Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
297.056 μηνύματα σε 12.120 θέματα από 6.195 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Διονυσης Στρατηγος
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 18 Ιαν 2022, 21:07:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 18 Ιαν 2022, 21:07:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από evan
    [Σήμερα στις 20:25]

    από ΕΡΜΗΣ
    [Σήμερα στις 18:48]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 16:40]

    από xpelekis
    [Σήμερα στις 16:04]

    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 15:54]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 13:07]

    από Lee13
    [Σήμερα στις 00:06]

    από CMarkop
    [Χθες στις 20:19]

    από UH-1H
    [Χθες στις 18:57]

    [Χθες στις 13:43]

    από 3DJunk
    [Χθες στις 01:15]

    [Κυριακή, 16 Ιαν 2022, 23:22:29]

    [Κυριακή, 16 Ιαν 2022, 22:52:19]

    από hpergm
    [Κυριακή, 16 Ιαν 2022, 22:02:07]

    [Κυριακή, 16 Ιαν 2022, 20:59:53]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6195
    Τελευταίο: Διονυσης Στρατηγος
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 297056
    Σύνολο θεμάτων: 12120
    Online σήμερα: 63
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 31
    Συνολικά: 35
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: imaxB6 (NI-MH)  (Αναγνώστηκε 635 φορές)
    prionia
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 13:33:26 »

    Καλημερα!!!Γνωριζει κανενας πως να φορτίσω μπαταρίες 3Α(ΝΙ-ΜΗ)
    Οι μπαταρίες...

    Ο ανταπτορας που εφτιαξα ,συνδεσμολογια παραλληλη....

    Ο φορτιστης ειναι ενας imax....
    Καταγράφηκε
    cptnassos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 966



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 15:02:58 »

    Προσπέκτους δεν έχεις?
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.783


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 17:21:04 »

    προτείνω να διαβάσεις τα σχετικά κεφάλαια στο βιβλίο μου,
    https://jkon.elao.gr  ενότητα "ηλεκτρικά στοιχεία"

    Από τις φωτογραφίες που παρέθεσες, διαπιστώνω δύο θέσεις που προσωπικά θα απέφευγα, πρώτα την φόρτιση με μεγάλο ρεύμα (όχι αυτόματο πρόγραμμα και όχι μεγαλύτερο από το C/10), και δεύτερον την παραλληλη φόρτιση
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 221



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 17:32:42 »

    Οι μπαταρίες νικελίου μετάλλου φορτίζουν καλύτερα με ταχυφορτιση αλλιως εμφανίζουν το φαινόμενο μνήμης.

    ποσα Mah είναι αυτές;

    επίσης κάνε κάθε εξάμηνο περιοδική συντήρηση η recondition ακα αργή εκφόρτιση μεχρι 0.4ν. για να τις κρατησεις σε καλη κατάσταση πρέπει να το κάνει ο συγκεκριμένος φορτιστής
    Καταγράφηκε

    Το ματι δειλο αλλα το χερι τολμηρο.
    prionia
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 18:13:24 »

    Προσπέκτους δεν έχεις?

    Εχω βιβλιαρακι αλλα δεν γραφει τιποτα ιδιετερο...
    Καταγράφηκε
    prionia
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 18:21:32 »

    Οι μπαταρίες νικελίου μετάλλου φορτίζουν καλύτερα με ταχυφορτιση αλλιως εμφανίζουν το φαινόμενο μνήμης.

    ποσα Mah είναι αυτές;

    επίσης κάνε κάθε εξάμηνο περιοδική συντήρηση η recondition ακα αργή εκφόρτιση μεχρι 0.4ν. για να τις κρατησεις σε καλη κατάσταση πρέπει να το κάνει ο συγκεκριμένος φορτιστής
    Οι συγκεκριμένες ειναι 1.2v 750mah...λογο παράλληλης συνδεσμολογίας παραμένουν τα ιδια volt πολαλαπλασιαζονται να ampere...οποτε αν βαλω 4 παράλληλα πρεπει να επιλεξω 750mah *4 περιπου 3 ampere σωστα?
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.783


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 18:25:13 »

    Οι μπαταρίες νικελίου μετάλλου φορτίζουν καλύτερα με ταχυφορτιση αλλιως εμφανίζουν το φαινόμενο μνήμης.

    Θα επαναλάβω ότι είναι λάθος να φορτίζονται οι NiMH αυτής της μορφής με ταχυφόρτιση. Εχουν μεγάλη εσωτερική αντισταση και δεν θα προλαβαίνει να μπαίνει μέσα η ενέργεια που δείνει ο φορτιστής οπότε θα ζεσταθούν. Αν μάλιστα είναι σε α υτόματο πρόγραμμα θα κόψει η φόρτιση αμέσως και δεν θα φορτίσουν.
    Υπάρχουν NiMH μεγαλύτερης χωρητικότητας, διαστάσεων sub C, που έχουν μικρή εσωτερική αντίσταση, αλλά και αυτές δεν αντέχουν ταχεία φόρτιση. Π.χ. έτοιμο πακέτο 8 στοιχείων για πομπό χωρητικότητας 3,0 Ah, δεν πρέπει να φορτιζονται με ρεύμα μαγαλύτερο από 1 Αμπέρ.  Αυτό καλείται γρήγορη φόρτιση όχι ταχεία.
    Τα περί μνήμης είναι θεωρητικά. Στην πράξη δεν συμπεριφέρονται έτσι αν τα στοιχεία είναι ισορροπημένα. Αυτό που παθαίνουν δεν είναι μνήμη αλλά αύξηση της εσωτερικής αντίστασης. Με άλλα λόγια "χαλάνε". Μία μπαταρία με αυξημένη εσωτερική αντίσταση , αν υποβληθεί σε εκφόρτιση, θα δώσει διαφορετικά αποτελέσματα ανάλογα με το ρεύμα που εκφορτίζεται.
    Τέλος πρέπει να γνωρίζoυμε ότι η ζωή των Ni MH είναι πολύ μικρότερη απ' ότι λένε τα διάφορα manuals.
    Ολα αυτά που είπα δεν ισχύουν για την μάρκα Eneloop η οποία συμπεριφέρεται άψογα.

    Για την ιστορία, όταν πρωτοκυκλοφόρησαν οι NiMH σε αντικατάσταση των NiCd, συνέβησαν τα περισσότερα σπασίματα μοντέλων. Τις έβαζαν (από το βράδυ) να φορτίσουν όπως ακριβώς έβαζαν και τις NiCd, οπότε ο φορτιστής διάβαζε άνοδο τάσης και έκοβε πολύ σύντομα την φόρτιση. Το πρωϊ έβλαπαν το λαμπάκι "σβηστό" και την ένδειξη "charged"., αλλά άνθρακες ο θησαυρός. Οι μπαταρίες είχαν μείνει αφόρτιστες. 
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    prionia
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 18:30:03 »

    προτείνω να διαβάσεις τα σχετικά κεφάλαια στο βιβλίο μου,
    https://jkon.elao.gr  ενότητα "ηλεκτρικά στοιχεία"

    Από τις φωτογραφίες που παρέθεσες, διαπιστώνω δύο θέσεις που προσωπικά θα απέφευγα, πρώτα την φόρτιση με μεγάλο ρεύμα (όχι αυτόματο πρόγραμμα και όχι μεγαλύτερο από το C/10), και δεύτερον την παραλληλη φόρτιση

    Βρηκα αυτο το βιντεο  αλλα πολλοι τον κραζουν στα σχολια...τι ακριβως κανει λαθος? Μεγαλυτερο απο C/10 ,τι εννοείς?
    https://www.youtube.com/watch?v=kV2hKH4Swtk&list=LL&index=2
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.783


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 18:35:04 »

    Μεγαλυτερο απο C/10 ,τι εννοείς?
    Το εξηγώ στο βιβλίο που πρότεινα να διαβάσετε
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    prionia
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 23:08:30 »

    Μεγαλυτερο απο C/10 ,τι εννοείς?
    Το εξηγώ στο βιβλίο που πρότεινα να διαβάσετε
    ...μελετώ και επανέρχομαι
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 221



    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 4 Δεκ 2021, 20:45:31 »



    Οι  ΝιCd  είναι πολύπλοκες μπαταρίες γιατι έχουν το Κάδμιο και εχουν διαφορετική συμπεριφορά. Οι μπαταρίες που σχεδιάζονται για ταχυφορτιση πρεπει να φορτίζονται έτσι οταν εμφανιστεί πτώση τασης τοτε κόβει ο φορτιστής.
    Η ταχυφορτιση βελτιώνει την απόδοση.Με 1C  η απόδοση φτάνει το 91% (απορροφάει σχεδόν όλη την ενεργεία που
     δίνει ο φορτιστής) με χαμηλότερο δείκτη 0,1C   η απόδοση μείωνεται στο 71%  όπου έχουμε και αύξηση της θερμοκρασίας.
    Οι μπαταρίες NiMh έχουν εκτιμώμενο χρόνο ζωης 350-400 κυκλους. με βηματικη φόρτιση τότε θα πιάσουν γύρω  στους 300 κύκλους δηλαδή αν θεωρητικά κάθε μέρα γίνεται κ ένας κύκλος δεν θα κρατήσουν ουτε χρονο angel Tongue


    Οι ιόντων Λιθίου (Li ion)(λαπτοπ, κινητά, μηχανές, φωτογραφικές)έχουν ελαφρά μεγαλύτερη μέχρι 500 κύκλους

    Για 3Am  σε παράλληλη φόρτιση μπορείς να βάλεις διαφορετικής ΑMh 1200 1200 600 αλλά οπωσδήποτε 1.2V  τα ίδια δηλαδή.
    Καταγράφηκε

    Το ματι δειλο αλλα το χερι τολμηρο.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.783


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 5 Δεκ 2021, 15:00:04 »

    Για 3Am  σε παράλληλη φόρτιση μπορείς να βάλεις διαφορετικής ΑMh 1200 1200 600 αλλά οπωσδήποτε 1.2V  τα ίδια δηλαδή.

    Θεωρητικά μπορεί κανείς να φορτίσει παράλληλα πακέτα της ίδιας τάσης,  αλλά πρέπει να  ειναι και της ίδιας χωρητικότητας και μάλιστα να ξεκινήσει η φόρτιση από το ίδιο ποσοστό υπολοιπόμενης ενέργειας. Το τελευταίο δεν μπορεί να εξασφαλιστεί, εκτός αν προηγομένως εκφορτιστούν πλήρως.

    Οιαδήποτε ασυμετρία, θα γονατίσει τα μικρότερα πακετα περιμένοντας να φορτίσουν τα μεγαλύτερα.
    Προσωπικά προτείνω να φορτιστούν τα πακέτα χωριστά, και μετά μπορούν να ενωθούν παράλληλα για την χρήση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες  |  Θέμα: imaxB6 (NI-MH)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.02 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.