Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:47:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:47:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304514
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 25
    Συνολικά: 26
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: sanyo eneloop  (Αναγνώστηκε 22418 φορές)
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318



    « Απάντηση #75 στις: Πέμπτη, 7 Σεπ 2023, 14:09:14 »

    Πολυ  χρησιμη  η αναλυση  για τα ηλεκτρικα στοιχεια και τη φορτιση των μπαταριων.
    Εαν η μια μπαταρια αστοχησει/ θα εχω  τροφοδοσια  απο τη  δευτερη μπαταρια η οχι?
     θεωρω ομως το  κοκκινο καλωδιο που παει προς το δεκτη  δεν ειναι απαραιτητο να απομονωθει, ειναι redundant.

    Παράθεση
    πό το τριπλό καλώδιο του σέρβο θα κόψεις το κόκκινο καλώδιο (του θετικού πόλου) στο σκέλος που πάει/έρχεται προς/από τον δέκτη, για να απομονώσεις την μπαταρία του δέκτη από το σέρβο.

    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #76 στις: Παρασκευή, 8 Σεπ 2023, 03:50:39 »

    Το κύκλωμα / εφαρμογή που αναφέρεσαι, λέει ότι μπορείς να τροφοδοτήσεις ένα (ή και περισσότερα) από τα σέρβο με ανεξάρτητη μπαταρία. Αν αφήσεις το κόκκινο καλώδιο, τότε περνάμε στο προηγούμενο κύκλωμα που έχω πρειγράψει, όπου ο δέκτης/όλα τα σέρβο καλύπτονται από δύο παράλληλες μπαταρίες. Αλλά δεν είναι αυτό που θέλουμε.

    Ανεξάρτητη τροφοδοσία σημαίνει να παίρνει τάση μόνο από αυτή την μπαταρία Να μην έρχεται σε επαφή με την άλλη μπαταρία.

    Και θα προσθέσω ένα ακραίαο παράδειγμα: Αν έχεις ένα σέρβο που είναι HV και θέλεις να το τροφοδοτήσεις με 7-8 Volts, τι λες θα αφήσεις αυτή την τάση να περάσει στον δέκτη και στα άλλα σέρβο που ίσως να μην την αντέχουν;

    Υπάρχει λόγος να ενώσεις παράληλα μία μπαταρία 4,8V και μία 8V; Είναι ενάντια κάθε λογικής.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #77 στις: Παρασκευή, 8 Σεπ 2023, 11:35:55 »

    Κατι τετοιες πατεντες κανετε και μετα πεφτουν τα μοντέλα !!!
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #78 στις: Παρασκευή, 8 Σεπ 2023, 13:45:45 »

    Κατι τετοιες πατεντες κανετε και μετα πεφτουν τα μοντέλα !!!


    Αγαπητέ Τάσο, μη φοβάσαι εσύ δεν πετάς πιά, τα έχεις βάλει όλα στο ράφι, Αν φυσικά πέσουν από το ράφι θα σπάσουν. Και μετά θα φταίνε οι "πατέντες".
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #79 στις: Παρασκευή, 8 Σεπ 2023, 19:11:02 »

     Cheesy Grin
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #80 στις: Τρίτη, 12 Σεπ 2023, 04:26:44 »

    Όταν αγοράζετε στοιχεία NiMH, κάνετε πριν την χρήση ένα κύκλο αναγνώρισης.
    Πέρα από hobbyshop του εξωτερικού ένα πακέτο NiMH 8 στοιχείων, μεγέθους ΑΑ, χωρητικότητας 2700 mAH (διευκρινίζω ότι δεν ήταν μάρκας Eneloop).
    Στον πρώτο κύκλο έδωσε στην εκφόρτιση 1500 mAh. Χρειάστηκαν ακόμα 8 κύκλοι, με φόρτιση στα 200 mA και εκφόρτιση στα 200 mA για να ξυπνήσουν και να αποδώσουν 2600 mAh.
    Ο πομπός μου στην λειτουργία του χρειάζεται 200 mA, οπότε η φόρτιση καλύπτει λειτουργία πέρα των 10 ωρών.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #81 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2023, 13:34:25 »

    Πολυ  χρησιμη  η αναλυση  για τα ηλεκτρικα στοιχεια και τη φορτιση των μπαταριων.
    Εαν η μια μπαταρια αστοχησει/ θα εχω  τροφοδοσια  απο τη  δευτερη μπαταρια η οχι?
     θεωρω ομως το  κοκκινο καλωδιο που παει προς το δεκτη  δεν ειναι απαραιτητο να απομονωθει, ειναι redundant.

    Παράθεση
    πό το τριπλό καλώδιο του σέρβο θα κόψεις το κόκκινο καλώδιο (του θετικού πόλου) στο σκέλος που πάει/έρχεται προς/από τον δέκτη, για να απομονώσεις την μπαταρία του δέκτη από το σέρβο.



    ready solution  Thumbs up  https://www.powerbox-systems.com/produkte/powerbox-systeme.html

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=58919.0



    .
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318



    « Απάντηση #82 στις: Κυριακή, 24 Σεπ 2023, 12:58:07 »

    Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια  συνολικα ηταν 280mah
    ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα  280mah/ αριθμος σερβο
    280mah/5  56mah

    Οσο για τα πειράματα στον πάγκο, που διάβασα αλλού, αλλιώς αντιδρούν τα σέρβο όση ωρα στρέφουν το κεφάλι τους με το φορτίο,
    Παράθεση
    και αλλιώς όταν το έχουν ήδη στρέψει σε μία ακραία θέση και εξακολουθούν ακινητοποιημένα να αντισταθμίζουν το φορτίο.


    Τα αναλογικα σερβο δεν δινουν ταση κρατανε idle στην μεγιστη μετατοπιση

    Mια NiMh Venom 2500Μah οταν βγηκε aπο την κουτα ειχε μολις 300ΜΑh με 8--10 κυκλους αναμενω να δωσει 2500Mah, Mε φορτιση 100 Μah για 25h  πηρε 2500 MAh
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #83 στις: Κυριακή, 24 Σεπ 2023, 17:06:22 »

    Mια NiMh Venom 2500Μah οταν βγηκε aπο την κουτα ειχε μολις 300ΜΑh με 8--10 κυκλους αναμενω να δωσει 2500Mah, Mε φορτιση 100 Μah για 25h  πηρε 2500 MAh

    Προφανώς το γινόμενο 100mAh επί 25 ώρες θα είναι 2500.
    Το ερώτημα είναι όμως , τα πήρε πράγματι, ή απλά περάσανε και καταγράφηκαν απο τον φορτιστή;

    Το πόση ενέργεια υποθετικά πέρασε στην μπαταρία είναι μία παράμετρος που απλα καλό είναι να την ξέρουμε.
    Αυτό που ενδιαφέρει όμως είναι πόση ενέργεια θα δώσει στην εκφόρτιση η μπαταρία, με το μέσο ρεύμα που αναμένεται να εκφορτίζεται.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318



    « Απάντηση #84 στις: Κυριακή, 8 Οκτ 2023, 01:15:51 »





    Φυσικα δεν πηγαν και τα 2500MAh , ενα ποσοστο ενεργειας μετατραπηκε σε θερμοτητα....
    Θα δειξει στην πραξη ποσα MAh θα δωσει...
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 349



    « Απάντηση #85 στις: Δευτέρα, 16 Οκτ 2023, 16:56:03 »

    Εγω έχω ενα παρόμοιο θέμα. Φορτίζω τις eneloop με τον imax στο auto και σε καποια στιγμή ολοκληρώνεται η φόρτιση. Αν ομως ξαναπατήσω για φόρτιση παίρνει κι άλλα. Το.ιδιο γίνεται και με τις απλές NiMh στις μπουζόπιπες. Πχ φορτίζει και παίρνει ανάλογα 300-400
    και σταματάει και μετα σε εκ νέου φόρτιση δίνει αλλά ~100-150mAh.
    Φορτίζω πάντα με 0.2Α σε μπαταρίες 2200-2500
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #86 στις: Τρίτη, 31 Οκτ 2023, 04:12:06 »

    Διακρίνουμε δύο εκδοχές:

    Στο αυτόματο πρόγραμμα φόρτισης NiMH η περάτωση επιτελείται ανιχνεύοντας την αύξηση της τάσης. Ετσι όταν ξαναβάλεις την μπαταρία στην φόρτιση, η τάση που έχει επιστρέ-ψει στα επίπεδα ηρεμίας, αρχίζει να αυξάνει και πάλι, και κάποια στιγμή θα σταματήσει.
    Η χωρητικότητα που δείχνει ο φορτιστής, δεν έχει περάσει στην μπαταρία, αφού είναι φορτισμένη δεν μπορεί να πάρει κι’ άλλο φορτίο. Απλά μετατρέπεται σε θερμότητα.

    Όμως υπάρχει ακόμα μία εκδοχή. Αν τις NiMH προσπαθείς να τις φορτίσεις με μεγάλη έ-νταση, η μπαταρία δεν μπορεί να δεχθεί γρήγορα την ενέργεια που δίνει ο φορτιστής και ως επακόλουθο θα αυξήσει την τάση της νωρίτερα. Ναι, τότε η μπαταρία δεν έχει φορτίσει πλήρως και μπορεί να πάρει ακόμα ενέργεια.

    Θα θυμίσω παλιές ιστορίες. Όταν πρωτο-κυκλοφόρησαν οι ΝιΜΗ, τις φόρτιζαν με ταχεία φόρτιση όπως έκαναν για τις NiCd. Το πρωϊ, έβλεπαν το λαμπάκι σβηστό, και θεωρούσαν ότι η μπαταρία έχει φορτιστεί. Όμως, όπως εξηγήσαμε προηγουμένως, ο φορτιστής ανίχνευε αύξηση της τάσης πολύ νωρίς και σταματούσε την φόρτιση. Η μπαταριά δεν έπαιρνε την αναμενόμενη ενέργεια, αλλά άργησαν να το καταλάβουν. Ετσι εκείνη την εποχή καταγράφηκαν τα περισσότερα σπασίματα που οφείλονταν σε «άδεια» μπαταρία (του δέκτη).
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: sanyo eneloop
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.