Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
307.660 μηνύματα σε 12.505 θέματα από 6.279 Μέλη / Τελευταίο μέλος: lefteris76
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 13 Ιουν 2025, 18:38:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 13 Ιουν 2025, 18:38:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 11:41]

    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 00:30]

    [Χθες στις 23:26]

    [Χθες στις 18:11]

    από dominicm
    [Χθες στις 11:28]

    [Τετάρτη, 11 Ιουν 2025, 15:23:53]

    [Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 11:19:05]

    από spirost
    [Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 07:23:07]

    [Κυριακή, 8 Ιουν 2025, 20:16:37]

    [Πέμπτη, 5 Ιουν 2025, 09:25:04]

    [Τρίτη, 3 Ιουν 2025, 16:38:33]

    [Δευτέρα, 2 Ιουν 2025, 13:28:49]

    από carapis
    [Τετάρτη, 28 Μαΐ 2025, 22:21:42]

    από Dimko
    [Σάββατο, 24 Μαΐ 2025, 20:37:32]

    από Yiannis_S
    [Σάββατο, 24 Μαΐ 2025, 19:03:08]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6279
    Τελευταίο: lefteris76
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 307660
    Σύνολο θεμάτων: 12505
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 22
    Συνολικά: 24
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 26 27 28 [29] 30     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3  (Αναγνώστηκε 39759 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.107


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #420 στις: Πέμπτη, 15 Μαΐ 2025, 11:14:08 »

    Οι κανονισμοί FAI υπάρχουν

    Δεν υπάρχουν Εθνικοί κανονισμοί
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.168



    « Απάντηση #421 στις: Κυριακή, 18 Μαΐ 2025, 21:07:48 »

    Απίστευτη δουλειά!! Μπράβο Έκτωρα!

    Ευχαριστούμε πολύ Σπύρο!

    Απίστευτη δουλειά!! Μπράβο Έκτωρα!

    Ευχαριστούμε πολύ Αργύρη!

    Έκτορα πανέμορφο  Cheesy καλές πτήσεις!
    Θα το ανεβάσεις φέτος;

    Ευχαριστούμε πολύ Γάτε! Ναί, θα το ανεβάσω Καρδίτσα, πρώτα ο Θεός...
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.168



    « Απάντηση #422 στις: Κυριακή, 18 Μαΐ 2025, 21:17:50 »

    Με τον πίνακα οργάνω ολοκληρωμένο, ώρα να φτιάξουμε και το υπόλοιπο κόκπιτ (το οποίο πρέπει να είναι αντάξιο, βέβαια!).

    Ή μήπως όχι; Αυτή τη στιγμή, αυτό είναι θέμα βάρους: οι δερματίνες που σκεφτόμαστε να χρησιμοποιήσουμε είναι βαριές, όπως και οι υπόλοιπες λεπτομέρειες.

    Εδώ λοιπόν αποφασίσαμε να ξανασυναρμολόγισουμε όλο το αεροπλάνο όπως έχει για να τσεκάρουμε βάρος και ζύγισμα, να δούμε πόσο χώρο έχουμε να προσθέσουμε την εσωτερική λεπτομέρεια (που στην "H" τουλάχιστον δεν παίζει ρόλο...  devil).

    Πάμε να πρώτα να τοποθετήσουμε πίσω όλα τα συμπαραμαρτούντα του διαμερίσματος του κινητήρα: διάφραγμα, ηλεκτρονική, μπαταρία, kill switch, τηλεμετρία, servo ριναίου, σωληνάκια, κλπ...


    * 20250415_230755.jpg (170.67 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 172 φορές.)

    * 20250415_230806.jpg (171.39 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 170 φορές.)

    * 20250415_230841.jpg (128.97 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 166 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.168



    « Απάντηση #423 στις: Κυριακή, 18 Μαΐ 2025, 21:28:20 »

    Τοποθέτηση ηλεκτρονικών...

    Εδώ προσπαθήσαμε να κάνουμε προσεγμένη δουλειά, σχεδιάζοντας και τυπώνοντας βάσεις για τα διάφορα δευτερεύοντα boards (telemetry expander ports, φρένα, μαγνιτικός διακόπτης) καθώς και πιαστράκια από TPU στον 3D ώστε η όδευση των καλωδίων να είναι "καθαρή"!
    Ο δέκτης κολλήθηκε με τη διπλής όψεως που έρχεται μαζί του πάνω σε αφαιρούμενη βάση (είναι τύπου Αssist με ενσωματομένο gyro και μπορεί να χρειαστεί να βγαίνει για calibration κάπου κάπου...)
    Και ταμπελάκια σε κάθε καλώδιο για να αναγνωρίσουμε πού πάει τί, βεβαίως-βεβαίως..

    Μεγάλη προσοχή όλα να μήν εξέχουν πάνω από το κάτω μέρος των γλυστρών των παράθυρων του κόκπιτ για να μπορούν αυτά να κατεβαίνουν τελείως (αλλιώς δε θα έχουμε... πρόσβαση!).


    * 20250415_205400.jpg (170.86 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 167 φορές.)

    * 20250413_064906.jpg (217.59 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 170 φορές.)

    * 20250413_215846.jpg (103.47 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 168 φορές.)

    * 20250415_205431.jpg (171.71 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 165 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.168



    « Απάντηση #424 στις: Κυριακή, 18 Μαΐ 2025, 21:47:17 »

    Όλα πολύ ωραία και μπράβο μας, αλλά ήρθε η ώρα της αλήθειας! Xicoy και πάμε να δούμε τί κάναμε μετά το βάψιμο και τη λεπτομέρειες...

    Όλα τα εξαρτήματα πάνω, εκτός από τον πιλότο, τα παράθυρα και τις ταπετσαρίες του κόκπιτ. Αποτέλεσμα 14,710γρ!

    Εδώ είναι που άρχισε να μας κόβει κρύος ιδρώτας... Ο πιλότος μόνον ζυγίζει 440γρ! Μιλάμε δηλαδή για τελικό βάρος άνω των 15,250 στην καλύτερη των περιπτώσεων.  

    Αμέσως έξω για κανονικό δέσιμο του μοντέλου και τσέκαρισμα του κέντρου βάρους...

    Άλλη μια αρνητική έκπληξη: είμαστε ακόμα χειρότερα (470γρ πάνω από το όριο!) και αρκετά πισόβαροι (>28% της χορδής ή 14mm) πίσω από το CG που δίνει ο κατασκευαστής (25.5%)!  

    Επειδή κάναμε την ίδια δουλειά πρίν βάψουμε και βρήκαμε το μοντέλο αρκετά μπροστόβαρο, το βάρος βαφής της ουράς λόγω μεγάλων επιφανειών μάλλον αναποδογύρισε τις προοπτικές...

    Δηλαδή έχουμε προσγειωθεί στο κλασσικό coffin corner όπου πρέπει να βρούμε από πού θα αφαιρέσουμε βάρος και το μόνο προφανές μέρος είναι.... από μπροστά!

    Λύσιμο και μάζεμα όλα πίσω στο εργαστήριο για κατάστρωση σχεδίου και υπολογισμών του πώς θα... σώσουμε την κατάσταση! Sad


    * 20250417_091939.jpg (198.48 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 167 φορές.)

    * 20250417_091945.jpg (166.05 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 166 φορές.)

    * 20250417_172934.jpg (191.62 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 173 φορές.)

    * 20250417_172928.jpg (91.55 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 169 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Demetre
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 253



    « Απάντηση #425 στις: Δευτέρα, 19 Μαΐ 2025, 00:56:09 »

    Hi there, did you try balancing by using the good old method by measuring the CG location from  the L.E and hold the plane (up side down) e.t.c. ?
    You can be surprised some times.
    By the way ,excellent work,and I wish you only good flights
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.168



    « Απάντηση #426 στις: Δευτέρα, 19 Μαΐ 2025, 22:02:40 »

    Hi Demetre, many thanks for your kind feedback.
    Not wanting to trust the Xicoy, I indeed tried the classic method (many thanks to Nikos Vouloumanos for his great balancing machine!) and the result was no different...
    Plane needed >400gr to balance at the recommended CG (notice the weights resting on the cowl, just behind the spinner)...  Undecided

    Means I need to shed more than... 800gr (!) to allow re-balancing.


    * 20250427_182549.jpg (209.02 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 114 φορές.)

    * 20250427_181826.jpg (145.26 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 113 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Demetre
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 253



    « Απάντηση #427 στις: Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 01:18:23 »

    Hi, you have a high-lift airfoil and a large scale plane,so 400gr is not any big of a deal as long as you carry some airspeed on T.O  and Landing. I've never seen  a scale plane that looks as good and it is not a bit  heavier. And they all fly V.Good.
    If I read your comments correctly, you stated that by the manuf. the CG should be located so many mm from LE and at 25.5 %, but you are balancing farther back at 28% ?
    If that's the case make a little bag full of lead shot  (see shotgun pellets) ,fly it,and as you getting more comfortable with it, remove some and then some more pellets till you find the best balance point for you.
    Anyhow, 28% is a good balancing point,for most planes.
    PS.when's time for the first flight ,set the controls on "mild",and all ways remember that "easy does it"
    Carry on !!!
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.168



    « Απάντηση #428 στις: Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 18:44:52 »

    Indeed, this is a 10ft Clark Y airfoiled giant-scale model and should be a floater no matter the AUW.
    But, I am building for Competition where there is a strict 15kg limit, so this needs to be taken care of.

    In terms of CG, I too think that the 25% is too conservative/far forward and maybe I will balance at ~26% for starters, see how that goes.

    Best,
    Hector.
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.168



    « Απάντηση #429 στις: Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:17:05 »

    Ξαναβάζοντας το μοντέλο στον πάγκο, ξεκινήσαμε να καταστρώνουμε το σχέδιο.... διαίτης!
    Αφαιρέσαμε τα κομμάτια και εξαρτήματα και ξεκίνησε το ενδελεχές ζύγισμα.

    Αποφασίσαμε να επιτεθούμε πρώτα στα μέταλλα, μετά στα ηλεκτρονικά και τέλος αφαίρεση βάρους από τη ουρά (όπου είναι δομικά δυνατόν) όπως και από το διάκοσμο του κόκπιτ (που ευτυχώς δεν είχαμε κατασκευάσει νωρίτερα - για αυτόν ακριβώς το λόγο!).

    Μέταλλα:
    - Αλουμινένιοι σωλήνες των φτερών (500γρ): ελάφρωμα με φρεζάρισμα slots σε στρατηγικά σημεία. Επιρροή στο CG: Ουδέτερη.
    - Χυτά κύρια σκέλη (465γρ): ελάφρωμα με φρεζάρισμα slots σε στρατηγικά σημεία. Επιρροή στο CG: Ελαφρώς θετική (προς το μπροστόβαρο).
    - Ηλεκτρομαγνητικά τύμπανα φρένων στα κύρια σκέλη (140γρ): πλήρης αφαίρεση. Επιρροή στο CG: Ελαφρώς θετική (προς το μπροστόβαρο). Εδώ κλάψαμε γιατί μας είχε πάρει αρκετό καιρό να φτιάξουμε το σύστημα - το οποίο και δούλευε εξαιρετικά.  
    - Stand-Offs κινητήρα: ελάφρωμα με τορνίρισμα. Επιρροή στο CG: Ελαφρώς αρνητική (προς το πισώβαρο).

    Ηλεκτρονικά:
    - Καλώδια, ελεγκτής και μπαταρία ηλεκτρομαγνητικών φρένων (100γρ): πλήρης αφαίρεση. Επιρροή στο CG: Ελαφρώς θετική (προς το μπροστόβαρο).

    - Σύστημα Ισχύως: αντικατάσταση των 2x2600mAh δίσελων μπαταριών Li-Ion από τον κώνο της ουράς με μία μονή δίσελη Lipo των 3300-mAh και μετακίνηση τελείως μπροστά (πίσω από το firewall, πάνω από 600mm μετακίνηση). Αντικατάσταση του διπλού BEC (SBEC 2D Plus) με μονό (SBEC30) - επίσης τοποθετημένο μπροστά αντί για πίσω. Και επειδή το δεύτερο έχει και διπλή έξοδο τηλεμετρίας, αφαίρεση του τετραπλού Extender E4 της τηλεμετρίας (ούτως ή άλλως 2 κανάλια χρειάζομαστε μόνον - RPM και Temps) μαζί με το ωραίο 3D mount του ( ) και την όποια περισσευόμενη καλωδίωση.

    Η όλη "συκωταριά"  laugh ζυγίζει 415γρ ενώ η αντικατάσταση θα γλυτώσει περίπου 200γρ. Επιρροή στο CG: Σημαντικά θετική (προς το μπροστόβαρο). Η απώλεια της εφεδρικότητας ισχύως δε μας ανησυχεί και πολύ διότι δεν πρόκειται για ακροβατικό αεροπλάνο που μπορεί τραβήξει πολλά Amperes στα servo.. (Απλά είχαμε κάνει αυτά που ξέραμε από τις... 3D ημέρες μας!  angel)

    Ουρά:
    - Ξετρύπημα της χοντρής/σκληρής balsa στα false leading και trailing edges του οριζόντιου σταθέρου και του elevator (δε φαίνονται όταν είναι συναρμολογημένα). Ελαφρώς (προς το μπροστόβαρο).

    Κόκπιτ:
    - Αφαίρεση ρούχων (τζάκετ/μπότες) και servo κεφαλιού από τον πιλότο (440γρ) - τα οποία και είχαμε πληρώσει ακριβά ( ) Επιρροή στο CG: Ουδέτερη.
    - Αφαίρεση αφρού από τα καθίσματα (110γρ). Επιρροή στο CG: Ουδέτερη.
     
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.168



    « Απάντηση #430 στις: Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:21:16 »

    Δίαιτα μετάλλων...

    Εδώ φυσικά προσέξαμε να μην επιρρεάσουμε τη δομική στοιβαρότητα!
    Αφαίρεση 105γρ. στα 1,000γρ. (10%).


    * 20250417_220120.jpg (95.85 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 67 φορές.)

    * 20250418_065709.jpg (127.11 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 64 φορές.)

    * 20250418_155445.jpg (129.99 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 68 φορές.)

    * 20250418_191807.jpg (79.46 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 65 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.168



    « Απάντηση #431 στις: Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:24:54 »

    Engine Stand-Offs... Αφαίρεση 36γρ (>30%).  Thumbs up


    * 20221227_084012.jpg (55.78 KB, 1024x478 - εμφανίστηκε 65 φορές.)

    * 20250418_132316.jpg (123.84 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 69 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.168



    « Απάντηση #432 στις: Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:30:28 »

    Δίαιτα Ηλεκτρονικών. Αφαίρεση 200γρ  .

    Άδειασμα του ωραίου install πίσω ( ), Lipo μπροστά με 3D πιαστράκια ( ) και λίγο foam να μην κοπανιέται και το SBEC30 κάτω από τα σανίδια του πατώματος μπροστά...


    * 20250421_222957.jpg (184.42 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 67 φορές.)

    * 20250421_223051.jpg (164.12 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 65 φορές.)

    * 20250427_164538.jpg (117.88 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 64 φορές.)

    * 20250427_164548.jpg (122.42 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 65 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 687


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #433 στις: Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:38:56 »

    παίξε με τους κανονισμούς  police
    Το ζύγισμα γίνεται χωρίς καύσιμα .

    Στα τζετ για να μην ξεφεύγουν από το βάρος του κανονισμού έχουν δεξαμενές μπροστά τις οποίες γεμίζουν με καύσιμο  μετά το ζύγισμα μονο για να κεντροβαρυσουν. Προφανώς δε χρησιμοποιούνται.

    Την δύσκολη πλευρά της δεξαμενής που χρειάζεσαι την έχεις έτοιμή.  Είναι το ίδιο το cowl.Προστάτευσέ με strech film Τον κινητήρα και πάτα μία πολυουρεθάνη .
    Τριμαρισε την να αξιοποιήσεις όσο το δυνατόν περισσότερο χώρο, ρίξε τέσσερα / πεντε 80αρια υφάσματα γυαλί πάνο, ανοιξε τρύπες για το feed και κάψε την πολυουρεθάνη με βενζίνα.
    Αν καταφέρεις να γεμίζεις 1LT sto cowl σημαίνει 1 kg το οποίο θα το Αφαιρείς όταν σε ζυγίζουν.
    Άρα στόχος είναι να βγάλεις 600?γραμ. από το συνολικό βάρος ...άσχετος  αν είναι από την ουρά ή από τη μύτη!

    ... Αν θυμάμαι καλά τα ηλεκτρικά ζυγίζονται χωρίς Μπαταρίες; Βίδωσε ένα mini ηλεκτρικό μοτεράκι με mini 10mm prop στα πλάγια του firewall Και να ισχυρίζεσαι ότι συμβάλλει στην ώθηση από τις υπάρχων μπαταρίες! Grin
    Ενα μικρο speed controller και ένα κανάλι ισα να το κάνεις να γυρίζει.Έτσι βγάζεις και μπαταρίες δεκτή και ignition Για το ζύγισμα  

    my 2c
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.168



    « Απάντηση #434 στις: Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:44:55 »

    Τέλος, σκάψιμο των καθισμάτων, ξεδιάντροπο γδύσιμο του πιλότου και ξετρύπημα του stab....
    Αφαίρεση 213γρ (19%!)  angel

    Με αυτά και αυτά, μαζέψαμε 795γρ ενώ μετακινήσαμε το κέτρο βάρους προς τα μπρός (θα δούμε πόσο).
    Έτσι, μπορούμε να κατάβουμε άνετα κάτω από τα 15kg και να προσθέσουμε το όποιο αντίβαρο μπροστά (π.χ. στον άξονα της μηχανής) να έρθει το ζύγισμα - αφού πρώτα υπολογίσουμε την κατανάλωση καυσίμου ώστε να δούμε και πόσο καύσιμο θα μας μένει μετά μια πτήση ασκήσεων για να βοηθήσει και αυτό στο ζύγισμα (χωρίς dry weight penalty βέβαια  police !)


    * 20250421_223027.jpg (160.1 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 61 φορές.)

    * 20250421_223150.jpg (120.78 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 63 φορές.)

    * 20250421_225137.jpg (156.02 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 64 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: 1 ... 26 27 28 [29] 30     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.