Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
293.642 μηνύματα σε 11.987 θέματα από 6.174 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Anton53
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 13 Ιούν 2021, 23:48:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 13 Ιούν 2021, 23:48:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 21:48]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 17:48]

    από bouzx6r
    [Σήμερα στις 15:41]

    [Σήμερα στις 15:00]

    [Σήμερα στις 14:24]

    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 11:58]

    από giamous
    [Σήμερα στις 00:38]

    από Greekjets
    [Χθες στις 21:14]

    [Χθες στις 15:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 01:20]

    από dominicm
    [Χθες στις 01:15]

    [Παρασκευή, 11 Ιούν 2021, 19:18:25]

    από modeller2
    [Παρασκευή, 11 Ιούν 2021, 13:31:15]

    [Πέμπτη, 10 Ιούν 2021, 18:48:07]

    από samsone
    [Τετάρτη, 9 Ιούν 2021, 10:31:50]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6174
    Τελευταίο: Anton53
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 293642
    Σύνολο θεμάτων: 11987
    Online σήμερα: 52
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 27
    Συνολικά: 30
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Το καλύτερο 1m DLG, βήμα-βήμα για να το φτιάξεις μόνος σου!!!  (Αναγνώστηκε 4151 φορές)
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 69


    WWW
    « Απάντηση #120 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2021, 15:02:06 »


    Μάλλον εννοείς γρ/τ.δέκατο. Άρα οτιδήποτε κάτω από τα 10γρ/τ.δεκ. είναι καλό για dlg κατά την γνώμη σου;

    Για μέχρι 1μ Ναι μέχρι 10γρ/τ.δεκ είναι σούπερ. Για τα 1.5μ υπάρχει περιθώριο για μεγαλύτερη φόρτιση.
    Τα 10γρ/τ.δεκ είναι το ιδανικό για εμένα, δεν σημαίνει ότι και με μεγαλύτερη φόρτιση δεν θα πετάει, απλά δεν θα είναι τόσο floaty..
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 69


    WWW
    « Απάντηση #121 στις: Σάββατο, 22 Μάι 2021, 22:04:27 »

    Φοβερή μέρα σήμερα! Νοτιάς στην πλαγιά του Ολυμπιακού Χωριού και με πολλά θερμικά

    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 69


    WWW
    « Απάντηση #122 στις: Κυριακή, 30 Μάι 2021, 17:29:29 »

    Άλλη μια ευχάριστη εξόρμηση....

    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 69


    WWW
    « Απάντηση #123 στις: Σάββατο, 5 Ιούν 2021, 22:55:10 »

    Είπα να σας πω και το μυστικό μου για το πως βρίσκω τα θερμικά !!! 100% επιτυχία !!!

    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.047



    WWW
    « Απάντηση #124 στις: Κυριακή, 6 Ιούν 2021, 14:47:35 »

    Βρήκα λίγο χρόνο την Παρασκευή το βράδυ  και  έβαλα στην σακούλα τα φτερά και την ουρά . Σήμερα τα έβγαλα και όλα ηταν οκ . Ολη η διαδικασία έγινε  σε κλειστά κουτί απο φελιζολ στους 35C γιατι o σκληρυντής ( GL2 ) θέλει  καλή θερμοκρασια για να πολυμεριστεί .  Οι μονη διαφορά με την διαδικασία του Αντώνη ειναι οτι χρησιμοποιώ  μοτερ ψυγείου για το κενό . Η σακούλα που δουλεύω ειναι αυτη . την συγκεκριμένη την εχω περισσοτερο από 10 χρόνια , καθώς αν δεν  την σκίσει το  mylar  δεν παθαίνει τίποτα . Για να την στεγανοποίηση χρησιμοποιώ  Quick Lock Seals. Δυστυχώς δεν εχω βρει αλλού ,παρα μόνο στην acpcomposites. ΓΤο mylaρ 0.4 mm ειναι από συνεργείο επισκευής μοτέρ , μετασχηματιστών  με κόστος 5€ τα 4 μέτρα . ( 4μετρα  χ 0.5 μετρα ) Για αποκολλητικό εχω αυτο.
    Η ουρά βγήκε λίγο βαρύτερη απο αυτή του Αντώνη ,αλλά το φτερο λίγο ελαφρύτερο . (μάλλον επειδή  δεν το έβαψα )





















    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 69


    WWW
    « Απάντηση #125 στις: Κυριακή, 6 Ιούν 2021, 15:15:56 »

    ..

    Ωραίος Γιάννη! Και αναρωτιόμουνα που έχεις χαθεί.
    Το φτερό σούπερ ελαφρύ σου βγήκε, μπράβο, από ακαμψία πως σου φαίνεται? Και οι ουρές τέλειες, απ'ότι φαίνεται πας για κάτω από 100γρ.
    Θέλουν και τριμάρισμα απ'ότι είδα, το carbon σε παίδεψε λίγο έ?
    Στο LE, βλέπω δεν έβαλες carbon, θα πρεπε γιατί σίγουρα θα το χρειαστείς, με το πρώτο χτύπημα θα σου κάνει βαθούλωμα.

    Επίσης η άκρη του φτερού δεν θα πρέπει να καταλήγει σε γωνία γιατί η γωνίες σε τέτοιο πάχος είναι πολύ ευπαθείς. Με την παραμικρή προσγείωση με τη μύτη του φτερού, θα τσαλακώσει.

    Τα Mylar που χρησιμοποιώ εγώ είναι από πολυπροπυλένιο και δε χρειάζεται επάλειψη η επιφάνεια με κερί ή κάτι αντίστοιχο για να μην κολλήσει η epoxy.

    Ανυπομονώ για τη συνέχεια..
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.047



    WWW
    « Απάντηση #126 στις: Δευτέρα, 7 Ιούν 2021, 12:52:02 »

    τα carbon στην ουρα δεν τα είχα κολλήσει με sparay αλλά με εποξυ με σκληρυντή  15 λεπτων , Αλλά βιαστηkα να τα βαλω στην σακούλα και γλίστρησαν ελαφρως . Αν περίμενα κανα 20 λeπτο ακόμα δεν θα είχα πρόβλημα .
    Εχω δει ,οτι αν κολληθούν τα carbon αυξάνουν την ακαμψία . Προφανώς το   spray δεν αφήνει 100% τον εμποτισμό του carbon  και το κολλημα στο φελιζολ με εποξυ οπότε  υπάρχει τελικά μειωμένη πρόσφυση με το φελιζολ.( σε σπασμένο φτερό εχω δει οτι το carbon που μπήκε στη θεση του με spray ,αν και ειχε εμποτιστεί ικανοποιητικά με  εποξυ  δεν εχει κολλήσει στο φελιζολ όπως τα υπόλοιπα υλικά ) Αυτό αποφεύγεται ,αν κολληθούν πριν . Βέβαια αυξάνεται και ο χρόνος   κατασκευής του φτερού ,αλλά το αποτέλεσμα ,μαλλον αξιζει.
    Αντίθετα το υαλουφασμα στο  χείλος προσβολής  το βαζω με spray ,καθώς υφάσματα μεχρι 100gr/m2 μουσκεύονται αρκετά καλ;a και κολλάνε στο φελιζολ  .
    Τωρα μένει να βρω χρονο να το συνεχισω  Χαμόγελο

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 69


    WWW
    « Απάντηση #127 στις: Δευτέρα, 7 Ιούν 2021, 12:55:55 »

    τα carbon στην ουρα δεν τα είχα κολλήσει με sparay αλλά με εποξυ με σκληρυντή  15 λεπτων , Αλλά βιαστηkα να τα βαλω στην σακούλα και γλίστρησαν ελαφρως . Αν περίμενα κανα 20 λeπτο ακόμα δεν θα είχα πρόβλημα .
    Εχω δει ,οτι αν κολληθούν τα carbon αυξάνουν την ακαμψία . Προφανώς το   spray δεν αφήνει 100% τον εμποτισμό του carbon  και το κολλημα στο φελιζολ με εποξυ οπότε  υπάρχει τελικά μειωμένη πρόσφυση με το φελιζολ.( σε σπασμένο φτερό εχω δει οτι το carbon που μπήκε στη θεση του με spray ,αν και ειχε εμποτιστεί ικανοποιητικά με  εποξυ  δεν εχει κολλήσει στο φελιζολ όπως τα υπόλοιπα υλικά ) Αυτό αποφεύγεται ,αν κολληθούν πριν . Βέβαια αυξάνεται και ο χρόνος   κατασκευής του φτερού ,αλλά το αποτέλεσμα ,μαλλον αξιζει.
    Αντίθετα το υαλουφασμα στο  χείλος προσβολής  το βαζω με spray ,καθώς υφάσματα μεχρι 100gr/m2 μουσκεύονται αρκετά καλ;a και κολλάνε στο φελιζολ  .
    Τωρα μένει να βρω χρονο να το συνεχισω  Χαμόγελο


    δηλαδή τα κολλάς με εποξική περιμένεις να σκληρύνουν να ωριμάσουν και μετά τα βάζεις στην σακούλα?
    Γενικά με τις ουρές και με το φτερό δεν θα έχεις πρόβλημα αντοχής ή ακαμψίας, είναι δοκιμασμένη λύση!!
    Πάντω πάει πολύ καλά η κατασκευή σου Γιάννη, μπράβο!
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.047



    WWW
    « Απάντηση #128 στις: Δευτέρα, 7 Ιούν 2021, 16:55:24 »


    δηλαδή τα κολλάς με εποξική περιμένεις να σκληρύνουν να ωριμάσουν και μετά τα βάζεις στην σακούλα?
    Γενικά με τις ουρές και με το φτερό δεν θα έχεις πρόβλημα αντοχής ή ακαμψίας, είναι δοκιμασμένη λύση!!
    Πάντω πάει πολύ καλά η κατασκευή σου Γιάννη, μπράβο!
    Περίπου. Χαμόγελο
    Χρησιμοποιώ την ιδια εποξικη την L ης R&G και χρησιμοποιω 3 σκληρυντές  ( καταλύτες)  Τον L( 40 λεπτά )   τον S ( 15 λεπτά   και τον GL2 ( 210 λεπτά )
    Για την συγκεκριμένη δουλεια έβαλα τον GL2 που εχει και καλη συμπεριφορά στην UV ακτινοβολία ,καθώς δεν θα το βαψω, Τα carbon ενίσχυσης τα περασα με τον γρήγορο ( 15 λεπτα  τα βαζω στην θεση τους και περιμενω κανα μισαωρο ,  δεν περιμένω να ωριμασει  . Σε μιση ωρα ειναι αρκετα κολλώδες ,ώστε να μην μετακινηθεί. Με αυτον  τον τρόπο εχει καλυτερη πρόσφυση το carbon  στο φελιζολ. 
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Το καλύτερο 1m DLG, βήμα-βήμα για να το φτιάξεις μόνος σου!!!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.