Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
306.463 μηνύματα σε 12.459 θέματα από 6.279 Μέλη / Τελευταίο μέλος: makis_planes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Ιαν 2025, 09:48:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Ιαν 2025, 09:48:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από spirost
    [Σήμερα στις 08:47]

    από Markhelis
    [Χθες στις 22:54]

    από terrys76
    [Χθες στις 20:40]

    [Χθες στις 11:47]

    [Δευτέρα, 20 Ιαν 2025, 11:30:54]

    [Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 23:35:14]

    από alex r/c
    [Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 16:56:34]

    [Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 14:28:05]

    από ZTRAMP
    [Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 10:05:54]

    από spirost
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 22:12:47]

    από spirost
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 14:55:20]

    από AKISSSS
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 12:47:14]

    από CMarkop
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 12:19:34]

    από spirost
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 12:03:32]

    από savasp2
    [Παρασκευή, 17 Ιαν 2025, 22:41:30]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6279
    Τελευταίο: makis_planes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 306463
    Σύνολο θεμάτων: 12459
    Online σήμερα: 27
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 14
    Συνολικά: 16
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Oδηγος μετατροπης απο θερμικο σε ηλεκτρικο (glow to electric conversion)  (Αναγνώστηκε 180 φορές)
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 346



    « στις: Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 15:34:22 »

       Πως μπορει καποιος να μετατρεψει το μοντελο του απο θερμικο σε ηλεκτρικο? Η απαντηση στο ερωτημα αυτο ειναι ο λογος αυτου του αρθρου.


       Αντιθετα με εναν θερμικο μοτερ το ηλεκτρικο δεν εχει στενη περιοχη λειτουργιας. Οταν αγοραζεις ενα μοτερ 40αρι glow βαζεις γενικα κ μια προπελλα 10χ6 στον αξονα κ γυριζει στις 12.000 rpm  Εαν εισαι τυχερος θα αποδωσει περιπου εναν ιππο. Το πρωτο πραγμα που πρεπει να μαθει καποιος ειναι οταν πετα ηλεκτρικα μοντελα ειναι οτι εαν στρεφει μια προπελλα μεγεθους οπως του glow  σε στροφες τυπικες για ενα glow μοτερ τοτε εχει κανει κατι λαθος.
       Το  μεγαλυτερο πλεονεκτημα της ηλεκτρικης κινησης ειναι να επιλεγει καποιος  ενα συνδυασμο μοτερ/προπελλας που μπορει να στρεψει μια μεγαλυτερη προπελλα η οποια ταιριαζει οχι μονον στον τροπο που θελει να πεταξει αλλα και στην ικανοτητα του μοντελου να πεταξει με εναν προδιαγεγραμμενο τροπο. Βαζοντας ενα 46αρι μοτερ σε ενα 40αρι μοντελο μπορει να δουλεψει ικανοποιητικα για ενα σπορ μοντελο αλλα λογω  του σχεδιασμου δεν μπορει να στρεψει μια πολυ μεγαλυτερη προπελλα. Όμως, δεν θα ηταν η καλυτερη λυση για ενα 40αρι εκπαιδευτικο με δυνατοτητα να στρεψει μεγαλυτερες προπελλες. Αυτο το 46αρι μοντελο  μπορει να κινηθει με 3σελη Lipo  αποτελεσματικα με μεγαλη προπελλα κ να πεταξει ενα ελαφρυ (αλλα μεγαλο) μοντελο οπως και να κινηθει απο 5σελη   Lipo σε ενα γρηγορο μοντελο με μια μικροτερη προπελλα. Αυτο το ηλεκτρικο μοτερ ειναι ικανο να αποδωσει σωστα στο 1/3bhp οπως και σε 1 bhp. Γι'αυτο δεν πρεπει να δινονται στα ηλεκτρικα μοτερ θερμικο ισοδυναμο..
    Καταγράφηκε

    Better SAFE than sorry!
    Η βελτιωση δεν τελειωνει ποτε!!
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Oδηγος μετατροπης απο θερμικο σε ηλεκτρικο (glow to electric conversion)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.223 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.