Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
306.116 μηνύματα σε 12.442 θέματα από 6.489 Μέλη / Τελευταίο μέλος: eurotrorm
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 8 Δεκ 2024, 16:56:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 8 Δεκ 2024, 16:56:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από hpergm
    [Σήμερα στις 16:04]

    από AlexandAir
    [Σήμερα στις 10:46]

    από carapis
    [Χθες στις 23:32]

    από spirost
    [Χθες στις 21:05]

    από spirost
    [Χθες στις 14:09]

    από 3DJunk
    [Χθες στις 02:04]

    από bleriot
    [Χθες στις 00:35]

    [Παρασκευή, 6 Δεκ 2024, 14:19:14]

    από spirost
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 16:54:29]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 15:34:22]

    από Markhelis
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 14:28:45]

    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 12:58:54]

    [Τρίτη, 3 Δεκ 2024, 12:50:28]

    [Κυριακή, 1 Δεκ 2024, 01:49:54]

    από DeltaMan
    [Παρασκευή, 29 Νοε 2024, 11:05:39]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6489
    Τελευταίο: eurotrorm
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 306116
    Σύνολο θεμάτων: 12442
    Online σήμερα: 97
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 47
    Συνολικά: 52
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Εκδήλωση F5J Fly in φέλλινα 2024!  (Αναγνώστηκε 2426 φορές)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.669



    WWW
    « Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 14:20:50 »

    Τεχνικοί περιορισμοί:
    Αερομοντέλα- Κατασκευή-Πηδάλια

    Στον αγώνα μπορούν να λάβουν αερομοντέλα όπου οι επιφάνεις πτήσης ( Πτέρυγα και ουριαία πτερύγια) είναι κατασκευασμένα από αφρώδες υλικά. Τέτοια μπορεί να είναι η διογκωμένη ή εξιλασμένη πολυστερίνη (EPS, XPS), διογκωμένη πολυολεφίνη (EPO), διογκωμένο πολυπροπυλένιο (EPP). Οι επιφάνειες αυτές μπορούν να έχουν κεντρική δοκό αλλά όχι στο χείλος προσβολής ή εκφυγής. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να έχουν επικάλυψη από ξύλο ή σύνθετα υλικα (glass, carbon κλπ). Επιτρέπεται η επικάλυψη για λόγους προστασίας με αυτοκόλλητη λεπτή πλαστική ταινία ή θερμοσυστελλόμενη λεπτή μεμβράνη.(τύπου μονοκότ). Επιτρέπονται διακοσμήσεις με χρώμα ή με αυτοκόλλητα για λόγους ορατότητας.
    Η άτρακτος μπορεί να είναι κατασκευασμένη από οποιοδήποτε υλικό.
    Δεν υπάρχει περιορισμός στις διαστάσεις. Για λόγους ασφάλισης το μέγιστο επιτρεπόμενο ολικό βάρος (AUW) είναι 4kg.
    Το αερομοντέλο μπορεί να είναι ιδιοκατασκευή ή έτοιμο εργοστασιακό τύπου ARF ή RTF.

    Κατά τον αγώνα θα επιτρέπεται μόνο η χρήση πηδαλίων κλίσης (aileron) ύψους- βάθους (elevator) και διεύθυνσης (rudder). Εφόσον το αερομοντέλο φέρει και άλλα πηδάλια ελέγχου (flaps, σποιλερς κλπ) θα πρέπει να εμποδιστεί η χρήση τους ακινητοποιώντας τα με αυτοκόλλητη ταινία.
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!
    Η δικαιοσύνη έρχεται !!!!!!!!

        (Νεραιδοκυνηγός )
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 411


    « Απάντηση #31 στις: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 15:12:51 »

    Είπαμε. Τα ξέρει αλλά όχι όλα.......... Ρωτήστε κάποιον που να έχει περισσότερες γνώσεις.....
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.016


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 15:14:54 »

    Θειο ξεχασες να μας διαφωτισεις για τα "φελλινα"

    Πρώτα θα αψάξω να βρω την συνταγή της coca cola, και μετά για τα φέλλινα (δεν ξέρω αν είναι σωστό να γράφεται με δύο "λ" ή με ένα).
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 919



    « Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 15:19:12 »

    Λέξη: φέλλινα (Κλιτικό Αρχαίας)
    Δείτε και: LSJ Αρχ. Ελλην. Γραμματεία Κλίση Νέας Συνώνυμα - Σημασία Ομόρριζα
    Ετυμολογία: [<μτγν. φέλλινος < φελλός]
    λήμμα   μέρος   βαθμός   γένος   αριθμός           πτώση
    φέλλινος   επίθετο   θετικός   ουδέτερο   πληθυντικός   ονομαστική
                                                                                             αιτιατική
                                                                                             κλητική

    https://www.lexigram.gr/lex/arch/%CF%86%E1%BD%B3%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%B1#Hist0

    ΚΟΙΝΩΣ ΑΠΟ ΦΕΛΛΟ
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.016


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 15:20:34 »

    Τεχνικοί περιορισμοί:
    Αερομοντέλα- Κατασκευή-Πηδάλια

    Στον αγώνα μπορούν να λάβουν αερομοντέλα όπου οι επιφάνεις πτήσης ( Πτέρυγα και ουριαία πτερύγια) είναι κατασκευασμένα από αφρώδες υλικά. Τέτοια μπορεί να είναι η διογκωμένη ή εξιλασμένη πολυστερίνη (EPS, XPS), διογκωμένη πολυολεφίνη (EPO), διογκωμένο πολυπροπυλένιο (EPP). Οι επιφάνειες αυτές μπορούν να έχουν κεντρική δοκό αλλά όχι στο χείλος προσβολής ή εκφυγής. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να έχουν επικάλυψη από ξύλο ή σύνθετα υλικα (glass, carbon κλπ). Επιτρέπεται η επικάλυψη για λόγους προστασίας με αυτοκόλλητη λεπτή πλαστική ταινία ή θερμοσυστελλόμενη λεπτή μεμβράνη.(τύπου μονοκότ). Επιτρέπονται διακοσμήσεις με χρώμα ή με αυτοκόλλητα για λόγους ορατότητας.
    Η άτρακτος μπορεί να είναι κατασκευασμένη από οποιοδήποτε υλικό.
    Δεν υπάρχει περιορισμός στις διαστάσεις. Για λόγους ασφάλισης το μέγιστο επιτρεπόμενο ολικό βάρος (AUW) είναι 4kg.
    Το αερομοντέλο μπορεί να είναι ιδιοκατασκευή ή έτοιμο εργοστασιακό τύπου ARF ή RTF.

    Κατά τον αγώνα θα επιτρέπεται μόνο η χρήση πηδαλίων κλίσης (aileron) ύψους- βάθους (elevator) και διεύθυνσης (rudder). Εφόσον το αερομοντέλο φέρει και άλλα πηδάλια ελέγχου (flaps, σποιλερς κλπ) θα πρέπει να εμποδιστεί η χρήση τους ακινητοποιώντας τα με αυτοκόλλητη ταινία.

    Δηλαδή γεννήθηκε η νέα κατηγορία F5J-φέλλινα-GR;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.669



    WWW
    « Απάντηση #35 στις: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 15:24:20 »

    Μοτέρ-Μπαταρία
    Δεν υπάρχει περιορισμός στην ισχύ του μοτέρ.
    Η μπαταρία που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί είναι αποκλειστικά τύπου LiPO (όχι Lion ή LiFe) μέχρι τριών στοιχείων (3S) και μέχρι 2200mah χωρητικότητα.
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!
    Η δικαιοσύνη έρχεται !!!!!!!!

        (Νεραιδοκυνηγός )
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.016


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #36 στις: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 15:43:46 »

    Μοτέρ-Μπαταρία
    Δεν υπάρχει περιορισμός στην ισχύ του μοτέρ.
    Η μπαταρία που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί είναι αποκλειστικά τύπου LiPO (όχι Lion ή LiFe) μέχρι τριών στοιχείων (3S) και μέχρι 2200mah χωρητικότητα.


    Απαπητέ κύριε Σκαργιώτη,

    Ολες οι άλλες προδιαγραφές για το σκάφος είναι λογικές. Βέβαια όταν διαβάζει κανείς ότι ένα φοαμένιο ανεμόπτερο δεν πρέπει να ξεπεράσει τα 4 κιλά, μάλλον θα μπερδευτεί..

    Αυτοί που ξέρουν αντιλαμβάνονται ότι το όριο των 4 κιλών μπήκε για την ασφάλιση και μόνο.

    Αλλά οι περιορισμοί στην μπαταρία είναι εκτός πραγματικότητας.

    Από την στιγμή που συμφέρει να κόψεις χαμηλά, και ο χρόνος λειτουργίας είναι 30 δεύτερα, δεν υπάρχει λόγος να περιοριστεί η μπαταρία, είτε ως φέρουσα ενέργεια, είτε ως χημεία.

    Οταν οι NiMH έχουν μεγαλύτερη εσωτερική αντίσταση, και οι LiFePo4 έχουν μικροτερη τάση

    Αν μου αποδείξει κανείς πως μία μπαταρία με μεγάλη ενέργεια μπορεί να φέρει καλύτερο  αποτέλεσμα, θα το δεχθώ.

    Και κάτι ακόμα. Το μοτέρ το ίδιο, δεν έχει ισχύ. Εχει όμως την δυνατότητα να διαχειρίζεται ένα μέγεθος της προσφερόμενης ισχύος της μπαταρίας  VxA, ανάλογα με το μέγεθος, το βάρος του, το τύλιγμα. την ποιότητα των μαγνητών, την δυνατότητα ψύξης κ.α.. Φυσικά το να είναι ελεύθερο προδιαγραφών είναι σωστό.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 16:31:18 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.669



    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 16:36:23 »

    Οι συμμετέχοντες θα χωριστούν σε τουλάχιστον 2 γκρουπ αν είναι πάνω από 10
    Ο αριθμός γύρων θα οριστεί από τον διοργανωτή (τουλάχιστον 4)
    Τα σημεία προσγείωσης θα πρέπει να απέχουν τουλάχιστον 10 μέτρα μεταξύ τους Η εκκίνηση του γύρου θα δοθεί από ακουστικό σήμα..!!
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!
    Η δικαιοσύνη έρχεται !!!!!!!!

        (Νεραιδοκυνηγός )
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 855



    « Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 17:37:56 »

    Καλή φάση. Μπορούν να πάρουν μέρος κάτοχοι Easy glider,  Easy trainer, Elektro Rookie κι όλων των συναφών τύπων τέτοιων αερομοντέλων.
    Χμμμ, υπάρχει και σε όλα τα γένη η κατηγορία; Μπορούμε να πούμε ο φελλένιος, η φελλένια, το φελλένιο;  Grin
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.016


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 17:55:40 »

    Καλή φάση. Μπορούν να πάρουν μέρος κάτοχοι Easy glider,  Easy trainer, Elektro Rookie κι όλων των συναφών τύπων τέτοιων αερομοντέλων.
    Ναι αρκεί να μην υπερβαίνουν τα 4 κιλά!!!

    Παράθεση
    Χμμμ, υπάρχει και σε όλα τα γένη η κατηγορία; Μπορούμε να πούμε ο φελλένιος, η φελλένια, το φελλένιο;  Grin
    Χμμμ. τι λέει ο ποιητής;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.016


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 17:57:22 »

    Αγαπητέ κύριε Σκαργιώτη

    Οι συγγραφείς μυθοπλασίας, γράφουν σε διακεκομένα χρονικά διαστήματα, όταν έχουν έμπνευση. Αλλά το βιβλίο το εκδίδουν όταν ολοκληρώσουν την ιστορία.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 108


    « Απάντηση #41 στις: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 18:56:28 »

    Καλή φάση. Μπορούν να πάρουν μέρος κάτοχοι Easy glider,  Easy trainer, Elektro Rookie κι όλων των συναφών τύπων τέτοιων αερομοντέλων.
    Καλή φάση σίγουρα! Από αυτά που διαβάζω στις προδιαγραφές έχει ενδιαφέρον ότι μπορεί να είναι και ιδιοκατασκευή! Μακάρι να ξεκινήσει επιτέλους μια ενδιαφέρουσα συζήτηση. Επιστροφή σε ωραία πράγματα χωρίς τζάμπα μαγκιές!

    Σκαργιώτη: Το παρακάτω όσο Μπαμπινιώτης και Τριανταφυλλίδης μαζί να χρησιμοποιηθούν και όσες φορές και να διαβαστεί πάλι δεν θα γίνει κατανοητό....πάλι εκτός θέματος θα φαίνεται... είναι;

    "Και φτάνουμε έτσι στο μεσοστράτι της ζωής μας ή και στα γεράματα συνεχίζοντας να υποστηρίζουμε σαν αναμφίλεκτη αλήθεια τους αυτοεγκωμιαστικούς θρύλους και τα ανιστόρητα σχήματα με τα οποία μας εφοδίασε η επίσημη, καθαρισμένη ιστορία, πρώτο μέλημα της οποίας δεν είναι η συλλογική αυτογνωσία, όσο πικρή, αλλά η καλλιέργεια του ναρκισσισμού. Και καταντούμε έτσι ευεπίφοροι στην υιοθέτηση οποιουδήποτε νεόκοπου αστικού μύθου υπηρετεί τη βαυκαλιστική μας φιλαυτία, ακόμα κι αν συγκρούεται κατάφωρα με την απτή πραγματικότητα." (από άρθρο του  Παντελή Μπουκαλά στην Καθημερινή)
    Με τις υγείες σου!
    Καταγράφηκε

    Αν θέλεις να ακούσεις τραγούδια πουλιών μην βάλεις κλουβιά, φύτεψε δέντρα...
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.669



    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 4 Νοε 2024, 19:53:31 »

    Καλή φάση. Μπορούν να πάρουν μέρος κάτοχοι Easy glider,  Easy trainer, Elektro Rookie κι όλων των συναφών τύπων τέτοιων αερομοντέλων.
    Χμμμ, υπάρχει και σε όλα τα γένη η κατηγορία; Μπορούμε να πούμε ο φελλένιος, η φελλένια, το φελλένιο;  Grin

     Thumbs up


    Μιχάλη....μήπως ειναι και αερομοντελιστής ο Παντελής Μπουκαλάς?Huh?
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!
    Η δικαιοσύνη έρχεται !!!!!!!!

        (Νεραιδοκυνηγός )
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.669



    WWW
    « Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 5 Νοε 2024, 11:14:07 »

    Η χρονομέτρηση και μέτρηση του σημείου προσγειώσεως θα γίνεται από τον ίδιο τον αγωνιζόμενο  ή το βοηθό του Μετά το τέλος της πτήσης θα πρέπει να σημειώσει στο φύλλο βαθμολόγησης το χρόνο πτήσης, το ύψος διακοπής του μοτέρ- ύψος εκκίνησης και την απόσταση του ρύγχους του αερομοντέλου από το σημείο προσγείωσης. Ακολούθως το παραδίδει στη γραμματεία.
    Η χρονομέτρηση ξεκινάει μόλις ο αγωνιζόμενος  αφήσει το μοντέλο με το μοτέρ εν λειτουργία και σταματάει μόλις το μοντέλο ακουμπήσει στο έδαφος (ή αντικείμενο που ακουμπάει στο έδαφος)με οποιοδήποτε μέρος του. Ο χρόνος στρογγυλοποιείται στο κοντινότερο δευτερόλεπτο.
    Η καταγραφή του ύψους στρογγυλοποιείται στο κοντινότερο μέτρο.
    Η καταγραφή της απόστασης προσγείωσης στρογγυλοποιείται στο κοντινότερο μέτρο
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!
    Η δικαιοσύνη έρχεται !!!!!!!!

        (Νεραιδοκυνηγός )
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.016


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 5 Νοε 2024, 12:50:32 »

    Μερικές παρατηρήσεις:

    Η εκδήλωση θα αξιολογηθεί από τον αριθμό των συμμετεχόντων, που δεν είχαν παρελθόν στην F5J.

    Θα πρέπει να πετάξουν ταυτόχρονα και έμπειροι αερομοντελιστές με παρόμοια ανεμόπτερα, για να  γίνει σύγκριση και εξομάλυνση των επιδόσεων.

    Ευχή να βοηθήσει ο καιρό με νηνεμία ή ασθενείς ανέμους. Τα αναμενόμενα προς πτήση ηλεκτρικά ανεμόπτερα είναι πολύ ελαφριά.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: Εκδήλωση F5J Fly in φέλλινα 2024!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 66 ερωτήματα.