Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:24:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:24:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 168
    Συνολικά: 170
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Μπορεί ν' αναπτυχθεί πάλι το control - line στην Ελλάδα;  (Αναγνώστηκε 41174 φορές)
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « στις: Σάββατο, 2 Απρ 2005, 18:35:29 »

    Μπορεί ν' αναπτυχθεί πάλι το control - line στην Ελλάδα;

    Πριν απαντήσετε κάντε μια βόλτα από το
    http://www.aeromaniacs.com/
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 15 Ιούν 2005, 14:46:19 »

    Με πολυ απλα λογια (και πολυ συνοπτικα) ποιος θα μου εξηγησει τι ειναι το Control Line;
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 15 Ιούν 2005, 16:03:51 »

    Δες αερομοντέλα κυκλικής πτήσης (control line, C/L) στο http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-006.htm.

    Από το http://www.aeromaniacs.com/ Ιστορία του C/L.

    Ενα από τα καλύτερα sites για C/L Contrοl Line Model Flying του Goran Olsson.

    Από εκεί Introducing Control Line Model Flying (Εισαγωγή στην πτήση C/L).

    Με ελληνικό μεταφραστή:
    http://tools.search.yahoo.com/language/translation/translatedPage.php?tt=url&urltext=http%3A%2F%2Fwww.go-cl.se%2Fclinf.html&lp=en_el


    Για όσους ενδιαφέρονται:
    2005 European Championships
    Gyula, Hungary, July 16-23


    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 15 Ιούν 2005, 16:06:53 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 24 Φεβ 2006, 23:36:19 »

    Μπορεί ν' αναπτυχθεί πάλι το control - line στην Ελλάδα;

    Πριν απαντήσετε κάντε μια βόλτα από το
    http://www.aeromaniacs.com/

    Εγώ προσωπικά το βλέπω λίγο δύσκολο.

    Αν και τα C/L μοντέλλα "γαλούχησαν" πολλές γενιές μοντελιστών, εντούτοις νομίζω πως ήταν η ενδιάμεση λύση πριν γίνουν προσιτές στο μέσω αερομοντελλιστή οι πρώτες τηλεκατευθύνεις. Εννοώ ότι πάντοτε οι αερομοντελλιστές επιζητούσαν αυτό που τελικά προσέφεραν οι τηλεκατευθύνσεις: τον απόλυτο και ρεαλιστικό έλεγχο του μοντέλου. Το C/L προσέφερε αυτό που δεν είχαν τα free flight μοντέλλα: τον έλεγχο. Όχι όμως τον απόλυτο... Στερούνταν όμως και το άλλο βασικό στοιχείο: την ικανότητα να βλέπεις το αερόπλάνο να πετάει μακριά σου και μάλιστα ρεαλιστικά, πχ ρολλάροντας και έχοντας την ευχέρεια να προσθέσεις επιπλέον λειτουργίες. Αυτά τα πρόσφεραν οι τηλεκατευθύνσεις. Κι όταν έγιναν προσιτές, φυσικό ήταν να κυριαρχήσουν και να εξαφανιστεί το C/L.
    Γενικά όμως έχει και τα καλά του, αφού είναι ένας φτηνός τρόπος να ασχοληθείς με τον αερομοντελισμό...(οι τηλεκατευθύνσεις είναι από τα ακρινότερα αξεσουάρ για έναν αρχάριο...). Επίσης, οι αγώνες F2A έχουν τεράστια ιστορία πίσω τους και από ό,τι έχω δει ήταν και πεδίο ανταγωνισμού κατά την περίοδο του Ψυχρύ Πολέμου μεταξύ Δυτικών και Ανατολικού μπλοκ... κι ακόμα και σήμερα γίνονται τέτοιοι αγώνες και είναι και ενδιαφέροντες, από άποψη τεχνολογίας...
    Γενικά, πιστεύω ότι τα C/L μοντέλλα μπορούν να διαδοθούν στην Ελλάδα μόνον εάν τα βλέπει ο κόσμος στα αερομοντελλιστικά καταστήματα. Κι αυτό δε νομίζω να γίνεται σήμερα...
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2006, 08:52:18 »

    Το Control Line στην Ελλάδα υπάρχει. Στο ποσοστό που περίμενε κανείς.
    Αν εξαιρέσεις την Αγγλία και τις ΗΠΑ, σε όλες τις άλλες χώρες είναι λιγότερο ενεργό.

    Οσοι ασχολούνται με αυτό, στον τόπο μας, δεν έχουν πρόβλημα να βρουν υλικά. Οσοι θέλουν να ξεκινήσουν θα πάρουν συμβουλές και κατευθύνσεις για την εύρεση υλικών από τους ενεργούς κοντρολαϊτζηδες.

    Την 4/12/05 έγινε στο Τατόϊ μία προσπάθεια συγκέντρωσης όλων αυτών που πετάνε C/L στην Αθήνα, και μαζεύτηκαν νέοι και παλιοί και περάσαμε πολύ καλά. Η εκδήλωση θα επαναληφθεί με πρώτη ευκαιρία.

    Οτι θέλετε να ρωτήσετε για το C/L μη διστάσετε να απευθυνθείτε σε μένα.

    jkon

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2006, 09:00:35 »

    Σωστό σκεπτικό Νικόλα αλλά με βάση αυτό περιμένω και την ανάπτυξη του και στην Ελλάδα πάλι σε βαθμό αντίστοιχο με αυτόν του εξωτερικού.

    - Το κόστος σήμερα δεν είναι τόσο καθοριστικός παράγων σήμερα. Ο περιορισμένος χώρος πτήσης είναι πολλές φορές πλεονέκτημα που έχουν βέβαια και τα μικρά ηλεκτρικά R/C, η άμεση επαφή είναι ένα άλλο που καμμιά άλλη κατηγορία δεν έχει, πρέπει όμως να το έχεις νοιώσει για να το καταλάβεις. Η γενικότερη πτώση των τιμών είναι τέτοια που επιτρέπει ευκολότερα το ν' ασχοληθείς με περισσότερα απ' ότι παλιότερα και να κατασταλάξεις σε οτι σου αρέσει καλύτερα. Βέβαια και οι επιλογές είναι πολύ περισσότερες.

    - Βλέπουμε στο εξωτερικό ν' αναπτύσσονται τα ηλεκτρικά C/L. Ισως εκεί να είναι το κλειδί για μια νέα ανάπτυξη. Ας μην ξεχνάμε ότι σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του C/L έπαιξαν οι περιοδείες του Jim Walker στην Αμερική και η δυνατότητα απόκτησης ενός απλού φτηνού μοντέλου αεροπλάνου που μπορείς να πετάξεις κοντά στο σπίτι σου.

    - Οι εταιρείες έχουν αρχίσει να βγάζουν και C/L ARF. Οπως είπες σωστά αν υπάρχουν τα υλικά μπορεί να έχουμε μια ανάπτυξη. Θ' ακολουθήσουμε τα trends του εξωτερικού με μια καθυστέρηση φάσης. Τα καταστήματα, αν και έχουν καλή διάθεση σε συνομιλίες ή σύντομες υπενθυμίσεις που είχαμε, διστάζουν να κάνουν το βήμα γιατί απαιτείται μια ελάχιστη παραγγελία που φοβούνται μήπως μείνει στα ράφια.

    - Για πρώτη φορά μετά από χρόνια η συνάντηση C/L της Ε.Α.Α. της 4 Δεκ. 2005 https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php/board,3/topic,300.0 ανοίγει τον δρόμο.

    - Το Aeromodelling GR από την γέννηση του είχε σαν στόχο την ανάπτυξη όλων των κλάδων. Υπάρχει ο χώρος για να συναντηθούν και να συνεργαστούν όσοι έχουν ασχοληθεί και να μεταφέρουν γνώση και εμπειρίες με μηνύματα φωτογραφίες και άρθρα.

    Περιμένω την συνδρομή τους στον χώρο. Δυστυχώς η ανάπτυξη και φροντίδα του Aeromodelling GR μου απορροφά πάρα πολύ χρόνο, έχω ετοιμάσει όμως τα εργαλεία για να δουλέψουν οι άλλοι, σ' ένα χώρο που θα φαίνεται σε πάρα πολλούς.

    Προς το παρόν το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το που θα βρει lines στην Ελλάδα ένας νέος στον χώρο. Η επικράτηση των μεγάλων μηχανών στην αγορά είναι και καλό και κακό.

    Ο χρόνος θα δείξει... αλλά "συν Αθηνά και χείρα κίνει".

    Υ.Γ. Με πρόλαβε ο jkon. Η χρήση του φόρουμ είναι προτιμότερη από κατευθείαν επαφή γιατί τα ερωτήματα και τις απαντήσεις θα τα δουν περισσότεροι και τώρα και αργότερα. Βέβαια δεν γίνονται όλα από εδώ.  laugh
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 31 Ιαν 2007, 21:52:31 »

    H πρώτη μου επαφή με τον αερομοντελισμό ήταν ένα F4U Corsair controlline με Cox κινητήρα.....πλαστικό μικρό και "δύστροπο" στην πτήση του...
    Αυτά εν έτη 1982....... Το σκηνικό είχε ως ακολούθως: Αγορά του αεροπλάνου, αγορά καυσίμου, στήσιμο, σπάσιμο, μάζεμα και κλάμα ο Τρύφωνας με το σπασμένο Corsair στα χέρια....και δως του οι διαβεβαιώσεις απο τους γονείς για αγορά καινουργιου - που ποτέ δεν έγινε.....
    Ευτυχώς επανήλθα μερικά χρόνια αργότερα αγοράζοντας τηλεκατεύθυνση και εκπαιδευτικό απο Καρδαρά....εν έτη 1983 ή 84 δεν θυμάμαι ακριβώς....
    Πάντως ενώ η καρδιά μου χτυπάει σαν μπιέλα απο μοντέλο controlline η αποψή μου είναι ότι οι καιροί του controlline έχουν περάσει ανεπιστρεπτεί.....και αυτό διότι ο τηλεκατευθυνόμενος μοντελισμός έχει εξελεχθεί και σε λίγο θα εξελιχθεί και αλλο τεχνολογικά σε σημείο που η χρήση control line θα έχει το ίδιο κόστος...
    Αυτή βέβαια είναι προσωπική μου άποψη....δεν σημαίνει οτι είναι και σωστή. Ο χρόνος θα μας δείξει!
    Φιλικά
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 30 Απρ 2007, 13:08:07 »

    Φιλοι μου επειδη μου θυμησαται καλες παλιες εποχες και φυσικα απο εκει ξεκινησα και εγω
    υπαρχη και ενας τροπος να αναβοιωσουν τα μοντελα CL και κατι που το εκανα απο
    παλια για να μην ζαλιζομασται και πολυ λογο ηλικιας να παντρεψουμε την τεχνολογια
    των τηλεκατευθηνσεων επανω στα δεσμια και να μας δωσουν και παλι καινουργιες
    εμπειριες και συναισθηματα στην πτηση τους

    Με αγαπη
    hlsat
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 30 Απρ 2007, 13:13:59 »

    Εννοείς κάτι σαν αυτό; (R/C - C/L - indoor - electric) Grin


    * DSCN1570a.jpg (66.01 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 908 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 30 Απρ 2007, 13:22:37 »

    Περιπου αλλα να αφηνη και λιγο λαδιλα και καπνο με αλλα λογια θερμικο με ελεγχο
    στα γκαζια και στα πηδαλια ουριαια και πτερου
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.911


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 27 Ιαν 2010, 13:54:46 »

    H πρώτη μου επαφή με τον αερομοντελισμό ήταν ένα F4U Corsair controlline με Cox κινητήρα.....πλαστικό μικρό και "δύστροπο" στην πτήση του...
    Αυτά εν έτη 1982....... Το σκηνικό είχε ως ακολούθως: Αγορά του αεροπλάνου, αγορά καυσίμου, στήσιμο, σπάσιμο, μάζεμα και κλάμα ο Τρύφωνας με το σπασμένο Corsair στα χέρια....και δως του οι διαβεβαιώσεις απο τους γονείς για αγορά καινουργιου - που ποτέ δεν έγινε.....
    Ευτυχώς επανήλθα μερικά χρόνια αργότερα αγοράζοντας τηλεκατεύθυνση και εκπαιδευτικό απο Καρδαρά....εν έτη 1983 ή 84 δεν θυμάμαι ακριβώς....
    Πάντως ενώ η καρδιά μου χτυπάει σαν μπιέλα απο μοντέλο controlline η αποψή μου είναι ότι οι καιροί του controlline έχουν περάσει ανεπιστρεπτεί.....και αυτό διότι ο τηλεκατευθυνόμενος μοντελισμός έχει εξελεχθεί και σε λίγο θα εξελιχθεί και αλλο τεχνολογικά σε σημείο που η χρήση control line θα έχει το ίδιο κόστος...
    Αυτή βέβαια είναι προσωπική μου άποψη....δεν σημαίνει οτι είναι και σωστή. Ο χρόνος θα μας δείξει!
    Φιλικά
    Τρύφωνας

    Τρύφωνα,
    Ψαχουλεύοντας το site και διαβάζοντας αυτήν την συζήτηση πολλές, μα πάρα πολλές αναμνήσεις μου ήρθαν στο μυαλό.
    Εγω έτυχε να πετάω ακριβώς το ίδιο αεροπλανάκι με σένα, ξεκίνησα βεβεβαια με τα CL το 1979 παρέα με κάτι παλληκάρια ..... όνομα και μη χωριό και σε κάτι αλάνες άπαιχτες, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης στον παλιό ΟΑΣΘ. Ε ρε κάτι κομμένα δάχτυλα που μου'ρχονται στο μυαλό .... και ξυλο σπίτι μετά !
    Να φανταστείς προσπαθούσα να βάλω μια COX να δουλέψει και εκείνη δεν έπαιρνε με τίποτε, βρε τι κεράσματα τιποτε αυτή. Τελικά πήρε μπρός μέσα στο σπίτι, σιγά που δεν θα έπαιρνε, και έκανα το σαλόνι χάλια απο τα καστορέλαια, γιατί ποιός μπορούσε να αγοράσει τα καύσιμα της COX. H μάνα μου ακόμα θυμάτε το ξύλο μου έριξε 30 χρόνια μετά !!!!!

    Αυτο το F4U της COX το πέταξα το 1981 αγορασμένο απο το κατάστημα του Σαμούχου, και εάν θυμάμε καλά κόστιζε 1300 Δραχμές. Ηταν το τελευταία CL που ασχολήθηκα γιατί ακριβώς τότε αγόρασα την πρώτη μου Τ/Κ, μια MRC 774 με τρία servo και χωρίς επαναφορτιζόμενες, Κοιμόμουν κανα μήνα αγκαλιά με το κουτί Wink

    Βέβαια ποτέ δεν είναι αργά ..... έτσι λοιπόν και τώρα σκέφτηκα να σας κάνω να χάμογελάσετε βλέποντας κάτι "ώριμα" παλληκάρια να κάνουν γύρω γύρω σβούρες Wink

    Απολαύστε λοιπόν ένα απόγευμα Κυριακής στην Ν. Ραιδεστό Θεσ/νικης.

    ALBATROS που είσαι να σχολιάσεις Huh?
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 27 Ιαν 2010, 15:09:40 »

    Καλησπέρα και από εμένα.
    Πω πω τι θέμα ανοίξατε…
    Τι να πρωτοθυμηθώ κι εγώ;; Τι να πρωτογράψω;;;
    «Copy – paste» στα γραφόμενα του Τάσου…

    Σαν να βλέπω μπροστά μου το σκηνικό. Ο αδερφός μου, ο φίλος μου ο Μάνος και εγώ (ο μικρότερος της παρέας) με κοντά παντελονάκια το 1976 ή 1977.  Καλοκαιρινές διακοπές, μέσα στη λάβα του Ιουλίου, να πετάμε το αεροπλανάκι στην άπλα που δημιουργούσε η διασταύρωση 2 δρόμων στην Εκάλη: Γ. Βλάχου και Δεκελείας, με τα αυτοκίνητα να σταματούν καταμεσής του δρόμου για να δουν 3 βλαμμένα  να κάνουν στροφές γύρω-γύρω από τον εαυτό τους και κάτι να …σφυρίζει…!!!!
    Και δωσ’του τα σπασίματα και άντε να αγκαρέψουμε κάποιον μπαμπά να μας πάει στον Μακρυγιάννη (Γενναδίου και Φειδίου στο κέντρο με έναν κουλουρά ακριβώς έξω από το κατάστημα…Cult εικόνες!!!) και να οι μπάλσες και οι κόλλες, μέχρι που ανεβήκαμε κατηγορία και πήραμε την πρώτη μας Futaba…!!! Το coxaki κάπου πρέπει να υπάρχει στην αποθήκη του σπιτιού ακόμα και σήμερα… Θα ψάξω!!  Σίγουρα έχουν μείνει ένα – δύο servo της Futaba, μεγάλα σα τούβλα…!!!! Τα κοίταζα τις προάλλες…

    Μετά μεγαλώσαμε, οι προτεραιότητες άλλαξαν, βλέπετε το χόμπυ είχε αρχίσει να γίνεται ακριβό…
    Και να ‘μαστε εδώ σήμερα…
    Όπως και να είναι, το C/L έχει την ομορφιά του αλλά και τους περιορισμούς του. Για το αν μπορεί να (ξανα) αποκτήσει την αίγλη που είχε στο παρελθόν, δεν ξέρω…, μακάρι. Χρειάζεται ενεργοποίηση τόσο από τους διάφορους συλλόγους, όσο και από τα καταστήματα. Να γίνουν εκδηλώσεις, να δουν οι νέοι κάτι καινούργιο. Και τότε…, ίσως.

    Σωτήρης
    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.911


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 27 Ιαν 2010, 15:41:31 »

    .........  Το coxaki κάπου πρέπει να υπάρχει στην αποθήκη του σπιτιού ακόμα και σήμερα… Θα ψάξω!!  Σίγουρα έχουν μείνει ένα – δύο servo της Futaba, μεγάλα σα τούβλα…!!!! Τα κοίταζα τις προάλλες…

    Σωτήρη, ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Wink ΝΑΙ ΝΑΙ ΤΑ ΤΟΥΒΛΑ !!!

    Προσπαθώ να ανεβασω ενα video αλλα τίποτε !!! γμτ

    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 247



    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 27 Ιαν 2010, 17:45:26 »

    ειναι μια καλη ιδεα  να γινη παλι μια συναντηση  , ο  jkon  καλα θα κανει να το οργανωσει και συντομα  καθως μετα απο τη συναντηση του Τατοιου αρκετοι  εχουν πλεον ετοιμα   αεροπλανα   .

    Αντε Γιαννη  κανονισε , το  Nobler  περιμενει  παρεα  για να πεταξει. Και οι αλανες  παιζουν  αμα  θελουμε.
    Καταγράφηκε

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.911


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 27 Ιαν 2010, 19:39:55 »

    Αλήθεια, θα υπάρχει και αγωνιστικό σκέλος στην συνάντηση Huh

    Να προσέχετε όμως, γιατί κάποιοι στήνουν αεροπλάνα  .... !!!

    Οι κατάσκοποι ανα την επικράτεια κατάφεραν να αποθανατίσουν κρυφές δοκιμές.

    Τωρα τί αεροπλάνο και τι μοτέρ άλλη φορά !!!!



    ΤΣΙΤΑ ΤΑ ΓΚΑΖΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Control line  |  Ο κόσμος του control line  |  Θέμα: Μπορεί ν' αναπτυχθεί πάλι το control - line στην Ελλάδα;
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.