Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
307.660 μηνύματα σε 12.505 θέματα από 6.279 Μέλη / Τελευταίο μέλος: lefteris76
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 13 Ιουν 2025, 19:51:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 13 Ιουν 2025, 19:51:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 11:41]

    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 00:30]

    [Χθες στις 23:26]

    [Χθες στις 18:11]

    από dominicm
    [Χθες στις 11:28]

    [Τετάρτη, 11 Ιουν 2025, 15:23:53]

    [Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 11:19:05]

    από spirost
    [Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 07:23:07]

    [Κυριακή, 8 Ιουν 2025, 20:16:37]

    [Πέμπτη, 5 Ιουν 2025, 09:25:04]

    [Τρίτη, 3 Ιουν 2025, 16:38:33]

    [Δευτέρα, 2 Ιουν 2025, 13:28:49]

    από carapis
    [Τετάρτη, 28 Μαΐ 2025, 22:21:42]

    από Dimko
    [Σάββατο, 24 Μαΐ 2025, 20:37:32]

    από Yiannis_S
    [Σάββατο, 24 Μαΐ 2025, 19:03:08]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6279
    Τελευταίο: lefteris76
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 307660
    Σύνολο θεμάτων: 12505
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 22
    Συνολικά: 25
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 27 28 29 [30]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3  (Αναγνώστηκε 39763 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.168



    « Απάντηση #435 στις: Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:46:44 »

    παίξε με τους κανονισμούς  police
    Το ζύγισμα γίνεται χωρίς καύσιμα .

    Στα τζετ για να μην ξεφεύγουν από το βάρος του κανονισμού έχουν δεξαμενές μπροστά τις οποίες γεμίζουν με καύσιμο  μετά το ζύγισμα μονο για να κεντροβαρυσουν. Προφανώς δε χρησιμοποιούνται.

    Την δύσκολη πλευρά της δεξαμενής που χρειάζεσαι την έχεις έτοιμή.  Είναι το ίδιο το cowl.Προστάτευσέ με strech film Τον κινητήρα και πάτα μία πολυουρεθάνη .
    Τριμαρισε την να αξιοποιήσεις όσο το δυνατόν περισσότερο χώρο, ρίξε τέσσερα / πεντε 80αρια υφάσματα γυαλί πάνο, ανοιξε τρύπες για το feed και κάψε την πολυουρεθάνη με βενζίνα.
    Αν καταφέρεις να γεμίζεις 1LT sto cowl σημαίνει 1 kg το οποίο θα το Αφαιρείς όταν σε ζυγίζουν.
    Άρα στόχος είναι να βγάλεις 600?γραμ. από το συνολικό βάρος ...άσχετος  αν είναι από την ουρά ή από τη μύτη!

    ... Αν θυμάμαι καλά τα ηλεκτρικά ζυγίζονται χωρίς Μπαταρίες; Βίδωσε ένα mini ηλεκτρικό μοτεράκι με mini 10mm prop στα πλάγια του firewall Και να ισχυρίζεσαι ότι συμβάλλει στην ώθηση από τις υπάρχων μπαταρίες! Grin
    Ενα μικρο speed controller και ένα κανάλι ισα να το κάνεις να γυρίζει.Έτσι βγάζεις και μπαταρίες δεκτή και ignition Για το ζύγισμα  

    my 2c

    Ευχαριστούμε για τα tips Γάτε! Μας πρόλαβες πάνω στο post! Εκεί θα βασιστούμε.
    Το τεπόζιτό μας είναι 700ml και ο 4-χρονος κινητήρας "δεν καίει τίποτα".
    Θα υπολογίσουμε το απόβαρο οσονούπω.
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 687


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #436 στις: Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:59:15 »

    οκ Απλά οι δεξαμενές που σου λεω εγω  είναι καύσιμα τα οποία δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον κινητήρα .
    good luck mate
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 687


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #437 στις: Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 22:46:50 »



    ......... Είτε scratch είτε κατασκευή kit, τα outlines είναι αποτέλεσμα της ικανότητας του κατασκευαστή. ..............
    gkan






    sorry για την αργοπορημένη απαντησή George Θα προσπαθήσω να μπαίνω πιο συχνά.

    Παράδειγμα.Σελίδα 5 post 66.Το outline της κάτοψης της ατράκτου.
    Όπως και σε όλα τα κιτ ,ο μοντελιστής πρέπει να ακολουθεί πιστά διά ροπάλου τις γραμμές πάνω στο σχέδιο του εργοστασίου.
    Τι επίδραση έχει ο μοντελιστής σε αυτό το outline ?? ? Τα 3mm πέτσωμά και το 1mm τρίψιμο;
    Σε όλες τις όψεις ακολουθείται πιστά το outline του σχεδίου που ορίζει το εργοστάσιο. Αλλιώς, τα έτοιμα frames φτερού ή ατράκτου δεν θα ακουμπούν ή θα εξέχουν.
    Και ο λόγος που αγοράζουμε κιτ ειναι ακριβώς αυτός! Η ευκολία των προμελετημένων έτοιμων frames που εγγυούνται το τελικό ζητούμενο σχήμα του σχεδίου.
    = Στα kit, τα outlines ΔΕΝ είναι αποτέλεσμα της ικανότητας του μοντελιστή.

    Η F4 αλλιώς για μένα λέγεται διαγωνισμός γλυπτικής με αντικείμενο το αεροπλάνο.  
    Και το ταλέντο ενός scratch builder είναι η δημιουργία ενός γλυπτού ,πιστό αντίγραφο του fullsize .
    Αυτό λοιπόν το γλυπτό θα τεμαχίσει ο scratch builder  να παρει τα frames , για να αναπαραγάγει το ίδιο μοντέλο ελαφρύτερο .
    Μοντέλο του οποίου το outline  ,ο scratch builder  ειναι εξολοκλήρου υπεύθυνος.


    Εάν κάποιος μοντελιστής αγοράσει αυτά τα frames , όσο και καλός κατασκευαστής να είναι, στην καλύτερη περίπτωση θα αναπαραγάγει το αρχικό γλυπτό,
     που τεμαχίστηκε απο τον scratch builder. Τίποτα περισσότερο. Αλλιός ο Έκτορας θα μπορούσε να φτιάξει και p-51 απο αυτο το kit.


    Αυτή τη στιγμή όχι μόνο υποτιμούμε την δουλειά που χρειάζεται ένα μοντέλο να φτιαχτεί από το μηδέν σε σχέση με ενα kit που έχει έτοιμα frames και αδικούμε βαθμολογικά τους scratch builders.
    Ταυτόχρονα αποθαρρύνουμε οποιοδήποτε μπορεί να δουλεύει ένα scratch build από το να συνεχίσει.  
    Και το ταλέντο των scratch builders πρέπει να αναδεικνύεται να προστατεύεται και να μην μπερδεύετε με τον συναρμολογητή ενός kit.
    Φυσικά και η συναρμολόγηση ενός kit απαιτεί ΠΑΡΑ πολύ δουλειά.
    Η δημιουργία όμως του αρχικού γλυπτού (plug) ,ασχέτως αν παραχθούν τομές frames  ή καλούπια, απαιτεί τρομερά περισσότερη δουλειά και ΤΑΛΕΝΤΟ .


    Για μένα τα kit ειναι στην ίδια κατηγορία με τα καλουπωτά των οποίων τα εσωτερικά  frames που στηρίζουν φτερά fins stabs κολλήθηκαν από τον μοντελιστή
     και είναι αυτός υπεύθυνος για την καθετότητα τους. Τίποτα περισσότερο.

    Ο Έκτορας αν κρίνω από το πιλοτήριο έχει το ταλέντο να δημιουργήσει πιστά οργανικά αντικείμενα βάση φωτογραφιών , άρα μπορεί να δημιουργήσει δικό του αεροπλάνο..

    Ελπίζω να αναθεωρήσεις Γιώργο για αυτη την αδικία.

    p.s. μήπως να μας μετακινούσες στο “Όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για τους scale αγώνες”… Να μην γεμίζουμε το θέμα του Έκτορα…
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.458



    « Απάντηση #438 στις: Τετάρτη, 21 Μαΐ 2025, 00:45:53 »

    παίξε με τους κανονισμούς  police
    Το ζύγισμα γίνεται χωρίς καύσιμα .

    Στα τζετ για να μην ξεφεύγουν από το βάρος του κανονισμού έχουν δεξαμενές μπροστά τις οποίες γεμίζουν με καύσιμο  μετά το ζύγισμα μονο για να κεντροβαρυσουν. Προφανώς δε χρησιμοποιούνται.


    Αν καταφέρεις να γεμίζεις 1LT sto cowl σημαίνει 1 kg το οποίο θα το Αφαιρείς όταν σε ζυγίζουν.
    Άρα στόχος είναι να βγάλεις 600?γραμ. από το συνολικό βάρος ...άσχετος  αν είναι από την ουρά ή από τη μύτη!

    Προσοχή!
    τα τεπόζιτα καυσίμου είναι μόνο για καύσιμο, όχι για έρμα. Πρέπει να επικοινωνούν μεταξύ τους και να μπορούν να αδειάσουν με μία σύνδεση της αντλίας στο μοντέλο. Αν χρειάζεται και δεύτερη (για το άδειασμα του έρματος) αυτό δεν επιτρέπεται και οδηγεί αυτόματα σε disqualification (υπέρβαρο μοντέλο).

    Δεν είναι η λύση που θα πρότεινα, ειδικά για διεθνείς αγώνες...

    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.458



    « Απάντηση #439 στις: Τετάρτη, 21 Μαΐ 2025, 00:53:23 »


    Παράδειγμα.Σελίδα 5 post 66.Το outline της κάτοψης της ατράκτου.
    Όπως και σε όλα τα κιτ ,ο μοντελιστής πρέπει να ακολουθεί πιστά διά ροπάλου τις γραμμές πάνω στο σχέδιο του εργοστασίου.
    Τι επίδραση έχει ο μοντελιστής σε αυτό το outline ?? ? Τα 3mm πέτσωμά και το 1mm τρίψιμο;
    Σε όλες τις όψεις ακολουθείται πιστά το outline του σχεδίου που ορίζει το εργοστάσιο. Αλλιώς, τα έτοιμα frames φτερού ή ατράκτου δεν θα ακουμπούν ή θα εξέχουν.
    Και ο λόγος που αγοράζουμε κιτ ειναι ακριβώς αυτός! Η ευκολία των προμελετημένων έτοιμων frames που εγγυούνται το τελικό ζητούμενο σχήμα του σχεδίου.
    = Στα kit, τα outlines ΔΕΝ είναι αποτέλεσμα της ικανότητας του μοντελιστή.

    Η F4 αλλιώς για μένα λέγεται διαγωνισμός γλυπτικής με αντικείμενο το αεροπλάνο.  
    Και το ταλέντο ενός scratch builder είναι η δημιουργία ενός γλυπτού ,πιστό αντίγραφο του fullsize .
    Αυτό λοιπόν το γλυπτό θα τεμαχίσει ο scratch builder  να παρει τα frames , για να αναπαραγάγει το ίδιο μοντέλο ελαφρύτερο .
    Μοντέλο του οποίου το outline  ,ο scratch builder  ειναι εξολοκλήρου υπεύθυνος.


    Εάν κάποιος μοντελιστής αγοράσει αυτά τα frames , όσο και καλός κατασκευαστής να είναι, στην καλύτερη περίπτωση θα αναπαραγάγει το αρχικό γλυπτό,
     που τεμαχίστηκε απο τον scratch builder. Τίποτα περισσότερο. Αλλιός ο Έκτορας θα μπορούσε να φτιάξει και p-51 απο αυτο το kit.


    Αυτή τη στιγμή όχι μόνο υποτιμούμε την δουλειά που χρειάζεται ένα μοντέλο να φτιαχτεί από το μηδέν σε σχέση με ενα kit που έχει έτοιμα frames και αδικούμε βαθμολογικά τους scratch builders.
    Ταυτόχρονα αποθαρρύνουμε οποιοδήποτε μπορεί να δουλεύει ένα scratch build από το να συνεχίσει.  
    Και το ταλέντο των scratch builders πρέπει να αναδεικνύεται να προστατεύεται και να μην μπερδεύετε με τον συναρμολογητή ενός kit.
    Φυσικά και η συναρμολόγηση ενός kit απαιτεί ΠΑΡΑ πολύ δουλειά.
    Η δημιουργία όμως του αρχικού γλυπτού (plug) ,ασχέτως αν παραχθούν τομές frames  ή καλούπια, απαιτεί τρομερά περισσότερη δουλειά και ΤΑΛΕΝΤΟ .


    Για μένα τα kit ειναι στην ίδια κατηγορία με τα καλουπωτά των οποίων τα εσωτερικά  frames που στηρίζουν φτερά fins stabs κολλήθηκαν από τον μοντελιστή
     και είναι αυτός υπεύθυνος για την καθετότητα τους. Τίποτα περισσότερο.

    Ο Έκτορας αν κρίνω από το πιλοτήριο έχει το ταλέντο να δημιουργήσει πιστά οργανικά αντικείμενα βάση φωτογραφιών , άρα μπορεί να δημιουργήσει δικό του αεροπλάνο..

    Ελπίζω να αναθεωρήσεις Γιώργο για αυτη την αδικία.


    Γιώργο, δεν έχω να αναθεωρήσω κάτι. Δεν είναι θέμα γνώμης αλλά προδιαγραφών του κανονισμού. Που δεν είναι δικός μου, είναι της FAI...

    Σου είπα να διαβάσεις τον κανονισμό. Τον διάβασες?

    Μιλάει συγκεκριμμένα για καλουπωτά μοντέλα και για άλλα προδιαμορφωμένα μέρη. Σε αυτό δεν ανήκουν οι νομείς, οι αεροτομές κλπ.

    Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι προσωπικές απόψεις (σεβαστές) ή ευχολόγια. Ο κανονισμός είναι ο μπούσουλάς μας, όχι τι θεωρούμε εμείς σωστό ή λάθος ή δίκαιο ή άδικο...

    Αν θέλει ο Έκτορας, μετακινώ τα σχετικά μηνύματα...

    gkan
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 21 Μαΐ 2025, 12:26:46 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.168



    « Απάντηση #440 στις: Παρασκευή, 23 Μαΐ 2025, 06:53:10 »

    Γιώργο, δεν έχω να αναθεωρήσω κάτι. Δεν είναι θέμα γνώμης αλλά προδιαγραφών του κανονισμού. Που δεν είναι δικός μου, είναι της FAI...
    Σου είπα να διαβάσεις τον κανονισμό. Τον διάβασες?
    Μιλάει συγκεκριμμένα για καλουπωτά μοντέλα και για άλλα προδιαμορφωμένα μέρη. Σε αυτό δεν ανήκουν οι νομείς, οι αεροτομές κλπ.
    Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι προσωπικές απόψεις (σεβαστές) ή ευχολόγια. Ο κανονισμός είναι ο μπούσουλάς μας, όχι τι θεωρούμε εμείς σωστό ή λάθος ή δίκαιο ή άδικο...
    Αν θέλει ο Έκτορας, μετακινώ τα σχετικά μηνύματα...
    gkan

    Ευχαριστούμε και τους 2 για την ενεργή συμμετοχή στο νήμα!
    Φυσικά και δε χρειάζεται να μετακινηθεί κανένα μύνημα - η συζήτηση είναι πάντα ευπρόσδεκτη και κρατά το thread "ζωντανό"!  smiley6600

    Η αλήθεια είναι ότι και οι 2 έχετε δίκιο από την πλευρά σας: ο Γάτος στο... πνεύμα του νόμου και ο Γιώργος στο... γράμμα!

    Πράγματι και εμείς θεωρούμε ότι το scratch αφορά άλλο επίπεδο εμπέδωσης της μοντελοποίησης. Το αεροπλάνο που έχουμε φτιάξει είναι κίτ, έχουμε "πειράξει" λίγο το outline αλλά σε καμμία περίπτωση δε θα λέγαμε ότι το αποτέλεσμα είναι δικής μας ερμηνίας και σχεδίασης. Επίσης, το cowl δεν το φτιάξαμε εμείς - το βρήκαμε έτοιμο, κάτι που βαθμολογείται αρνητικά στην C. Αυτά (και κάποια άλλα) είναι και ο λόγος που στοχεύσαμε εξ' αρχής στην "H".

    Παρ'όλα αυτά, η συμμετοχή σε έναν αγώνα με κανονισμούς έχει πάντα ώς στόχο την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία. Εάν υπάρχουν περιθώρια επωφελούς εκμετάλλευσης ή ερμηνίας των κανόνων, φυσικά και αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι! Εάν παρακολουθεί κάποιος ένα οποιοδήποτε τεχνικό σπόρ όπως π.χ. Formula 1 θα το έχει καταλάβει αυτό (μάλιστα αυτό είναι και ένα από τα κύρια στοιχεία ενδιαφέροντος!). Νομίζω ότι με την εμπειρία του ως κριτής, αυτό ακριβώς είναι που προσπαθεί να εξηγήσει ο Γιώργος από την άλλη: την έξυπνη και επωφελή συγκομιδή βαθμών για ένα καλύτερο αποτέλεσμα σε έναν αγώνα! Θα μπορούσαμε πράγματι να δοκιμάσουμε να πάμε C, ανταλλάσοντας τις όποιες ποινές λόγω μή-original σχεδιασμού με τις πιθανώς καλύτερες βαθμολογίες σε τομείς λεπτομερειών και ποιότητας κατασκευής, παραλληλα μειώνοντας το ειδικό βάρος της (ακόμα πιο υποκειμενικής και ευάλωτης σε αστάθμητους εξωτερικούς παράγοντες) βαθμολογίας του πτητικού σκέλους.

    Οπότε, όσον πάντα αφορά την περίπτωσή μας, και οι 2 προσεγγίσεις είναι απολύτως θεμιτές. Τελικά εξαρτάται απο το πως βλέπουμε τη διαχείριση του ρίσκου. Εμείς απλά (ίσως ακόμα αφελώς) θεωρούμε ότι έχουμε καλύτερες πιθανότητες να αποδώσουμε πτητικά απ' ότι κατασκευαστικά (μα, αυτό δεν κάναμε όλα αυτά τα χρόνια;) γι' αυτό και επιλέξαμε εύκολα "βολτάδικο" θέμα αντί για κάποιο στρατιωτικό διπλάνο του '20/30.

    Τώρα θα μας πείτε "μα τί κάθεσαι και μας ζαλίζεις μετρώντας πριτσίνια τότε;" - και δίκιο θα έχετε!

    Κοιτόντας στον καθρέφτη, μάλλον απλά το... παρακάναμε στη λεπτομέρεια για ένα μοντέλο σκοπού "H", αντιμετωπίζοντας ίσως στο μεταξύ την ανασφάλεια του να σταθούμε κάπως αξιοπρεπώς και ως κατασκευαστές στην κατηγορία F4.

    Αλλά, δε νομίζουμε ότι υπάρχει μέλος του forum που να μη δείχνει κατανόηση σε επεισόδια Ιδεοψυχαναγκαστικής/Μανιοπαρορμητικής Διαταραχής...!  angel
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 23 Μαΐ 2025, 07:36:43 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.397



    « Απάντηση #441 στις: Παρασκευή, 23 Μαΐ 2025, 12:02:23 »

    Σχετικά με τους κανονισμούς και το μοντέλο που φτιάχνει ο Εκτορας. Ο χρόνος που έχει αφιερώσει και οι λεπτομέρειες που εχει σίγουρα το κάνει κατάλληλο για την F4C.  Στην F4H η ολη προσπάθεια δεν θα αξιολογηθεί ανάλογα. Αλλο αξιολόγηση βάσει κανονισμών και άλλο εκτίμηση από τους κριτές. Αλλά και αυτοί κρίνουν σύμφωνα με τους κανονισμούς. 

    Σχετικά με το οτι το μοντελο είναι βασισμένο σε kit. Στην Δήλωση που υποβάλεται πριν από την έναρξη των αγώνων ο κάθε αθλητής, που ΄σεβεται την χώρα του, τους υπόλοιπους συμμετέχοντες και φυσικά τον εαυτό του δηλώνει τι ακριβώς έχει κάνει από μόνος του, τι έχει χρησιμοποιήσει από κιτ ή τι δεν έχει κατασκευάσει από μόνος του.  Είναι εύκολο να ελεγχθεί αυτό? Οχι φυσικά, αλλά εδώ παίζουν ρολο άλλα πράγματα.

    Τα παραπάνω για την F4C. Το ίδιο συμβαίνει και στην F4H (δήλωση) αλλά εδώ ο κανόνας του Builder of the Model δεν ισχύει. 

    Στον κανονισμό υπάρχει επίσης η πρόβλεψη οτι μοντελα που έχουν λάβει στην F4C και έχουν διακριθεί δεν μπορεί αργότερα να λάβουν μέρος στην F4H. Οχι το ανάποδο.

    Για το βάρος.  Το μοντέλο ζυγίζεται αμέσως μετά την πρώτη πτήση.  Αν είναι υπέρβαρο μηδενίζεται η πτήση και ξαναζυγίζεται στις επόμενες πτήσεις. Αν περάσει δεν ξαναζυγίζεται αλλά αυτό δεν είναι απόλυτο. Οποιαδήποτε στιγμή και για οποιδήποτε λόγο είναι δυνατόν το μοντέλο να ξαναζυγιστεί αν υπάρχει κάποια υπόνοια, ή καταγγελία ή ακόμα και τυχαία.  Το μόνο που ειτρέπεται να αφαιρεθεί είναι το καύσιμο ή η μπαταρία και αυτό με την παρουσία αλυτάρχη ή εκπροσώπου του.

    Και μια διόρθωση για τον Γιώργο (Γατο).  Οι κριτές δεν κρίνουν με βάση τα εργοστασιακά σχέδια αλλά με βάση το documentation που θα παρουσιάσει ο αθλητής. Υπάρχουν μοντέλα που δεν θα βρεις εργοστασιακά σχέδια και μπορείς να τα φτιάξεις ακόμα και σύ με την προυπόθεση οτι τα σχέδια σου θα έχουν πιστοποιηθεί από κατάλληλα εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. 

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 27 28 29 [30]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.