Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
301.217 μηνύματα σε 12.269 θέματα από 6.228 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΠΑΣ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Παρασκευή, 3 Φεβ 2023, 03:21:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Παρασκευή, 3 Φεβ 2023, 03:21:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:45]

    [Χθες στις 17:26]

    [Χθες στις 17:01]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 08:14]

    [Χθες στις 00:16]

    από AKISSSS
    [Τετάρτη, 1 Φεβ 2023, 08:06:41]

    [Δευτέρα, 30 Ιαν 2023, 23:19:26]

    [Κυριακή, 29 Ιαν 2023, 22:07:15]

    από Yiannis_S
    [Κυριακή, 29 Ιαν 2023, 19:34:58]

    από 3DJunk
    [Παρασκευή, 27 Ιαν 2023, 17:57:49]

    από Greekjets
    [Παρασκευή, 27 Ιαν 2023, 16:29:51]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 25 Ιαν 2023, 00:31:41]

    [Τρίτη, 24 Ιαν 2023, 12:40:08]

    [Δευτέρα, 23 Ιαν 2023, 17:52:21]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 22 Ιαν 2023, 18:26:48]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6228
    Τελευταίο: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΠΑΣ
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 301217
    Σύνολο θεμάτων: 12269
    Online σήμερα: 46
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 38
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ Κ.Β ΜΕ ΜΙΑ ΖΥΓΑΡΙΑ  (Αναγνώστηκε 1071 φορές)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 851



    « στις: Πέμπτη, 10 Νοέ 2022, 21:12:01 »


                          Μια χρήσιμη κατασκευή, απο το RCSD  για το Κ.Β με δυο ζυγαριες και θα δουμε kai πως γίνεται πιο απλά  και με μία.!

                                       https://medium.com/rc-soaring-digest/cg-scale-on-the-cheap-25f50c3d16e8
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 851



    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 11 Νοέ 2022, 06:51:14 »

             Και τώρα το Κ.Β με μια ζυγαριά και δυο τριγωνικές μπάλσες:

                                                 Βαζουμε τη μια τρίγωνη μπάλσα Κάτω ακριβώς απο το Χ.Προσβολής.
                       Βαζουμε την άλλη πάνω στη ζυγαριά, οσο πισω απο το φτερο θέλουμε και μετράμε προσεκτικά  την απόσταση τους.
                          
                         Και τέλος πολλαπλασιάζω την ένδειξη της ζυγαριάς επι την απόσταση που μέτρησα και διαιρω το γινόμενο με το συνολικό βάρος .

                Με αυτο το τροπο θα βρουμε που ειναι το κεντρο βάρους τωρα (με τη μπαταρια σε αυτη τη θέση). Τo ιδανικό Κ.Β το έχουμε βρει απο πριν, με το καταπληκτικο και ελευθερο : sailplane calulator
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 129



    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 22 Νοέ 2022, 10:08:31 »

    Κάτι με εικόνες γίνεται για να πάρουμε μια ιδέα?
    Καταγράφηκε
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 851



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 22 Νοέ 2022, 11:41:47 »



        Αναμείνατε για λίγο.
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 851



    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 22 Νοέ 2022, 16:45:34 »

    -


    * ζυγαρια.gif (3.76 KB, 1115x559 - εμφανίστηκε 239 φορές.)
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 851



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 23 Νοέ 2022, 09:39:22 »

            
              

               Μετα απ τηλέφωνα φίλων, νομίζω πως χρειάζεται Ένα παράδειγμα:

              Βάζουμε τη μύτη από το πίσω τριγωνάκι, στα 50 εκατοστά (500χιλ.) , απόσταση από την αρχή του φτερού.
     Η ζυγαριά κάτω απ αυτό το τρίγωνο, δείχνει  267,8γρ.
    Αν το συνολικό βάρος είναι 1300γρ. Τότε το Κ.Β =500 επι 267.8 δια 1300 =103χιλ.

    Το Κ.Βαρους λοιπόν τώρα βρίσκεται στο 103, κάτι λογικό και συνηθισμένο.


                     Αν όμως εμει θέλουμε να πάει στα 105χιλ. Ποσα γραμμάρια θα πρεπει να κολλήσω στο πισω μερος της ατράκτου, στα 50 εκατοστα από την αρχη του φτερου;
                    Για να παει στο 105 , η ζυγαριά θα πρέπει να δείξει 273 γρ.

    105 επι 1300 δια 500 =273

                            Θα πρέπει δλδ να προσθέσουμε 5γρ. ή πιο απλα, να παω προς τα πισω τη μπαταριά, μεχρι να δω το 273 στη ζυγαριά.
            
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.012


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 23 Νοέ 2022, 11:24:59 »

             
             

               Μετα απ τηλέφωνα φίλων, νομίζω πως χρειάζεται Ένα παράδειγμα:

              Βάζουμε τη μύτη από το πίσω τριγωνάκι, στα 50 εκατοστά (500χιλ.) , απόσταση από την αρχή του φτερού.
     Η ζυγαριά κάτω απ αυτό το τρίγωνο, δείχνει  267,8γρ.
    Αν το συνολικό βάρος είναι 1300γρ. Τότε το Κ.Β =500 επι 267.8 δια 1300 =103χιλ.

    Το Κ.Βαρους λοιπόν τώρα βρίσκεται στο 103, κάτι λογικό και συνηθισμένο.


                     Αν όμως εμει θέλουμε να πάει στα 105χιλ. Ποσα γραμμάρια θα πρεπει να κολλήσω στο πισω μερος της ατράκτου, στα 50 εκατοστα από την αρχη του φτερου;
                    Για να παει στο 105 , η ζυγαριά θα πρέπει να δείξει 273 γρ.

    105 επι 1300 δια 500 =273

                            Θα πρέπει δλδ να προσθέσουμε 5γρ. ή πιο απλα, να παω προς τα πισω τη μπαταριά, μεχρι να δω το 273 στη ζυγαριά.
           


      Καλημέρα
      Αν και φαίνεται οτι ψάχνω να διυλίσω τον κώνωπα,  Cheesy νομίζω πιο σωστό να γίνει η μετακίνηση της μπαταρίας γιατί η πρόσθεση βάρους αλλάζει την σχέση αφού από 1300γρ πάει π.χ. στα 1305γρ!! Αν και η διαφορά είναι δέκατα του χιλιοστού, πιο πολύ το λέω για να μην γίνονται πάλι πράξεις από την αρχή
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

    Βρε μανία με το depron!!!

      Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
      και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 851



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 23 Νοέ 2022, 15:42:14 »



     Εχεις απολυτο δικιο.
    Πες μου αν το δοκίμασες . Διευκολύνει;
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.012


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 23 Νοέ 2022, 15:58:19 »

      Όχι δεν το΄χω δοκιμάσει. Δείχνει όμως σωστή η μέθοδος αφού έχει να κάνει με κατανομή βάρους
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

    Βρε μανία με το depron!!!

      Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
      και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 813



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 23 Νοέ 2022, 18:54:45 »

    Σωστός είναι αυτός ο τρόπος κι έτσι ζυγίζονται μερικά ελαφριά full scale αεροσκάφη κιόλας. Βασικές προυποθέσεις όμως γιά ένα σωστό αποτέλεσμα είναι:
    Α) να μένει σταθερό το σημείο αναφοράς σε διαδοχικές μετρήσεις. Στην περίπτωση του σχήματος παραπάνω, σημείο αναφοράς είναι το τριγωνικό πηχάκι κάτω από το χείλος προσβολής. Αυτό δεν θα πρέπει να αλλάζει θέση.
    Β) Εφόσον η απόσταση του ΚΒ θα βγαίνει ως προς αυτό το πηχάκι, θα πρέπει το ΚΒ που συστήνει ο κατασκευαστής (ή που επιθυμεί ο χρήστης) να ανάγεται ως προς αυτό το πηχάκι τελικά.
    Γ) Το μοντέλο θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιό οριζόντιο γίνεται κατά τις μετρήσεις.
    Δ) Γιά ελαφριά μοντέλα, η ευαισθησία της ζυγαριάς θα πρέπει να είναι μεγάλη και η μέτρηση των αποστάσεων θα πρέπει να είναι ακριβής, γιά να έχουν ακρίβεια και τα αποτελέσματα. Αλλιώς, ένα ζυγιστήρι με δύο δοκαράκια ή ένα νήμα που περνάει από το επιθυμητό κέντρο βάρους και αναρτά το μοντέλο, θα δίνουν πάντα καλύτερα αποτελέσματα.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.898


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 24 Νοέ 2022, 06:04:07 »

    Απ’ ότι συνάγεται το μήκος των 500 χιλιοστών είναι απλή επιλογή. Η μέθοδος αποδίδει και με άλλες αποστάσεις.
    Η απόσταση των 500 χιλ, πολλαπλασιαζόμενη με το βάρος που δείχνει εκεί η ζυγαριά στο παράδειγμα 127,8 γραμμάρια, δίνει γινόμενο 133.900
    Από τη στιγμή που το Κ.Β. δεν αλλάζει, σημαίνει ότι σε οποιοδήποτε απόσταση κι αν βάλουμε την ζυγαριά, το βάρος που θα δείξει, πολλαπλασιαζόμενο με την απόσταση πρέπει να είναι και πάλι 133.900 αφού διαιρούμενο με το συνολικό βάρος 1300 πρέπει να δώσει και πάλι 103.
    Παράδειγμα υπολογισμών στο χαρτί: αν η ζυγαριά τοποθετηθεί σε απόσταση 600 χιλ, τότε αναμένουμε ένδειξη 223,17 γρ, (600 Χ 223,17) =133902 / 1300 = 103
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 851



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 24 Νοέ 2022, 14:06:46 »



            

             Απ’ ότι συνάγεται το μήκος των 500 χιλιοστών είναι απλή επιλογή. Η μέθοδος αποδίδει και με άλλες αποστάσεις.


             Βέβαια και όσο αυξάνει η απόσταση , τόσο βελτιώνεται και η ακρίβεια.  Κάτι που μόνο με τις "διαιρούμενες" γίνεται. 
     
                       227,8 η ένδειξη, οχι 127,8
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.898


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 24 Νοέ 2022, 18:02:10 »

    227,8 η ένδειξη, οχι 127,8

    Απλό τυπογραφικό λάθος.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ Κ.Β ΜΕ ΜΙΑ ΖΥΓΑΡΙΑ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.