Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
307.487 μηνύματα σε 12.500 θέματα από 6.279 Μέλη / Τελευταίο μέλος: lefteris76
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 21 Μαΐ 2025, 16:45:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 21 Μαΐ 2025, 16:45:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:18]

    [Σήμερα στις 00:53]

    [Χθες στις 19:25]

    από vilisdev
    [Χθες στις 12:11]

    από dominicm
    [Κυριακή, 18 Μαΐ 2025, 22:17:37]

    από MYRON B
    [Κυριακή, 18 Μαΐ 2025, 18:41:27]

    από spirost
    [Κυριακή, 18 Μαΐ 2025, 14:20:09]

    [Σάββατο, 17 Μαΐ 2025, 16:06:56]

    [Παρασκευή, 16 Μαΐ 2025, 18:46:21]

    [Πέμπτη, 15 Μαΐ 2025, 23:42:00]

    από MYRON B
    [Πέμπτη, 15 Μαΐ 2025, 17:03:16]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 15 Μαΐ 2025, 11:37:24]

    [Τετάρτη, 14 Μαΐ 2025, 21:58:24]

    από dominicm
    [Τρίτη, 13 Μαΐ 2025, 14:59:57]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 12 Μαΐ 2025, 15:12:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6279
    Τελευταίο: lefteris76
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 307487
    Σύνολο θεμάτων: 12500
    Online σήμερα: 77
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 53
    Συνολικά: 53
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3  (Αναγνώστηκε 38657 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.167



    « Απάντηση #405 στις: Τρίτη, 1 Απρ 2025, 21:19:50 »

    Με τα πολλά, κολλήσαμε και όλα τα ταμπελάκια και έχουμε τελειώσει το πάνελ.
    Δεν είμαστε 100% ευχαριστημένοι (έχουν ξεφύγει κάτι αποστάσεις/διαστάσεις/λεπτομέρειες), αλλά για τώρα θα το αφήσουμε να μπεί στη θέση του να τελειώνουμε!


    * 20250330_220438 (2).jpg (141.14 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 312 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.167



    « Απάντηση #406 στις: Τρίτη, 1 Απρ 2025, 21:24:26 »

    Πρίν πάμε όμως να τοποθετήσουμε, είπαμε να κάνουμε ένα διάλλειμα και να φτιάξουμε μια λεπτομέρεια που δεν πολυφαίνεται στις φωτό, αλλά θα είναι αρκετά χρήσιμη λειτουργικά!
    Μιλάμε για ένα μικρό ημισφαιρικό αεραγωγό για τον αερισμό της καμπίνας που βρίσκεται στο πλάι της ατράκτου στο ύψος του πίνακα οργάνων.
    Και όχι, αυτό δεν το θέλουμε για να.... αερίζεται ο πιλότος  laugh.

    Όπως έχουμε γράψει και σε άλλα νήματα (π.χ. Gee Bee Υ) αλλά και στο παρόν (σελ. 18), υπάρχει μια λεπτομέρεια στην εγκατάσταση των 4-χρονων βενζινοκινητήρων Saito που κάνει διαφορά για μια αξιόπιστη λειτουργία: ο καλός αερισμός της ατράκτου  με φρέσκο αέρα για να μη ρουφάει το καρμπυρατέρ ζεστό αέρα από το διαμέρισμα του κινητήρα και "ρετάρει" η μηχανή στο μέσον της πτήσης.

    Οπότε, αυτός ο στρατηγικά τοποθετημένος αεραγωγός μας έρχονταν "ταμάμ" για αυτή τη δουλειά!

    Ξεκινήσαμε με μετρήσεις - όπως πάντα- και είχαμε ήδη κόψει το ημικυκλικό άνοιγμα στην άτρακτο ήδη πριν τα βαψίματα (οι πιο "αετομάτιδες" θα το έχουν ήδη παρατηρήσει σε προηγούμενες φωτό), προς αναμονή του αεραγωγού. Εδώφ να πούμε ότι αποφύγαμε να τοποθετήσουμε αυτό το "εξόγκωμα" πριν βάψουμε τις ρίγες διότι θα ήταν πολύ δύσκολο αυτές να μασκαριστούν σωστά σε ευθεία χωρίς "χοντρές" διαρροές... Οπότε κρατήσαμε τις επιφάνειες όσο πιο στρωτές γίνονταν και αποφασίσαμε να το βάψουμε ξεχωριστά και να το κολλήσουμε εκ των υστέρων.

    Για να είναι λειτουργικός ο αεραγωγός, έπρεπε να τον φτιάξουμε από φύλλο αλουμινίου ώστε να αφήσει αρκετά μεγάλη τρύπα εσωτερικά για να μπαίνει ο αέρας. Το να φορμάρουμε litho 0.4mm σε ημισφαίρική μορφή ήταν κάτι που μας φόβιζε αρκετά, αλλά εδώ που φτάσαμε δεν υπήρχε άλλο περιθώριο για αναβλητικότητα! Αποφασίσαμε, λοιπόν, να δοκιμάσουμε να εκτυπώσουμε ένα πρεσσοκάλουπο από πλαστικό και να δοκιμάσουμε την τύχη μας!

    Με συχνή ανόπτηση και αρκετό λιπαντικό στις επιφάνειες, καταφέραμε να φορμάρουμε το κομμάτι στη μέγγενη, σιγά-σιγά, χωρίς να το σκίσουμε!
    Οι φωτό εξηγούν...


    * 20250315_212557.jpg (196.67 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 313 φορές.)

    * 20250315_212600.jpg (210.31 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 315 φορές.)

    * 20250315_213743.jpg (123.92 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 311 φορές.)

    * 20250329_171406.jpg (122.65 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 305 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ΗΑWK 100
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 249



    « Απάντηση #407 στις: Τρίτη, 1 Απρ 2025, 22:19:28 »

    Πανέμορφο  Αεροπλάνο ...Μπράβο σας  φανταστικη δουλειά  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.935



    WWW
    « Απάντηση #408 στις: Τρίτη, 1 Απρ 2025, 23:09:56 »

    Αριστούργημα! Ανυπομονώ να το δω απο κοντά!
    Οσο αφορά την κατηγορία που θα επιλέξεις απο την εμπειρία που έχω τις δύο φορές πιστέυω οτι δεν εχει πολύ σημασία τελικά .Η εμπειρία και οι ομορφες αερομοντελιστικές στιγμές τελικά ειναι το πιο όμορφο απο όλα!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.167



    « Απάντηση #409 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2025, 23:24:19 »

    Πανέμορφο  Αεροπλάνο ...Μπράβο σας  φανταστικη δουλειά  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Ευχαριστούμε!

    Αριστούργημα! Ανυπομονώ να το δω απο κοντά!
    Οσο αφορά την κατηγορία που θα επιλέξεις απο την εμπειρία που έχω τις δύο φορές πιστέυω οτι δεν εχει πολύ σημασία τελικά .Η εμπειρία και οι ομορφες αερομοντελιστικές στιγμές τελικά ειναι το πιο όμορφο απο όλα!
    Νομίζουμε πως έχεις... δίκιο! Σε περιμένουμε!

    Συνεχίζουμε με μία λεπτομέρεια που ξεχάσαμε να δείξουμε - ίσως να είναι χρήσιμη ιδέα και για άλλους φίλους εδώ...

    Μιλάμε για τα διακοπτάκια των μανιατών που βρίσκονται πάνω στον πίνακα. Προσπαθήσαμε να τα εκτυπώσουμε, αλλά ακόμα και στην 1/3, η διαστάσεις είναι τόσο μικρές που η FDM τεχνική δεν μπορεί να αποδόσει ούτε τη λεπτομέρεια ούτε την ακεραιότητα των κομματιών σωστά. Δηλ. δείχνουν χάλια και σπάνε εύκολα! Εδώ, ένας resin printer θα έκανε δουλειά, αλλά δεν έχουμε επενδύσει και σε αυτό το παιχνίδι (ακόμα!).

    Οπότε, πάμε old school: Μ2 βιδάκια στον τόρνο με το dremel και τροχουδάκι επάνω (κοπτικό απλά θα στραβώσει τις λεπτές βίδες), γωνία 15 μοιρών στο topslide και το τσόκ να τρέχει ανάποδα (αντίθετα από τη φορά περιστροφής του dremel). Μετά, στράβωμα στη μέγγενη, παξιμαδάκι και τοποθέτηση...

    Οι φωτό εξηγούν:


    * 20250402_210450.jpg (199.67 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 277 φορές.)

    * 20250402_210631.jpg (106.02 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 272 φορές.)

    * 20250402_210821.jpg (146.2 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 278 φορές.)

    * 20250402_212234 (1).jpg (194.98 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 278 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.167



    « Απάντηση #410 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2025, 23:27:22 »

    Νομίζουμε ότι τα πετύχαμε τα διακοπτάκια στην κλίμακα - το hack δουλεύει (για την 1/3)!

    Πίνακας δοκιμαστικά επάνω και επόμενη δουλειά, τα... τιμόνια!


    * 20250402_220517.jpg (139.15 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 277 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.167



    « Απάντηση #411 στις: Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 20:49:10 »

    Τα τιμόνια ήταν μια ενδιαφέρουσα ιστορία.
    Κατ'αρχάς το κίτ δίνει κάτι υπέροχα χυτά αλουμινένια (?!), τα οποία και είναι (κλασσικά) τελείως λάθος για το πρωτότυπο  Sad. Οπότε έπρεπε να φτιάξουμε καινούργια... Ευτυχώς γιατί ήταν και πάμβαρα!

    Ξεκινίσαμε με την εξής ιδέα: αντιγράψαμε από τις φωτό το εσωτερικό σχήμα των τιμονιών σε ένα κομμάτι κόντρα πλακέ, προμηθευτήκαμε πλαστικό σωληνάκι σωστής διαμέτρου (1.4") και το ζεστάναμε με πιστόλι θερμού αέρα να μαλακώσει αρκετά ώστε να το "τυλίξουμε" γύρω από το καλούπι. Ανακαλύψαμε αρκετά γρήγορα ότι το σωληνάκι "κατέρρεε" σε πλακέ διατομή κατά το τύλιγμα και έτσι βαλθήκαμε να το "φυσάμε" να παραμένει φουσκωμένο παράλληλα με την όλη διαδικασία...  idiot2


    * BUSA Yokes.jpg (172.45 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 205 φορές.)

    * 20210529_102949.jpg (61.38 KB, 358x768 - εμφανίστηκε 200 φορές.)

    * 20210529_103317.jpg (49.97 KB, 358x768 - εμφανίστηκε 203 φορές.)

    * 20210529_103516.jpg (58.84 KB, 358x768 - εμφανίστηκε 201 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.167



    « Απάντηση #412 στις: Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 20:54:15 »

    Περιττό να πούμε ότι ξοδέψαμε 1 μέρα για να βγάλουμε 2 αξιοπρεπή κομμάτια (με τις... ανάλογες προσευχές σε Αγίους και μή!  devil)

    Χρησιμοποιόντας και ένα κομμάτι σκληρό ξύλο, "φορμάραμε" και τους κώνους στο κέντρο από... Lexan!


    * 20210529_163558.jpg (51.52 KB, 358x768 - εμφανίστηκε 201 φορές.)

    * 20210529_172425.jpg (52.08 KB, 1024x478 - εμφανίστηκε 201 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.167



    « Απάντηση #413 στις: Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 21:02:54 »

    Παρ' όλο που είμασταν περήφανοι που τα καταφέραμε να αναπαραγάγουμε αυτό το δύσκολο κομμάτι με αυτόν τον old school τρόπο, όταν τα βάλαμε πάνω στο αεροπλάνο συνειδητοποιήσαμε ότι αυτά δεν ήταν τελικά αρκετά ίσια/σωστά για να είναι αντάξια του πίνακα οργάνων.

    Οπότε ανακρούσαμε πρυμνάν προς την... εύκολη λύση  Undecided.

    Βούρ για Fusion και X1. To σχέδιο βγήκε σε 5 λεπτά και το Print πήρε άλλα 20.

    Ο περισσότερος χρόνος ήταν η κατασκευή στον τόρνο 2 αλουμινένιων φωλιών για την τοποθέτηση στο αεροπλάνο με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να βγούν εάν/όταν χρειαστεί.. (αντί απλά να κολληθούν).


    * Yoke Model.jpg (110.47 KB, 877x768 - εμφανίστηκε 199 φορές.)

    * 20250403_180724.jpg (241.96 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 202 φορές.)

    * 20250406_072546 (3).jpg (226.98 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 204 φορές.)

    * 20250406_133822 (3).jpg (108.63 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 202 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.167



    « Απάντηση #414 στις: Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 21:09:52 »

    Στοκαρίσματα, τριψίματα, βαψίματα (το.... μώβ και τα σήματα μας ταλαιπώρησαν!), κατασκευή λεπτομερειών (π.χ. το κουμπί του ασυρμάτου πάνω στο αριστερό τιμόνι και το σπιράλ καλώδιό του) και πάμε να φορέσουμε τον πίνακα ολοκληρωμένο τώρα.

    Νομίζουμε ότι το αποτέλεσμα μάλλον δικαίωσε την προσπάθεια...


    * 20250406_194848.jpg (145.95 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 200 φορές.)

    * 20250406_194853.jpg (101.83 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 202 φορές.)

    * 20250406_194840.jpg (170.01 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 201 φορές.)

    * 20250406_194904.jpg (224.82 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 199 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    spirost
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 535


    « Απάντηση #415 στις: Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 21:50:47 »

    Απίστευτη δουλειά!! Μπράβο Έκτωρα!
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.935



    WWW
    « Απάντηση #416 στις: Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 22:31:18 »

    Υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!!1
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 684


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #417 στις: Τετάρτη, 14 Μαΐ 2025, 22:01:45 »

    Έκτορα πανέμορφο  Cheesy καλές πτήσεις!
    Θα το ανεβάσεις φέτος;

    Ώς κίτ, θα έχει μειώσεις στο κατασκευαστικό (π.χ. δεν είναι scratch) και όσον αφορά την πιστότητα- θα... δείξει (εμείς ξέρουμε τα λαθάκια μας)!
    Οπότε ναί..., "Η".

    Εκτός, βέβαια, και εάν μας επισκεφτείς κατ' ιδίαν για προ-στατικό και μας πείσεις! devil
    Θα κεράσουμε και εδέσματα!

    Ή εγώ δεν τα θυμάμαι καλά, ή κάτι σου διαφεύγει...

    Στην C δεν υπάρχει κάποια απαίτηση για scratch built μοντέλο.
    Βασική προϋπόθεση να μην χρησιμοποιούνται έτοιμα κομμάτια ως components, π.χ. καλουπωμένη άτρακτος, καλύπτρα, παπουτσάκια τροχών κλπ, όπου όντως χάνονται πολλοί βαθμοί... Δεν νομίζω να ισχύει για το Ercoupe από όσα έχω δει στις φωτογραφίες σου...

    (Κανόνες 25/2/2025)
    Το σημείο που αναφέρεται αν είναι από κιτ είναι στο
    6.3.1.3.1 The Competitors Declaration

    Η δήλωση είναι στο 6.3.1. ANNEX A – F4C COMPETITORS DECLARATION FORM, στη δεύτερη σελίδα.

    Δεν γίνεται όμως καμία άλλη αναφορά, ούτε υπάρχει οδηγία για το πόσο πρέπει να αφαιρεθεί...

    Το μόνο βαθμολογικό κριτήριο που παίζει ρόλο αν η μελέτη έγινε από τον κατασκευαστή ή όχι, είναι το σημείο 6.3.1C.3.9 Assessing Craftsmanship – Complexity.
    Εκεί όμως κρίνονται και ένα σωρό άλλα πράγματα, ενώ ούτε εδώ γίνεται σαφής αναφορά για το πως αξιολογείται η πληροφορία αν πρόκειται για κιτ, σχέδιο, scratch κλπ. Στο σύνολό του μετράει μόνο 5%...

    Άρα η συνολική επίδραση είναι αμελητέα, αν όχι μηδενική...

    Το έθεσα στην επιτροπή scale της FAI κάποια στιγμή, θα το συζητήσω με τον Grahame Kennedy που μάλλον θα δω τον Απρίλιο.

    Επί συνόλου πάντως, για εμένα αυτό είναι μοντέλο για C. Όχι για H. Σύμφωνοι όχι top ten σε ππαγκόσμιο αλλά άνετα 10-20...

    Διάβασε το και αν θέλεις το συζητάμε και τηλεφωνικά.

    Όσο για επίσκεψη, ευχαρίστως αλλά δεν ξέρω πότε. Μέχρι πριν ένα μήνα με είχατε στην Αθήνα, τώρα είμαι μόνιμα Θεσσαλονίκη...

    gkan




    Γεια σου Γιώργο.
    Προσωπικά θα το θεωρήσω μεγάλη αδικία αν μία κατασκευή scratch built δεν εχει τεράστια επίδραση στην βαθμολογία .
    Η διαφορά μεταξύ scratch built και kit πρέπει να είναι στην βαθμολογία του outline. Κατά πόσο δηλαδή ο αθλητής είναι υπεύθυνος για το outline .
    Και στο κιτ είναι λίγο =Όπως και να τα κολλήσεις τα frames του κατασκευαστή στην καλύτερη να βγάλεις το σχήμα που είχε σχεδιάσει αυτός.

    Η μόνη διαφορά μεταξύ Η και C είναι η απόσταση κρίσης.

    Αν ήμουν εγώ θα το έβαζα Η γιατί συνήθως στο πρωτάθλημα μας δεν λαμβάνουν εκεί μέρος scratch built άρα θα έχανα λιγότερους πόντους.

    my2c

    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.434



    « Απάντηση #418 στις: Πέμπτη, 15 Μαΐ 2025, 06:54:46 »

    Καλημέρα, πρωινός πρωινός σήμερα...

    Γιώργο, αυτό που λες δεν ισχύει, τουλάχιστον σύμφωνα με τον κανονισμό. Είτε scratch είτε κατασκευή kit, τα outlines είναι αποτέλεσμα της ικανότητας του κατασκευαστή. Η μόνη εξαίρεση είναι αν υπάρχουν components που βγήκαν από καλούπι όπου εκεί η βαθμολογία μειώνεται.

    Ένα κιτ στα χέρια ενός κακού κατασκευαστή δεν θα βγει σωστό, όσο και αν είναι τέλεια τα κομμάτια προς συναρμολόγηση.

    Όσο αφορά στη διαφορά μεταξύ C και H, σου προτείνω να ξαναδιαβάσεις τον κανονισμό. Υπάρχουν πολλές διαφορές.
    Κυριότερη είναι η βαρύτητα 1/1 αντί 2/1 για πτήση/στατική βαθμολογία. Πολύ διαφορετική στατική κρίση σε μεγαλύτερο βάθος. Η απόσταση είναι το λιγότερο ακριβώς λόγω της πιο απαιτητικής στατικής κρίσης.

    Έχοντας δει έστω μόνο φωτογραφίες και όχι το μοντέλο ζωντανά, επιμένω ότι είναι επιπέδου C, ειδικά αν μιλάμε για Ελλάδα. Αλλά μπορεί να σταθεί αξιοπρεπέστατα και σε διεθνές επίπεδο, π.χ. στο επόμενο παγκόσμιο.

    Το θέμα για μένα δεν είναι που θα χάσει πόντους αλλά που μπορεί να κερδίσει περισσότερους πόντους.

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.434



    « Απάντηση #419 στις: Πέμπτη, 15 Μαΐ 2025, 10:54:33 »

    Και μια ερώτηση που μπορεί να φανεί αστεία...

    Ψάχνω να βρω τον κανονισμό για τις scale κατηγορίες και δεν μπορώ να τον βρω, ούτε στη σελίδα της ΕΛΑΟ ούτε σε αυτή της επιτροπής Αερομοντελισμου, που δείχνει αρκετά μη επικαιροποιημενη. Στους κανονισμούς, που θα έπρεπε να υπάρχει, υπάρχουν ένα σωρό, αλλά όχι για τα scale.

    Ή κάνω κάτι λάθος, ή δεν υπάρχουν,

    Ευπρόσδεκτη κάθε βοήθεια...

    Gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Σελίδες: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.