Σήμερα παρέλαβα παραγγελιά που είχα κάνει από EUROPE strore 2/2 και ειχε σταλθεί 4/2 χωρίς track number . Σε επικοινωνία που είχα μαζί τους μεσώ live chat με είπαν οτι η bpost ξεκίνησε ξανά να λειτουργεί και να λαμβάνει δέματα στα μέσα Φεβρουαριου.
και η αλλη παραγγελια που ειχα 2/5 σταλθηκε 8/2 me track number αυτην EΥΤΥΧΩΣ το πακετο χαθηκε !

μιλησα μαζι τους γιατι δεν μπορουσα να ανιχνευσω το πακετο με το track πουθενα δεν μου ηρθε κανένα ελληνικό track και με συνεχή επικοινωνία άνοιξαν case number investigation . με είπαν οτι όταν θα διευκρινησουν τι γινεται με το πακετο εντως 30 ημερων θα με πουν να επιλέξω αν θέλω επιστροφή χρημάτων η να το ξανά στείλουν με
ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΞΑΝΑ . λες και εγω εφτεγα για αυτο . αυτην ειναι η τελευταια μου παραγγελιά απο εκεί !