Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
297.167 μηνύματα σε 12.122 θέματα από 6.195 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Διονυσης Στρατηγος
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 25 Ιαν 2022, 06:50:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 25 Ιαν 2022, 06:50:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από foncam
    [Σήμερα στις 06:39]

    από foncam
    [Σήμερα στις 06:10]

    από Markhelis
    [Χθες στις 23:46]

    [Χθες στις 21:10]

    [Χθες στις 20:58]

    [Χθες στις 10:57]

    από Chris71
    [Χθες στις 09:14]

    [Κυριακή, 23 Ιαν 2022, 23:33:58]

    [Κυριακή, 23 Ιαν 2022, 16:04:09]

    [Κυριακή, 23 Ιαν 2022, 15:29:52]

    από foncam
    [Κυριακή, 23 Ιαν 2022, 12:51:35]

    από foncam
    [Κυριακή, 23 Ιαν 2022, 12:50:03]

    από foncam
    [Κυριακή, 23 Ιαν 2022, 12:49:00]

    από foncam
    [Κυριακή, 23 Ιαν 2022, 12:45:05]

    από foncam
    [Κυριακή, 23 Ιαν 2022, 12:38:27]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6195
    Τελευταίο: Διονυσης Στρατηγος
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 297167
    Σύνολο θεμάτων: 12122
    Online σήμερα: 39
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 19
    Συνολικά: 22
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: AVIOMODELLI CALYPSO  (Αναγνώστηκε 876 φορές)
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 104


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « στις: Τρίτη, 30 Νοέ 2021, 13:45:22 »

     
      Για να θυμούνται οι παλιοί, και να μαθαίνουν οι νέοι Χαμόγελο

     
        AVIOMODELLI CALYPSO
     
        F3A WORLD CHAMPION
     
           HANNO PRETTNER


    * aviomodelli-calypso_1_9b926326390ee4470f4461d65e204d69.jpg (35.35 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 484 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 104


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 30 Νοέ 2021, 13:46:58 »

    1


    * marco 008 (Copia).jpg (183.65 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 495 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 104


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 30 Νοέ 2021, 13:47:25 »

    2


    * 262679433_1207199979767658_4091017322877056881_n.jpg (105.22 KB, 720x960 - εμφανίστηκε 484 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    JS 46
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 36


    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 30 Νοέ 2021, 19:54:39 »

    Πολύ ωραια δουλεια  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Να ρωτησω, το κιτ αυτό ειχε τα φτερα επενδυμενα με καπλαμα;
    Μηχανη 60 διχρονη;
    Καταγράφηκε

    Σαμουρης Γιαννης
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 104


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 30 Νοέ 2021, 20:42:49 »


      Ναι, είναι με καπλαμά.

      Μηχανή κανονικά φοράει 60
      εγώ έβαλα 90.
    Καταγράφηκε

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    falcon67
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 14


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 30 Νοέ 2021, 22:46:04 »


      Για να θυμούνται οι παλιοί, και να μαθαίνουν οι νέοι Χαμόγελο

     
        AVIOMODELLI CALYPSO
     
        F3A WORLD CHAMPION
     
           HANNO PRETTNER

    Μπορούμε να μάθουμε ποια χρονολογία έγιναν αυτοί οι αγώνες;
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.753



    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 00:41:23 »

    Το σχεδίασε με γνώμωνα την απλότητα που χρειαζόταν η κατηγορία λόγω της αυξανόμενης πολυπλοκότητας των αεροβατικών μοντέλων F3A.
    Κερδισε με αυτό το παγκόσμιο το 1983.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.345



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 07:54:54 »

    Το Calypso αυτό στην φωτογραφία δεν είναι το αρχικό με το οποίο κέρδισε το Παγκόσμιο του 1983. Είναι το MK2 που ήταν μεγαλύτερο για να μπορεί να φορέσει μεγαλύτερες μηχανές.

    Το 1983 ήταν η τελευταία χρονιά που στην F3A πετούσαν μία άσκηση μόνο σε κάθε πέρασμα. Μετά εφαρμόστηκε το turn-around με συνεχή ροή ασκήσεων από την απογείωση έως την προσγείωση. Μετά άλλαξε εντελώς η σχεδίαση των μοντέλων της κατηγορίας γιατί άλλαξαν και οι προδιαγραφές των μοντέλων.

    Τα μοντέλα του Prettner ξεχώριζαν από τα αντίστοιχα της εποχής τους. Δες το Super Sicrolly και αργότερα το Curare. Με το Calypso ήθελε να δείξει ότι είναι καλός πιλότος (γιατί υπήρχαν αμφισβητήσεις) και μπορούσε να κερδίσει Παγκόσμιους Αγώνες και με ένα απλό μοντέλο. Το αρχικό kit της Aviomodelli ήταν πολύ φτηνότερο από τα άλλα αντίστοιχα της αγοράς για F3A και η άτρακτος ήταν από ABS Plastic. "Κεσεδάκι" το λέγαμε.

    Βέβαια το δικό του μοντέλο που πετούσε στους αγώνες δεν ήταν από αυτό το υλικό.  Χρησιμοποιούσε αυτό του kit όταν πήγαινε σε επιδείξεις ή σε εκθέσεις. Ανάλογη προσπάθεια έγινε και αργότερα με το Supra-Fly  και Supra-Star που τα προώθησε η Pilot.

    Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 868



    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 08:24:02 »

    Για τον Hanno υπαρχει και εδω μεσα ειδικο θεμα .
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2005.msg17441#msg17441
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    JS 46
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 36


    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 19:19:00 »

    Αγαπητε Ικαρε εάν μου επιτρεπεις να κανω μερικες ερωτήσεις ακομη για την ατρακτο αυτή τη φορα είναι ξυλινη η abc όπως προαναφερθηκε.
    Να πω δε ότι εχω στα χερια μου το ΜΚ 3 το (κεσεδακι) που ειπε ο κυριος Παπαδόπουλος, το οποιο εχει την ιδια καλυπτρα που βλεπω στο δικο σου.
    Μια διαφορα ακομη το κιτ δινεται με σκελη από την Aviomodeli.
    Εγω το εφτιαξα το 2017 με μηχανη Saito 91 τετραχρονη.
     Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 19:45:39 από JS 46 » Καταγράφηκε

    Σαμουρης Γιαννης
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 104


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 19:35:53 »


     Καλησπέρα.
     
     Η άτρακτος είναι abc
     Είναι το MK2
    Καταγράφηκε

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.989



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 9 Δεκ 2021, 08:21:35 »

    https://youtu.be/qYn1ujT904I
    12ο λεπτο και μετα…
    Το εχουμε και σε video κασσετα VHS για οποιον ενδιαφερεται… Grin
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.989



    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 9 Δεκ 2021, 22:16:42 »

    Το Calypso αυτό στην φωτογραφία δεν είναι το αρχικό με το οποίο κέρδισε το Παγκόσμιο του 1983. Είναι το MK2 που ήταν μεγαλύτερο για να μπορεί να φορέσει μεγαλύτερες μηχανές.

    Το 1983 ήταν η τελευταία χρονιά που στην F3A πετούσαν μία άσκηση μόνο σε κάθε πέρασμα. Μετά εφαρμόστηκε το turn-around με συνεχή ροή ασκήσεων από την απογείωση έως την προσγείωση. Μετά άλλαξε εντελώς η σχεδίαση των μοντέλων της κατηγορίας γιατί άλλαξαν και οι προδιαγραφές των μοντέλων.

    Τα μοντέλα του Prettner ξεχώριζαν από τα αντίστοιχα της εποχής τους. Δες το Super Sicrolly και αργότερα το Curare. Με το Calypso ήθελε να δείξει ότι είναι καλός πιλότος (γιατί υπήρχαν αμφισβητήσεις) και μπορούσε να κερδίσει Παγκόσμιους Αγώνες και με ένα απλό μοντέλο. Το αρχικό kit της Aviomodelli ήταν πολύ φτηνότερο από τα άλλα αντίστοιχα της αγοράς για F3A και η άτρακτος ήταν από ABS Plastic. "Κεσεδάκι" το λέγαμε.

    Βέβαια το δικό του μοντέλο που πετούσε στους αγώνες δεν ήταν από αυτό το υλικό.  Χρησιμοποιούσε αυτό του kit όταν πήγαινε σε επιδείξεις ή σε εκθέσεις. Ανάλογη προσπάθεια έγινε και αργότερα με το Supra-Fly  και Supra-Star που τα προώθησε η Pilot.



    Το Calypso της Aviomodelli όντως δεν είχε καμία σχέση με το αυτό που πέταξε ο Hanno στην Pensacola το '83. Ωστόσο το Supra Star παραγωγής EZ (sub brand της Ιαπωνέζικης Pilot όχι της κινέζικης Pilot RC) ήταν ακριβώς το ίδιο με αυτό που θα αγόραζε ο μέσος αερομοντελιστής. Ένα τέτοιο πετούσε ο Γερμανός Bruno Keller στα Σπάτα από ότι θυμάμαι με OS Hanno Special - Red Head το οποίο βρίσκεται τώρα στη Θεσσαλονίκη. To ίδιο ισχύει και για το Mystic 60 που έβγαλε πάλι με την EZ και κέρδισε το Παγκόσμιο στην Αυστρία το '93.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Εμείς και τα μοντέλα μας  |  Θέμα: AVIOMODELLI CALYPSO
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.022 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.