Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
301.212 μηνύματα σε 12.269 θέματα από 6.228 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΠΑΣ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 2 Φεβ 2023, 11:13:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 2 Φεβ 2023, 11:13:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 08:14]

    [Σήμερα στις 00:34]

    [Σήμερα στις 00:16]

    [Χθες στις 18:17]

    από AKISSSS
    [Χθες στις 08:06]

    [Τρίτη, 31 Ιαν 2023, 14:43:47]

    [Δευτέρα, 30 Ιαν 2023, 23:19:26]

    [Κυριακή, 29 Ιαν 2023, 22:07:15]

    από Yiannis_S
    [Κυριακή, 29 Ιαν 2023, 19:34:58]

    από 3DJunk
    [Παρασκευή, 27 Ιαν 2023, 17:57:49]

    από Greekjets
    [Παρασκευή, 27 Ιαν 2023, 16:29:51]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 25 Ιαν 2023, 00:31:41]

    [Τρίτη, 24 Ιαν 2023, 12:40:08]

    [Δευτέρα, 23 Ιαν 2023, 17:52:21]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 22 Ιαν 2023, 18:26:48]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6228
    Τελευταίο: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΠΑΣ
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 301212
    Σύνολο θεμάτων: 12269
    Online σήμερα: 43
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 24
    Συνολικά: 25
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 9     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Α1-Α3 άδειας χειριστή ΕASA.  (Αναγνώστηκε 6922 φορές)
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 13:31:24 »



    Τώρα εδώ στο aeromodelling καλό θα ήταν να υπάρχει ένα link την αρχική σελίδα  "νομοθεσία/ιπτάμενα τηλεκατευθυνόμενα" .



    Πολύ καλή ιδέα!
    Μιας και το θέμα είναι αρκετά σοβαρό και θα αφορά (και απασχολήσει) όλους τους αερομοντελιστές στο εξής, ανεξαρτήτου ένταξης σε συλλόγους, σωματεία κλπ....
    ΑΝ είναι εφικτό, μπορεί ένα "καρφιτσωμένο νήμα" σε όποιο τμήμα του φόρουμ νομίζουν οι διαχειριστές ότι είναι κατάλληλο, θα είναι πολύ χρήσιμο... Ακόμα θα μπορούσε να δημιουργηθεί και ολόκληρο τμήμα με αυτό το θέμα και εντός του να υπάρχουν υποθέματα για της διάφορες πτυχές της νομοθεσίας που αφορά τα Τ/Κ αερομοντέλα ( ασφάλιση, πιστοποιήσεις, θέματα ιδιωτικών συλλόγων, θέματα χώρων πτήσεων, παραχωρήσεις δημόσιας γης κλπ.....)
    Τι λέτε γι αυτό κύριοι διαχειριστές?
    Καταγράφηκε
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.637



    WWW
    « Απάντηση #31 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 16:34:32 »

    Σιγά σιγά θα πρέπει να κοιτάμε και  τις επιτρεπόμενες περιοχές

    https://dagr.hcaa.gr/

    Καλό είναι να ελέγχετε  μοντελοδρομια και μη εάν ειναι σε απαγορευμένες περιοχές !!
    Ανοίγοντας την εφαρμογή  σου δείχνει την θέση σου στον χάρτη
    Είναι πολύ ενδιαφέρον η πληροφορία που σου δίνει !!
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 851



    « Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 18:05:12 »


              Εχουμε και εχω στο παρελθον , κάνει κάπως ανευθυνες πτησεις.
    Το να εισαι ασφαλισμένος και το μεταλλικό  ταμπελάκι, είναι μια υπευθυνη στάση, που τοσα χρονια  προσπερνουσαμε και καλο είναι που γινεται.
     Θα διαβάσω και γω, τωρα στα γεράματα, τους κανονισμους.
    Να ρωτησω κατι αυτους που ηδη τα διάβασαν.
    Βλεπω γυρο απ τα αεροδρόμια 2 περιοχες Traffic zone & Perimeter. Υποθέτω ότι μονο τα 250γραμ. θα είναι νομιμα εξω απ τη Traffic zone και κάτω απ τα 120μ. Τι λενε οι κανονισμοι;
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.304



    WWW
    « Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 19:49:44 »

    Eντωμεταξύ το πιο απλό βίντεο να δεις και την πιο απλή πτηση σε οποιδηποτε μοντελοδρόμιο η show η αγώνες FAI σε όλο τον Πλανήτη δεν θα βρείς καποιον που να πετάει κατω απο τα 120 μέτρα!
    Αυτός που έγραψε το συγκεκριμένο όριο  πρέπει να ηταν τεράστιος τρόμπας ! Ολοι παράνομοι εξ αρχής!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.886


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #34 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 19:57:38 »

    Eντωμεταξύ το πιο απλό βίντεο να δεις και την πιο απλή πτηση σε οποιδηποτε μοντελοδρόμιο η show η αγώνες FAI σε όλο τον Πλανήτη δεν θα βρείς καποιον που να πετάει κατω απο τα 120 μέτρα!
    Αυτός που έγραψε το συγκεκριμένο όριο  πρέπει να ηταν τεράστιος τρόμπας ! Ολοι παράνομοι εξ αρχής!  Thumbs up

    Αργύρη, δεν θα τον αποκαλούσα "τρόμπα" αλλά μάλλον αντι-αερομοντελιστή !!!

    Ειναι πολύ περίεργο πως η FAI επέτρεψε αυτό τον όρο !!!!!
    Σαν να μην υπήρξαν ποτέ αερομοντελιστές !!!!!!!!!!!!!
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.304



    WWW
    « Απάντηση #35 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 20:40:44 »

    Ακριβώς! Καμία σχεση με την πραγματικότητα! Μετά σου λέει ασφαλίσου.
    Εμεις ετσι και αλλιώς θα προσαρμοστούμε και στην νεα πραγματικότητα.Παρα πολλοι εχουν ήδη εξαερωθεί.Μια τέτοια νέα παράμετρος που πλέον είναι απαράιτητη θα διώξει ακόμα μερικούς !Σε λίγα χρόνια θα έχουν μείνει αυτοί που μπορούν μόνο.

    Ετσι ειναι οι  Business.

    Κατα τα άλλα αυτό ειναι ....  και είναι κατανοητό!Οτι ειναι λογικό με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο !

    Βεβαια ανοίγονται νέα δημιουργικά μονοπάτια για αυτόυς που θα έχουν κέρδος !Σε άλλα πεδία βέβαια!
    Ολα ελέγχονται στενά!

    Η τεχνολογία εχει γίνει προσιτή τρεχει υπερβολικά και εμείς θέλουμε το χόμπυ μας . Δυσκολος αλγόριθμος! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.637



    WWW
    « Απάντηση #36 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 21:34:04 »

    Eντωμεταξύ το πιο απλό βίντεο να δεις και την πιο απλή πτηση σε οποιδηποτε μοντελοδρόμιο η show η αγώνες FAI σε όλο τον Πλανήτη δεν θα βρείς καποιον που να πετάει κατω απο τα 120 μέτρα!
    Αυτός που έγραψε το συγκεκριμένο όριο  πρέπει να ηταν τεράστιος τρόμπας ! Ολοι παράνομοι εξ αρχής!  Thumbs up

    Μπερδευόμαστε λίγο !!!
    Άλλο ο αγώνας
    Άλλο το να πετάω στην αλάνα
    Άλλο να πετώ σε έναν οργανωμένο χώρο !!

    Ο αγώνας -εκδήλωση θα πρέπει και πρέπει να έχει Νοταμ
    Δηλαδή περιοχή δεσμευμένη κατά πλάτος και κατά ύψος που απαιτείται για των αγώνα - διοργάνωση
    Εκεί ισχίουν οι κανόνες του κάθε αγώνα  !

    Αλάνα 120 μέτρα και σου δίνετε η επιλογή ασφαλείας από παράνομος νόμιμος !
    Που και εκεί κατόπιν  κάποιων  ενεργειών μπορεί και εκεί για κάποια νοταμ
      
    Οι οργανωμένοι χώροι μπορούν να έχουν μόνιμη μουαμ!!!
    Θα πρέπει να μέρημυήσουν οι ιδιοκτήτες -σωματεία που έχουν την διαχείριση  τους να βγάλουν μόνιμη νοταμ !!

    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 22:34:51 από G.Skargiotis » Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 22:41:48 »

    Παρόμοιος κανονισμός με ίδιους περιορισμούς και υποχρεώσεις ισχύουν και στη χώρα μας εδώ και 12 χρόνια. Δεν αλλάζει κάτι  ουσιαστικό στους περιορισμούς. 

    Το σημαντικό με αυτό τον καινούριο κανονισμό είναι ότι δίνεται η δυνατότητα  σε όποιον θέλει να ασχοληθεί με τον αερομοντελισμο χωρίς να εγγραφεί σε ένα αεραθλητικο σωματείο και να είναι υποχρεωτικά αθλητής,να το κάνει με νόμιμο και πάνω από όλα με ασφαλή τρόπο.
    Δηλαδή  επιτελους λαμβάνεται υπόψιν η "πραγματική " πραγματικότητα ,ότι υπάρχουν πολλοί αερομοντελιστες, μάλλον οι περισσότεροι, σε όλο τον πλανήτη, που πετάνε  και απολαμβάνουν τα αεροπλανακια τους χωρίς να ανήκουν σε οργανωμένο "αθλητικό" σύλλογο....
    Καλό ή κακο;
    Καταγράφηκε
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 22:44:01 »

    Τώρα ότι κάποιος-οι θα βρουν ευκαιρία για κέρδη.... λέγεται καπιταλισμός! Grin Grin
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.304



    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 23:12:00 »

    Παρόμοιος κανονισμός με ίδιους περιορισμούς και υποχρεώσεις ισχύουν και στη χώρα μας εδώ και 12 χρόνια. Δεν αλλάζει κάτι  ουσιαστικό στους περιορισμούς.  

    Το σημαντικό με αυτό τον καινούριο κανονισμό είναι ότι δίνεται η δυνατότητα  σε όποιον θέλει να ασχοληθεί με τον αερομοντελισμο χωρίς να εγγραφεί σε ένα αεραθλητικο σωματείο και να είναι υποχρεωτικά αθλητής,να το κάνει με νόμιμο και πάνω από όλα με ασφαλή τρόπο.
    Δηλαδή  επιτελους λαμβάνεται υπόψιν η "πραγματική " πραγματικότητα ,ότι υπάρχουν πολλοί αερομοντελιστες, μάλλον οι περισσότεροι, σε όλο τον πλανήτη, που πετάνε  και απολαμβάνουν τα αεροπλανακια τους χωρίς να ανήκουν σε οργανωμένο "αθλητικό" σύλλογο....
    Καλό ή κακο;

    Παρόμοιος κανονισμός με ίδιους περιορισμούς και υποχρεώσεις ισχύουν και στη χώρα μας εδώ και 12 χρόνια. Δεν αλλάζει κάτι  ουσιαστικό στους περιορισμούς. Και ποιος τους τηρούσε?
    Καλό η κακό
    Καλό . Συμφωνα με τα νεα δεδομένα Περίπου!Σχετικό με τί? με πρίν?Παλι ασφαλισμένος δεν ήσουν σε ενα μοντελοδρόμιο?
    Μεγάλη πίστη για τις ασφάλιες εχετε!Εαν γίνει στραβή δεν θα βγαλεις ακρη ετσι και αλλιως!
    Τα 120 μέτρα ειναι κακό? η καλό? που ειναι κάτι που δεν γίνεται να τηρεί   (ευκολα ) κανενας?Θα σε καλύψει η ασφαλεια σου?
    Αμα το κάνανε 300 θα τους χαρακτηρίζαμε τρόμπες?
    Καλά δεν ειναι και τραγικό....θα πετάμε και χαμηλά! χαχαχαχαχα
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 813



    « Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 23:28:02 »

    Eντωμεταξύ το πιο απλό βίντεο να δεις και την πιο απλή πτηση σε οποιδηποτε μοντελοδρόμιο η show η αγώνες FAI σε όλο τον Πλανήτη δεν θα βρείς καποιον που να πετάει κατω απο τα 120 μέτρα!
    Αυτός που έγραψε το συγκεκριμένο όριο  πρέπει να ηταν τεράστιος τρόμπας ! Ολοι παράνομοι εξ αρχής!  Thumbs up

    Μπερδευόμαστε λίγο !!!
    Άλλο ο αγώνας
    Άλλο το να πετάω στην αλάνα
    Άλλο να πετώ σε έναν οργανωμένο χώρο !!

    Ο αγώνας -εκδήλωση θα πρέπει και πρέπει να έχει Νοταμ
    Δηλαδή περιοχή δεσμευμένη κατά πλάτος και κατά ύψος που απαιτείται για των αγώνα - διοργάνωση
    Εκεί ισχίουν οι κανόνες του κάθε αγώνα  !

    Αλάνα 120 μέτρα και σου δίνετε η επιλογή ασφαλείας από παράνομος νόμιμος !
    Που και εκεί κατόπιν  κάποιων  ενεργειών μπορεί και εκεί για κάποια νοταμ
      
    Οι οργανωμένοι χώροι μπορούν να έχουν μόνιμη μουαμ!!!
    Θα πρέπει να μέρημυήσουν οι ιδιοκτήτες -σωματεία που έχουν την διαχείριση  τους να βγάλουν μόνιμη νοταμ !!



    Πάντως νόταμ δέσμευσης περιοχής γιά τον αερομοντελισμό στο 90% της αττικοβοιωτίας δύσκολο να βγει σύμφωνα με το σάιτ που παράθεσες πριν (το https://dagr.hcaa.gr/).
    Ήδη υπάρχουν μόνιμες νόταμ γιά την περιοχή αυτή, λόγω άλλων αεροπορικών δραστηριοτήτων (ή μη) και ουσιαστικά ελεύθερα γιά πτήση μένουν ο Υμηττός (!) και κάνα δύο άλλες περιοχές που πρακτικά δεν πετάς αερομοντέλα.
    Άρα, τυπικά γιά να είναι κανείς νόμιμος όταν πετάει αερομοντέλα, πρέπει να κάνει το λιγότερο 300 χιλιόμετρα πήγαινε έλα. Κλάιν φυσικά, αλλά λέμε τώρα...
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #41 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 23:44:00 »

    [

    Παρόμοιος κανονισμός με ίδιους περιορισμούς και υποχρεώσεις ισχύουν και στη χώρα μας εδώ και 12 χρόνια. Δεν αλλάζει κάτι  ουσιαστικό στους περιορισμούς. Και ποιος τους τηρούσε?
    Καλό η κακό
    Καλό . Συμφωνα με τα νεα δεδομένα Περίπου!Σχετικό με τί? με πρίν?Παλι ασφαλισμένος δεν ήσουν σε ενα μοντελοδρόμιο?
    Μεγάλη πίστη για τις ασφάλιες εχετε!Εαν γίνει στραβή δεν θα βγαλεις ακρη ετσι και αλλιως!
    Τα 120 μέτρα ειναι κακό? η καλό? που ειναι κάτι που δεν γίνεται να τηρεί   (ευκολα ) κανενας?Θα σε καλύψει η ασφαλεια σου?
    Αμα το κάνανε 300 θα τους χαρακτηρίζαμε τρόμπες?
    Καλά δεν ειναι και τραγικό....θα πετάμε και χαμηλά! χαχαχαχαχα

    Ωραία....
    Οι ερωτήσεις θα μπορούσαν να συνεχιστούν επ' άπειρο στο ίδιο μοτίβο.... (και πρέπει να.συνεχιστούν οι ερωτήσεις...)
    Γιατί, ποιός θα τηρεί τον καινούριο κανονισμό;
    Η ασφάλιση είναι ένα μεγάλο θέμα, διαφορετικό από τον κανονισμό που είναι το θεμα αυτού του νήματος. Θα επρεπε (και αξιζει) να συζητηθεί σε ξεχωριστό νημα. Όμως,....
    Η ασφάλεια του αυτοκινήτου σε καλύπτει; μέχρι τι ποσό; σου εξασφαλίζει ότι δεν θα σε κυνηγήσει κάποιος για παραπάνω;  σε καλύπτει χωρίς δίπλωμα οδήγησης; ποιός είναι ασφαλισμένος, ο οδηγός ή το όχημα;
    Πρέπει ενας αερομοντελιστης να είναι ασφαλισμένος; Πρέπει να είναι ασφαλισμένο το αερομοντελο; Έχει νόημα η ασφάλιση στον αερομοντελισμο;
    Η ασφάλιση που μπορείς να κάνεις για ενα σμηεα στη χώρα μας, σήμερα, σε καλύπτει ή όχι; Είναι ακριβή; Πόσο θα κοστίσει ή αποζημίωση σε περίπτωση συμβάντος αν πετάς ανασφάλιστος;
    Πόσο είναι το ελάχιστο ύψος AGL που μπορούν να κατέβουν τα αεροσκάφη που φέρουν άνθρωπο ή τα λογής λογής επαγγελματικά/ στρατιωτικά uav? Πρέπει να γνωρίζουν αυτοί αν θα φάνε κανένα μοντέλο στα μούτρα ή όχι;
    Όποιος φάει ένα αερομοντελο κατακεφαλα, πρεπει να ξέρει ποιανού είναι;

    Και τελικά πρέπει να υπάρχει αερομοντελισμός εκτός μοντελοδρομιων και εκτός συλλόγων;
    Οι ερωτήσεις  μπορούν να συνεχιστούν για πάντα.... γι αυτό είναι χρήσιμο να γίνονται τέτοιες όμορφες συζητήσεις!
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.304



    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 29 Νοέ 2022, 00:06:31 »

    Συμφωνώ απόλυτα Μιχάλη μου!
    Ναι και βέβαια να συνεχιστεί!
    Ολα δυσκολευουν αλλα δεν ειναι στο χέρι μας.Και ουτε στο χερι σχετικών απο ότι φαινεται.....
    Εμεις θα προσαρμοστούμε και όσοι άλλοι επιθυμούν! η μάλλον μπορούν.
    Επίσης μην συγκρίνουμε και κανουμε copy paste τους οποιουσδήποτε κανονισμούς δημιουργούνται μακριά απο την Ελλάδα....Οι ευρωπαικές χώρες και τα αεραθλητικά τους κέντρα σε κάθε πόλη ειναι σε άλλο επιπεδο....Αυτες ειναι έτοιμες να προσαρμοστούν πολύ πιο έυκολα! Δεκαετείες τωρα!Και απο οργανωτικό επίπεδο και απο βιοτικό!Εμείς στην αθήνα δεν εχουμε κάν τα βασικά οργανωτικά.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 29 Νοέ 2022, 01:52:30 »

    Φίλε Αργυρη,
    Δεν είναι πρόβλημα το επίπεδο που βρίσκεσαι ανά πάσα στιγμή. Το θέμα είναι να το βελτιωνεις συνέχεια. Όπως κάνεις με τα υπέροχα αεροπλάνα σου! Με αυτή τη λογική, ίσως αποτελεί καλή πρακτική το να δεις  με ποιον τρόπο λειτουργούν τα πράγματα και αλλού....ισως πάρεις καλές ιδέες..... Όπως κάνεις όταν πας σε ενα Παγκόσμιο αγώνα!
    Μιλάς για αεραθλητικά κέντρα του εξωτερικού. Επειδή έχω ζήσει κάποια χρόνια στην Ιταλία,  επίτρεψέ μου να πω (πιθανον το γνωρίζεις) ότι ενα μεγάλο (μεγαλυτερο;) κομμάτι του αερομοντελισμού γίνεται εκτός αεραθλητικου πλαισίου. Όπως και στη χώρα μας. Και φυσικά είναι όλοι οκ με αυτό. Σε άλλες χώρες είναι ίσως άλλη η αναλογία. Όμως μην μπερδεύουμε την αθλητική δραστηριότητα με δραστηριότητα αναψυχής.  Είναι δυο διαφορετικές προσεγγίσεις που ίσως έχουν σημεία επαφής αλλά κατα βάση απαιτούν διαφορετική οργάνωση. Κάτι πήγε.να γίνει από το Υπουργείο αλλά σταματησε....;
    Στο συγκεκριμένο θέμα του νεου κανονισμού, τα πράγματα δεν ειναι τραγικά και δεν μιλάμε για copy paste. Μιλάμε για ενα εναέριο χώρο που δεν είναι αυτος του 1980 Ειδικά για τον αερομοντελισμό, μου κάνει εντύπωση πόσο τον υπολόγισαν, υπ αυτές τις συνθήκες.... υπάρχουν διατάξεις που μόνο αερομοντελιστες θα έβαζαν. Πάντα βέβαια υπό το πρίσμα της κοινής χρήσης του εναέριου χώρου από διάφορα μέσα.   Σε καμία περίπτωση δεν απαγορεύει κανενός είδους αγώνα και φυσικά επιτρέπει λύσεις ανάλογα με τις ανάγκες κάθε χώρας.....αυτό έχει χρησιμοποιηθεί παντού... μπορώ να υποθέσω ότι οι επόμενες ερώτησεις σου θα είναι.... και ποιές είναι αυτές οι ανάγκες;  ποιοί τις ορίζουν;

    Με λίγη δουλίτσα (απο το δικό του μετερίζι ο καθένας ΑΛΛΑ και συνεργατικά) τα πράγματα μπορούν να πάνε πολύ καλά και στη χώρα μας! Άλλωστε εσύ και όσοι κάνετε αερομοντελισμο σε υψηλό επίπεδο, δείχνετε τις δυνατότητες.που υπάρχουν....  μένει βέβαια να προσδιορίσουμε τι σημαίνει βελτίωση στον ελληνικό αερομοντελισμο...και αυτό βέβαια είναι από μόνο του μια άλλη ολόκληρη ιστορία... Grin
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.898


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 29 Νοέ 2022, 05:48:06 »

    Eντωμεταξύ το πιο απλό βίντεο να δεις και την πιο απλή πτηση σε οποιδηποτε μοντελοδρόμιο η show η αγώνες FAI σε όλο τον Πλανήτη δεν θα βρείς καποιον που να πετάει κατω απο τα 120 μέτρα!
    Αυτός που έγραψε το συγκεκριμένο όριο  πρέπει να ηταν τεράστιος τρόμπας ! Ολοι παράνομοι εξ αρχής!  Thumbs up

    Καλημέρα στην παρέα
    Το όριο ύψους των 120 μέτρων δεν είναι Ελληνική απόφαση. Είναι διεθνές όριο.
    Αυτοί που διασφαλίζουν με κανόνες τις πτήσεις των αεροπλάνων ΔΕΝ είναι τρόμπες.
    Κάθε οργανωτής οιασδήποτε αερομοντελιστικής εκδήλωση στην Ελλάδα πρέπει να κάνει αίτηςη για έκδοση ΝΟΤΑΜ. Αν το ΝΟΤΑΜ εγκριθεί δεν υπάρχει πρόβλημα για τον χρόνο και την περιοχή που ορίζει.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 9     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: Α1-Α3 άδειας χειριστή ΕASA.
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.