Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:00:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:00:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 21
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 169
    Συνολικά: 169
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Αεροπλάνο για άσχετο....  (Αναγνώστηκε 4676 φορές)
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 21 Ιούλ 2021, 12:43:48 »

    αυτό....


    * ambush15.jpg (59.75 KB, 1080x467 - εμφανίστηκε 350 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Anton53
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 88


    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 21 Ιούλ 2021, 13:28:57 »

    Η ομάδα των Κοσμοδρόμων είναι μοναδική!
    Χιούμορ καυστικό,σπουδαίες πτητικές ικανότητες, σύμπνοια και προθυμία.
    Αντιλαμβάνεστε ότι υπό τη σκέπη του αρχιμηχανικού Πάνσοφου, η ομάδα του Κοσμοδρομίου μπορεί  να κάνει θαύματα.

    Κ. Λουκάκη, κοιτάξτε το σχέδιο του AKROMASTER SIG. Εκπαιδευτικό με ικανότητες για τον κυβισμό που θέλετε και απλούστατο στην κατασκευή του.

    Να ξέρετε πάντως ότι το καλύτερο εκπαιδευτικό για να μάθει κανείς το πρόγραμμα είίναι το TWISTER SIG. Απλό, ελαφρύ και όχι πολύ γρήγορο, αρκεί να μην υπερβεί κανείς τη σαραντάρα.

    Και πρέπει να ξέρετε ακόμη ότι στο CL, από τα τρία μοντέλα σας, θα σπάσουν
    οπωσδήποτε τα δύο.Αλλοιώς  δεν μαθαίνει κανείς τίποτε!
    Καταγράφηκε
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 21 Ιούλ 2021, 13:43:29 »

    Κ. Αντώνη,
    Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.... Σίγουρα το επόμενο θα είναι το AKROMASTER ή ακόμα καλύτερα το TWISTER (θα εξαρτηθεί από το αν βρω κινητήρα..). Θα αρχίσω να συγκεντρώνω υλικά, σύντομα...
    Προς το παρόν θα φτιάξω το μοντέλο που ανέφερα καθώς θα χρειαστεί ελάχιστα υλικά και χρόνο. Αντιλαμβάνομαι ότι δεν  μπορεί να πετάξει όπως τα αεροπλάνα που αναφέρατε αλλά νομίζω ότι για να πάρω τις πρώτες εμπειρίες θα είναι οκ....

    Φιλικά
    Μιχάλης
    Καταγράφηκε
    Anton53
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 88


    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 21 Ιούλ 2021, 15:57:30 »

    Ένα μυστικό !
    Ο καλ´υτερος κινητήρας για το Τουίστερ, είναι η ελικοπτερική ST 34 βεβαίως με CL καρμπυρατέρ, ελαφρότερη  εξάτμιση ( ταιρίαζει η εξάτμιση LA 25, αν θυμάμαι καλά και 11/4 προπέλα.

    Έως και προσφάτως, τις είχε ο αγαπητός Στέλιος Κουτσός και μάλιστα σε προσφορά. Μη χάνετε χρόνο, τηλεφωνηλστε του.

    Και μη μπερδεύεστε για την ώρα με τα ρυθμιζόμενα lines.Στην αρχή ας είναι σταθερά, όπως δείχνει το σχέδιο.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 21 Ιούλ 2021, 17:54:25 »

    Ο καλ´υτερος κινητήρας για το Τουίστερ, είναι η ελικοπτερική ST 34 βεβαίως με CL καρμπυρατέρ, ελαφρότερη  εξάτμιση ( ταιρίαζει η εξάτμιση LA 25, αν θυμάμαι καλά και 11/4 προπέλα.


    Αγαπητέ Αντώνη, είσαι σίγουρος για την ST 34 Heli?
    Επειδή έχω την ίδια, λόγω του χρονισμου της για πολλές στροφές στο ελικόπτερο, δεν μπορεί να γυρίσει έλικα μεγαλύτερη απο 9 ίντσες.
    Εκτος αν η δικη μου δεν είνα αυτή που έχεις υπ' όψη σου.
    Οπότε έρχεσαι και παίρνεις την δική μου για δοκιμή.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Anton53
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 88


    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 21 Ιούλ 2021, 18:36:44 »

    Αγαπητέ μου Γιάννη,

    Λειτουργεί  θαυμάσια και σταθερά με 11/4 και 11/5.
    Μιλάμε για την ιταλική HST 34 από τον Κουτσό.
    Γενικός κανόνας. Οι κινητήρες CL αγαπούν τις μακρύτερες έλικες. Ισορροπούν τρόπον τινά τις υψηλές στροφές που απάδουν στη δουλειά μας.

    Στα  CARRIER πχ, χρησιμοποιούμε  μικρότερες έλικες για τους ίδιους κινητήρες,  διότι  χρειαζόμαστε υψηλές στροφές  και πολύ χαμηλό ρελαντί.

    Μένουν στα  χέρια μου ακόμη 4 Τουίστερ:  
    Το κλασσικό κιτ, SΤ 34 H, 11/4
    To FANCHERISED ST 40, 11/6
    Και δυο δικές μου παραλλαγές με μικρότερη  μύτη και μακρύτερη  ουρά ( 3 ίντσες).
    Αμφότερα με ST 34 , 11/.4
    Είναι όλα ασυναγώνιστα.

    Πρόκειται για σκάφος άπαράμιλλο, για όποιον θέλει να μυηθεί μ ε σοβαρότητα  στα ακροβατικά δέσμια.

    Η επιλογή του κ. Λουκάκη δεν είναι ορθή, έστω κι αν ο αεροπλανάκι έχει σχεδοασθεί από τον πολύ  BRIEKHOUSE.
    Ο αρχάριος πρέπει κατ´ αρχήν να μάθει πώς κατασκευάζεται ένα φτερό με αεροτομές!

    Πολλή ζέστη, Γιάννη μου….
    Καλό βράδι,
    Α.






















     CL




    Envoyé de mon iPad
    Καταγράφηκε
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 21 Ιούλ 2021, 20:11:55 »

    Κ. Αντώνη ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές... Φαίνεται ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν υπάρχει πια.... θα κάνω κάποια τηλεφωνήματα αύριο.
    Σε σχέση με την ορθότητα της επιλογής μου.... δεν θα διαφωνήσω μαζί σας. Αν το λέτε για την κατασκευαστική εμπειρία, ίσως δεν ήμουν αρκετά επεξηγηματικος στο πρώτο μου μήνυμα. Ασχολούμαι με τον αερομοντελισμο από το 1983 (μ'ένα μεγάλο διάλειμμα) και έχω κατασκευάσει αρκετά μοντελα. Γνωρίζω καλά να κατασκευάσω χτιστο φτερό με όλες τις τεχνικές..... Δυστυχώς δεν μου λείπει η κατασκευαστική τεχνική.... Έχω όμως τεράστιο πρόβλημα με την έλλειψη χρόνου, λόγω της καθημερινότητας.
    Αυτός είναι ο λόγος που διάλεξα το συγκεκριμένο σχέδιο. Διαβάζοντας το κατασκευαστικό άρθρο κατάλαβα πως μάλλον είναι μέσα στις παραμέτρους μου.....
    Φυσικά αν τα καταφέρω, το επόμενο θα είναι το francherised twister!
    Φιλικά
    Μιχάλης
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 21 Ιούλ 2021, 20:18:41 »

    Αυτός είναι ο λόγος που διάλεξα το συγκεκριμένο σχέδιο. Διαβάζοντας το κατασκευαστικό άρθρο κατάλαβα πως μάλλον είναι μέσα στις παραμέτρους μου.....
    Αγαπητέ Μιχάλη,

    όλα τα control line που είναι profile και δεν έχουν flaps, απαιτούν τον ίδιο χρόνο κατασκευής
    όλα που έχουν άτρακτο και flaps απαιτούν επίσης τον ίδιο (μεταξύ τους) χρόνο κατασκευής

    Να επιλέξεις σχέδιο από την πρώτη ομάδα που ανέφερα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 21 Ιούλ 2021, 20:26:59 »

    Κ. Γιάννη,
    ακολούθησα τη συμβουλή σας πριν την εκφράσετε!!!
    Τέτοιο είναι το σχέδιο που διάλεξα.... μου αρέσει και στο μάτι! (έχει σημασία, δεν έχει;; Grin)
    Τις επόμενες μέρες θα αρχίσω να ανεβαζω φώτο από την κατασκευή....
     Φιλικά
    Μιχάλης
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 21 Ιούλ 2021, 20:34:33 »

    Κ. Γιάννη,
    ακολούθησα τη συμβουλή σας πριν την εκφράσετε!!!
    Τέτοιο είναι το σχέδιο που διάλεξα.... μου αρέσει και στο μάτι! (έχει σημασία, δεν έχει;; Grin)
    Τις επόμενες μέρες θα αρχίσω να ανεβαζω φώτο από την κατασκευή....
     Φιλικά
    Μιχάλης
    Πριν αρχίσεις την κατασκευή πες μας ποιό είναι, μπορεί να δέχεται εκμοντερνισμό.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Anton53
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 88


    « Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 21 Ιούλ 2021, 21:05:01 »

    Λυπάμαι αν εξαντλήθηκε το στοκ από ST34.
    Για αυτό πρέπει να προβλέπει κανείς.

    Μην απελπίζεστε όμως .Μια  LA 40 η ακόμη και οι  CUSTOM  κάνουν τη δουλειά τους με προσεκτική ρύθμιση και μακρύτερη έλικα.

    Θα συνιστούσα πάντως το απλό Τουίστερ κατ αρχάς.
    Θα ξετρελαθείτε και θα με θυμηθείτε…
    Καταγράφηκε
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 21 Ιούλ 2021, 22:28:00 »

    Κ. Γιάννη,
    Το σχέδιο που επέλεξα είναι το Ambush 15 του γνωστού Allen Brickhaus. Είναι σχέδιο του 1994 που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Model Builder. Το σχέδιο και το άρθρο υπάρχουν στο outerzone.co.uk.
    Δεν μπορώ να ανεβάσω το pdf εδώ γιατί είναι μεγάλο και δεν ξέρω τι γίνεται με πνευματικά δικαιώματα.... Σκέφτομαι κάποιους ¨εκμοντερνισμούς" στην κατασκευή. Ειδικά στην κατασκευή του φτερού.....

    Κ. Αντώνη,
     ευχαριστώ και πάλι για τις χρησιμότατες πληροφορίες. Δεν απελπίζομαι ποτέ με τον αερομοντελισμό! Είναι η σανίδα σωτηρίας μου από την απελπιστική καθημερινότητα!!
    Σιγουρα το  Twister θα είναι το επόμενο αεροπλάνο, αν τα καταφέρω να κολλήσω τον ιό του CL!!


    * 12269.jpg (58.09 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 278 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 22 Ιούλ 2021, 05:58:25 »

    Κ. Γιάννη,
    Το σχέδιο που επέλεξα είναι το Ambush 15 του γνωστού Allen Brickhaus. Είναι σχέδιο του 1994 που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Model Builder. Το σχέδιο και το άρθρο υπάρχουν στο outerzone.co.uk.
    Δεν μπορώ να ανεβάσω το pdf εδώ γιατί είναι μεγάλο και δεν ξέρω τι γίνεται με πνευματικά δικαιώματα.... Σκέφτομαι κάποιους ¨εκμοντερνισμούς" στην κατασκευή. Ειδικά στην κατασκευή του φτερού.....

    Εχω όλα τα τεύχη του Model  Builder, θα το διαβάσω.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 22 Ιούλ 2021, 13:52:41 »

    Διάβασα το κατασκευαστικό άθρο, και δεν με φώτισε σε τίποτα. Απλή κατασκευή αλλά επειδή βασίζεται σε ξύλα πάχους 3 χιλιοστών, προσθέτει στο τέλος πολλές ενισχύσεις. Επίσης δεν λέει τίποτα για τριμάρισμα, αλλά και ποια απλά σχέδια λένε κάτι;

    Την μόνη τροποποίηση που θα πρότεινα είναι να μετατοπιστεί η γραμμή των μεντεσέδων στο οριζόντιο πτερύγιο, 15 χιλιοστά πιο πίσω (να αυξηθεί η επιφάνεια του ακίνητου και να μειωθεί η επιφάνεια του κινούμενου πηδάλιου), Ετσι θα μειωθεί η ευαισθησία των κινήσεων.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 22 Ιούλ 2021, 15:20:39 »

    Κ. Γιάννη,
    Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και σίγουρα θα λάβω σοβαρά υπόψη την πρόταση σας για μείωση της επιφάνειας του elevator μετακινώντας τη γραμμή του μεντεσε.
    Σχετικά με το άρθρο, όντως είναι λίγο μπερδεμένο. Το συγκεκριμένο αεροπλανακι είναι μεγέθυνση ενος προϋπάρχοντος σχεδίου 1/2Α. Εκείνο ήταν όντως φτιαγμένο με φύλλα μπαλσας 1/8" . Το άρθρο στο πρώτο μισό περιγράφει την κατασκευή του μικρού και στο δεύτερο μισό την κατασκευή του μεγαλύτερου. Δυστυχώς δεν αναφέρει ξεκάθαρα τα υλικά. Στο σχέδιο όμως αναφέρονται όλα ρητά. Φτερό 6χιλ, ατρακτο και ουρά5 χιλ. Στη μουρη φτιάχνει μια πυραμίδα με 3 χιλ για να κολλήσει το firewall ωστε να χρησιμοποιήσει μια τυπική πλαστική βάση κινητήρα και να τοποθετήσει τον κινητήρα σε όρθια θέση.....
    Καταλαβαίνω τις επιλογές του σχεδιαστή με βάση το σκοπό του συγκεκριμένου σχεδίου, ειδικά για το 1994..
    Κάποια πράγματα θα τα κανω λίγο διαφορετικά γιατί απλά έχω ήδη στη  διάθεση μου υλικά που θα με βοηθήσουν να κάνω τη δουλειά πιο γρήγορα και καλύτερο αποτέλεσμα.... πχ. Χρησιμοποιεί για δοκό στο φτερό κόντρα πλακέ 3χιλ.... δεν μου πάει να το κάνω αυτό εν έτη 2021 και με το αστείο κόστος που έχει ένα δοκαρακι 6x1 carbon.... δεν θα δώσει κάτι πολύ σημαντικό αλλά θα μου κάνει τη ζωή λίγο ευκολότερη...  )
    Παρομοίως με τον τρόπο που στηρίζει τα σκελη... θα τα κάνω λίγο διαφορετικά για ευκολία...
     Περισσότερο προβληματίζομαι αν θα βρω στην αγορά κανενα βερνίκι  σε σπρέι να αντέχει το καύσιμο.... οπως ανέφερα σε προηγούμενο μήνυμα, αν δεν βρω θα το περασω όλο εποξικη ρητίνη...
    Η αλήθεια είναι ότι με.την αναζήτηση πληροφοριών έχω πέσει σε μερικές ιστοσελίδες που έχουν πολλές πληροφορίες για τα υλικά (lines, bellcranck), τα αξεσουάρ (χερουλι κ.α.) και για το τριμαρισμα ( right thrust, cg, κλπ) που είναι λίγο(!)  διαφορετικά στα CL  από ότι στα RC. Άλλωστε υπάρχει η ειδοποιός διαφορά.... η κυκλική και δέσμια πτήση...
    Τα βρίσκω όλα πολύ ενδιαφέροντα και δεν εχω ακόμα φτάσει στην πτήση...
    Ευχαριστώ όλους που μου κινησατε το ενδιαφέρον!
    Φιλικά
    Μιχάλης
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Control line  |  Ο κόσμος του control line  |  Θέμα: Αεροπλάνο για άσχετο....
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.