Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
307.660 μηνύματα σε 12.505 θέματα από 6.279 Μέλη / Τελευταίο μέλος: lefteris76
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 13 Ιουν 2025, 19:17:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 13 Ιουν 2025, 19:17:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 11:41]

    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 00:30]

    [Χθες στις 23:26]

    [Χθες στις 18:11]

    από dominicm
    [Χθες στις 11:28]

    [Τετάρτη, 11 Ιουν 2025, 15:23:53]

    [Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 11:19:05]

    από spirost
    [Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 07:23:07]

    [Κυριακή, 8 Ιουν 2025, 20:16:37]

    [Πέμπτη, 5 Ιουν 2025, 09:25:04]

    [Τρίτη, 3 Ιουν 2025, 16:38:33]

    [Δευτέρα, 2 Ιουν 2025, 13:28:49]

    από carapis
    [Τετάρτη, 28 Μαΐ 2025, 22:21:42]

    από Dimko
    [Σάββατο, 24 Μαΐ 2025, 20:37:32]

    από Yiannis_S
    [Σάββατο, 24 Μαΐ 2025, 19:03:08]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6279
    Τελευταίο: lefteris76
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 307660
    Σύνολο θεμάτων: 12505
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 24
    Συνολικά: 27
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατηγορία F1N Sava indoor open 2025, Σερβία 17-5-2025  (Αναγνώστηκε 494 φορές)
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 116


    « στις: Σάββατο, 17 Μαΐ 2025, 18:56:44 »

    Η ομάδα της ΕΑΗΚ τα πήγε πολύ καλά! Και εις ανώτερα!
    Αυτός ο Herman έκανε πάλι καταπληκτικής διάρκειας πτήσεις...


    * IMG_20250517_185358.jpg (191.75 KB, 345x768 - εμφανίστηκε 208 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Αν θέλεις να ακούσεις τραγούδια πουλιών μην βάλεις κλουβιά, φύτεψε δέντρα...
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 135


    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 17 Μαΐ 2025, 21:09:56 »

    Τελείωσε ένας πολύ όμορφος αγώνας με πολλές συμμετοχές σε ένα αρκετά ιδιότροπο αγωνιστικό χώρο. Όλοι οι διαγωνιζόμενοι δυσκολεύτηκαν και είχαν αρκετές αστοχίες όμως υπήρχαν αρκετα κορυφαίοι αθλητές που έβγαλαν εξαιρετικούς χρόνους!
    Δύο από τους τρείς αθλητές μας ανέβασαν το προσωπικό τους ρεκόρ σε επίσημο αγώνα!

    Οι διοργανωτές, μας υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά γεμάτοι όρεξη να μας λύσουν οποιαδήποτε απορία. Πραγματικά οι αθλητές βρίσκονται σε άλλο επίπεδο που μόνο με αρκετή εργασία επιτυγχάνεται!

    Τώρα τα κεφάλια μέσα για να κάνουμε πράξη αυτά που μάθαμε!
    Πακετάρισμα και πίσω για την Ελλάδα μας. Επόμενος αγώνας στο Ολυμπιακό χωριό..

    **Συνέχεια με Φωτογραφικό υλικό στο θέμα f1n Hellas όπου εκεί μπαίνουν όλα όσα έχουν να κάνουν για αυτή την κατηγορία**



    * IMG_20250517_184742_1_optimized_250.jpg (215.64 KB, 619x1376 - εμφανίστηκε 200 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Iannis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 125


    Ηράκλειο Κρήτης


    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 18 Μαΐ 2025, 02:25:22 »

    Ένα μεγάλο μπράβο στους συμμετέχοντες.
    Κάθε χρόνο και καλύτερα.
    Καταγράφηκε

    ΕΝΩΣΗ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ (ΕΑΗΚ)
    Μοντελοδρόμιο : Κοψά Ανωπόλεως
    E-mail : eahkmail@gmail.com  Website : www.eahk.gr
    Μέλος της Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας (ΕΛ.Α.Ο.)
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.397



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 19 Μαΐ 2025, 07:42:57 »

    Καλημέρα,

    Τι ύψος είχε η οροφή στην Σερβία?

    Επίσης έχεις μετρήσει πόσοι χρησιμοποιούν παλμό δισκοβολίας και πόσοι ακοντισμού (σε ποσοστό)? 

    Σε ρωτώ γιατί στην F3K πλέον ο παλμός του ακοντισμού έχει περάσει στην ιστορία.  Αλλά και οι τραυματισμοί τόσο στον αγκώνα όσο και στον ώμο έχουν αυξηθεί....

    Καταγράφηκε
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 116


    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 19 Μαΐ 2025, 09:59:49 »

    Καλημέρα,

    Τι ύψος είχε η οροφή στην Σερβία?

    Επίσης έχεις μετρήσει πόσοι χρησιμοποιούν παλμό δισκοβολίας και πόσοι ακοντισμού (σε ποσοστό)? 

    Σε ρωτώ γιατί στην F3K πλέον ο παλμός του ακοντισμού έχει περάσει στην ιστορία.  Αλλά και οι τραυματισμοί τόσο στον αγκώνα όσο και στον ώμο έχουν αυξηθεί....


    Καλημέρα παρά την ανωτέρω διακριτική προτροπή ώστε τα σχετικά με τη συγκεκριμένη κατηγορία θέματα να αναρτώνται  μόνο στο νήμα F1N HELLAS και επειδή θεωρώ ότι η ερώτηση σου δεν αφορά μόνο την Hellas, έχω να απαντήσω τα εξής ( με κάθε επιφύλαξη για την ακρίβεια των απαντήσεων):
    1. Το ύψος αίθουσας στο συγκεκριμένο αγώνα και όπως καθορίζεται από το κανονισμό της FAI είναι 9m. Βέβαια στο κέντρο της οροφής είναι 10,5m το οποίο μπορεί να αποδειχθεί πολύ χρήσιμο σε όσους έχουν την εμπειρία να χειριστούν τις δυσκολίες που παρουσιάζει η δομή της οροφής.

    2. Δεν έχω μετρήσει πόσοι χρησιμοποιούν την μία ή την άλλη τεχνική. Δεν θα μπορούσα άλλωστε διότι μου είναι ελαφρώς δύσκολο να παρευρίσκομαι σε όλους τους αγώνες και δυστυχώς εξ όσων γνωρίζω δεν καταχωρούνται τέτοιου είδους στατιστικές πληροφορίες. Όμως μακάρι οι ιθύνοντες  του αεραθλητικού κόσμου να προέτρεπαν  σε τέτοια οργάνωση ώστε να συλλέγονται  και επεξεργάζονται τέτοιου είδους σημαντικά για την ανάπτυξη στατιστικά στοιχεία, όπως συμβαίνει σε όλα τα αθλήματα....
    Όμως ..
    Παρατηρώντας από τις αναρτήσεις στο διαδίκτυο και από συζητήσεις με ενεργούς αθλητές της κατηγορίας στις χώρες όπου υπάρχει μεγάλη ανάπτυξη, φαίνεται ότι το tip launch ή tip start όπως το λένε αυτοί, έχει πλέον επικρατήσει. Βέβαια δεν πρόκειται ακριβώς για ρίψη δισκοβολίας. Γι αυτό ίσως αποφεύγουν να το ονοματίζουν indoor dlg .. Είναι μια κίνηση που (για αυτά τα ύψη) δεν συμμετέχουν τόσο πολύ τα πόδια όπως κυριαρχούν στην δισκοβολία. Αυτή η τεχνική έχει πλέον κυριαρχήσει διότι χρειάζεται λιγότερος κόπος για να επιτευχθεί μεγαλύτερο ύψος απ' ότι με την τεχνική του ακοντισμού.
    Βέβαια με την τεχνική του ακοντισμού είναι πιο εύκολο να επιτευχθεί η μετάβαση από την φάση εκτόξευσης στην ολίσθηση αλλά με λίγη εμπειρία στην τεχνική και το τριμαρισμα η μετάβαση μπορεί να εξασφαλιστεί και στη  tip start. Εδώ να πω πως φαίνεται ότι αυτός ο τρόπος ρίψης είναι κατάλληλος και για άτομα με πιο περιορισμένες σωματικές ικανότητες καθώς θα έχουν σύμμαχο την φυσική της περιστροφικής κίνησης χρησιμοποιώντας πιο "εύκολες" ομάδες μυών.
    Να σημειώσω ότι σε αίθουσες με μεγάλα ύψη (20-30m) συνηθίζεται η τεχνική δισκοβολίας με περιστροφή του κορμού από τα πόδια ώστε να υπάρξει η κατάλληλη επιτάχυνση...
    Επίσης η τεχνική του ακοντισμού χρησιμοποιείται πολύ για νεοεισερχόμενους λόγω  της προαναφερθείσας ευκολίας,όπως φαίνεται στις φωτογραφίες αγώνων.

    3. Τραυματισμοί: Εξ όσων γνωρίζω οι τραυματισμοί στον ακοντισμό είναι πιο συχνοί από ότι στην δισκοβολία. Επίσης οι τραυματισμοί στη δισκοβολία συμβαίνουν κυρίως σε αστράγαλους, γόνατα και μέση καθώς είναι το τμήμα του σώματος που δίνει την δύναμη στη ρίψη και άρα καταπονείται περισσότερο. Αυτό σε αντίθεση με τον ακοντισμό όπου οι τραυματισμοί συνήθως συμβαίνουν στους αγκώνες και ώμους. Άλλωστε είναι γνωστός ο κατεξοχήν τραυματισμός του ακοντιστή, η φλεγμονή λεγόμενη " αγκώνας ρίπτη".
    διαίτερα  στο F3K μπορεί να υπάρξουν περισσότεροι τέτοιοι τραυματισμοί λόγω του πεδίου ρίψης. Σε αντίθεση με τη δισκοβολία στίβου όπου το έδαφος είναι σκληρό και λείο στο σημείο που εκτελείται η περιστροφή, στα αερομοντελιστικά πεδία για αυτή την κατηγορία υπάρχει χορτάρι. Αυτό απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή κατά την περιστροφή ώστε να μην υπάρξει εμπλοκή του ποδιού και συνακόλουθος τραυματισμός.
    Φυσικά κάθε τι που κάνουμε απαιτεί και κατάλληλη τεχνική προετοιμασία για να έχουμε επιτυχία με όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα...

    Καταγράφηκε

    Αν θέλεις να ακούσεις τραγούδια πουλιών μην βάλεις κλουβιά, φύτεψε δέντρα...
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 135


    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 19 Μαΐ 2025, 11:12:02 »

    Καλημέρα από το όμορφο Βελιγράδι! Σήμερα αναχωρούμε για Ελλάδα.

    Παρακάτω φωτογραφία αναλυτικά με τα ύψη της αίθουσας. Οι πτήσεις έπρεπε να εκτελεστούν  με ακρίβεια!

    Το μικρότερο ύψος ήταν το 8.4m . Ηταν 4 οριζόντιες σόμπες  μπρος πίσω και επίσης υπήρχαν και δύο μπασκέτες που τις είχαν ανεβάσει περίπου στο ύψος που είχαν οι σόμπες


    * IMG_20250519_095025.jpg (243.67 KB, 1735x1080 - εμφανίστηκε 146 φορές.)

    * IMG-daf370b2259588e6d7b50562fc60.jpg (203.03 KB, 923x1601 - εμφανίστηκε 147 φορές.)

    * IMG-d5e1a7d98615e579f749c765cf44.jpg (179.6 KB, 792x1599 - εμφανίστηκε 147 φορές.)

    * IMG-644d5e6bb5624cf114c9dcdc311c.jpg (211.24 KB, 969x1601 - εμφανίστηκε 149 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.397



    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:25:16 »

    Ευχαριστώ και τους δύο

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κατηγορία F1N Sava indoor open 2025, Σερβία 17-5-2025
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.