Γιατι το λεπτοτερο filler, ?
Για το λογο του οτι οι βαλβιδες θα ανοιξουν για περισσοτερο χρονο (διαρκεια) και ετσι θα μπει περισσοτερο καυσιμο μεσα αρα θα αυξηθει η ισχυς.
yiannisgr
Kαλησπέρα σε Όλους,
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του φίλου falcon67 και του carapis.
Το προτεινόμενο διάκενο από την OS είναι από 0,04 έως 0.10.
Όταν μιλάμε για τόσο μικρές ανοχές θεωρώ ότι είναι απλά αδύνατο να καταλάβεις την διαφορά της απόδοσης εάν ρυθμίσεις στο ελάχιστο ή το μέγιστο όριο.
Όμως ρυθμίζοντας στο χαμηλό όριο του 0,4 η έδρα της βαλβίδας δέχεται την μεγαλύτερη δυνατή θερμική καταπόνηση, με αποτέλεσμα να είναι πιθανή σύντομα απώλεια κάποιας συμπίεσης και η ισχύς πάει "περίπατο".
Προσωπικά ρυθμίζω της εισαγωγής ώστε το 0,05 να περνάει σχετικά άνετα και για την εξαγωγής το 0,08. Δηλ και οι δύο εντός των ορίων με πιο χαλαρή την εξαγωγής.
Για τον φίλο όμως που ρώτησε μου κάνει εντύπωση γιατί χάνονται τα διάκενά μετά από κάποιες περιστροφές.
Δώσε ιδιαίτερη προσοχή στην σωστή θέση του εκκεντροφόρου, όπως θα δεις στο video. Ένα γρανάζι να έχει διαφορά η απώλεια της ισχύος είναι μεγάλη.
Με το Καλό να βρεθούμε για πτήσεις!