Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
299.196 μηνύματα σε 12.192 θέματα από 6.186 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Χριστόφορος
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Παρασκευή, 1 Ιούλ 2022, 11:33:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Παρασκευή, 1 Ιούλ 2022, 11:33:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από carapis
    [Σήμερα στις 11:03]

    [Σήμερα στις 06:55]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:14]

    [Χθες στις 20:03]

    από Dimko
    [Τετάρτη, 29 Ιούν 2022, 17:31:56]

    [Τρίτη, 28 Ιούν 2022, 18:08:04]

    από socratesb
    [Δευτέρα, 27 Ιούν 2022, 22:04:20]

    από GEORGE68
    [Δευτέρα, 27 Ιούν 2022, 16:43:58]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 27 Ιούν 2022, 14:04:31]

    [Πέμπτη, 23 Ιούν 2022, 20:32:01]

    [Πέμπτη, 23 Ιούν 2022, 18:38:28]

    [Τετάρτη, 22 Ιούν 2022, 21:36:32]

    [Δευτέρα, 20 Ιούν 2022, 22:50:00]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 20 Ιούν 2022, 13:48:36]

    [Σάββατο, 18 Ιούν 2022, 23:38:19]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6186
    Τελευταίο: Χριστόφορος
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 299196
    Σύνολο θεμάτων: 12192
    Online σήμερα: 56
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 52
    Συνολικά: 56
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"  (Αναγνώστηκε 2810 φορές)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.081



    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 4 Μάι 2022, 17:28:53 »

    Το δύσκολο κομμάτι το ανάλαβε ο Αθανάσιος, με την κατασκευή  ενός εξαιρετικού καλουπιού,για το joiner των 9,5ο.
    Το επόμενο στάδιο ειναι σχετικά απλό. Κόβω δυο φιλέτα από depron 6 mm,  πάχους 2.7 mm. Το καθένα τυλιγεται 4 φορές με υφασμα UNI , και μετά όλα μαζί πάλι  4 φορές με το ίδιο υφασμα. Βγαίνει η διατομή που φαίνεται με πάχος τοιχώματος λίγο πάνω από ένα χιλιοστό. Έχει πλευρά 8,6 χιλ. και βάρος 6,5 γρ.

    Σε ευχαριστώ.
     Για το καλουπι να περιμένουμε καμία πληροφορία ? Wink Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115



    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2022, 21:31:52 »

      Μερικές φωτογραφίες απο το  καλούπι του joiner.

    Για περισσότερες λεπτομέριες απευθυνθείτε στό κατάλληλο άτομο.... Χαμόγελο


    * 20220505_212517.jpg (101.01 KB, 1400x630 - εμφανίστηκε 265 φορές.)

    * 20220505_212527.jpg (94.24 KB, 1400x630 - εμφανίστηκε 268 φορές.)

    * 20220505_212544.jpg (66.45 KB, 1400x630 - εμφανίστηκε 268 φορές.)

    * 20220505_212556.jpg (56.36 KB, 1400x630 - εμφανίστηκε 267 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115



    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2022, 21:44:18 »


     - Ετοιμο !

     - Πανοραμική του  Κεντρικου τμήματος του φτερού. Εχει τοποθετηθεί το Χ.Ε. και το πρώτο μέρος του Χ.Π.

     - Ακολουθεί το δέσιμο για αποφυγεί αποκόλλησης. Πραγματικά δεν ξέρω πόσο απαραίτητη είναι αυτή η διαδικασία ,ακολουθείται όμως από όλους...


    * 20220310_230855.jpg (100.7 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 269 φορές.)

    * 20220310_230952.jpg (162.22 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 274 φορές.)

    * 20220310_235122.jpg (79.95 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 271 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.081



    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 11 Μάι 2022, 07:55:22 »

    πολύ ωραία δουλεια .
     Thumbs up Το παρακολουθώ με πολύ ενδιαφερον .
    ΥΣ.Δεν θα ξανακάνω  παρόμοιο σχόλιο για να μην χαλάω την ροή του θέματος . Θα γράψω μονο αν εχω κάποια ερώτηση Χαμόγελο

    Καλή συνέχεια .
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115



    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 11 Μάι 2022, 18:12:40 »

     Εννοείται οτι ειναι ελεύθερες ολες οι ερωτήσεις και τα σχόλια! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 13 Μάι 2022, 21:56:05 »

      - Η κεντρικη ενισχυση, διαστάσεων 12,5 Χ 8,5 χιλ. και μηκος 14 cm, κατασκευασμένω με τον ίδιο τρόπο που φτιάχτηκε και το joiner.

      - Κατασκευή ελατηρίων στρέψης, για την επαναφορά των spoilers, από ατσαλόσυρμα 0,40 χιλ.


    * 20220501_191445.jpg (89.31 KB, 1400x631 - εμφανίστηκε 187 φορές.)

    * 20220331_193710.jpg (89.92 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 186 φορές.)

    * 20220331_194813.jpg (51.68 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 180 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 13 Μάι 2022, 22:12:39 »

      - Γυγγλισμός των spoilers από σωλήνα αλουμινίου 2 χιλ. επί 1 χιλ. εσωτερική διάμετρο. θα ασφαλίζει με ατσαλόσυρμα 1 χιλ. Αγοράστηκε για άλλη κατασκευή , αλλά δεν πειράζει.... Στριφογύρισμα ματιών

      - Το πλαίσιο με τα αερόφρενα έτοιμο.


    * 20220330_180304.jpg (69.13 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 185 φορές.)

    * 20220330_180233.jpg (61.4 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 182 φορές.)

    * 20220502_184615.jpg (94.3 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 185 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115



    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 13 Μάι 2022, 22:19:49 »

      - Επικάλυψη του D- BOX, με light balsa,1.5 mm ( 15 με 20 γρ. το φύλλο).

      - Close - up, του ελατηρίου στρέψης, τοποθετημένου. Δύο σε κάθε spoiler.


    * 20220320_090912.jpg (87.07 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 186 φορές.)

    * 20220319_182851.jpg (114.48 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 190 φορές.)

    * 20220331_212329.jpg (97.13 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 187 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115



    « Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 15 Μάι 2022, 20:06:22 »

      Συνέχεια της κατασκευής του κεντρικού τμήματος του φτερού, με το "καρμπονάρισμα" των πλευριδίων. Μέχρι αυτό το σημείο μεταχειριζόμασται το φτερό με πολύ προσοχή, γιατί οι ''ουρές''και το Χ.Ε. είναι κυριολεκτικά στον ''αέρα''.
    Μετά όλο το σύστημα ισχυροποιείται παρά πολύ.

     - Κόψιμο λωρίδων (carbon cap strip),από UNI 100.

     - Σχεδόν έτοιμο. Τοποθέτηση της τελευταίας ενίσχυσης, και μετά γιαλοχαρτάρισμα του Χ.Ε. και τελείωμα με το Χ.Π.


    * 20220420_160908.jpg (171.24 KB, 1000x1135 - εμφανίστηκε 162 φορές.)

    * 20220505_201327.jpg (101.94 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 167 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115



    « Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 15 Μάι 2022, 21:17:43 »

     Σημαντική παραληψη από μέρους μου, είναι η αναφορά  του βάρος, που έχω θέση ως όριο, για την light έκδοση του φτερού  Χαμόγελο.  Όλα τα υλικά που επιλέχθηκαν,καθώς και η σχεδίαση , είχαν ως στόχο το τελικό βάρος να μην υπερβάινει τα 800 γραμμάρια..

     - Ζύγισμα του Κεντρικού πάνελ. Ολα πάνω, μένει μόνο το μονοκοτάρισμα με ORALIGHT.

    Συνέχεια με την κατασκευή των ακροπτερυγίων, που αποτελούνται από τα πάνελ  B ΚΑΙ C συνολικού μήκους (78,5 συν 42.5 cm) 121 cm, το καθένα.


    * 20220505_201520.jpg (82.63 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 151 φορές.)

    * 20220511_154026.jpg (141.05 KB, 1400x291 - εμφανίστηκε 154 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.863


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2022, 11:59:42 »

    Ολοι οι ανεμοπτεράδες παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την κατασκευή του μοντέλου σου.
    Απλά θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:
    Για συμμετοχή σε αγώνα, η ελάχιστη φόρτιση των φτερών (μαζί με την επιφάνεια της ουράς) είναι τα 12 γ/τ.π.
    Ένα ανεμόπτερο με αυτή την φόρτιση, προορίζεται για καιρό με άπνοια.
    Στην Ελλάδα, οι αγώνες ξεκινούν περίπου στις 10:00, οπότε έχει αρχίσει να φυσάει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Bocian
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 660


    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2022, 20:01:32 »

    Εγώ θα πρόσθετα και την απουσία πηδαλίων από τα φτερά. Σε ένα φτερό αυτού του μεγέθους, και για πτήση thermal, πιστεύω θα σου έδινε περισσότερη χαρά η παρουσία τους.

    Επειδή πολύς λόγος γίνεται και για το ''κακό'' βάρος, και θεοποιούμε όλοι τα ελαφριά, έχω να πω, πως όταν πάμε να πετάξουμε
    κοιτάμε στην εργαλειοθήκη μας να δούμε αν έχουμε μαζί μας λίγο μολύβι, αν όχι, αρκούμαστε στο πιο βαρύ μας εργαλείο (πένσα)  Grin

    Πιο πολύ χρειάζεται να πετάμε το μοντέλο μας, ώστε να βελτιώσουμε τα  χέρια μας, παρά να το ελαφρύνουμε.

    Συγχαρητήρια, για την όμορφη κατά τ' άλλα κατασκευή σου.
    Καταγράφηκε

    Σ' αυτή τη χώρα, σε λίγο καιρό, όποιος είναι κάτοχος Ανεμοπτέρου, θα διώκεται Ποινικά.
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115



    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2022, 22:41:09 »

     Καλησπέρα σε όλους. Να πετύχεις σε κτιστό φτερό 4 -μετρο, τόσο χαμηλή  φορτίση  είναι αρκετά δύσκολο. Οπότε πιο πολύ ανυσηχώ αν θα μου βγεί βαρύτερο παρά ελαφρύτερο. Θα πρέπει εξάλου να συνδιαστεί με μια ελαφριά άτρακτο ,το πολύ 600 γρ κομπλέ, για να πιάσεις φορτίση κάτω από 16 γρ/τπ. Σε όλα τα άλλα συμφωνώ. Μεγάλες φορτίσης για αέρα, χαμηλές  για μέχρι 2 bft,το πολύ. Δεν υπάρχει όμως, πιο απολαυστική πτήση σε συνθήκες με λίγο αέρα, από ένα RES ανεμόπτερο. Απλό στην χρήση, χωρίς πολλά κουμπιά και μοχλούς . απλά πετάς.... Χαμόγελο
     Για άνεμο πάνω από 3 bft.το ίδιο ανεμόπτερο (βασικά η άτρακτος),θα πετάει με άλλο φτερό, full house, 3.8 μέτρα. Φτιάχτηκε κάπου το 2016,στα 21γρ/τπ. Τώρα μετά τόσο καιρό, μου φαίνεται βαρύ. αν το ξανάφτιαχνα (το φτερό),σίγουρα θα προσπαθούσα για κάτω από 19γρ /τπ. Το ''RES'' τώρα το προορίζω για κάτω από 15γρ/τπ., μαζί με κάποιες βελτιώσεις της ατράκτου....βλέπουμε Χαμόγελο
    .

    Καταγράφηκε
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 806



    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2022, 22:59:22 »



    Για άνεμο πάνω από 3 bft.το ίδιο ανεμόπτερο (βασικά η άτρακτος),θα πετάει με άλλο φτερό, full house, 3.8 μέτρα.

                       Πόσο βολεύει εδώ το ολοκινούμενο πηδάλιο ύψους.
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115



    « Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2022, 23:34:31 »

     Βασικά το έχω συνηθίσει. Κατασκευάζεται πιο εύκολα είναι πιο ελαφρυ,και πτητικά έχεις μια τεράστια επιφάνεια να επιδρά σαν elevator.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.