Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.386 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: micknaf
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 15:29:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 15:29:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:05]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 10:50]

    [Χθες στις 19:34]

    [Χθες στις 09:16]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: micknaf
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304386
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 37
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 23
    Συνολικά: 25
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 11     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Το καλύτερο 1m DLG, βήμα-βήμα για να το φτιάξεις μόνος σου!!!  (Αναγνώστηκε 16022 φορές)
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #90 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 18:05:55 »

    Γιάννη, στο βιντεακι που κόβεις το φτερό, έχω 2 απορίες. Δεν πρέπει να κόβεις πρώτα την κάτω επιφάνεια και μετά την πάνω; Εσύ βλέπω κάνεις το αντίθετο.
    Και δεύτερον, γιατί τοποθετείς ένα μικρό κομμάτι αφρού κάθετα στο ΤΕ, την στιγμή που κόβεις το κάτω μέρος;;;;

    Αντώνη
    Στο cnc  το foam κόβεται με διαφορετικό τρόπο από το χέρι . 1) Το σύρμα ποτέ δεν ακουμπά τον αφρό ,αλλά κόβει από απόσταση .  Ακόμα και χωρίς καθόλου βάρος δεν θα μετακινηθει το φελιζολ , Τα βάρη επάνω, μπαινουν γιατι το  φελιζόλ εχει την τάση να παραμορφωθεί οταν κόβεται .
    2_ Αν κοβόταν πρώτα η κάτω επιφάνεια , τελειώνοντας την το φελιζόλ θα "έπεφτε" για να καλύψει τον χώρο που λείπει το φελιζολ . ( δες πως "κάθεται" το επάνω μέρος καθώς το σύρμα μετακινείται "
    Αν έκοβα πρώτα το κάτω η αεροτομή θα έβγαινε πιο παχιά
    3. Όσο και να φαίνεται περίεργο το πιο ζεστό μέρος του σύρματος ειναι αυτο που ειναι εξω από φελιζολ ( η σωστά ρυθμισμένη θερμοκρασία με βάση την ταχύτητα κοπής  που έχω επιλέξει ειναι μόνο στο μέρος του σύρματος που ειναι στο εσωτερικό του φελιζόλ)  , κατά συνεπεια οταν κόβει το κάτω μέρος του χείλους εκφυγής  , η υψηλότερη από την επιθυμητή θερμοκρασια του εξωτερικού σύρματος συνήθως χαλάει το χείλος εκφυγής .Ένα κομματι φελιζόλ εκεί  ,απορροφά την παραπάνω θερμότητα καθώς λιώνει και προστατεύει το TE




    Ε, γι'αυτό λέω ότι με κάνεις και φαίνομαι ερασιτέχνης  Grin
    Τίποτα από τα παραπάνω δεν μου ήτανε γνωστά!
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #91 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 19:51:31 »

    kaλησπερα
     Ο γιαννης εχει εμπειρια χρονων πανε χρονια που εκοβε αεροτομες  τoy SUPRA ένα ανεμοπτερο που εγραψε ιστορια
     οταν κοβεις με βηματικα μοτερ  η ακριβεια κοπης και η αποδοση της αεροτομης που εχεις σχεδιασει πλησιαζει το 99 %
    κατι που με το χερι είναι αδυνατο και αντοιστοιχα οι επιδοσεις διαφερουν  σημαντικα
      το dlg για πλαγια με την ενταση του ανεμου στο video δυσκολα μπορει να  παιξει πρεπει να το φορτωσεις αλλα και παλι δεν ξερω αν αντεχουν τα σερβο
     το 2018 στον Πανευρωπαικο στη βουλγαρια τα παιδια του βλαδιμηρου    (  κατασκευαστη καλουπωτων ανεμοπτερων)  πεταγαν στα κενα dlg  σε υψος 60 εως 80μ ηταν για μενα κατι προτογνωρο αλλα και η τιμη τους απλησιαστη
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #92 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 20:24:45 »


    OK, απλά ήθελα να σιγουρευτώ ότι ξέρεις τι κάνεις  Χαμόγελο, και για όσους δεν γνωρίζουν πως λειτουργούν τα dlg.


    Αν δεν κάνω λάθος, πλέον όλα τα μοντέλα παραγωγής έχουν ασυμμετρικο κάθετο πτερύγιο. Η εναλλακτική θα ήταν να χρησιμοποιήσεις περισσότερο δεξί τριμ στο rudder,  αλλά έτσι δεν θα είχες περισσότερη αντίσταση (drag) και άρα μεγαλύτερη επιβράδυνση?

    Αυτό που έγραψα το ξέρω από κανονικό DLG και όχι από 1m. Το είχα προσέξει σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που είχα παρακολουθήσει αλλά δεν ήταν το τελευταίο. Αρα η πληροφορία που παραθέτεις είναι πολύ πιθανον να ισχύει. Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι για DLG 1m ή και 1,5m. Δεν βολεύει το trim γιατί αμέσως μετά το launch το μόνο πράγμα που θέλεις να κάνεις είναι να το βάλεις σε σωστή πορεία για το task. Αρα όσα λιγότερα έχεις να κάνεις ώστε να επικεντρωθείς στην πτήση τόσο το καλύτερο.

    Καταγράφηκε
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #93 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 20:55:26 »



    Αυτό που έγραψα το ξέρω από κανονικό DLG και όχι από 1m. Το είχα προσέξει σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που είχα παρακολουθήσει αλλά δεν ήταν το τελευταίο. Αρα η πληροφορία που παραθέτεις είναι πολύ πιθανον να ισχύει. Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι για DLG 1m ή και 1,5m. Δεν βολεύει το trim γιατί αμέσως μετά το launch το μόνο πράγμα που θέλεις να κάνεις είναι να το βάλεις σε σωστή πορεία για το task. Αρα όσα λιγότερα έχεις να κάνεις ώστε να επικεντρωθείς στην πτήση τόσο το καλύτερο.


    Είτε 1μ είτε 1.5μ τα ίδια ισχύουν για τα dlg.
    Οταν αναφέρομαι σε trim κατά την διαδικασία της ρίψης, δεν εννοώ μηχανικό τρίμ εκείνη την στιγμή, αλλά τριμ ως launch preset που συνήθως ενεργοποιείται είτε με διακόπτη 2-θέσεων είτε με διακόπτη push button και αφού αφεθεί επιστρέφει στην κανονική του θέση και τα κανονικά του τρίμ.

    Όλοι οι πιλότοι, χωρίς εξαίρεση χρησιμοποιούν launch preset!

    Συνήθως το launch preset είναι 1-2χιλ πάνω elevator για να πάρει άμεση κάθετη πορεία το αεροπλάνο προς τον ουρανό και άρα να φτάσει το μέγιστο δυνατό ύψος. Και 2-3χιλ δεξί rudder για να επανέλθει γρήγορα το αεροπλάνο σε ευθεία τροχιά. Μετά το launch το αεροπλάνο πλαγιολισθαίνει αριστερά στιγμιαία λόγο της περιστροφικής κίνησης που κάνει ο ρίπτης (το δεξί φτερό έχει μεγαλύτερη ταχύτητα απο το αριστερό και άρα στρίβει αριστερά), μέχρι το rudder να το επαναφέρει στην αρχική του τροχιά. Κατά την πλαγιολίσθηση αυτή το launch preset του rudder 2-3χιλ δεξιά το επαναφέρουν γρηγορότερα σε ευθεία τροχιά.

    Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνουν μεγαλύτερα ύψη ρίψης καθώς ως γνωστόν όσο το αεροπλανο βρίσκεται σε πλαγιολίσθηση, επιβραδύνεται..
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #94 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 21:04:11 »


    2_ Αν κοβόταν πρώτα η κάτω επιφάνεια , τελειώνοντας την το φελιζόλ θα "έπεφτε" για να καλύψει τον χώρο που λείπει το φελιζολ . ( δες πως "κάθεται" το επάνω μέρος καθώς το σύρμα μετακινείται "
    Αν έκοβα πρώτα το κάτω η αεροτομή θα έβγαινε πιο παχιά


    Ναι λογικό μου ακούγεται. Εγώ επειδή κόβω με πλαινά προφίλ και το κάτω προφίλ είναι αρνητικό, αν κόψω πρώτα το πάνω και μετά το κάτω, έχω αντίθετα αποτελέσματα και η αεροτομή βγαίνει μικρότερη σε πάχος!!!
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Νίκος Νταναβάρας
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 126



    « Απάντηση #95 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 23:19:54 »

    Ας τα πιάσουμε από την αρχή!

    Τα digital σερβο είναι καλύτερα από τα αναλογικά ως προς την αξιοπιστία και ως προς την ταχύτητα. Απαντάνε πιο γρήγορα πράγμα πολύ σημαντικό ειδικά σε έναν αγώνα F3K (ανοίξτεεεε τα σύνορααααα θέλω να πάω να πετάξωωωω F3K  Grin Grin συγνώμη αλλά ήθελα να πω και λίγο τον πόνο μου Grin Grin) οπού θες να κάνεις γρήγορες διορθώσεις κατά την διάρκεια της πτήσης σου στην προσπάθεια να ολοκληρώσεις το task.
     Στο παγκόσμιο του F3K το 2019 στο οποίο παραβρέθηκα ώστε να δω αν με συναρπάζει η κατηγορία ώστε να ξεκινήσω να πετάω dlg και κάποια στιγμή να πάρω μέρος στην κατηγορία, έκανα πολλές συζητήσεις με πολλούς φίλους πιλότους οι οποίοι συμμετείχαν στο παγκόσμιο ως μέλη των εθνικών τους ομάδων, επίσης έφαγα και ήπια με διάφορους κατασκευαστές-σχεδιαστές σε εκείνο το πενθήμερο που ήμουν  στο παγκόσμιο. Έκανα άπειρες συζητήσεις με όλους αυτούς λοιπόν όπου είχαν την ευγενή καλοσύνη(προσπαθούσαν να με πείσουν να συνεργαστούμε με δύο λόγια Grin Grin) να μου εξηγήσουν και αρκετά απλά πράγματα στο σχεδιαστικό κομμάτι. Είχαμε πιάσει όπως θυμάμαι και το θέμα της ουράς. Όπως θυμάμαι να μου λέει ο Rollo η V ουρά δεν μπορεί να δουλέψει στην απογείωση των dlg, ιδιαίτερα όταν το launch είναι δυνατό! Επιπρόσθετα σε μία συζήτηση μου με τον Joe Wurts στην Λαμία για f3k είχαμε συζητήσει για την αεροτομή του rudder των dlg και μου είχε αναφέρει τα εξής τα οποία δεν είναι κοινά μυστικά. Πρώτον όλα τα κορυφαία dlg χρησιμοποιούν ασύμμετρη αεροτομή ( το γνώριζα αυτό) αλλά τοποθετείτε με μικρή γωνία ώστε να παράγει μηδενική δύναμη σε ευθεία πτήση. Το πλεονέκτημα αυτού είναι πως το μοντέλο αργεί λίγο περισσότερο στο να στολάρει και έτσι έχεις περισσότερο <<χρόνο>> κατά την διάρκεια της πτήσης να το διορθώσεις ώστε να μην στολάρει. Η γωνία τοποθέτησης της αεροτομής  κυμαίνεται συνήθως μεταξύ 0,5-0,8 μοίρες ανάλογα με το υλικό που χρησιμοποιείται και το σχήμα του rudder.
    Αυτά θυμάμαι από την συζήτησή για την αεροτομή του rudder.

    Πάρτε και μερικές φωτό από το παγκόσμιο του f3k το 2019.


    * IMG_7365σσσσ.jpg (48.64 KB, 645x484 - εμφανίστηκε 281 φορές.)

    * IMG_7358.jpg (71.42 KB, 645x484 - εμφανίστηκε 284 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 14 Μάι 2021, 00:04:47 από Νίκος Νταναβάρας » Καταγράφηκε

    Νίκος Νταναβάρας
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 126



    « Απάντηση #96 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 23:20:04 »

    .


    * IMG_7356.jpg (80.49 KB, 645x484 - εμφανίστηκε 288 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #97 στις: Παρασκευή, 14 Μάι 2021, 08:35:32 »

    Η γωνία τοποθέτησης της αεροτομής  κυμαίνεται συνήθως μεταξύ 0,5-0,8 μοίρες ανάλογα με το υλικό που χρησιμοποιείται και το σχήμα του rudder.
    Αυτά θυμάμαι από την συζήτησή για την αεροτομή του rudder.


    και ο φίλος μας  o Mark., ( φίλος μας γιατι ειναι επιστήθιος φίλος κάθε αερομοντελιστή Χαμόγελο ) στο supergee προτείνει - 0.6 μοίρες  στο rudder.
     Καθώς θα βαλω αυτη την αεροτομή και στο μικρό( apogee)  θα προσπαθήσω να την βαλω με τέτοια πρόσπτωση και βλέπουμε .

    ........ έχω αντίθετα αποτελέσματα και η αεροτομή βγαίνει μικρότερη σε πάχος!!!
    Ναι Αντώνη . Λογικό ,στο χερι ειναι διαφορετικά .


    * supergee rudder.png (58.17 KB, 1096x534 - εμφανίστηκε 265 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #98 στις: Παρασκευή, 14 Μάι 2021, 08:50:47 »

    και ο φίλος μας  o Mark., ( φίλος μας γιατι ειναι επιστήθιος φίλος κάθε αερομοντελιστή Χαμόγελο ) στο supergee προτείνει - 0.6 μοίρες  στο rudder.
     Καθώς θα βαλω αυτη την αεροτομή και στο μικρό( apogee)  θα προσπαθήσω να την βαλω με τέτοια πρόσπτωση και βλέπουμε .

    Καλημέρα, το θέμα είναι, για εμένα τουλάχιστον, με πιο τρόπο διασφαλίσεις ότι θα τοποθετηθεί με τέτοια κλίση;;; Πρέπει να κεντράρεις σε δύο διαστάσεις το rudder πριν το κολλήσεις, όχι και τόσο εύκολο.
    Γι'αυτό εγώ όπως φαίνεται και στο βιντεάκι, το κολλάω χωρίς κλίση στην μπούμα, τοποθετόντας το επίπεδα στον πάγκο και φροντίζω η επίπεδη πλευρά του rudder και η μπούμα να εφάπτονται στον πάγκο..

    Στον οδηγό αυτό, έχω κάνει αρκετές εκπτώσεις σε σχέση με τον βέλτιστο τρόπο κατασκευής, με σκοπό να γίνει πιο εύκολη και οικονομική η κατασκευή σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο, χωρίς όμως αντίστοιχη έκπτωση στην πτητική απόδοση! (στο μέτρο του δυνατού βεβαίως)
    Στο μόνο σημείο που δεν χωράει έκπτωση δυστυχώς, είναι η διαχείριση του βάρους. Θα πρέπει ευλαβικά να ακολουθηθούν τα προτεινόμενα!!!
    Για μένα μπούσουλας ήταν τα 120γρ του Drela. Αν το έφτιαχνε σήμερα το apogee, με την εξέλιξη των ηλεκτρονικών, θα ήταν σίγουρα κάτω από 100γρ.

    Βεβαίως, με ευχαριστεί εξίσου να βλέπω κατασκευές που εστιάζουν και στην λεπτομέρεια... Χαμόγελο και ειδικότερα την δική σου Γιάννη, μιας και επέλεξες την molded εκδοχή του apogee.
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 14 Μάι 2021, 09:14:32 από afilos » Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #99 στις: Παρασκευή, 14 Μάι 2021, 18:54:09 »

    [............., με πιο τρόπο διασφαλίσεις ότι θα τοποθετηθεί με τέτοια κλίση;;; Πρέπει να κεντράρεις σε δύο διαστάσεις το rudder πριν το κολλήσεις, όχι και τόσο εύκολο.
    Γι'αυτό εγώ όπως φαίνεται και στο βιντεάκι, το κολλάω χωρίς κλίση στην μπούμα, τοποθετόντας το επίπεδα στον πάγκο και φροντίζω η επίπεδη πλευρά του rudder και η μπούμα να εφάπτονται στον πάγκο..

    Δεν εχεις άδικο . Είναι δύσκολο να το κολλήσεις στις σωστές μοίρες. Θέλει σκέψη . το πρωτο που μου ερχετe στο μυαλο ενα jig που θα φέρνει την μπούμα στη  σωστή θέση με το rudder . Ευκολο να το λέω  αλλά δυσκολο να γινει
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #100 στις: Παρασκευή, 14 Μάι 2021, 21:39:50 »

    Συνήθως το jig είναι η πιο σωστή μέθοδος. Αλλά εδώ δεν είναι μόνο να κολήσει σωστά το rudder στην μπούμα αλλά και το σύνολο προς την άτρακτο που είναι και το πιο σημαντικό.

    Σε άλλες κατηγορίες πχ τα Free Flight που η κατασκευή εκεί έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις, η μπούμα είναι αρκετά πιο μακριά, πρώτα κολάνε την μπούμα στην άτρακτο και μετά το rudder. Με την άτρακτο έχεις την δυνατότητα να έχεις περισσότερα σημεία για να τα χρησιμοποιήσεις στο jig.
    Καταγράφηκε
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #101 στις: Σάββατο, 15 Μάι 2021, 01:27:55 »

    Είμαι κακος στις περιγραφές αλλά θα προσπαθήσω....δεν το εχω κάνει το παρακάτω αλλά λεω μήπως.....
    Για το κόλλημα του κάθετου στη μπουμα (αφού κολληθει η μπουμα στο pod οπως ανάφερε ο κ. Παπαδόπουλος, αλλιώς εύκολα μπορεί να γίνει λάθος στο κόλλημα με το pod) σημαδευουμε τον άξονα σε ενα κομμάτι χαρτοταινια πάνω στη μπουμα  στο σημειο που παει το χ.π. του κάθετου. Υπολογίζουμε την απόκλιση του χ.π.που χρειάζεται για την επιθυμητή γωνία προσπτωσης (π.χ. 0,8mm) και τη σημαδευουμε στη χαρτοταινια. Η καμπυλοτητα της μπουμας μας τα χαλάει λίγο αλλά νομίζω πολύ λιγο. Αν θέλουμε απόλυτη ακρίβεια κολλαμε προσωρινά ένα λεπτό κομματάκι οριζοντιο και σημαδευουμε εκεί.... τοποθετούμε το κάθετο όπως στο παρακατω βίντεο και προσέχουμε να είναι ευθυγραμμισμενο το χ.π. του κάθετου με το σημάδι μας και εκεί που τελειώνει η μπουμα, να είναι κεντραρισμενο το καθετο. Βέβαια αφού είναι ασύμμετρη αεροτομη δεν ισχύει ακριβώς το κεντραρισμα στο πίσω μερος της μπουμας, αλλά έτσι και αλλιώς δεν νομιζω ότι θα υπάρχει τέτοια ακρίβεια στην.κατασκευή της αεροτομης ώστε η πραγματική zero lift γωνια προσπτωσης να είναι 1000% ακριβώς η ίδια με.την θεωρητική.  Δεν μπηκα σε λεπτομέριες όπως πχ. πως βρίσκουμε τον διαμηκη αξονα αλλά νομίζω είναι απλό...Δειτε το βίντεο...
    Παρεμπιπτόντως το κανάλι του τύπου είναι τουλάχιστον.... ενδιαφέρον....
    Ακόμα ενδιαφέρον προτζεκτ στο rcgroups (που προσπαθώ να φτιαξω)είναι το nxt sport (1,5m) όπου υπάρχουν σχεδον όλα τα αρχεία και πληροφορίες και βιντεο που χρειάζονται για  composite κατασκευή είτε με vacuum είτε καλουπωτο αν τολμαει κανείς...

    https://youtu.be/EPeOQIb-xFA
     Αν τώρα είπα άλλη μια βλακεία πείτε το να μην πάρω κανένα στο λαιμο μου😂😂😂

    Το f3k είναι καταπληκτικό αλλά το f5k ταιριάζει καλύτερα στην ιδιοσυγκρασία του Έλληνα!😝😝
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 15 Μάι 2021, 01:59:27 από Μιχάλης Λουκάκης » Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.959


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #102 στις: Σάββατο, 15 Μάι 2021, 11:32:25 »

    Είμαι κακος στις περιγραφές αλλά θα προσπαθήσω....δεν το εχω κάνει το παρακάτω αλλά λεω μήπως.....
    Για το κόλλημα του κάθετου στη μπουμα (αφού κολληθει η μπουμα στο pod οπως ανάφερε ο κ. Παπαδόπουλος, αλλιώς εύκολα μπορεί να γίνει λάθος στο κόλλημα με το pod) σημαδευουμε τον άξονα σε ενα κομμάτι χαρτοταινια πάνω στη μπουμα  στο σημειο που παει το χ.π. του κάθετου. Υπολογίζουμε την απόκλιση του χ.π.που χρειάζεται για την επιθυμητή γωνία προσπτωσης (π.χ. 0,8mm) και τη σημαδευουμε στη χαρτοταινια. Η καμπυλοτητα της μπουμας μας τα χαλάει λίγο αλλά νομίζω πολύ λιγο. Αν θέλουμε απόλυτη ακρίβεια κολλαμε προσωρινά ένα λεπτό κομματάκι οριζοντιο και σημαδευουμε εκεί.... τοποθετούμε το κάθετο όπως στο παρακατω βίντεο και προσέχουμε να είναι ευθυγραμμισμενο το χ.π. του κάθετου με το σημάδι μας και εκεί που τελειώνει η μπουμα, να είναι κεντραρισμενο το καθετο. Βέβαια αφού είναι ασύμμετρη αεροτομη δεν ισχύει ακριβώς το κεντραρισμα στο πίσω μερος της μπουμας, αλλά έτσι και αλλιώς δεν νομιζω ότι θα υπάρχει τέτοια ακρίβεια στην.κατασκευή της αεροτομης ώστε η πραγματική zero lift γωνια προσπτωσης να είναι 1000% ακριβώς η ίδια με.την θεωρητική.  Δεν μπηκα σε λεπτομέριες όπως πχ. πως βρίσκουμε τον διαμηκη αξονα αλλά νομίζω είναι απλό...Δειτε το βίντεο...
    Παρεμπιπτόντως το κανάλι του τύπου είναι τουλάχιστον.... ενδιαφέρον....
    Ακόμα ενδιαφέρον προτζεκτ στο rcgroups (που προσπαθώ να φτιαξω)είναι το nxt sport (1,5m) όπου υπάρχουν σχεδον όλα τα αρχεία και πληροφορίες και βιντεο που χρειάζονται για  composite κατασκευή είτε με vacuum είτε καλουπωτο αν τολμαει κανείς...

    https://youtu.be/EPeOQIb-xFA
     Αν τώρα είπα άλλη μια βλακεία πείτε το να μην πάρω κανένα στο λαιμο μου😂😂😂

    Το f3k είναι καταπληκτικό αλλά το f5k ταιριάζει καλύτερα στην ιδιοσυγκρασία του Έλληνα!😝😝

    Ολα αυτά που περιγράφεις ειναι δεδομένα σε αυτόν τον χώρο, F3K, από πολλά χρόνια οπότε μην αγχώνεσαι εάν κανεις λάθος η μη !

    Όσον αφορά τι ειναι στην ιδιοσυγκρασία μας μάλλον θα διαφωνήσω μαζί σου !
    χα χα χα δεν εχουμε σωστή παιδεία και αυτό μας κάνει κουλουβάκατα !!!!

    Ενδιαφέρον το DLGάκι σου φίλε Αντώνη (afilos), με ενδιαφέρει, μπορείς να μου το φτιάξεις μιας και στερούμαι του εξοπλισμού ;
    Εννοείται με το αζημίωτο !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #103 στις: Κυριακή, 16 Μάι 2021, 09:07:49 »

    Ενδιαφέρον το DLGάκι σου φίλε Αντώνη (afilos), με ενδιαφέρει, μπορείς να μου το φτιάξεις μιας και στερούμαι του εξοπλισμού ;
    Εννοείται με το αζημίωτο !

    Ευχαριστώ φίλε Τάσο, εγώ έχω τον εξοπλισμό αλλά στερούμαι τον χρόνο Grin Grin. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να κάνεις την προσπάθεια ο ίδιος έτσι ώστε να αποκτήσεις και την εμπειρία της κατασκευής, η οποία θα σου χρειαστεί στις επισκευές από τις πτώσεις.. Wink
    Τα υλικά δεν είναι και τίποτα σπουδαίο να τα παραγγείλεις, μπούμα, ύφασμα και εποξική από το ίδιο μαγαζί (δες το αρχικό μήνυμα του θρέντ για τις παραπομπές) και τα υπόλοιπα το πιο πιθανό να τα έχεις στο σπίτι σου.
    Δεν με ενδιαφέρει να βγάλω χρήματα από αυτή την ενασχόληση, απλά να διασκεδάσω, αλλά αν χρειαστείς βοήθεια ευχαρίστως θα στη δώσω. Επίσης, αν θες βρισκόμαστε και να πετάξουμε μαζί τα dlg μου για να γλυκαθείς και να ξεκινήσεις..
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    kakofonixx
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 480



    « Απάντηση #104 στις: Κυριακή, 16 Μάι 2021, 17:34:58 »

    πετάξαμεεεεεεεεε!  Cheesy


    * IMG_20210516_113903.jpg (222.7 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 136 φορές.)
    Καταγράφηκε

    wasting space via Architecture...
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 11     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Το καλύτερο 1m DLG, βήμα-βήμα για να το φτιάξεις μόνος σου!!!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.