Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
307.825
μηνύματα σε
12.506
θέματα από
6.253
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
panosdo
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 8 Ιουλ 2025, 21:17:02
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 8 Ιουλ 2025, 21:17:02
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 00:28]
ελικες
από
Nikolas K
[
Χθες
στις 21:04]
ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
από
CMarkop
[Σάββατο, 5 Ιουλ 2025, 17:42:25]
Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP ...
από
carapis
[Τετάρτη, 2 Ιουλ 2025, 15:11:41]
Κατασκευή αεροσκάφους FMA IA 58 Pucará
από
carapis
[Δευτέρα, 30 Ιουν 2025, 06:40:59]
KOR-1 (Beriev Be-2) 1/5
από
Demetre
[Σάββατο, 28 Ιουν 2025, 18:41:07]
Χώρος Πτήσης στη Βέροια.
από
vilisdev
[Σάββατο, 28 Ιουν 2025, 15:44:55]
Η πρώτη μου τηλεκατεύθυνση
από
Yiannis_S
[Σάββατο, 28 Ιουν 2025, 13:51:04]
BMFA Indoor Scale Nationals 2025
από
hpergm
[Πέμπτη, 26 Ιουν 2025, 21:58:25]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
AKISSSS
[Δευτέρα, 23 Ιουν 2025, 14:22:45]
3D Design - 3D printing
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Σάββατο, 21 Ιουν 2025, 21:43:16]
Μοντελοδρόμιο στο Ολυμπιακό χωριό?
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Σάββατο, 21 Ιουν 2025, 08:43:29]
3D Printing Services (Sp3DProjects)
από
savasp2
[Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 23:35:00]
Μοντελοδρόμιο Hobby Box - Ακραίφνιο #2
από
CMarkop
[Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 12:30:16]
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΛΛΗΝΑ ΑΘΛΗΤΗ ΣΤΟ NORTH MACEDON...
από
GASTON
[Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 11:59:34]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6253
Τελευταίο:
panosdo
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 307825
Σύνολο θεμάτων: 12506
Online σήμερα: 218
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 165
Συνολικά: 167
Dimko
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
|
Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
| Θέμα:
ελικες
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: ελικες (Αναγνώστηκε 2246 φορές)
akissofronas
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 45
ελικες
«
στις:
Κυριακή, 7 Ιαν 2024, 11:21:09 »
γεια σας θα ηθελα να αναφερθω στο θεμα με τις ελικες στα ηλεκτρικα μοντελα.
τι διαφορες εχουν οι sport με τις κλασσικες και με τις slow?
μπορψ πχ σε ενα μοντελο που φοραει κλασσικη να του βαλω sport στο ιδιο νουμερο?
2η ερωτηση το 2ο νουμερο της ελιακς αναφερεται στο πλατος . αν θελω να παιξω με τις ελεικες για να δω τι ταιριαζει καλυτερα τι ειναι προτιμοτερο να αλλαζω το μηκος της ή το πλατος?
Καταγράφηκε
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 879
Απ: ελικες
«
Απάντηση #1 στις:
Κυριακή, 7 Ιαν 2024, 11:45:31 »
Καλημέρα Άκη! Θα σου απαντήσω στο δεύτερο σκέλος της ερώτησής σου: το δεύτερο νούμερο που αναγράφει κάθε έλικα δεν ειναι το πλάτος της, αλλά το βήμα των πτερυγίων της. Δηλαδή το πόσο "βιδώνει" τον αέρα και προχωράει μπροστά σε κάθε στροφή.
Συνήθως, πιο μικρες διαμετρους (μηκη οπως λες κι εσυ) και πιο μεγάλα βήματα τα βαζεις σε πιο γρηγορα μοντελα. Μεγαλυτερες διαμετρους και μικροτερα βηματα, τα βαζουμε σε πιο αργα μοντελαπου εχουν και μεγαλυτερες αντιστασεις. Η επιλογη εξαρταται απο πολλους παραγοντες και ειναι καλυτερα μα γινεται μετα απο δοκιμες.
Για το πρωτο σκελος της ερωτησης, εγω μονο θα πω οτι καθε κατασκευαστης μπορει να διατείνεται οτι η ταδε ελικα που ειναι slowfly ειναι καλυτερη απο μια σπορ και τα λοιπα. Γενικα, ιδια νουμερα ελίκων το ιδιο αποτελεσμα θα εχουν, πανω- κατω. Αυτο που θα κοιταγα σιγουρα ειναι να προσεξω να μην βαλω μια ελικα που εχει αδυναμη κατασκευη (πχ slow fly), σε ενα μοντελο με δυνατο κινητηρα που μπορει να την σπασει!
Καταγράφηκε
Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!
Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
akissofronas
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 45
Απ: ελικες
«
Απάντηση #2 στις:
Πέμπτη, 11 Ιαν 2024, 14:55:48 »
ευχαριστω
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6.111
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: ελικες
«
Απάντηση #3 στις:
Δευτέρα, 15 Ιαν 2024, 12:07:23 »
αγαπητοί φίλοι
αν θέλετε μπορείτε να διαβάσετε μερικές πληροφορίες για έλικες στο βιβλίο μου
https://jkon.elao.gr/ninter-106.htm
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιώργος Αναστασιάδης
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 8
Απ: ελικες
«
Απάντηση #4 στις:
Κυριακή, 25 Μαΐ 2025, 09:37:07 »
Το link για το βιβλίο είναι νεκρό αν γίνεται να το ανανεώσετε !!!
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6.111
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: ελικες
«
Απάντηση #5 στις:
Κυριακή, 25 Μαΐ 2025, 10:28:14 »
Παράθεση από: Γιώργος Αναστασιάδης στις Κυριακή, 25 Μαΐ 2025, 09:37:07
Το link για το βιβλίο είναι νεκρό αν γίνεται να το ανανεώσετε !!!
Δυστυχώς έτσι είναι
Το βιβλίο φιλοξενείτο στην ιστοσελιδα της Ομοσπονδίας, αλλά μία μέρα χωρίς προειδοποίηση εξαφανίστηκε.
Η ΕΑΑ ετοιμάζει δική της σελίδα όπου θα φιλοξενηθεί και το βιβλίο μου εμπλουτισμένο με νέες ενότητες.
Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 409
Απ: ελικες
«
Απάντηση #6 στις:
Πέμπτη, 29 Μαΐ 2025, 19:56:42 »
Γεια σου
Στον αξονα ΧΧ" ειναι ο κυβισμος του κινητηρα σε c.in, στον αξονα YY" ειναι οι διαστασεις των προπελλων σε In. (1in =25,4mm) , Η διαγραμμισμενη περιοχη ειναι οι προτεινομενες διαστασεις προπελλας
Παραδειγμα σε .90 c.in. οι προτεινομενες διαστασεις ειναι 13χ6 - 15χ8 βασει διαγραμματος
Σε τετραχρονους κινητηρες τεινουν να δινουμε μεγαλυτερες διαμετρους σε .90 τετραχρονο θα διναμε 15χ6
Σε ενα .46 διχρονο
ενα 10χ7 10χ8 μεγαλωνοντας κατα μια ιντσα το βημα
θεωρητικα
σε μια περιστροφη εχεις 8χ25,4ΜΜ =20,32CM BHMA στην πραξη ειναι μικροτερο λογω αντιστασεων
36.jpg
(190.34 KB, 803x730 - εμφανίστηκε 318 φορές.)
4.JPG
(117.11 KB, 1046x787 - εμφανίστηκε 318 φορές.)
Καταγράφηκε
Better SAFE than sorry!
Η βελτιωση δεν τελειωνει ποτε!!
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6.111
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: ελικες
«
Απάντηση #7 στις:
Παρασκευή, 30 Μαΐ 2025, 11:02:29 »
Παράθεση από: Yiannis_S στις Πέμπτη, 29 Μαΐ 2025, 19:56:42
Σε ενα .46 διχρονο
ενα 10χ7 10χ8 μεγαλωνοντας κατα μια ιντσα το βημα
θεωρητικα
σε μια περιστροφη εχεις 8χ25,4ΜΜ =20,32CM BHMA στην πραξη ειναι μικροτερο λογω αντιστασεων
Το γεωμετρικό βήμα είναι ανεξάρτητο των αντιστάσεων ή των στροφών.
Η έλικα αποδίδει έλξη όταν η πρόωσή της (η προς τα εμπρός μετακίνησή της) είναι 30% μικρότερη από ότι δείχνει με υπολογισμούς το θεωρητικό/γεωμετρικό βήμα της. Σε αυτή την σχέση υφίσταται γωνία προσβολής και παράγεται η μεγαλύτερη έλξη.
Για να γίνει αυτό κατανοητό, θα πω ότι αν η έλικα ταξίδευε όσο δείχνει το γεωμετρικό βήμα της (π.χ. σε βύθιση) θα λειτουργούσε σε 0 γωνία προσβολής και δεν θα υπήρχε παραγωγή έλξης.
Σε ακόμα μέγαλύτερη ταχύτητα (επίσης σε βύθιση) θα εμφανιστεί αρνητικό βήμα και το αεροπλάνο θα φρενάρει.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 409
Απ: ελικες
«
Απάντηση #8 στις:
Τετάρτη, 4 Ιουν 2025, 21:48:24 »
εχεις δικιο θειε γιαννη οτι το βημα δεν ειναι μικροτερο.....
........οπως ειναι γνωστο οι
APC προπελλες
εχουν μεγαλυτερο βημα απο το δηλωμενο και οι προπελλες fiala
https://vrtule-fiala.cz/en/classic-propellers--46
εχουν μικροτερο βημα απο το δηλωμενο ετσι π.χ. η προπελλα APC-E 10x5 εχει βημα 5,6 και οχι 5 οπως ειναι το δηλωμενο και αυτο γιατι
γενικα το βημα μεταβαλλεται κατα μηκος της ακτινας της προπελλας........
τo βημα μετριεται στο 75% της διαμετρου (0,75D)
https://vrtule-fiala.cz/img/cms/Navody/Vrtule/FialaPropellersElectrodimension.pdf
γιατι ειναι το σημειο που αντικατοπριζει ισορροπια μεταξυ της
ταχυτητας του blade tip
και ενος
σταθερου αεροδυναμικου περιβαλλοντος
Καταγράφηκε
Better SAFE than sorry!
Η βελτιωση δεν τελειωνει ποτε!!
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 409
Απ: ελικες
«
Απάντηση #9 στις:
Τετάρτη, 4 Ιουν 2025, 21:49:22 »
οι προπελλες με ιδια μορφη (shape) και πτερυγωση (airfoil) ανηκουν στην ιδια οικογενεια προπελλων.
στο σχημα βλεπουμε προπελλες της ιδιας οικογενειας με ratio 1 και 0,5 που εχουν σταθερο P/d 1 και 0,5 οι οποιες εχουν ακριβως ιδιο Cp.(συντελεστή απόδοσης)
1.png
(2.19 KB, 675x633 - εμφανίστηκε 210 φορές.)
2.png
(2 KB, 675x520 - εμφανίστηκε 214 φορές.)
Καταγράφηκε
Better SAFE than sorry!
Η βελτιωση δεν τελειωνει ποτε!!
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6.111
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: ελικες
«
Απάντηση #10 στις:
Πέμπτη, 5 Ιουν 2025, 08:06:50 »
Οι έλικες που έχουν ίδιο αριθμό διαμέτρου και βήματος, αποκαλούνται «τετράγωνες έλικες»
Υπάρχουν πολλές προσεγγίσεις των σχεδιαστών για την κατανομή του γεωμετρικού βήματος κατά μήκος του φύλλου.
Βήμα βαθμηδόν μειούμενο προς τα άκρα. Λιγότερες δίνες, και αντίσταση, περισσότερες στροφές.
Βήμα σταθερό σε όλο το μήκος. Εύκολο στην κατασκευή, μικρή απόδοση
Βήμα αυξανόμενο προς τα άκρα Μεγαλύτερη αντίσταση, αλλά μικρότερος θόρυβος από τη περιοχή των ακροπτερύγιων.
Βήμα αυξανόμενο και στη συνέχεια μειούμενο προς τα άκρα
Η απόδοση των ελίκων με βήμα 8 ή 9 (όπως στα διαγράμματα) αντιστοιχεί σε στατική μέτρηση. Και θα παρατηρήσει κανείς ότι η περιοχή των στροφών των μετρήσεων είναι χαμηλή. Γιατί με τέτοιο βήμα, κατ’ αρχάς δεν λειτουργούν σε πλήρη απόδοση, είναι μερικώς στολαρισμένες, και αν περιστραφούν σε περισσότερες στροφές (πάντα σταστικά) θα στολάρουν σε μεγάλο βαθμό, οπότε οι μετρήσεις απλώς θα επιβεβαιώσουν το στολάρισμα.
Για να κάνει το αεροπλάνο hover, επιλέγονται ψιλά βήματα π.χ. 3 ή 4. Αλλά ακόμα και με αυτά η έλικα λειτουργεί μερικώς στολαρισμένη, τα αποτελέσματα μετρήσεων της έλξης είναι τα ρεαλιστικά που εμφανίζονται στο hover.
Όταν το αεροπλάνο κάνει hover δεν υπάρχει μετακίνηση της έλικας Αρα το παραγόμενο έργο είναι μηδέν [έλξη Χ μετακίνηση (0) = 0]
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6.111
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: ελικες
«
Απάντηση #11 στις:
Πέμπτη, 5 Ιουν 2025, 09:25:04 »
Παράθεση από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Πέμπτη, 5 Ιουν 2025, 08:06:50
Βήμα σταθερό σε όλο το μήκος. Εύκολο στην κατασκευή, μικρή απόδοση
Συγνώμη έγραψα λάθος. Εννοούσα γωνία φύλλου σταθερή σε όλο το μήκος (στο ίδιο επίπεδο), άρα το βήμα μεταβάλλεται ανάλογα. Δεν είναι σταθερό.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 409
Απ: ελικες
«
Απάντηση #12 στις:
Χθες
στις 15:22 »
σαν γενικος κανονας θα περιμενα οτι οσο αυξανεται το βημα ετσι και ο θορυβος ανεξαρτητα που ειναι το peak κατα μηκος της προπελλας
μπορεις να μας φερεις καποιο
παραδειγμα
στην πραξη Βήμα αυξανόμενο και στη συνέχεια
μειούμενο προς τα άκρα
εδω βλεπουμε προπελλες με ratio 0,5 το χρωστουσα απο το Post #4 Ιουν 2025, 21:49:22
λινκ με γεωμετρικα δεδομενα για προπελλες 11χ7
https://m-selig.ae.illinois.edu/props/volume-1/data/ma_11x7_geom.txt
69.png
(1.95 KB, 675x520 - εμφανίστηκε 79 φορές.)
89.png
(1.93 KB, 675x520 - εμφανίστηκε 80 φορές.)
Καταγράφηκε
Better SAFE than sorry!
Η βελτιωση δεν τελειωνει ποτε!!
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 879
Απ: ελικες
«
Απάντηση #13 στις:
Χθες
στις 21:04 »
To CP είναι ο συντελεστής ισχύος της έλικας, δηλαδή δείχνει την ισχύ που απορροφά η έλικα και πώς αυτός μεταβάλλεται με τις στροφές.
Αυτά τα διαγράμματα που δείχνεις, δε, είναι γιά την περίπτωση στατικής έλικας, δηλαδή ταχύτητα αεροπλάνου μηδέν.
Καταγράφηκε
Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!
Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
|
Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
| Θέμα:
ελικες
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...