Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
307.660
μηνύματα σε
12.505
θέματα από
6.279
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
lefteris76
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 13 Ιουν 2025, 18:38:11
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 13 Ιουν 2025, 18:38:11
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ...
από
Γιώργος Κανδυλάκης
[
Σήμερα
στις 11:41]
Futaba 14SG
από
3DJunk
[
Σήμερα
στις 00:30]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 23:26]
Μοντελοδρόμιο στο Ολυμπιακό χωριό?
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[
Χθες
στις 18:11]
Giant Avro Vulcan flies with 2 x 220N je...
από
dominicm
[
Χθες
στις 11:28]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
FlyingDoctor
[Τετάρτη, 11 Ιουν 2025, 15:23:53]
Neutrino Ultralight Glider
από
Elias Sopeoglou
[Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 11:19:05]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
spirost
[Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 07:23:07]
BMFA Indoor Scale Nationals 2025
από
Γιώργος Κανδυλάκης
[Κυριακή, 8 Ιουν 2025, 20:16:37]
ελικες
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Πέμπτη, 5 Ιουν 2025, 09:25:04]
www.Diamond-Models.gr
από
Diamond-Models Ι. Γεωγιάδης
[Τρίτη, 3 Ιουν 2025, 16:38:33]
ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΔΡΟΜΙΟ ΣΠΑΤΩΝ...
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Δευτέρα, 2 Ιουν 2025, 13:28:49]
Τέρμα γκάζι και δεν σηκώνεται
από
carapis
[Τετάρτη, 28 Μαΐ 2025, 22:21:42]
Pete n Poke Great Planes
από
Dimko
[Σάββατο, 24 Μαΐ 2025, 20:37:32]
Paypal help!
από
Yiannis_S
[Σάββατο, 24 Μαΐ 2025, 19:03:08]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6279
Τελευταίο:
lefteris76
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 307660
Σύνολο θεμάτων: 12505
Online σήμερα: 55
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 24
ΒΟΝΤΣΑΣ ΚΟΖΑΝΗ
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
|
Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
(Συντονιστής:
ArgyrisGiannetakis
) | Θέμα:
ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
Σελίδες:
1
...
26
27
28
[
29
]
30
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3 (Αναγνώστηκε 39759 φορές)
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6.107
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #420 στις:
Πέμπτη, 15 Μαΐ 2025, 11:14:08 »
Οι κανονισμοί FAI υπάρχουν
Δεν υπάρχουν Εθνικοί κανονισμοί
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
hpergm
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.168
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #421 στις:
Κυριακή, 18 Μαΐ 2025, 21:07:48 »
Παράθεση από: spirost στις Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 21:50:47
Απίστευτη δουλειά!! Μπράβο Έκτωρα!
Ευχαριστούμε πολύ Σπύρο!
Παράθεση από: spirost στις Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 21:50:47
Απίστευτη δουλειά!! Μπράβο Έκτωρα!
Ευχαριστούμε πολύ Αργύρη!
Παράθεση από: Dell Gatto Grande στις Τετάρτη, 14 Μαΐ 2025, 22:01:45
Έκτορα πανέμορφο
καλές πτήσεις!
Θα το ανεβάσεις φέτος;
Ευχαριστούμε πολύ Γάτε! Ναί, θα το ανεβάσω Καρδίτσα, πρώτα ο Θεός...
Καταγράφηκε
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.168
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #422 στις:
Κυριακή, 18 Μαΐ 2025, 21:17:50 »
Με τον πίνακα οργάνω ολοκληρωμένο, ώρα να φτιάξουμε και το υπόλοιπο κόκπιτ (το οποίο πρέπει να είναι αντάξιο, βέβαια!).
Ή μήπως όχι; Αυτή τη στιγμή, αυτό είναι θέμα βάρους: οι δερματίνες που σκεφτόμαστε να χρησιμοποιήσουμε είναι βαριές, όπως και οι υπόλοιπες λεπτομέρειες.
Εδώ λοιπόν αποφασίσαμε να ξανασυναρμολόγισουμε όλο το αεροπλάνο όπως έχει για να τσεκάρουμε βάρος και ζύγισμα, να δούμε πόσο χώρο έχουμε να προσθέσουμε την εσωτερική λεπτομέρεια (που στην "H" τουλάχιστον δεν παίζει ρόλο...
).
Πάμε να πρώτα να τοποθετήσουμε πίσω όλα τα συμπαραμαρτούντα του διαμερίσματος του κινητήρα: διάφραγμα, ηλεκτρονική, μπαταρία, kill switch, τηλεμετρία, servo ριναίου, σωληνάκια, κλπ...
20250415_230755.jpg
(170.67 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 172 φορές.)
20250415_230806.jpg
(171.39 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 170 φορές.)
20250415_230841.jpg
(128.97 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 166 φορές.)
Καταγράφηκε
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.168
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #423 στις:
Κυριακή, 18 Μαΐ 2025, 21:28:20 »
Τοποθέτηση ηλεκτρονικών...
Εδώ προσπαθήσαμε να κάνουμε προσεγμένη δουλειά, σχεδιάζοντας και τυπώνοντας βάσεις για τα διάφορα δευτερεύοντα boards (telemetry expander ports, φρένα, μαγνιτικός διακόπτης) καθώς και πιαστράκια από TPU στον 3D ώστε η όδευση των καλωδίων να είναι "καθαρή"!
Ο δέκτης κολλήθηκε με τη διπλής όψεως που έρχεται μαζί του πάνω σε αφαιρούμενη βάση (είναι τύπου Αssist με ενσωματομένο gyro και μπορεί να χρειαστεί να βγαίνει για calibration κάπου κάπου...)
Και ταμπελάκια σε κάθε καλώδιο για να αναγνωρίσουμε πού πάει τί, βεβαίως-βεβαίως..
Μεγάλη προσοχή όλα να μήν εξέχουν πάνω από το κάτω μέρος των γλυστρών των παράθυρων του κόκπιτ για να μπορούν αυτά να κατεβαίνουν τελείως (αλλιώς δε θα έχουμε... πρόσβαση!).
20250415_205400.jpg
(170.86 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 167 φορές.)
20250413_064906.jpg
(217.59 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 170 φορές.)
20250413_215846.jpg
(103.47 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 168 φορές.)
20250415_205431.jpg
(171.71 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 165 φορές.)
Καταγράφηκε
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.168
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #424 στις:
Κυριακή, 18 Μαΐ 2025, 21:47:17 »
Όλα πολύ ωραία και μπράβο μας, αλλά ήρθε η ώρα της αλήθειας! Xicoy και πάμε να δούμε τί κάναμε μετά το βάψιμο και τη λεπτομέρειες...
Όλα τα εξαρτήματα πάνω, εκτός από τον πιλότο, τα παράθυρα και τις ταπετσαρίες του κόκπιτ. Αποτέλεσμα 14,710γρ!
Εδώ είναι που άρχισε να μας κόβει κρύος ιδρώτας... Ο πιλότος μόνον ζυγίζει 440γρ! Μιλάμε δηλαδή για τελικό βάρος άνω των 15,250 στην καλύτερη των περιπτώσεων.
Αμέσως έξω για κανονικό δέσιμο του μοντέλου και τσέκαρισμα του κέντρου βάρους...
Άλλη μια αρνητική έκπληξη: είμαστε ακόμα χειρότερα (470γρ πάνω από το όριο!)
και
αρκετά πισόβαροι (>28% της χορδής ή 14mm) πίσω από το CG που δίνει ο κατασκευαστής (25.5%)!
Επειδή κάναμε την ίδια δουλειά πρίν βάψουμε και βρήκαμε το μοντέλο αρκετά μπροστόβαρο, το βάρος βαφής της ουράς λόγω μεγάλων επιφανειών μάλλον αναποδογύρισε τις προοπτικές...
Δηλαδή έχουμε προσγειωθεί στο κλασσικό coffin corner όπου πρέπει να βρούμε από πού θα αφαιρέσουμε βάρος και το μόνο προφανές μέρος είναι.... από μπροστά!
Λύσιμο και μάζεμα όλα πίσω στο εργαστήριο για κατάστρωση σχεδίου και υπολογισμών του πώς θα... σώσουμε την κατάσταση!
20250417_091939.jpg
(198.48 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 167 φορές.)
20250417_091945.jpg
(166.05 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 166 φορές.)
20250417_172934.jpg
(191.62 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 173 φορές.)
20250417_172928.jpg
(91.55 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 169 φορές.)
Καταγράφηκε
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
Demetre
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 253
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #425 στις:
Δευτέρα, 19 Μαΐ 2025, 00:56:09 »
Hi there, did you try balancing by using the good old method by measuring the CG location from the L.E and hold the plane (up side down) e.t.c. ?
You can be surprised some times.
By the way ,excellent work,and I wish you only good flights
Καταγράφηκε
hpergm
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.168
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #426 στις:
Δευτέρα, 19 Μαΐ 2025, 22:02:40 »
Hi Demetre, many thanks for your kind feedback.
Not wanting to trust the Xicoy, I indeed tried the classic method (many thanks to Nikos Vouloumanos for his great balancing machine!) and the result was no different...
Plane needed >400gr to balance at the recommended CG (notice the weights resting on the cowl, just behind the spinner)...
Means I need to shed more than... 800gr (!) to allow re-balancing.
20250427_182549.jpg
(209.02 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 114 φορές.)
20250427_181826.jpg
(145.26 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 113 φορές.)
Καταγράφηκε
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
Demetre
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 253
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #427 στις:
Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 01:18:23 »
Hi, you have a high-lift airfoil and a large scale plane,so 400gr is not any big of a deal as long as you carry some airspeed on T.O and Landing. I've never seen a scale plane that looks as good and it is not a bit heavier. And they all fly V.Good.
If I read your comments correctly, you stated that by the manuf. the CG should be located so many mm from LE and at 25.5 %, but you are balancing farther back at 28% ?
If that's the case make a little bag full of lead shot (see shotgun pellets) ,fly it,and as you getting more comfortable with it, remove some and then some more pellets till you find the best balance point for you.
Anyhow, 28% is a good balancing point,for most planes.
PS.when's time for the first flight ,set the controls on "mild",and all ways remember that "easy does it"
Carry on !!!
Καταγράφηκε
hpergm
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.168
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #428 στις:
Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 18:44:52 »
Indeed, this is a 10ft Clark Y airfoiled giant-scale model and should be a floater no matter the AUW.
But, I am building for Competition where there is a strict 15kg limit, so this needs to be taken care of.
In terms of CG, I too think that the 25% is too conservative/far forward and maybe I will balance at ~26% for starters, see how that goes.
Best,
Hector.
Καταγράφηκε
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.168
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #429 στις:
Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:17:05 »
Ξαναβάζοντας το μοντέλο στον πάγκο, ξεκινήσαμε να καταστρώνουμε το σχέδιο.... διαίτης!
Αφαιρέσαμε τα κομμάτια και εξαρτήματα και ξεκίνησε το ενδελεχές ζύγισμα.
Αποφασίσαμε να επιτεθούμε πρώτα στα μέταλλα, μετά στα ηλεκτρονικά και τέλος αφαίρεση βάρους από τη ουρά (όπου είναι δομικά δυνατόν) όπως και από το διάκοσμο του κόκπιτ (που ευτυχώς δεν είχαμε κατασκευάσει νωρίτερα - για αυτόν ακριβώς το λόγο!).
Μέταλλα:
- Αλουμινένιοι σωλήνες των φτερών (500γρ): ελάφρωμα με φρεζάρισμα slots σε στρατηγικά σημεία. Επιρροή στο CG: Ουδέτερη.
- Χυτά κύρια σκέλη (465γρ): ελάφρωμα με φρεζάρισμα slots σε στρατηγικά σημεία. Επιρροή στο CG: Ελαφρώς θετική (προς το μπροστόβαρο).
- Ηλεκτρομαγνητικά τύμπανα φρένων στα κύρια σκέλη (140γρ): πλήρης αφαίρεση. Επιρροή στο CG: Ελαφρώς θετική (προς το μπροστόβαρο). Εδώ κλάψαμε γιατί μας είχε πάρει αρκετό καιρό να φτιάξουμε το σύστημα - το οποίο και δούλευε εξαιρετικά.
- Stand-Offs κινητήρα: ελάφρωμα με τορνίρισμα. Επιρροή στο CG: Ελαφρώς αρνητική (προς το πισώβαρο).
Ηλεκτρονικά:
- Καλώδια, ελεγκτής και μπαταρία ηλεκτρομαγνητικών φρένων (100γρ): πλήρης αφαίρεση. Επιρροή στο CG: Ελαφρώς θετική (προς το μπροστόβαρο).
- Σύστημα Ισχύως: αντικατάσταση των 2x2600mAh δίσελων μπαταριών Li-Ion από τον κώνο της ουράς με μία μονή δίσελη Lipo των 3300-mAh και μετακίνηση τελείως μπροστά (πίσω από το firewall, πάνω από 600mm μετακίνηση). Αντικατάσταση του διπλού BEC (SBEC 2D Plus) με μονό (SBEC30) - επίσης τοποθετημένο μπροστά αντί για πίσω. Και επειδή το δεύτερο έχει και διπλή έξοδο τηλεμετρίας, αφαίρεση του τετραπλού Extender E4 της τηλεμετρίας (ούτως ή άλλως 2 κανάλια χρειάζομαστε μόνον - RPM και Temps) μαζί με το ωραίο 3D mount του (
) και την όποια περισσευόμενη καλωδίωση.
Η όλη "συκωταριά"
ζυγίζει 415γρ ενώ η αντικατάσταση θα γλυτώσει περίπου 200γρ. Επιρροή στο CG:
Σημαντικά
θετική (προς το μπροστόβαρο). Η απώλεια της εφεδρικότητας ισχύως δε μας ανησυχεί και πολύ διότι δεν πρόκειται για ακροβατικό αεροπλάνο που μπορεί τραβήξει πολλά Amperes στα servo.. (Απλά είχαμε κάνει αυτά που ξέραμε από τις... 3D ημέρες μας!
)
Ουρά:
- Ξετρύπημα της χοντρής/σκληρής balsa στα false leading και trailing edges του οριζόντιου σταθέρου και του elevator (δε φαίνονται όταν είναι συναρμολογημένα). Ελαφρώς (προς το μπροστόβαρο).
Κόκπιτ:
- Αφαίρεση ρούχων (τζάκετ/μπότες) και servo κεφαλιού από τον πιλότο (440γρ) - τα οποία και είχαμε πληρώσει ακριβά (
) Επιρροή στο CG: Ουδέτερη.
- Αφαίρεση αφρού από τα καθίσματα (110γρ). Επιρροή στο CG: Ουδέτερη.
Καταγράφηκε
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.168
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #430 στις:
Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:21:16 »
Δίαιτα μετάλλων...
Εδώ φυσικά προσέξαμε να μην επιρρεάσουμε τη δομική στοιβαρότητα!
Αφαίρεση 105γρ. στα 1,000γρ. (10%).
20250417_220120.jpg
(95.85 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 67 φορές.)
20250418_065709.jpg
(127.11 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 64 φορές.)
20250418_155445.jpg
(129.99 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 68 φορές.)
20250418_191807.jpg
(79.46 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 65 φορές.)
Καταγράφηκε
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.168
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #431 στις:
Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:24:54 »
Engine Stand-Offs... Αφαίρεση 36γρ (>30%).
20221227_084012.jpg
(55.78 KB, 1024x478 - εμφανίστηκε 65 φορές.)
20250418_132316.jpg
(123.84 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 69 φορές.)
Καταγράφηκε
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.168
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #432 στις:
Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:30:28 »
Δίαιτα Ηλεκτρονικών. Αφαίρεση 200γρ
.
Άδειασμα του ωραίου install πίσω (
), Lipo μπροστά με 3D πιαστράκια (
) και λίγο foam να μην κοπανιέται και το SBEC30 κάτω από τα σανίδια του πατώματος μπροστά...
20250421_222957.jpg
(184.42 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 67 φορές.)
20250421_223051.jpg
(164.12 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 65 φορές.)
20250427_164538.jpg
(117.88 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 64 φορές.)
20250427_164548.jpg
(122.42 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 65 φορές.)
Καταγράφηκε
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 687
when you see a bird walking, don't fly.
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #433 στις:
Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:38:56 »
παίξε με τους κανονισμούς
Το ζύγισμα γίνεται χωρίς καύσιμα .
Στα τζετ για να μην ξεφεύγουν από το βάρος του κανονισμού έχουν δεξαμενές μπροστά τις οποίες γεμίζουν με καύσιμο μετά το ζύγισμα μονο για να κεντροβαρυσουν. Προφανώς δε χρησιμοποιούνται.
Την δύσκολη πλευρά της δεξαμενής που χρειάζεσαι την έχεις έτοιμή. Είναι το ίδιο το cowl.Προστάτευσέ με strech film Τον κινητήρα και πάτα μία πολυουρεθάνη .
Τριμαρισε την να αξιοποιήσεις όσο το δυνατόν περισσότερο χώρο, ρίξε τέσσερα / πεντε 80αρια υφάσματα γυαλί πάνο, ανοιξε τρύπες για το feed και κάψε την πολυουρεθάνη με βενζίνα.
Αν καταφέρεις να γεμίζεις 1LT sto cowl σημαίνει 1 kg το οποίο θα το Αφαιρείς όταν σε ζυγίζουν.
Άρα στόχος είναι να βγάλεις 600?γραμ. από το συνολικό βάρος ...άσχετος αν είναι από την ουρά ή από τη μύτη!
... Αν θυμάμαι καλά τα ηλεκτρικά ζυγίζονται χωρίς Μπαταρίες; Βίδωσε ένα mini ηλεκτρικό μοτεράκι με mini 10mm prop στα πλάγια του firewall Και να ισχυρίζεσαι ότι συμβάλλει στην ώθηση από τις υπάρχων μπαταρίες!
Ενα μικρο speed controller και ένα κανάλι ισα να το κάνεις να γυρίζει.Έτσι βγάζεις και μπαταρίες δεκτή και ignition Για το ζύγισμα
my 2c
Καταγράφηκε
Γιώργος Παπαγιάννης
www.rcjet.gr
Proud Official Pilot of
www.powerbox-systems.com
hpergm
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.168
Απ: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
«
Απάντηση #434 στις:
Τρίτη, 20 Μαΐ 2025, 19:44:55 »
Τέλος, σκάψιμο των καθισμάτων, ξεδιάντροπο γδύσιμο του πιλότου και ξετρύπημα του stab....
Αφαίρεση 213γρ (19%!)
Με αυτά και αυτά, μαζέψαμε 795γρ ενώ μετακινήσαμε το κέτρο βάρους προς τα μπρός (θα δούμε πόσο).
Έτσι, μπορούμε να κατάβουμε άνετα κάτω από τα 15kg και να προσθέσουμε το όποιο αντίβαρο μπροστά (π.χ. στον άξονα της μηχανής) να έρθει το ζύγισμα - αφού πρώτα υπολογίσουμε την κατανάλωση καυσίμου ώστε να δούμε και πόσο καύσιμο θα μας μένει μετά μια πτήση ασκήσεων για να βοηθήσει και αυτό στο ζύγισμα (χωρίς dry weight penalty βέβαια
!)
20250421_223027.jpg
(160.1 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 61 φορές.)
20250421_223150.jpg
(120.78 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 63 φορές.)
20250421_225137.jpg
(156.02 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 64 φορές.)
Καταγράφηκε
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
Σελίδες:
1
...
26
27
28
[
29
]
30
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
|
Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
(Συντονιστής:
ArgyrisGiannetakis
) | Θέμα:
ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...