Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
307.825 μηνύματα σε 12.506 θέματα από 6.253 Μέλη / Τελευταίο μέλος: panosdo
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 8 Ιουλ 2025, 21:19:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 8 Ιουλ 2025, 21:19:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:28]

    από Nikolas K
    [Χθες στις 21:04]

    από CMarkop
    [Σάββατο, 5 Ιουλ 2025, 17:42:25]

    από carapis
    [Τετάρτη, 2 Ιουλ 2025, 15:11:41]

    από carapis
    [Δευτέρα, 30 Ιουν 2025, 06:40:59]

    από Demetre
    [Σάββατο, 28 Ιουν 2025, 18:41:07]

    από vilisdev
    [Σάββατο, 28 Ιουν 2025, 15:44:55]

    από Yiannis_S
    [Σάββατο, 28 Ιουν 2025, 13:51:04]

    από hpergm
    [Πέμπτη, 26 Ιουν 2025, 21:58:25]

    από AKISSSS
    [Δευτέρα, 23 Ιουν 2025, 14:22:45]

    [Σάββατο, 21 Ιουν 2025, 21:43:16]

    [Σάββατο, 21 Ιουν 2025, 08:43:29]

    από savasp2
    [Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 23:35:00]

    από CMarkop
    [Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 12:30:16]

    από GASTON
    [Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 11:59:34]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6253
    Τελευταίο: panosdo
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 307825
    Σύνολο θεμάτων: 12506
    Online σήμερα: 218
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 178
    Συνολικά: 179
    Στυλ εμφάνισης

    Υπενθύμιση προς τους φίλους αερομοντελιστές που γράφουν σε θέματα για δραστηριότητες σε μοντελοδρόμια. Μην κάνετε προσωπικούς διαλόγους, είναι κουραστικοί για όσους θέλουν να δουν την αερομοντελιστική κίνηση και τις δραστηριότητες που υπάρχουν.
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Μοντελοδρόμιο στο Ολυμπιακό χωριό?  (Αναγνώστηκε 9561 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.111


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #60 στις: Κυριακή, 27 Απρ 2025, 19:44:13 »

    Η πίκρη αλήθεια είναι ότι οι αλάνες ήταν το φυτώριο για νέους αερομοντελιστές!!Όσον και αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε.....
    Τα μοντελοδρόμια,ο αθλητικός αερομοντελισμός,οι αθλητικοί κανόνες-νόμοι-συνδρομές-κάρτες υγείας και πτυχία κάθε είδους αποθάρυναν τελικά τα μικρά παιδιά-νέους να ασχοληθούν με τον αερομοντελισμό!!!Τον αγνό  .....αερομοντελισμό,τα τηλεκατευθυνόμενα αεροπλανάκια που λέγαμε παλιά!!!!

    Αγαπητέ Δημήτρη,
    Αντιλαμβάνομαι την απογοήτευσή σου.

    Για το πως εξελίσσεται ο αερομοντελισμός στις αλάνες, όπου η πλειονότητα είναι συνήθως ανένταχτοι συνάδελφοι, ουδείς μπορεί να θεωρηθεί αρμόδιος ή υπεύθυνος, πέρα από τους ίδιους. Επί πλέον πολλοί ανένταχτοι δεν έχουν γνώση ή διάθεση να ακολουθήσουν τον κανονισμό της ΥΠΑ, και να καλυφθούν με ασφάλιση για αστική ευθύνη.

    Οι χομπίστες αερομοντελιστές που διάλεξαν να ενταχθούν σε ένα σωματείο (είτε αστικό είτε αθλητικό), κάνουν χρήση του συνταγματικού δικαιώματος του «συνεταιρίζεσθαι» για να πορεύονται με ενωμένες τις δυνάμεις τους, αποκτώντας μοντελοδρόμια, και συνάπτοντας ομαδικά συμβόλαια ασφάλισης. Τα παλιά τα χρόνια μεριμνούσαν και για την ομαδική παραγγελία υλικών από οίκους του εξωτερικού. Σύμφωνα με το άρθρο 16 του νέου κανονισμού της EASA οι ασχολούμενοι με τον αερομοντελισμό δεν χρειάζεται να αποκτήσουν με ατομικές ενέργειες τα πιστοποιητικά Α1- Α3, όταν είναι εντεταγμένοι σε επίσημο φορέα δηλ. σωματείο αερομοντελισμού.

    Η εξέλιξή τους εξαρτάται από την δραστηριότητα του σωματείου και της προσωπικής τους διάθεσης και οικονομικής θέσης.

    Και μένει ο αθλητικός αερομοντελισμός, όπου πορεύεται με χαμηλούς ρυθμούς και αλλότριες κατευθύνσεις που δεν είχαμε φανταστεί ποτέ. Ο αθλητικός νόμος και άλλες σχετικές διατάξεις, δυσκολεύουν τα σωματεία να παράγουν αθλητές και να διοργανώσουν αγώνες. Και όμως ακόμα μερικά από αυτά τα καταφέρνουν σε κάποιο βαθμό.
    Αλλά το κυριότερο συστατικό που λείπει είναι το χρήμα «δει δη χρημάτων»

    Η παροιμιώδης αυτή φράση ειπώθηκε πρώτη φορά από τον αρχαίο Αθηναίο ρήτορα Δημοσθένη σε έναν από τους περίφημους «Φιλιππικούς» του, σε έναν δηλαδή από τους πολλούς λόγους που εκφώνησε εναντίον του βασιλιά της Μακεδονίας Φιλίππου, πατέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

    Η πλήρης φράση που είπε τότε ο Δημοσθένης, έχει ως εξής: «Δει δη χρημάτων, ω άνδρες Αθηναίοι, και άνευ τούτων ουδέν εστί γενέσθαι των δεόντων» και σημαίνει:
    «Ε, λοιπόν, Ανδρες Αθηναίοι, πρέπει να έχεις χρήματα, γιατί, χωρίς αυτά, δεν θα γίνει ούτε ένα απ’ όλα όσα πρέπει να γίνουν». (Βικιπαίδεια)

    Οποιος λοιπόν νοιάζεται για το μέλλον του χόμπυ και του αθλήματος, ας μας πει πως μπορούμε να διορθώσουμε έστω και μία από τις παραπάνω θέσεις.
    Κι’ αν ένας κούκος δεν φέρει την άνοιξη, ας ακολουθήσουμε το γνωστό: «η ισχύς εν τη ενώσει».
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.111


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #61 στις: Κυριακή, 27 Απρ 2025, 19:47:37 »

    Πάντως, μιάς και ανακίνησα το θέμα και μιάς και έχουν περάσει εβδομάδες από τα εγκαίνια του χώρου, μήπως υπήρξε κάποια εξέλιξη σχετικά με το κανονιστικό πλαίσιο λειτουργιας του νέου μοντελοδρομίου;

    Οχι ακόμα. Για να δούμε τι θα δούμε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.055



    « Απάντηση #62 στις: Τρίτη, 6 Μαΐ 2025, 09:23:27 »


    Η πλήρης φράση που είπε τότε ο Δημοσθένης, έχει ως εξής: «Δει δη χρημάτων, ω άνδρες Αθηναίοι, και άνευ τούτων ουδέν εστί γενέσθαι των δεόντων» και σημαίνει:
    «Ε, λοιπόν, Ανδρες Αθηναίοι, πρέπει να έχεις χρήματα, γιατί, χωρίς αυτά, δεν θα γίνει ούτε ένα απ’ όλα όσα πρέπει να γίνουν». (Βικιπαίδεια)

    Οποιος λοιπόν νοιάζεται για το μέλλον του χόμπυ και του αθλήματος, ας μας πει πως μπορούμε να διορθώσουμε έστω και μία από τις παραπάνω θέσεις.
    Κι’ αν ένας κούκος δεν φέρει την άνοιξη, ας ακολουθήσουμε το γνωστό: «η ισχύς εν τη ενώσει».


    Παραλληρείς Θείο,
    Το "ΕΓΩ"  μας είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.111


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #63 στις: Τρίτη, 6 Μαΐ 2025, 17:31:07 »

    Παραλληρείς Θείο,
    Το "ΕΓΩ"  μας είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ !
    Καθρέπτη καθρεπτάκι μου ποιά είναι η ομορφότερη στον κόσμο;
    Εσύ Βασίλισσά μου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.111


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #64 στις: Κυριακή, 25 Μαΐ 2025, 10:36:22 »

    Πάντως, μιάς και ανακίνησα το θέμα και μιάς και έχουν περάσει εβδομάδες από τα εγκαίνια του χώρου, μήπως υπήρξε κάποια εξέλιξη σχετικά με το κανονιστικό πλαίσιο λειτουργιας του νέου μοντελοδρομίου;

    Οχι ακόμα. Για να δούμε τι θα δούμε.
    Ακόμα σε αναμονή. Για να δούμε - αν ποτέ δούμε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.111


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #65 στις: Πέμπτη, 12 Ιουν 2025, 18:11:15 »

    Εχουν ήδη παρέλθη δύο μήνες από την ημερομηνία των εγκαινίων και η ΕΛΑΟ δεν έχει κοινοποιήσει τις προϋποθέσεις χρήσης του χώρου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 935



    « Απάντηση #66 στις: Πέμπτη, 19 Ιουν 2025, 19:48:30 »

    Ειπε ο Μενιππος στον Χαροντα.....«Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος»
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.111


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #67 στις: Παρασκευή, 20 Ιουν 2025, 08:20:24 »

    Η καθυστέρηση εγείρει πολλά ερωτηματικά.

    Βέβαια, ας μην λησμονούμε, ότι δεν έχουμε ακόμα πληροφορηθεί επίσημα για τις προϋποθέσεις χρήσης του κλειστού στην ίδια περιοχή. Μας στέλνουν «από τον Αννα στον Καϊάφα»
    Αν και μάθαμε ότι την εποχή αυτή δεν γίνεται χρήση του κλειστού, γιατί οι συνάδελφοι που έχουν το προνόμιο, με τις προσωπικές γνωριμίες, και πήγαιναν μέχρι σήμερα, άρχισαν να απέχουν γιατί βρίσκουν το κόστος μεγάλο.  

    Πρέπει να περιμένουμε έως τον Σεπτέμβριο που έχει προγραμματιστεί ένα αγώνας F1N open international, για να πετάξουμε επίσημα;
    Μήπως κινδυνεύουμε να «χάσουμε το έτος» λόγω απουσιών;

    Οσο για τον προσφάτως εγκαινιασθέντα ανοικτό χώρο.
    Θα περιφραχθεί; Ή θα μείνει ξέφραγο αμπέλι και θα μπαίνει όποιος θέλει είτε ανένταχτοι αερομοντελιστές, είτε περίοικοι, να παίξουν τα παιδιά ποδόσφαιρο, να κάνουν ποδήλατο ή να βγάλουν βόλτα τον σκύλο τους;

    Ποιες ώρες θα επιτρέπεται η χρήση;
    Ποιος θα ελέγχει την παρουσία την σωστή χρήση και την ασφαλιστική κάλυψη;
    Θα καταβάλει ο χρήσης χρηματικό αντίτιμο όπως και στο κλειστό;
    Σε ποιόν φορέα;
    Θα εκδίδεται απόδειξη είσπραξης;

    Η ΕΛΑΟ είναι αθλητική ομοσπονδία. Αναμένουμε, μαζί με τις υπόλοιπες προϋποθέσεις χρήσης του χώρου, να μάθουμε για ποια αγωνιστική κατηγορία επιλέχτηκε (και προτείνεται) ως προπονητήριο. Ακούστηκε ότι προορίζεται μόνον για τα F9U; Πόσοι ασχολούνται με αυτή την κατηγορία στην Αττική;

    Παρέχει ο χώρος τις προϋποθέσεις ασφάλειας σύμφωνα με τον κανονισμό της ΥΠΑ του 2010 (Δ2/Δ/352/ 17475/2010) ΦΕΚ 9/Β/13-1-2010), ιδίως για τα F9U;

    Αλλιώς ποια είναι η αεραθλητική αποστολή του;

    Οσο καθυστερεί η ενημέρωση, θα εξυπηρετεί μόνο τρίτους που έχουν ηλεκτρικά αυτοκινητάκια.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.055



    « Απάντηση #68 στις: Παρασκευή, 20 Ιουν 2025, 20:57:37 »


    Παρέχει ο χώρος τις προϋποθέσεις ασφάλειας σύμφωνα με τον κανονισμό της ΥΠΑ του 2010 (Δ2/Δ/352/ 17475/2010) ΦΕΚ 9/Β/13-1-2010), ιδίως για τα F9U;


    Ποιος νομος του 2010, ο Κανονισμός της EASA τον υπερκαλύπτει  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Wink Wink Wink Wink
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.111


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #69 στις: Σάββατο, 21 Ιουν 2025, 08:43:29 »

    Ποιος νομος του 2010, ο Κανονισμός της EASA τον υπερκαλύπτει

    Αγαπητέ Τάσο

    Ισχυρίζεσαι ότι ο κανονισμός της EASA υπερκαλύπτει τον ισχύοντα της ΥΠΑ 2010. Αυτό αφήνει να εννοηθεί ότι οι διατάξεις του για την ασφάλεια των πτήσεων είναι ισότιμες ή πιο αυστηρές από τον ισχύοντα.

    Αλλά η διαδικασία είναι γνωστή. Ο κανονισμός ΥΠΑ του 2010 έχει δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβέρνησης. Το τελευταίο άρθρο 9 αναφέρει:

    9. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ
    Ο παρών κανονισμός μπορεί να τροποποιηθεί:
    • με εισήγηση του Διευθυντή Πτητικών Προτύπων (Δ2) προς τον Διοικητή της ΥΠΑ.
    • με εισήγηση της Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας προς τον Διευθυντή της ΥΠΑ/Δ2 και την σύμφωνη γνώμη αυτού, ο οποίος θα διαχειριστή την τροποποίηση.

    Τροποποίηση νοείται και η κατάργησή του.

    Μέχρι στιγμής όχι μόνον δεν έχει ανακοινωθεί τέτοια πράξη, αλλά οι διάφορες νεώτερες διατάξεις που τον αναφέρουν τεκμηριώνουν ότι ακόμα ισχύει.
    Για να ισχύσει ο κανονισμός της EASA πρέπει να δημοσιευτεί μεταφρασμένος σε ΦΕΚ.

    Πιστεύουμε ότι είναι στην αρμοδιότητα της ΕΛΑΟ να ενημερώσει τα σωματεία μέλη της πότε θα δημοσιευτεί (ή αν έχει ήδη δημοσιευτεί), πότε θα ισχύσει (ή αν ήδη ισχύει), και ποια είναι τα άρθρα που θα εφαρμοστούν (στα οποία θα καταλήξει η διαπραγμάτευση της Ελληνικής πλευράς με την EASA).

    Εμείς αναμένουμε ενημέρωση από την ΕΛΑΟ. Οσο δεν την λαμβάνουμε θεωρούμε ότι δεν έχει επέλθει αλλαγή στο καθεστώς.

    Αλλά και αυτή η περίπτωση έχει καθυστερήσει υπερβολικά.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια (Συντονιστές: Serafim, Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Μοντελοδρόμιο στο Ολυμπιακό χωριό?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.