Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
301.212 μηνύματα σε 12.269 θέματα από 6.228 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΠΑΣ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 2 Φεβ 2023, 10:39:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 2 Φεβ 2023, 10:39:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 08:14]

    [Σήμερα στις 00:34]

    [Σήμερα στις 00:16]

    [Χθες στις 18:17]

    από AKISSSS
    [Χθες στις 08:06]

    [Τρίτη, 31 Ιαν 2023, 14:43:47]

    [Δευτέρα, 30 Ιαν 2023, 23:19:26]

    [Κυριακή, 29 Ιαν 2023, 22:07:15]

    από Yiannis_S
    [Κυριακή, 29 Ιαν 2023, 19:34:58]

    από 3DJunk
    [Παρασκευή, 27 Ιαν 2023, 17:57:49]

    από Greekjets
    [Παρασκευή, 27 Ιαν 2023, 16:29:51]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 25 Ιαν 2023, 00:31:41]

    [Τρίτη, 24 Ιαν 2023, 12:40:08]

    [Δευτέρα, 23 Ιαν 2023, 17:52:21]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 22 Ιαν 2023, 18:26:48]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6228
    Τελευταίο: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΠΑΣ
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 301212
    Σύνολο θεμάτων: 12269
    Online σήμερα: 43
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Α1-Α3 άδειας χειριστή ΕASA.  (Αναγνώστηκε 6920 φορές)
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #90 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2022, 08:54:17 »

    Για να γυρίσω στο θέμα...
    Το άρθρο 16 του κανονισμού που αναφέρθηκε από τον Αντώνη, και που δίνει τη δυνατότητα στα κράτη να θεσπίσουν ειδικούς όρους για την οργανωμένη αερομοντελιστικη δραστηριότητα, υπήρξε αντικείμενο συζήτησης. Διότι αρχικά ανέφερε ότι εξαιρέσεις θα ισχύουν για συλλόγους και τα μέλη τους. Αυτό θα δημιουργούσε πρόβλημα αν επισκεπτόταν ένα σύλλογο κάποιος μη μέλος (απλός επισκέπτης, αγωνιζόμενος κλπ).  Η τελική μορφή (μετά από παρεμβάσεις φορέων, οπως η EMFU) αναφέρει για "δραστηριότητα εντός του πλαισίου μοντελιστικων συλλόγων"
    Αντιγράφω από την easa

    Regarding Article 16 (authorisations to model aircraft clubs and associations), is it in the ‘spirit’ of the Regulation to have ‘few and concentrated’ clubs/associations or to facilitate clubs/associations distributed throughout the national territory to access this ‘authorisation'?
    Answer
    It was certainly not the intention of the regulator to limit or concentrate in any way access to an authorisation, or bring advantage to certain clubs or associations over others. The intent is to foster a safety culture that has been preserved and encouraged within clubs and associations.

    EASA is aware of the very frequent international competitions as well as the importance of model aircraft tourism, also for the local economy (hotels, restaurants, etc.) in some regions. For this reason, the phrase ‘operations in the framework of’ was used in the Regulation. By requiring the authorisation under Article 16 to apply to operations ‘in the framework of’, the legislator allows Member States to grant this authorisation to a broader set of pilots than members alone. This also includes, for instance, guest pilots, competitors, and all the persons listed in the authorisation provided by the State. It is decisive that the national legislator is sufficiently satisfied that the pilots operating under this authorisation are aware of and adhere to the requirements under the authorisation. How this is done is for the national authorities (and authorisation holders) to decide.


    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.898


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #91 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2022, 09:34:57 »

    Στα μέσα της δεκαετίας του 1950, ένας Ελληνας αερομοντελιστής, γνώστης των ηλεκτρονικών, έφτιαξε ένα αρκετά μεγάλο μοντέλο για την εποχή του και έβαλε ένα σύστημα σχεδιασμένο από τον ίδιο, με λυχνίες και escapments (δεν υπήρχαν servo τότε). Θα πείτε μπράβο.

    Αμα σας πω όμως ότι το απογειώσανε μπροστά από το ΠαναθηναΪκό Στάδιο και το οδηγήσανε μέσα από ένα ανοιχτό αυτοκίνητο έως το Σούνιο, τι σχόλια θα κάνετε;

    Θα μπορούσε κάποιος να κάνει το ίδιο σήμερα; Σίγουρα όχι ένας έμπειρος αερομοντελιστής που έχει αίσθηση ευθύνης και γνωρίζει τους νόμους του κράτους και τους γραπτούς και άγραφους κανόνες της ασφάλειας των πτήσεων.

    Ολοι οι κανονισμοί, και νόμοι επαφίενται στην καλή πρόθεση του πολίτη να τους εφαρμόσει.

    Του πολίτη, που γνωρίζει τι λένε οι κανονισμοί και οι νόμοι.

    Τι γίνεται όμως με αυτούς που δεν τους ξέρουν, ή με αυτούς που ενώ τους ξέρουν, πάνε αντίθετα στο κατεστημένο και δεν δέχονται να τους εφαρμόσουν;

    Τι γίνεται με αυτούς που ενώ έχουν καλή πρόθεση, δεν γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν;

    Και για να εξηγήσω την προηγούμενη ρήση μου, θα αναφέρω ένα παλιό συμβάν.

    Κάποτε ήμουν επόπτης στο μοντελοδρόμιο των Σπάτων, και ξαφνικά βλέπω στον διάδρομο, έναν μπαμπά με τον γιό του (που σημειωτέον ήταν η πρώτη φορά που τους έβλεπα), με ένα μοντέλο με τον κινητήρα σε λειτουργία, έτοιμοι να επιχειρήσουν απογείωση.
    Τρέχω αμέσως να ξεκαθαρίσω την κατάσταση, και τους ρωτάω:

    - Καλημέρα. Πρώτη φορά έρχεστε εδώ;
    - Ναι μου λένε.
    - Είσαστε γραμμένος στην λέσχη;
    - Όχι. Ο «τάδε» (καταστηματάρχης) μας είπε να έρθουμε εδώ να το πετάξουμε, και να μην δώσουμε σημασία στο τι θα μας πουν εδώ, γιατί είναι δημόσιος χώρος και δεν έχουν δικαίωμα να μας ελέγξουν.  
    - Ξέρετε να πετάτε το μοντέλο;
    - Γιατί; Δύσκολο είναι; Μας είπε (ο καταστηματάρχης): Το τραβάς ανεβαίνει. Το σπρώχνεις κατεβαίνει.
    Και πριν προλάβω να πω κάτι άλλο, μαρσάρουν τον κινητήρα και το μοντέλο «ανεβαίνει» και κατεβαίνει». Και μετά….. ησυχία.

    Θέλω να ευχαριστήσω τους αγαπητούς φίλους κ.κ. Μ. Λουκάκη,  Γ. Σκαργιώτη και Α. Παπαδόπουλο, για το ενδιαφέρον τους και τις προσπάθειές τους να γνωστοποιήσουν στο ευρύ κοινό το νέο Ευρωπαϊκό κανονισμό της EASA που θα τεθεί σε ισχύ και στη Ελλάδα, σε λίγες ημέρες.
    Θα προσθέσω όμως ότι, όπως έχει ήδη αναφερθεί, υπάρχει η δυνατότητα, η ΑΠΑ να διαμορφώσει τον Ευρωπαϊκό κανονισμό πάνω στην Ελληνική πραγματικότητα, ήδη γίνονται οι δέουσες διαβουλεύσεις προς τα έξω, και είμαι αισιόδοξος ότι θα κληθούμε να εφαρμόσουμε ένα προσιτό αποτέλεσμα.  

    Εκείνους που φοβάμαι είναι «οι έμποροι» που προκειμένου να πουλήσουν θα επαναλαμβάνουν: «Το τραβάς ανεβαίνει το σπρώχνεις κατεβαίνει».
    Τι λέτε, δεν υπάρχουν σήμερα κάποιοι πολίτες που δεν θα ενοχληθούν από ΑΠΑ και EASA και θα μας «κλείσουν το σπίτι»;

    Αρκεί μόνο ένας.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #92 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2022, 10:23:35 »

    Κύριε Γιάννη,
    Μου θυμίσατε κι εμένα τέτοιες ιστορίες απείρου κάλους! Σήμερα έχουν αλλάξει τα πάντα , σε όλες τις εκφράσεις της ζωής και των ανθρώπινων σχέσεων... Αν είναι καλύτερα ή χειρότερα θα το απαντήσει ο καθένας στον εαυτό του.
    Δεν είναι και επι του παρόντος. Αυτό όμως που θα έπρεπε να συζητηθεί, ανοικτά, δημόσια και πολιτισμένα όπως γίνεται εδώ είναι το πως διαχειριζόμαστε τα νέα δεδομένα.

    Το "κλείσιμο του σπιτιού" δεν μπορεί να αποφευχθεί με την έκδοση ενός κανονισμού....Όλοι το γνωρίζουμε  καλά αυτό.
    Γι αυτό ο νόμος σε καταστάσεις που έχουν επικινδυνότητα, απαιτεί ασφάλιση.... βέβαια υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα στην ασφάλιση που σε καλύπτει έναντι ενός κανονισμού (αν συμβαίνει και αυτό) και την ασφάλιση που σε καλύπτει πραγματικά σε μια σοβαρή περίπτωση....
    Αυτό το νήμα όμως δεν έχει σκοπό να αναζητήσει ασφαλιστικά συμβόλαια που εχουν ουσια. Ο σκοπός είναι η ευαισθητοποίηση με ανοικτή, δημόσια και αξιοπρεπή συζήτηση (όπως γίνεται εδώ) σε αυτά τα σοβαρά ζητήματα. Άλλωστε είναι γνωστό ότι τουλάχιστον εγώ δεν είμαι ειδικός και ούτε αρμόδιος να δώσω απάντησεις και λύσεις. Απλά θα ήθελα να έχουν γνώση και δυνητικά γνώμη, όλοι οι φίλοι αερομοντελιστες. Αυτός ο δημόσιος διάλογος έγινε τα προηγούμενα χρόνια σε αλλες χώρες και έτσι οργανώθηκε και μια καλή άμυνα.  Μετά καθένας μπορεί να δρασει-αντιδράσει όπως νομίζει.  Είναι δικαίωμα του, εφόσον γνωρίζει τις επιπτώσεις των πράξεων του στον εαυτό του και στους άλλους.....
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.898


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #93 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2022, 11:33:43 »

    Το "κλείσιμο του σπιτιού" δεν μπορεί να αποφευχθεί με την έκδοση ενός κανονισμού....Όλοι το γνωρίζουμε  καλά αυτό.
    Γι αυτό ο νόμος σε καταστάσεις που έχουν επικινδυνότητα, απαιτεί ασφάλιση.... βέβαια υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα στην ασφάλιση που σε καλύπτει έναντι ενός κανονισμού (αν συμβαίνει και αυτό) και την ασφάλιση που σε καλύπτει πραγματικά σε μια σοβαρή περίπτωση....

    Καλημέρα Μιχάλη

    πράγματι δε κλείνει το σπίτι, ανεξάρτητη είναι η ασφάλιση έναντι αστικής ευθύνης, όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι η κάλυψη.
    Ούτε το ποινικό μέρος του ατυχήματος μας αφορά.
    Αλλά ένα ατύχημα θα μας εκθέσει και ίσως μας βλάψει ανεπανόρτωτα.
    Και αν ο υπεύθυνος δεν ξέρει και δεν είναι ασφαλισμένος καν; Ακόμα χειρότερα.
    Πάλι η Ομοσπονδία θα εκτεθεί. Οπως έχει συμβεί σε ατυχήματα σε άλλα αεραθλήματα. Και  μάλιστα όταν δεν αφορούσε τρίτους αλλά τον ίδιο τον αεραθλητή.

    Ας κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν: "φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά"

    Θα περιμένω να μάθω πως οδεύουν οι έμποροι που πουλάνε drones και Plug N' (and) Play μοντέλα.
    Αν θέλουν να έχουν την πλάτη τους καλυμένη, δεν θα πρέπει να πουλάνε σε κανέναν κάτι τέτοιο αν δεν επιδείξει πιστοποιητικό και ασφαλιστήριο. Οπως δεν πουλάνε όπλα αν δεν έχεις σχετική άδεια κατοχής.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #94 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2022, 11:48:53 »

    Κύριε Γιάννη,
    Πολύ εύστοχο το σχόλιο σας. Είναι σοβαρό θέμα. Το αναφέρατε αι στη συνάντηση σωματείων αερομοντελισμου. Είναι ένα θέμα όμως που αφορά τον φορεα (σωματείο αθλητικό ή μη, Ομοσπονδία αθλητική ή μη κλπ). Επίσης είναι διαφορετικό θέμα από τον κανονισμό της easa, που είναι το θέμα του νήματος αυτού.
     Λύσεις και γι αυτό υπάρχουν πολλές. Ο κάθε φορέας με το νομικό του μπορεί να τις βρει. Παραδείγματα πολλά και στο εξωτερικό και στο εσωτερικό. Αρκεί να δει κανείς πως το έχουν διαχειριστεί άλλοι φορείς που ασχολούνται με αντίστοιχης επικινδυνότητας δραστηριότητες, όπως ο αερομοντελισμος. Ακόμα και στον αερομοντελισμο, σε αυτή την έρμη τη χώρα, έχω ακούσει ότι υπάρχει σωματείο που ασφαλίζει γι αυτό το λόγο όλους τους αερομοντελιστικους αγώνες που διοργανώνει....  Δεν απαιτείται απο το νόμο αλλά είναι μια λογική πρακτική στους περίεργους καιρούς που ζούμε....
    Είναι ένα σοβαρό θέμα που μάλλον πρέπει να το δουν όσοι είναι αρμόδιοι...
    Καταγράφηκε
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 629


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #95 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2022, 17:53:55 »

    Το πού σταματάει ένα αερομοντέλο να είναι αερομοντέλο με την κλασική έννοια και πού αρχίζει να είναι "drone", δηλαδή να περιέχει και μία μορφή αυτόματου ελέγχου , είναι αρκετά συγκεχυμένο στις μέρες μας πλέον. Ισχύει και το αντίστροφο. Κατά τη γνώμη μου λοιπόν, δικαίως ο νομοθέτης τα έβαλε όλα στο ίδιο τσουβάλι και όρισε ότι ο κανονισμός ισχύει εξίσου. Άλλωστε, έϊ, ποιός βλέπει καλύτερα το αερομοντέλο του πάνω από τα 120 μέτρα; Huh


    Προσωπικά εγώ θεωρώ αερο..Μ Ο Ν Τ Έ Λ Ο , όποια κατασκευή προσπαθεί να προσομοιάσει ένα υπάρχον αεροπλάνο.
    Όλα τα άλλα είναι UAS μη επανδρωμένα ιπτάμενα συστήματα .
    Ασχέτως αν έχουν ή όχι ,κάμερα ή αυτόματο έλεγχο και άσχετος το πόσο παθιασμένος είναι ο χειριστής γι' αυτό που κάνει [/quote]modelers are pasionate aviators[/quote].
    Ούτε καν τα F3c ή τα F3a που έχουν μία ζωγραφιστή καλύπτρα ως θέση πιλότου.

    Γιαυτό συμφωνώ μαζί σας ότι δικαίως ο νομοθέτης τα έβαλε όλα στο ίδιο τσουβάλι να τελειώνουμε  .
    p.s. Και γι' αυτό το γρηγορότερο UAS είναι το Χ-47B και όχι η σαΐτα του Guinness Records.



    Αργυρή τα αεροπλάνα μου στην δική MOY  Azn ζυγαριά δείχνουν 249gr και η προπόνηση μου "φατσούλες" δεν ξεπερνά το ύψος των 149μ  Crazy2




    ΆΡΑ, αν δε μιλάμε για :
    -πινακίδες
    -ΚΤΕΟ
    -πιστοποιημένες ζυγαριές
    -και υποχρεωτικό πιστοποιημένο αλτίμετρο ,

    η λύση είναι να είμαστε όλοι στην ομοσπονδία και σε οργανωμένους χώρους. Τα υπόλοιπα έρχονται από μόνα τους.
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #96 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2022, 18:14:15 »

    [quote author=Dell Gatto Grande link=topic=58853.msg335625#msg335625 date=1670342035

    η λύση είναι να είμαστε όλοι στην ομοσπονδία και σε οργανωμένους χώρους. Τα υπόλοιπα έρχονται από μόνα τους.
    [/quote]

    Επειδή λοιπόν αυτό δεν πρόκειται να συμβεί  (γιατί δεν θα γίνουν όλοι οδηγοί wrc ή φόρμουλα και άλλοι δεν θέλουν παρέα, για τους λόγους τους)  θα υπάρχει και δίπλωμα και πινακίδες και μητρώο και χωροταξικους περιορισμούς  και ασφάλιση...Όπως ακριβώς έχει γίνει σε όλο τον κόσμο. Οποιος θέλει τα κάνει και όποιος δεν θέλει δεν το κάνει. Όσοι κινηθούν έξυπνα και πάρουν απαλλαγές, τόσο το καλύτερο για αυτούς.....
    Αποδεδειγμένα όμως δεν έρχονται από μόνα τους ...
    Καταγράφηκε
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.637



    WWW
    « Απάντηση #97 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2022, 18:50:28 »

    [quote author=Dell Gatto Grande link=topic=58853.msg335625#msg335625 date=1670342035

    η λύση είναι να είμαστε όλοι στην ομοσπονδία και σε οργανωμένους χώρους. Τα υπόλοιπα έρχονται από μόνα τους.

    Επειδή λοιπόν αυτό δεν πρόκειται να συμβεί  (γιατί δεν θα γίνουν όλοι οδηγοί wrc ή φόρμουλα και άλλοι δεν θέλουν παρέα, για τους λόγους τους)  θα υπάρχει και δίπλωμα και πινακίδες και μητρώο και χωροταξικους περιορισμούς  και ασφάλιση...Όπως ακριβώς έχει γίνει σε όλο τον κόσμο. Οποιος θέλει τα κάνει και όποιος δεν θέλει δεν το κάνει. Όσοι κινηθούν έξυπνα και πάρουν απαλλαγές, τόσο το καλύτερο για αυτούς.....
    Αποδεδειγμένα όμως δεν έρχονται από μόνα τους ...
    [/quote]
     Thumbs up

    Και μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και Ferrari και fiat που κυκλοφορούν ανασφάλιστα χωρίς να πληρώνουν το τέλος κυκλοφορίας και περνάν και με κόκκινο δεν σέβονται όρια ταχύτητας και κάνουν και κόντρες  ……. Έχουμε πολλα δύστυχος
     παραδείγματα …!!!!
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.304



    WWW
    « Απάντηση #98 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2022, 23:34:46 »

     Μας ζηλέψανε τόσο πολύ που ο αερομοντελισμός  σε λίγο θα κατακτήσει τελείως την αεροπορία.....!!! Φτού μας να μην μας ματιάσουν άλλο! χαχαχαχαχα Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #99 στις: Τετάρτη, 7 Δεκ 2022, 10:19:09 »

    Μας ζηλέψανε τόσο πολύ που ο αερομοντελισμός  σε λίγο θα κατακτήσει τελείως την αεροπορία.....!!! Φτού μας να μην μας ματιάσουν άλλο! χαχαχαχαχα Thumbs up

    Ναι κάπως έτσι, άσε που μπορεί να περάσουν το Pitts Special του Κάρολου για μοντέλο κλίμακας 1/2 και να μην του επιτρέπουν να πετάξει πάνω από τα 120μ... Grin.

    Η όλη φάση με τον κανονισμό μου θυμίζει τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας και την "και καλά Πράσινη ανάπτυξη" για την οποία δεσμευθήκαμε σαν κράτος, κλείσαμε τους σταθμούς λιγνίτη για να το παίξουμε τα καλά παιδιά της EU έχοντας άλλα ζωτικότερα ενεργειακά ζητήματα (τα οποία πληρώνουμε τώρα) και παρακολουθώντας ως μην πω τη Γερμανία και άλλες χώρες της Ευρώπης να κάνουν ότι θέλουν διατηρώντας τους αντίστοιχους σταθμούς. Ας δούμε λοιπόν τί θα κάνουν αυτές οι χώρες που πραγματικά έχουν ανεπτυγμένο Αεραθλητισμό, Αερομοντελισμό και κάποια εκατομμύρια χρήστες ΣμηΕΑ και βλέπουμε. Νομίζω πως πάμε να το παίξουμε πάλι καλά παιδιά χάνοντας και αυτά που έχουμε...δίνουμε πατήματα σε κάποιους να σβήσουν τον ΑΜ από το χάρτη εντελώς...όχι φυσικά γιατί έχουν κάτι με το hobby μας αλλά πολύ απλά γιατί δεν τους ενδιαφέρει...=> "Εδώ ο κόσμος χάνεται και εσείς παίζετε με αεροπλανάκια..." γνωστή ρήση... Grin
    Καταγράφηκε
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #100 στις: Τετάρτη, 7 Δεκ 2022, 11:07:06 »

    . Ας δούμε λοιπόν τί θα κάνουν αυτές οι χώρες που πραγματικά έχουν ανεπτυγμένο Αεραθλητισμό, Αερομοντελισμό και κάποια εκατομμύρια χρήστες ΣμηΕΑ και βλέπουμε.
    Ακριβώς αυτό.... Με μια επισήμανση, όχι τι ΘΑ κάνουν, γιατί το κάνουν ήδη.....
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #101 στις: Τετάρτη, 7 Δεκ 2022, 12:06:22 »

    . Ας δούμε λοιπόν τί θα κάνουν αυτές οι χώρες που πραγματικά έχουν ανεπτυγμένο Αεραθλητισμό, Αερομοντελισμό και κάποια εκατομμύρια χρήστες ΣμηΕΑ και βλέπουμε.
    Ακριβώς αυτό.... Με μια επισήμανση, όχι τι ΘΑ κάνουν, γιατί το κάνουν ήδη.....

    Χρειάζονται αρκετά δεδομένα, με σωστή συλλογή, δόμηση και αντικειμενική πάντα παρουσίαση για να βγούνε σαφή συμπεράσματα. Είναι λίγο νωρίς ακόμη έστω κι αν το κάνουν ήδη. Σας ανέφερα σε προηγούμενο post ότι όλοι στις ανεπτυγμένες αεροπορικά χώρες χρησιμοποιούν μεταλλικό ταμπελάκι από το 2015. Δεν είδα να παραδειγματίζεται κανείς εδώ και υπάρχουν αρκετοί παρόμοιοι κανονισμοί, μόνο για πτυχία διαβάζουμε προς το παρόν, 120μ και κάποιες ιστορίες πριν 75 χρόνια. Έχω πετάξει σε μοντελοδρόμιο που απείχε 20 km από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Κολλωνίας, ένα από τα μεγαλύτερα της Γερμανίας (εκεί εδρεύει και η EASA παρεμπιπτόντως). Εφαρμόζαμε κάποιους κανόνες αλλά δεν μας είχε πιάσει τόσο μεγάλο άγχος όσο βλέπω σε αυτό εδώ το thread και οι Γερμανοί είναι πολύ σχολαστικοί σε θέματα ασφάλειας (για αυτό πηγαίνουν εξαιρετικά και οι Ασφαλιστικές Εταιρίες εκεί). Θα μπορούσα να μοιραστώ κάποια στιγμή τις διαδικασίες. Ψυχραιμία συνάδελφοι...το training fee για το A1/3 θα το πληρώσετε αλλά να ξέρετε το γιατί. :-)


    * Koln.JPG (101.03 KB, 650x541 - εμφανίστηκε 194 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 7 Δεκ 2022, 12:26:30 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #102 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2022, 13:13:30 »

    Για να μην επαναλαμβάνομαι συνεχώς, στα παρακάτω λινκ μπορεί ο καθένας να διαβάσει τι συμβαίνει σε διάφορες χώρες της Ευρώπης για ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ! Δηλαδή αερομοντελιστικους συλλόγους είτε κάνουν αεραθλητισμο είτε όχι..... Για δραστηριότητα εκτός συλλόγων κοιτάξτε αλλού μάλλον....Επίσης παραθέτω και το λινκ για τη Γερμανία, που έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Όποιος διαβάσει θα καταλάβει γιατί.   Α! 26,75€ η πιστοποίηση από την ομοσπονδία τους.... Τελικά σχεδόν παντού πληρώνουν.....
    Όποιος θέλει αγχώνεται, όποιος δεν θέλει δεν αγχώνεται....
    Εγώ δεν πρόκειται να αγχωθω πάντως.....

    https://emfu.eu/regulation/implementation

    https://emfu.eu/regulation/implementation/germany

    Προσοχή spoiler: παντού τα ίδια κάνουν, σε γενικές γραμμές..... Wink
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.304



    WWW
    « Απάντηση #103 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2022, 15:51:08 »

    Who

    A registration of a guest pilot for operation under the rules of the MFSD is mandatory. There will be an online procedure for the registration and it is free of cost. The registration is valid for 3 month and can be renewed once per year. Non-resident pilots who are member of the DMFV register once at the MFSD and can operate on registered MFSD/DAeC airfields. There is no time limit for this registration.

    Pilots not familiar with the location of operation under the new rules need a briefing by a local pilot holding a MFSD-COC. On airfields such a briefing is mandatory for all pilots anyway.

    Alternatively a guest pilot can become an associated member of the MFSD without insurance and without time limit and then is not treated as guest pilot anymore. The cost is 7,60€ per year. For guest pilots operating in Germany on a regular basis this would be the preferred and simplest solution.

    There are age limits for operating model aircrafts.

    Below 250 gr:                      No limit
    250 gr to 2 kg:                    minimum age of 7 years
    2 kg to 25 kg:                      minimum age of 14 years or supervised operation
    25 kg to 150 kg:                  minimum age of 16 years


     

    A certificate of competence is issued by the MFSD and can be obtained following an online training and an online test. In the future COC´s of foreign aeromodelling associations may be accepted. The European A1 /A2 /A3 COC´s are not accepted. Liability insurance and EU-registration (e-Identification) are mandatory.

    What

    Model aircraft heavier than 25 kg (MTOM) must be certified and require an annual inspection, as well as a pilot license for their operation. Models weighing less than 25kg but more than 250gr or with a camera or other sensors must display the European e-identification number of the operator. There are no specific requirements for transponders.

    Where

    In Germany aeromodelling is allowed anywhere, except where location-specific restrictions are in place (air traffic regulations, environment protection or other limitations). There is no general height limit but typically operation is conducted in airspace Golf. The weight limit for model aircraft is 150 kg. Models above 25 kg must be certified. A certificate of competence is mandatory for operations above 120 m and models with more than 2 kg MTOM. A certificate of competence is not required if the operation takes place under the direct supervision of a pilot that holds a valid certificate of competence issued by the MFSD.

    FPV operations require an observer.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 332



    « Απάντηση #104 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2022, 17:48:08 »

     150 kg:         minimum age of 16 years
    Μαλλον εννοει να μπει μεσα ο 16χρονος............ Ποοολύ αστείο

    υ.γ ο ελληνας ξερει καλυτερα .........δεν θελω...δεν θελω σου λεω..........δεν θα παρω σου λεω....... Ποοολύ αστείο

    υ.γ ιι   θελω να δω μονδελο 150 κιλα...........
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: Α1-Α3 άδειας χειριστή ΕASA.
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.