω ποσω βαρος βγαινει το οξαλακι του lorenz η star
κατι μου λεει οτι το glow θα βγαινει καπου 4800 και το ηλεκτρικο .....αστα..
εχω καταλαβει μεχρι τωρα οτι τα κιτ του Zardini μπορει να ειναι ακριβα για την δουλεια που θελουν μεχρι να πεταξουν αλλα το αποτελεσμα δεν συγρινεται με τιποτε αλλο .
οι 5300 10S ζυγιζουν γυρω στα 1100γρ. Οι 4000 δεν κανουν για f3a χρηση.
περιμενω τις δικες μου TP 5300 δοκιμαστικα ,ειμαι πολυ επιφυλακτικος γιατι νομιζω οτι δεν θα βγαλουν πολλους κυκλους ,μαλλον ειναι το αντιτιμο του μικρου βαρους τους. με τις kokam και max amps ειχα γυρω στους 400 κυκλους χωρις κανενα προβλημα αλλα το βαρος...
αυτα ,περιμενω με αγωνια να δω τα οξαλακια απ’τα παιδια ,3 το αριθμο !!!
τα λεμε
Ηλιας
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 18 Απρ 2006, 15:59:59 »

Τρια ΟXALAKIA??? Παρτε και κανενα OXALAKI βρε παιδια...!!! Grin Καλοπεταχτα!!

Εχω την εντυπωση οτι οι χωρητικοτητες που δινει η TP ειναι λιγο πλασματικες, μπορει να εχουν μικροτερο βαρος απο τις αντιστοιχες KOKAM αλλα η μεγαλυτερη χωρητικοτητα τους και ρευμα εκφορτισης δεν επαληθευεται στην πραξη αν κρινω απο 2 pack 3s που εχω στα 2100 και 1 pack 3s 730 mAh. Βλεπω σημαντικη διαφορα στην αποκριση του γκαζιου οταν χρησιμοποιω αντιστοιχου μεγεθους KOKAM με ακριβως το ιδιο συστημα μοτερ, speed control, προπελα. Δε ξερω βεβαια αν τα μεγαλυτερα pack ειναι διοφορετικα απο αποψη ποιοτητας. Σ'αυτο το μεγεθος (για F3A) δεν υπαρχουν και πολλες εναλλακτικες σε ετοιμα pack αν δε κανω λαθος...ετσι δεν ειναι?

Μια τετοια μπαταρια (5300mAh), τι ειδους φορτιστη απαιτει αληθεια?

Νικος
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 19 Απρ 2006, 17:42:39 »

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΤΡ ΣΤΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ,ΙΣΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟΦΟΡΤΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ.
ΠΑΝΤΟΣ ΣΤΟ f3A ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΜΕΙΩΣΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 10% ΣΕ 70-80 ΠΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ !!
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ FLIGHT POWER ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΠΟΛΙΤΗΚΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ,SPONSORSHIP ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ

Μια τετοια μπαταρια (5300mAh), τι ειδους φορτιστη απαιτει αληθεια?

Νικος

ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ;;
Καταγράφηκε
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 20 Απρ 2006, 01:11:28 »

NIKOLA  ..............

Φορτιστής : Shulze isl 6-330D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

150 Ευρουλάκια απο Γερμανία

Ο Jkon έχει  5-6 απο αυτούς ......
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.973


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 20 Απρ 2006, 08:06:52 »

Λάθος Τάσο,

ο jkon έχει 8 από αυτούς.

Χωρίς την σωστή πληροφόρηση δεν μπορείτε να με νικήσετε στους αγώνες.

Πάντως ο φίλος που ζητάει φορτιστή, μαζί με τον isl 6-330D (προσφέρεται και με αγγλικό menu) θα χρειαστεί και ένα Lipo balancer, αυτό που μπαίνει ανάμεσα στον φορτιστή και στην μπαταρία.

jkon
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 20 Απρ 2006, 08:52:53 »

Καλημέρα,

Έγραψα :

NIKOLA  ..............
Φορτιστής : Shulze isl 6-330D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
150 Ευρουλάκια απο Γερμανία
Ο Jkon έχει  5-6 απο αυτούς ......


Διόρθωση :

NIKOLA  ..............

Φορτιστής : Shulze isl 6-330D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

135 Ευρώ απο Γερμανία και 15 μεταφορικά

Ο Jkon έχει  8 απο αυτούς ......

Δάσκαλε, ποιό ballancer με τι κόστος και απο πού ?

 angel
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.973


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 20 Απρ 2006, 09:13:33 »

Τα Balancer που προτείνω είναι του Schulze

www.schulze-elektronik-gmbh.de

LiPoBal 08 έως 8 στοιχεία από τον ίδιο με 139 Ευρώ
LiPoBal 14 έως 14 στοιχεία με 184 Ευρώ
Για τα παραπάνω θα χρειαστεί και το BalCab 20 set (καλώδια για σύνδεση τριών πακέτων)

Εναλλακτικά υπάρχει το LiPo Card που είναι αυτούσιος φορτιστής με balancer, έως 4 στοιχεία, έως 3,85 Αμπέρ. Κοστίζει 79 Ευρώ. Εγώ έχω τέσσερεις από αυτούς.
Θα χρειαστεί και το BalCab 10 set, (καλώδια για σύνδεση τριών πακέτων)
Προσοχή: Με τον LiPoCard πρέπει υποχρεωτικά η μπαταρία που φορτίζει να είναι συνδεδεμένη και με τα καλώδια του balancer. Δεν φορτίζει μόνο σαν απλός φορτιστής με τα ακραία καλώδια.

jkon

Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 20 Απρ 2006, 10:17:19 »

Ok ευχαριστω εχω κι εγω εναν απο αυτους, μαλλον αν εχεις 2-3 pack σ'αυτες τις χωρητικοτητες μαλλον ενας δεν αρκει, σωστα?

Νικος
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.973


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 20 Απρ 2006, 10:34:08 »

Ο χρόνος που χρειάζεται μία LiPo να φορτίσει με το balancer, είναι πολυ μεγαλύτερος, γιατί η φόρτιση γίνεται με διαδοχικά σταματήματα και διάβασμα της κατάστασής της.

jkon
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.973


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 20 Απρ 2006, 17:58:39 »

Επειδή δεν με πιστεύετε. Οι άλλοι δύο 330 D είναι στην εργαλειοθήκη.


* chargers.JPG (71.49 KB, 600x415 - εμφανίστηκε 565 φορές.)
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Σάββατο, 22 Απρ 2006, 20:25:18 »

Εγω δουλευω με τα ballancers του φιλου μου του Βασιλη απο τα www.Greekelectronics.gr.Πηρε μερος και στο F3A GR A για οσους δεν το ξερουν Εχει 2 χρονια τωρα που το σχεδιο και η κατασκευη τους εχε ολοκληρωθει μετα απο αρκετες δοκιμες ,η σχεδιαση τους σε συνδοιασμο με μεγαλες ψυκτρες επιτρεπει την φορτηση των Lipo απο την αρχη ως το τελος με σταθερο ρευμα .Εγω φορτιζω με 6Α !!(δεν δινει αλλο ο φωρτιστης !) Η φωτο ειναι απο την πρωτη μου συσταδα οταν ακομα επεμενα να εχω ξεχωριστα ballancers ακομα και στα παραλληλα στοιχεια (10S 2P)=20στοιχεια
Tελικα αποδειχθηκε απως πολυ σωστα μου ελεγε ο Βασιλης οτι δεν χρειαζεται στα παραλληλα ξεχωριστο ballancer.Τελικα εχω καταληξει με 10 ballancer και φανακια 12V να ψυχουν τις ψυκτρες .Το συστημα αποδειχθηκε πολυ αξιοπιστο με πανω απο 400 φορτισεις χωριςι κανενα προβλημα .Χρονος φορτισης 50λεπτα.
Στο σπιτι φορτιζω αργα με το προγραμμα LIPO και τα ballancers καμια 2ωρες περιπου. Α επισεις ο φορτιστηε μου ειναι ο ORBIT.
O Βασιλης εχει προχορησει πολυ μπροστα με τηλεμετρια εν ωρα πτησης για να βλεπει τα Βολτ και θερμοκρασια κατα την διαρκεια της εκτελεσης του προγραμματος....!!!
Μακαρι να μην ηταν τοσο low rofile ο χαρακτηρας του και να τα ειχε εμφανισει ολλα αυτα εδω και καιρο
θα ακολουθησουν και αλλες φωτο.


* 100_0067.JPG (106.44 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 543 φορές.)
Καταγράφηκε
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Τρίτη, 19 Δεκ 2006, 00:13:01 »

Hλία,

πέρασαν 6 μήνες και ακόμα περιμένουμε να δούμε τα υπόλοιπα που υποσχέθηκες ...

Ανυπομονούμε να δούμε τιο κάνει ο Παπαδόπουλος

Αντε.......
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: ΑΓΟΡΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ F3A « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.186 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.