Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
305.859 μηνύματα σε 12.430 θέματα από 6.250 Μέλη / Τελευταίο μέλος: PAVLOS GRIMM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 4 Νοέ 2024, 20:51:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 4 Νοέ 2024, 20:51:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 19:53]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:37]

    από spirost
    [Χθες στις 08:54]

    από spirosta
    [Σάββατο, 2 Νοέ 2024, 20:07:18]

    από dim sofos
    [Παρασκευή, 1 Νοέ 2024, 13:40:07]

    [Τρίτη, 29 Οκτ 2024, 23:27:58]

    από chris 1975
    [Κυριακή, 27 Οκτ 2024, 13:01:42]

    [Πέμπτη, 24 Οκτ 2024, 10:05:41]

    [Τετάρτη, 23 Οκτ 2024, 11:43:59]

    από DeltaMan
    [Τετάρτη, 23 Οκτ 2024, 10:27:05]

    από dim sofos
    [Τρίτη, 22 Οκτ 2024, 20:14:28]

    [Τρίτη, 22 Οκτ 2024, 09:15:15]

    [Τρίτη, 22 Οκτ 2024, 00:43:06]

    από spirost
    [Δευτέρα, 21 Οκτ 2024, 23:00:40]

    από spirost
    [Δευτέρα, 21 Οκτ 2024, 09:36:22]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6250
    Τελευταίο: PAVLOS GRIMM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 305859
    Σύνολο θεμάτων: 12430
    Online σήμερα: 47
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 35
    Συνολικά: 40
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: PA-18 Super Cub 1/4  (Αναγνώστηκε 5538 φορές)
    Πάρης Χρονάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 39


    « Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 23 Σεπ 2024, 00:01:36 »

    23 Sept 2024





























































    Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 615


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #31 στις: Δευτέρα, 23 Σεπ 2024, 09:15:53 »


      Thumbs up Πάρη πολύ ωραίο, μπράβο. Καλές πτήσεις να έχεις...!!!  Thumbs up

      Χρησταρας
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Πάρης Χρονάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 39


    « Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 30 Σεπ 2024, 02:40:13 »



    https://www.youtube.com/watch?v=gZrGAaexF8Q
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 30 Σεπ 2024, 16:19:58 από evan » Καταγράφηκε
    Πάρης Χρονάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 39


    « Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 14:37:06 »

    6η πτήση χτες στο Μοντελοδρομιο Δερβενοχωριων με τους γνωστους συγχομπιστες.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 16:57:19 από Serafim » Καταγράφηκε
    Πάρης Χρονάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 39


    « Απάντηση #34 στις: Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 15:23:55 »

    Μετα την 6η πτηση εκανα προσπαθεια προσγειωσης με Flaps αρκετες φορες και οι περισσοτερες κατεληγαν με αποτελεσμα να πεφτει σχεδον σαν τουβλο.
    Ο λογος ειναι πως παρολο που φαινοταν οτι δεν εκανα Flare, το stick ηταν τερμα πισω, τερμα elevator up και το αεροπλανο δεν ανταποκρινοταν να μου δωσει αλλο pitch.
    Κατεβασα τα φλαπς απο 45 μοιρες στις περιπου 25 και τοτε ο χειρισμος ηταν πιο ομαλος αλλα καμια σχεση για ενα STOL αεροπλανο.
    Υποψιαζομαι πολλους παραγοντες που μπορει να θετουν αυτο το προβλημα και αυοτι ειναι οι αξης.
    1. Οχι αρκετο ανοιγμα μοιρων του elevator, απο 18 μοιρες που ανοιγε σε σχεση με το stabilizer το αυξησα να παει τωρα μαξ στις 26 (ο κατασκευαστης δινει 13).
    2. Κακο οριζοντιο stabilizer inclination , που ειχαμε συζητησει παλαιοτερα, σε σχεση με τον οριζοντα. Ο κατασκευαστής δινει 1,8 με 2 μοιρες, το δικο μου ειναι 3.7 περιπου.
    3. Κακο κεντρο βαρους / πολυ nose heavy. Δεν ειχε υπολογιστει με φουλ δεξαμενη αν και αυτη βρισκεται σχεδον πανω στο CG και δεν ξερω κατα ποσο το εχει επηρεασει, θα κανω δοκιμες.
    4. Κακός χειρισμός, δεν εδινα και ενα τσικ throttle κατα την προσεγγιση αλλα το εσβηνα στο ρελαντι.
    5. Γενικα βαρυ μοντελο

    Αν τα 1,2,3,4 μπορω και ΞΕΡΩ ακριβως πως να τα διορθωσω ας επικτρνωθουμε λιγο στο 5 και ας βαλουμε λιγο φυσικη.
    Με βαση το Wing Cube Loading και με βαση οτι το αεροπλανο μου εχει 4,14 τετραγωνικα μετρα πτέρυγας με περιπου 11 κιλα βαρους:
    Προσπαθω να κανω σωστους υπολογισμους αλλα δεν βρισκω σωστα αποτελεσματα, μπερδευομαι πολυ στην μετατροπη του calculator απο ποδια που δινει ο κατασκευαστης την πτερυγα/ σε ιντσες, και τα κιλα σε γραμμαρια.
    Και αυτο το αποτελεσμα που θα βγει θελω να το συγκρινω με ενα τυπικο 1/4 Cub να καταλαβω ποσο βαρυτερος ειμαι
    Ακουω γνωμες
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 16:01:04 από Πάρης Χρονάκης » Καταγράφηκε
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 253



    « Απάντηση #35 στις: Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 17:26:06 »

    4,14 τετραγωνικα μετρα πτέρυγας... Ουαάου
    Καταγράφηκε

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 249



    « Απάντηση #36 στις: Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 19:05:20 »

    About your "wing loading" the wing should be  aprox. 112 inches x 16 inches. That will give you a wing loading of 7 , (112/16=7)witch is  good for the high lift wing of the Cub.That said,I previously told you that your CG (EMPTY) should be between 25% for start ,and 30 % of the cord, after a few  flights (with 30 the max.)
    Now about your stab. incidence: lets say that you'r on the extreme side of 3 degr. positive  (frond of stab is up and trailing edge is down).
    This is what happens when you go fast: The plane  will be diving .The more the speed ,the more will dive.
    When U slow down the down pitch of the nose ,will  be less.
    Now, when U apply the  flaps (at the trailing edge of the wing) and with the stab (pitching down moment) the total down pith is increased,and thus your  problems.
    You can set the High rates on your elevator on very high for the take off and landing,and cut back for the flying.
    ps. You must check the engine,wing and stab incidences in relation with the Thrust line,see what is wrong and correct it.
    Carry on.
    Καταγράφηκε
    Πάρης Χρονάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 39


    « Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 20:27:25 »

    Ι have to disagree in some points, my wing is 106 inches long, not 112.
    I am looking for the Wing Cube Loading and not the general wind loading and that in comparison to my weight which is 11kg take off weight all in, gas included. (I know the difference between T.O weight, Empty weight etc. from the simulators)
    I know where the CG should be exactly, and that is according to the manufacturer, Piper, which according ot my scale is 12.1cm from leading edge of the wing to the aileron tip which is total length 40.1cm.
    Αccording to Piper, that is 30%, not 25%.
    I think you misconfuse the PA-18 with the J3. They are two different planes.
    Other changes you suggest, are just unchangeble now, the plane is complete, I cant change the incidences now. The horizontal stabilizer is glued with fuselage, I cant cut it.
    Only changes I can do is to move the CG back or forward, and change the throw rate of the elevator.
    The engine placement is correct.
    But this is not my point.
    Im trying to compare my built which is 11kg to others and see how heavier than a common 1/4 cub am I.
    Καταγράφηκε
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 249



    « Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 21:45:15 »

    Hi, your wing loading  is good. Your plane is not heavy for the wing area and high lift airfoil. About the CG ENVELOPE, I  said 25 TO 30 % (depends how good can you fly and it is ok for the first flight to be a little nose heavy ).
    As for the wing-span ur correct,it is 106".(I went in my garage and measure mine) I'v got three J-3 Cubs  1/4 scale one  has clipped wing ,some Ur weight and some lighter,and one PA-18  1/3 scale. Some with flaps some without (PA-18 with flaps)  and ALL  are flying just about the same,withe the only difference that the without flaps are more aerobatic ,than those  with flaps.
    If you can't make any structural changes  adjust  the elevator  trim as I described it  and you'll be ok.
    Do you understand why the plane re-acts  with the stab problem and the  flaps deployment ?
    There are only minor differences  between the J-3 and PA-18, and none of them will make any dramatic difference in the flying characteristics. They are both Cubs
    ps Try to do landings 10-20 meters up,(another words imagine that the 20 meter  altitude is your runway) with and without flaps fast and slow. See what works best and go with it.
    Carry on.

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: PA-18 Super Cub 1/4
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.