Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
305.859 μηνύματα σε 12.430 θέματα από 6.250 Μέλη / Τελευταίο μέλος: PAVLOS GRIMM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 4 Νοέ 2024, 20:32:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 4 Νοέ 2024, 20:32:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 19:53]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:37]

    από spirost
    [Χθες στις 08:54]

    από spirosta
    [Σάββατο, 2 Νοέ 2024, 20:07:18]

    από dim sofos
    [Παρασκευή, 1 Νοέ 2024, 13:40:07]

    [Τρίτη, 29 Οκτ 2024, 23:27:58]

    από chris 1975
    [Κυριακή, 27 Οκτ 2024, 13:01:42]

    [Πέμπτη, 24 Οκτ 2024, 10:05:41]

    [Τετάρτη, 23 Οκτ 2024, 11:43:59]

    από DeltaMan
    [Τετάρτη, 23 Οκτ 2024, 10:27:05]

    από dim sofos
    [Τρίτη, 22 Οκτ 2024, 20:14:28]

    [Τρίτη, 22 Οκτ 2024, 09:15:15]

    [Τρίτη, 22 Οκτ 2024, 00:43:06]

    από spirost
    [Δευτέρα, 21 Οκτ 2024, 23:00:40]

    από spirost
    [Δευτέρα, 21 Οκτ 2024, 09:36:22]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6250
    Τελευταίο: PAVLOS GRIMM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 305859
    Σύνολο θεμάτων: 12430
    Online σήμερα: 43
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 31
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προταση - συζητηση για F1N-GR κατηγορία...  (Αναγνώστηκε 357 φορές)
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 384


    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 20 Οκτ 2024, 09:02:52 »

    Κε Κωνσταντακάτο, καλημέρα.

    Να ξεκινήσω λέγοντας (για ακόμα μια φορά), ότι εκφράζω μια προσωπική άποψη.

    Σχετικά με την πρόταση σας, δεν είπε κανείς να μη την προτείνετε. Να θυμήσω όμως ότι η πρόταση για να τεκμηριωθεί, πρέπει να γίνουν 2-3 τοπικοί αγώνες, ώστε να δείτε αν αυτό που έχετε φτιάξει λειτουργεί σωστά, ή καλύτερα απο την υπάρχουσα κατηγορία, και μετά να "κατέβει" ως πρόταση επίσημα.

    Θα κάνετε κάτι τέτοιο; Αυτό ρωτάω, γιατί το να κάνει κανείς πρόταση είναι εύκολο. Η υλοποίηση του μετά είναι το δύσκολο.

    Θα επαναλάβω, και δεν το ανεφερα τυχαία, ότι το ίδιο έγινε με το RES. Ακόμα περιμένω μετά απο χρόνια, να γίνουν κάποιοι τοπικοί αγώνες για να πάρουμε μέρος και να δούμε πως δουλεύει ο κανονισμός που ΘΑ προτείνει το σωματείο. Δεν έγινε ποτέ! Αν δεν κάνω λάθος έκανε ένα Fly in η ΕΑΘΘ αλλά και αυτό δεν ξέρω τι αποτέλεσμα είχε.

    Για τελευταία φορά. Μην βλέπετε αρνητές. Κατεβάστε μια πρόταση, αφού "περάσετε" τις πρακτικές εξετάσεις.

    Και στην Αθήνα ειδικά, έχουμε εγκατάσταση στην οποία μπορεί να γίνει τοπικός αγώνας. Όχι ένας, πολλοί!
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. ’γγελου Ραδαφήνου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.996


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 20 Οκτ 2024, 11:03:35 »

    Κύριε Τερζήμπαση

    Αναφέρετε ότι πρώτα πρέπει να γίνουν δοκιμαστικοί αγώνες για να εδραιωθεί η πρότασή μας.

    Δεν θα ήταν κακό πριν ασχοληθείτε με την αντίκρουση των θέσεών μας, να μάθετε ότι ο ισχύων κανονισμός F1N-GR αναφέρει στην παράγραφο 6, εδάφιο 2

    6 Προαιρετικοί κανονισμοί
    2. Αγώνας ΅ε εκτόξευση ΅ε ελαστικό καταπέλτη
    1. Τα ανε΅όπτερα έχουν ένα είδος γάντζου ή προεξοχής στην άτρακτο του ανε΅όπτερου και η εκτόξευση γίνεται ΅ε τη βοήθεια ελαστικού καταπέλτη. Τα χαρακτηριστικά του καταπέλτη είναι ελεύθερα. Η έκταση του ελαστικού δεν ΅πορεί να ξεπεράσει το φυσιολογικό άνοιγ΅α των δύο χεριών του αθλητή.    

    Η πρότασή μας είναι απλά μία προτροπή να ενεργοποιηθεί αυτή η διάταξη ως εξής:

    Α) Στην κύρια κατηγορία F1N-GR η εκτόξευση θα γίνεται είτε με το χέρι είτε με καταπέλτη, με επιλογή του αθλητή. .
    Η αλλαγή πρέπει να ψηφιστεί, αλλά αφού δεν επιβάλλεται κάτι νέο, δεν χρειάζονται δοκιμαστικοί αγώνες.

    Β) Θα προτείνουμε επίσης παράλληλα την τροποποίηση, να αρθεί ο περιορισμός στις διαστάσεις των μοντέλων που αναφέρεται στην παράγραφο 3

    Γ) Τέλος θα προτείνουμε να υιοθετηθεί νέα υποκατηγορία F1N-150-GR (άνοιγμα φτερών 150 χιλιοστά) και η εκτόξευση θα γίνεται με καταπέλτη. (Η F1N-150 έχει τεράστια εξάπλωση σε πολλές χώρες όπως Κροατία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Σλοβενία, Σερβία, Ρουμανία, Σλοβακία, Πολωνία, Ουκρανία Ρωσία και ΗΠΑ, και πρόσφατα εκδηλώθηκε ενδιαφέρον και στην χώρα μας.)
    Ναι για αυτή την πρόταση ίσως χρειαστούν δοκιμαστικοί αγώνες, που μπορούν να γίνουν την ίδια ημέρα με την κύρια κατηγορία. Αν και προσωπικά πιστεύω ότι αφού η κατηγορία έχει εδραιωθεί και έλκει πολλούς αθλητές σε άλλα κράτη, οι δοκιμές είναι υπερβολή. Η μόνη διαφορά από την κύρια κατηγορία είναι οι μικρότερες διαστάσεις. Το γοργόν και χάριν έχει.

    Ασχετα με το θέμα που συζητάμε, σας παρακαλώ (όπως και κάθε άλλον καλοθελητή) να σταματήσετε τις αναφορές στις δραστηριότητες ή την απουσία δραστηριοτήτων της ΕΑΑ και του προέδρου της. Τα σωματεία έχουν διοικητική και οικονομική αυτονομία.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 384


    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 20 Οκτ 2024, 11:41:48 »

    Κάντε ότι θεωρείτε καλύτερο για το συμφέρον του αερομοντελισμού……….

    Από εκεί και πέρα όλοι κρινόμαστε για τις πράξεις μας καθώς και το αποτύπωμα που αφήνουμε για τους επόμενους.
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. ’γγελου Ραδαφήνου
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.364



    « Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 20 Οκτ 2024, 12:00:05 »

    Αρχίζω να πιστεύω ότι χάνουμε λίγο το νόημα και της κατηγορίας και του  free flight γενικότερα.

    Πάλι το ρίξαμε στους αγώνες και τους κανονισμούς...

    Προτεραιότητα είναι η  διασκέδαση, να πετάμε τα μοντέλα μας και να περνάμε καλά. Ή έτσι πιστεύω εγώ τουλάχιστον...

    Υπάρχουν πλήθος κατηγοριών, μη FAI ή GR, που μπορεί να πετάξει κάνεις, με έμφαση την ευχαρίστηση της πτήσης ενός κατασκευασμένου μοντέλου.


    Δηλαδή έχει πια τόσο μεγάλη σημασία η θέση,το κύπελο, ο νικητής? Π.χ. στην F1N-150? Ένα ανεμοπτερακι με 150 χιλιοστά φτερο...

    Ας γυρίσουμε στην ουσία του θέματος που είναι τα μοντέλα, η κατασκευή τους, η τεχνική...

    Ελπίζω να μην το έχει μετανιώσει ο αρχικός  poster...

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.364



    « Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 20 Οκτ 2024, 12:07:47 »

    Το θέμα θα διαχωριστεί στο αρχικό (F1N ως έχει) και σε πρόταση για συμπληρωματική κατηγορία
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 853



    « Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 20 Οκτ 2024, 15:05:59 »

    Αρχίζω να πιστεύω ότι χάνουμε λίγο το νόημα

    Ας γυρίσουμε στην ουσία του θέματος που είναι τα μοντέλα, η κατασκευή τους, η τεχνική...


    gkan

    Απ' το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί, που λένε.
    Ανοίγεις το φόρουμ γιά να δεις κανένα αεροπλάνο και πώς κατασκευάζεται και βλέπεις διάφορα άσχετα.
    Κατασκευάζει κανείς, ή πέθανε όντως ο αερομοντελισμός; Δείξτε μας τί κατασκευάζετε, πώς και πώς το πετάτε!
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Ο κόσμος του Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: Προταση - συζητηση για F1N-GR κατηγορία...
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.