Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
300.722 μηνύματα σε 12.250 θέματα από 6.222 Μέλη / Τελευταίο μέλος: sakis 62
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 7 Δεκ 2022, 12:58:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 7 Δεκ 2022, 12:58:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 12:57]

    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 12:06]

    από Markhelis
    [Χθες στις 23:58]

    [Χθες στις 17:50]

    από Dimko
    [Χθες στις 14:57]

    από Karamicel
    [Δευτέρα, 5 Δεκ 2022, 21:16:54]

    από chris 1975
    [Δευτέρα, 5 Δεκ 2022, 17:09:12]

    [Κυριακή, 4 Δεκ 2022, 17:03:43]

    από jony b
    [Κυριακή, 4 Δεκ 2022, 16:10:00]

    από pacman
    [Κυριακή, 4 Δεκ 2022, 08:45:01]

    από eolos30
    [Τετάρτη, 30 Νοέ 2022, 15:20:29]

    από hlsat
    [Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 19:02:45]

    [Κυριακή, 27 Νοέ 2022, 16:48:11]

    από hpergm
    [Σάββατο, 26 Νοέ 2022, 22:38:17]

    από Loukis35
    [Παρασκευή, 25 Νοέ 2022, 13:41:09]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6222
    Τελευταίο: sakis 62
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 300722
    Σύνολο θεμάτων: 12250
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 57
    Συνολικά: 62
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Διάρκεια ζωής os max 15la  (Αναγνώστηκε 1200 φορές)
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 20:51:34 »

    Έχεις κάνεις εμπειρία από την γνωστή σειρά LA της osmax. Κάποιος που να τους έχει λειτουργήσει πολύ μέχρι να χάσουν την συμπίεση τους. Έχω ένα 15la στο γνωστό μοντέλο Τηλέμαχος και μετά από καμιά 10αρια λίτρα έχασε συμπίεση. Έβαλα καινούργιο σετ κυλινδροπιστονο, το εστρωσα, και μετά 5-6 λίτρα μου κάνει σβησιματα λόγω υπερθέρμανσης μετά από 7 λεπτά πτηση. Έχω θερμικά αυτοκινητάκια με πολύ περισσότερα λίτρα και ακόμα κρατάνε γερά. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν οι LA έχουν μικρή διάρκεια ζωής.
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    @Nikos@
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 290



    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 21:39:28 »

    Οι osmax ειναι από τις κορυφαιες εταιρείς made in japan.
    Τι καυσιμο έβαλες?
    ελπιζω οχι απο αυτοκινητακια........
    Πως τον εστρωσες?
    Οι LA εχουν κουζινετα και οχι ρουλεμαν οπως οι ΑΧ στροφαρουνε λιγοτερο.
    Καταγράφηκε

    funtana x100, bossanova, spirit 3d, easy glider,prelude 2.50 m.
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 21:43:04 »

    καύσιμο 20/100 νιτρο με 20/100 λάδι και το εστρωσα με την μέθοδο των κύκλων θέρμανσης-ψυξης με το μίγμα στην πλούσια μερια. Δούλευε τέλεια στα πρώτα 5 λίτρα πτήσεων.
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    @Nikos@
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 290



    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 21:47:15 »

    Μηπως τον σφυριξες μετα νομιζοντας οτι εχει στρωσει?
    Εγω ανοιγω μιση στροφη την μεγαλη βελονα απο το φτωχο μιγμα και δεν εχω προβλημα.
    Καταγράφηκε

    funtana x100, bossanova, spirit 3d, easy glider,prelude 2.50 m.
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 21:52:05 »

    Το καλοκαίρι αναγκάστηκα να μειώσω λίγο το καυσιμο γιατί είδα ότι δεν ανέβαζε στροφές. Εσύ έχεις τον ίδιο κινητήρα. Το στρώσιμο μου κράτησε μισή ώρα, δεν ξέρω αν αυτό ήταν αρκετό για να στρώσει. 
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.246



    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 21:54:24 »

    Μπορεί να μας περιγράψεις ξανά τι εννοείς με το 20/100 νιτρο με 20/100 λάδι ? Εταιρία ?
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 21:57:21 »

    είχε περιεκτικότητα 20 τα εκατό νιτρο και 20 τα εκατό λάδι, μάρκας Coolpower.
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.246



    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 22:30:46 »

    Φίλε dominckos το πρώτο χιτωνοπίστονο ειχε καποια εμφανη φθορα ? To xιτώνιο εχει γραμμές φθοράς ? εχεις τσεκάρει βίδες κεφαλής και back plate?
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 23:27:56 »

    Ναι το πρώτο χιτώνιο είχε γραμμές, είχε επίσης ξεφλουδίσει η επίστρωση του νικελίου και είχε χαθεί εξολοκλήρου το pinch, δηλαδή όταν έσπρωχνα με το δάκτυλο το πιστόνι αυτό περνούσε χωρίς αντίσταση από το πάνω μέρος του κυλίνδρου που υποτίθεται ότι εκεί στενεύει και θα έπρεπε να φρακαρει το πιστονι. Τώρα όμως που κοίταξα το δεύτερο έμβολο χιτώνιο είναι σε εξαιρετική κατάσταση, χωρίς γραμμές, ξεφλούδισμα τα και με αξιόλογο pinch να έχει απομείνει.
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 23:38:27 »

    Φίλε dominckos το πρώτο χιτωνοπίστονο ειχε καποια εμφανη φθορα ? To xιτώνιο εχει γραμμές φθοράς ? εχεις τσεκάρει βίδες κεφαλής και back plate?

    Εχουν τεσταριστει τα πάντα, βίδες κεφαλής, φλατζα κεφαλης, βίδες και φλατζα backplate, τεποζιτο με όλα τα σωληνάκια εσωτερικά και εξωτερικά για διαρροές, καρμπυρατέρ για τυχόν βρωμιά, εξάτμιση σφιγμένη χωρίς απώλειες. Ο έλικας που χρησιμοποιώ ειναι 8χ6 αν και ο κατασκευαστής προτείνει max 8x5, δεν ξέρω αν αυτό το βήμα παραπάνω τον επιβαρύνει τόσο πολύ. Πάντως για 5-6 λίτρα δούλευε ζηλευτά και απροβλιματιστα.
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 23:41:30 »

    Αλλά δεν θέλω να σας κουράσω με λεπτομέρειες, απλά γνώμη από κατόχους LA για την διάρκεια ζωής τους.
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 269



    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 3 Οκτ 2022, 02:14:07 »

    Η σειρα LA της OSMAX ειναι η βασικη σειρα μηχανων η οποια διαθετει κουζινετα, και φθειρονται πολυ γρηγορα. Η σειρα SX ηταν πολυ καλυτερη με ρουλεμαν και με μικρη διαφορα στο κοστος
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Η βελτίωση δεν τελειώνει  ποτέ..
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.009


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 3 Οκτ 2022, 02:46:42 »

    Ναι το πρώτο χιτώνιο είχε γραμμές, είχε επίσης ξεφλουδίσει η επίστρωση του νικελίου και είχε χαθεί εξολοκλήρου το pinch, δηλαδή όταν έσπρωχνα με το δάκτυλο το πιστόνι αυτό περνούσε χωρίς αντίσταση από το πάνω μέρος του κυλίνδρου που υποτίθεται ότι εκεί στενεύει και θα έπρεπε να φρακαρει το πιστονι. Τώρα όμως που κοίταξα το δεύτερο έμβολο χιτώνιο είναι σε εξαιρετική κατάσταση, χωρίς γραμμές, ξεφλούδισμα τα και με αξιόλογο pinch να έχει απομείνει.

      Καλησπέρα
      Από αυτά που γράφεις παραπάνω συμπεραίνω ότι όντως υπάρχει πρόβλημα υπερθέρμανσης.
      Τέτοια φθορά δεν δικαιολογείται με χρήση 10 λίτρων .
      Υπάρχει περίπτωση να έχεις φτιάξει κάποιο cowl για να γίνει πιο όμορφο; Αν ναι πιθανόν δεν αερίζεται καλά.
      Επίσης στο manual του κινητήρα γράφει ότι η επιλογή καυσίμου είναι απο 5-15% και όντως προτεινόμενη έλικα για μέγιστη να είναι η 8χ5. Πιθανόν ο συνδιασμός καυσίμου 20% και έλικας 8χ6 να ζόριζε παραπάνω τον κινητήρα.
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

    Βρε μανία με το depron!!!

      Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
      και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.895


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 3 Οκτ 2022, 06:53:24 »

    Και εγώ αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει υπερθέρμανση, και εξ αιτίας αυτής το ξεχείλωμα του κυλίνδρου και το ξεφλούδισμα της εσωτερικής επίστρωσης.
    Το στρώσιμο ακούγεται σωστό.
    Το νίτρο υπερβολικό. Το σύνηθες λάθος στην Ελλάδα.
    Η έλικα 8Χ6 έχει μεγαλύτερη αντίσταση στην περιστροφή.
    Δεν είναι βλάκας ο κατασκευαστής που προτείνει άλλα όρια.
    Το λιπαντικό στο καύσιμο που χρησιμοποιείς είναι συνθετικό. Ναι μεν το 20% ακούγεται επαρκές ποσοστό, αλλά θα σου πρότεινα να προσθέτεις και λίγο καστορέλαιο έως το 25% σύνολο λιπαντικού.
    Και τέλος δεν γνωρίζουμε αν σφυρίζεις τελείως τον κινητήρα για την πτήση, ή αν τον αφήνεις ελαφρά μπουκωμένο (που είναι το σωστό).
    Αν θεωρήσουμε ότι σε κάθε πτήση Τηλέμαχου καταναλώνεται το πολύ 0,1 λίτρο καύσιμο, τότε τα 10 λίτρα αντιστοιχούν σε 100 + πτήσεις ή περισσότερο από 12 ώρες λειτουργίας στο φουλ.
    Με όλα τα ανωτέρω, πιστεύω ότι καταλήξαμε στο πόσο κρατάει ένας .15LA στην Ελλάδα.

    Προτείνω να διαβάσετε τα αντίστοιχα κεφάλαια στο βιβλίο μου https:\\jkon.elao.gr
     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 3 Οκτ 2022, 09:41:12 »

    Το έχω διαβάσει το βιβλίο πολλές φορές και το στρώσιμο έγινε σύμφωνα με το κεφάλαιο για τους ABC κινητήρες. Cowl δεν έχω βάλει οπότε δεν τίθεται θέμα αερισμού. Ίσως τελικά φταίω εγώ που χρησιμοποίησα καύσιμο με 20 τα εκατό νίτρο αντί για 10 και 8*6 έλικα αντί για 8*5. Ουδέποτε τον δούλεψα φτωχα, αλλά ενδεχομένως αυτές οι μικροδιαφορές έκαναν την ζημιά. Πάντως αυτό που μου φαίνεται περίεργο είναι πως ο δεύτερος κυλινδρος έχει ακόμα pinch, δεν έχει γρατσουνιές και ξεφλουδισματα, έχει συμπίεση καλή ακόμα και ζεστό, όταν είναι κρύο το βάζω μπροστά πάντα με το χέρι και κρατάει ρελαντί σαν ραπτομηχανή. Είναι δυνατόν λοιπόν ενώ συντρέχουν όλα τα παραπανω όταν πιάνει θερμοκρασία λειτουργίας να ανοίγει τοσο πολύ ο κύλινδρος και να χάνεται η συμπιεση?
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Διάρκεια ζωής os max 15la
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.