Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.685 μηνύματα σε 12.396 θέματα από 6.238 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 13 Ιούν 2024, 17:57:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 13 Ιούν 2024, 17:57:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Chris71
    [Σήμερα στις 17:34]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:04]

    από falcon67
    [Σήμερα στις 07:57]

    από 0 teo
    [Χθες στις 18:47]

    από carapis
    [Δευτέρα, 10 Ιούν 2024, 18:14:01]

    [Κυριακή, 9 Ιούν 2024, 23:13:47]

    [Κυριακή, 9 Ιούν 2024, 17:13:01]

    από hpergm
    [Σάββατο, 8 Ιούν 2024, 10:45:43]

    από panyaek
    [Πέμπτη, 6 Ιούν 2024, 21:24:57]

    από ptsetsonis
    [Δευτέρα, 3 Ιούν 2024, 22:04:38]

    από ZTRAMP
    [Δευτέρα, 3 Ιούν 2024, 20:23:43]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 2 Ιούν 2024, 16:58:20]

    [Παρασκευή, 31 Μάι 2024, 15:02:45]

    από snoopy
    [Τετάρτη, 29 Μάι 2024, 22:13:38]

    [Τρίτη, 28 Μάι 2024, 09:31:27]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6238
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304685
    Σύνολο θεμάτων: 12396
    Online σήμερα: 48
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 22
    Συνολικά: 25
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 17 18 19 [20]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3  (Αναγνώστηκε 22843 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #285 στις: Σάββατο, 8 Ιούν 2024, 10:43:01 »

    Σας ευχαριστούμε όλους για τα καλά σας λόγια! Μας δίνουν δύναμη να συνεχίζουμε.
    Το φινίρισμα/βάψιμο μας αγχώνει αρκετά, διότι με ένα λαθάκι μπορεί να πάει στράφι αρκετή δουλειά προετοιμασίας.
    Προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε πρίν βάψουμε - κοινώς, αναβλητικότητα!  Tongue

    Βρήκαμε τη δικαιολογία του στρωσίματος του κινητήρα...  angel

    Έχοντας πλέον αρκετή εμπειρία από στρωσίματα 4-χρονων πολυκύλινδρων Saito, ξεκινήσαμε να ετοιμάζουμε το engine stand μας για την FG-61TS.
    Πρώτο βήμα η κοπή νέου firewall για να πάρει τη συγκεκριμένη μηχανή. Εδώ να πούμε ότι το stand είναι έτσι κατασκευασμένο ώστε να μπορούμε να ανταλλάξουμε τα firewalls για άλλες μηχανές (βλ. bolt hole patterns και τρύπες για καρμπυρατέρ) χωρίς μετατροπές. Το ply των 16mm μπήκε στη... μηχανουργική φρέζα idiot2 για τις κοπές και τις ανάλογες αυλακώσεις για πρόσβαση στις βελόνες (που σε αυτές τις μηχανές συμπίπτουν σχεδόν με το firewall...  Δάκρυ ).

    Το set-up περιλαμβάνει όλα τα συμπαραμαρτούντα καθώς και instrumentation (rpm, temps) για να παρακολουθούμε τη συμπεριφορά της μηχανής με τηλεμετρία κατά τη διάρκεια του στρωσίματος (βοηθά πολύ!).
    Εδώ να πούμε ότι χρησιμοποιούμε πρώτη φορά το ηλεκτρονικό σύστημα της RC Light Systems που "κλέβει" το RPM output απο την ανάφλεξη της Saito/RCEXL και το στέλνει σαν input στο EXBus της Jeti. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαμε οπτικό sensor με αρκετή δυσκολία στην εγκατάσταση (τρύπες στο cowl, οδηγοί, κλπ).

    Η μηχανή βγήκε από το αεροπλάνο, λύθηκαν τα καπάκια, λαδώθηκαν τα κοκκοράκια διεξοδικά, έγινε η κλασσική ένεση λαδιού 20-30ml στο στροφαλοθάλαμο για να λιπανθούν τα ρουλεμάν/κουζινέτα πριν την πρώτη εκκίνηση (η μηχανή έρχεται "στεγνή", το λένε και οι οδηγίες) και δέθηκαν επάνω τα σπιράλ των εξατμήσεων με φλατζόκολλα. Δυστυχώς, το καζανάκι που κατασκευάσαμε δεν μπόρεσε να τοποθετηθεί λόγω γεωμετρίας του stand για να δοκιμάσουμε δομική αντοχή και τυχόν διαρροές στις κολλήσεις... Undecided Αυτό θα το δούμε στις δοκιμές τροχοδρόμησης....

    Τεπόζιτο, ανάφλεξη, μπαταρίες, διακόπτες, σένσορες, μηχανή και προπέλλα δέθηκαν πάνω στη βάση με προσοχή στο cable management για να μην έχουμε ατυχήματα με κομμένα καλώδια.
    Το καύσιμο του στρωσίματος είναι στην πλούσια αναλογία λαδιού 1:15 (Castrol Power 1), και θα παραμείνει έτσι για τα πρώτα 3 λίτρα λειτουργίας.

    Με το όλο stand δεμένο στο δέντρο, ρυθμίσαμε το servo για τα endpoints, μερικές στροφές της προπέλλας με βουλωμένο καρμπυρατέρ (δεν έχει τσόκ) να φέρει καύσιμο και το μηχανάκι πήρε μπρός πρώτη φορά ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ!!! Αυτό δεν έχει ξανασυμβεί, αλλά μάλλον είναι η ευκολία του boxer σε σχέση με τους radial που οι κάτω κύλινδροι είναι πλυμμυρισμένοι από το πλούσιο μίγμα (γιαυτό και τους ξεκινάμε πάντα.... οριζόντια - βλ. άλλο thread με το Gee Bee).

    Ρύθμιση βελόνων για 3,000 στροφές σε full γκάζι και αναμένουμε να κάψουμε τα 3 λίτρα, πρίν ξαναρυθμίσουμε βαλβίδες, καθαρίσουμε μπουζί και αλλάξουμε καύσιμο για την τελική ρύθμιση.


    * 20240602_115345.jpg (65.44 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 68 φορές.)

    * 20240602_124337.jpg (80.73 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 68 φορές.)

    * 20240602_124344.jpg (81.49 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 68 φορές.)

    * 20240602_134642.jpg (162.69 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 70 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #286 στις: Σάββατο, 8 Ιούν 2024, 10:45:43 »

    Και μιά πιο κοντινή...


    * 20240602_134652.jpg (137.37 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 68 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: 1 ... 17 18 19 [20]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.029 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.